Ik wil eigenlijk nog wel dit jaar als het even kan.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:23 schreef bellelena het volgende:
Nog aanpassingen e.d. nodig in de OP? Let me know!
En nog maar 2 baby's voor 2012![]()
Ik had met 7 weken ook al best een buikje... ik paste iig met 5 weken mijn eigen broeken al niet meerquote:Op donderdag 20 december 2012 17:19 schreef Logician het volgende:
Dat kan wel hoor, bij sommigen zetten de darmen in het begin behoorlijk op waardoor je wel 3mnd zwanger lijkt.
Hoeft echt geen 2ling te zijn en is ook niet raar of eng
Zo gek is het toch niet dat andere er wel moeite mee hebben.. Dat jij zwanger bent is heel erg leuk voor jou. Maar om hier mee te komen posten vind ik vragen om opmerkingen eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:34 schreef -mandy- het volgende:
Ik zou het leuk vinden en appreciëren om niet veroordeeld te worden omwille van het feit met wie ik samenwoon en een relatie heb. Ik ben zwanger en daar zijn Djeez en ik erg blij mee!
Nou vooruit, je kan d'r nog wel bij dit jaarquote:Op donderdag 20 december 2012 17:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog wel dit jaar als het even kan.
ja maar daar kan zij toch niets aan doen? zoland djeez hier niet zelf post, ben ik wel in staat me in te houden. zodra hij hier zijn gezicht laat zien ga ik los.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:39 schreef MeNicole2 het volgende:
Dat jè een relatie hebt en samen woont is het niet eens. Gaat erom dat degene met wie je dat doet dingen heeft gezegd en gedaan die ze hier niet snel zullen vergeten. Dan krijg je dat soort reacties!
Het maakt mij ook niks uit. Maar er zijn er die er blijkbaar meer moeite mee hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar daar kan zij toch niets aan doen? zoland djeez hier niet zelf post, ben ik wel in staat me in te houden. zodra hij hier zijn gezicht laat zien ga ik los.
Djeez melde het al weken geleden in een topic waar hij van wist dat ingrid er absoluut in mee leest.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar daar kan zij toch niets aan doen? zoland djeez hier niet zelf post, ben ik wel in staat me in te houden. zodra hij hier zijn gezicht laat zien ga ik los.
Dank je!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:39 schreef MeNicole2 het volgende:
Dat jè een relatie hebt en samen woont is het niet eens. Gaat erom dat degene met wie je dat doet dingen heeft gezegd en gedaan die ze hier niet snel zullen vergeten. Dan krijg je dat soort reacties!
Ik heb geen zin om in verder gedoe en gezeur hierover. Wie hierover opmerkingen wil posten, ga je gang. Alleen als het me echt te gortig wordt, reageer ik erop.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Zo gek is het toch niet dat andere er wel moeite mee hebben.. Dat jij zwanger bent is heel erg leuk voor jou. Maar om hier mee te komen posten vind ik vragen om opmerkingen eigenlijk.
Ingrid wist trouwens ook als een van de eersten van de zwangerschap.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:43 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Djeez melde het al weken geleden in een topic waar hij van wist dat ingrid er absoluut in mee leest.
ik ook denk ik (ik moet toch maar weer wat meer meelezen, je weet nooit wat een leuke rel ik ander misquote:Op donderdag 20 december 2012 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok ik mis een stuk historie. Geen idee wat er ooit voorgevallen is.
Samen delenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:58 schreef danic het volgende:
*twijfelt of ze popcorn moet pakken zo net voor het eten*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:01 schreef Logician het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een hele goede vraagquote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef lady-wrb het volgende:
waarom in vredesnaam een jongetje? hij heeft van allebei al.
Ohhh. Maar met suiker, mag een baby dan wel daar naar toe?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef Ticootje het volgende:
1 verdieping lager pessie. Kraanhotel is 13e etage en klinische bevallingen de 12e. Ik denk dat ik er misschien nog wel over kan vragen of meteen na de bevalling naar boven mag.
Het is balen omdat ik niet goed weet hoe te handelen. Te laag, ja dan heb ik dextro bij me en of wat zoet drinken. Maar ik wist dus niet dat ik dan ook zsm echt wat moet eten, anders krijg je meteen weer een dip. Ik heb eigenlijk alleen echt last van laag suiker. Als het te hoog is merk ik dat niet of ik voel me een beetje misselijk ofzo. Maar dat trekt erg snel weg.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:15 schreef Logician het volgende:
lekker onduidelijk wbt hoe verder tico en wat balen van je suiker ..
Ze hebben daar ook een unit met couveuses enzo. Dus ergens verwacht ik dat babies die een beetje extra controle nodig hebben daar wel mogen zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Ohhh. Maar met suiker, mag een baby dan wel daar naar toe?
En dit vind ik dan weer gewoon zo gemeen..quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:15 schreef Djeez het volgende:
Ohja, Rebekka was ik helemaal vergeten. Die is toch wel de mooiste van het stel. Ben overigens echt fan. Ik zit erover te denken mijn kind, dat over een heleboel maanden wordt geboren, te vernoemen naar een van de personages.
Goed idee! Maar nu eerst boerenkool!quote:
Godsamme zeg! Ik tel echt af tot het moment dat jij weer zwanger raakt. Over het algemeen hoepel je namelijk vrij snel na de bevalling weer op van FOK!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:19 schreef Pvoesss het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap is waarom er niet gelijk over uit komen wie je bent.
Dat je Djeez er pas later in hebt laten zetten..
[..]
En dit vind ik dan weer gewoon zo gemeen..
In een topic waar er normaal samen met ingrid werd gepost ineens dit droppen.
Lijkt mij prima!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:55 schreef Brighteyes het volgende:
Toch even tijd gehad om terug te lezen.
De meningen over Djeez zijn wmb nu wel genoeg geventileerd en zijn ook vlgs mij totaal niet relevant. Mandy post hier over haar zwangerschap, niet hij. Zullen we het hier dan bij laten?
Uhuh. Een stuk lager dan normaal. Volgens mij onder de 7 blijven, al vond mijn vk 6,4 ook al niet fijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:54 schreef Kyara het volgende:
zo, laatste werkdag zit er op en nu hondsberoerd. Moet me afmelden voor zwangerfit
Snot zit zo vast dat het nu richting oor gaat dus nu ook oorpijn. Pcm genomen en zo maar naar bed.
Morgen weer vroeg op om suiker te testen (gewoon 2x bloed prikken, 1 x nuchter en 1 x na ontbijt) en daarna nog kerstborrel.... bleeegh...
weet iemand de waardes waartussen glucose moet liggen tijdens de zwangerschap?
Achteraf loop ik er waarschijnlijk al een tijdje mee. Dus geen reden om aan de bel te trekken opeens. Ik moet alleen niet raar gaan doen en flauwvallen ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:53 schreef Suikertante het volgende:
Eresh en Tico, balen voor jullie allebei!
Inderdaad wel vroeg Eresh, ik hoop dat je toch een beetje uitdaging in je werk blijft vinden!
En Tico, hebben ze nog gezegd dat je bij bepaalde symptomen aan de bel moet trekken of is het sowieso wachten tot de 27e? Wat kan de gyn nu meer doen dan de vk?
Niet goed??quote:Op donderdag 20 december 2012 19:04 schreef Estrys het volgende:
Ooooo ik moet nu echt enorm op mijn handen zitten.
Flauwvallen kan allebei zijn, te hoog of te laag. Dus als ik onderuit ga weten we niet hoe en wat. Dus dat is dan een reden om meteen te bellen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:05 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat is fijn, dat je dat weet. Omdat je morgen net even wilde flauwvallen, kun je dat nu cancelen
Ik val eigenlijk nooit flauw dus ik zou sowieso bellen, maar het is wel goed dat je weet wat voor dingen je in de gaten moet houden ja. Wel lastig als je je raar voelt dat je niet weet of je nu juist bij moet eten of niet..quote:Op donderdag 20 december 2012 19:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Flauwvallen kan allebei zijn, te hoog of te laag. Dus als ik onderuit ga weten we niet hoe en wat. Dus dat is dan een reden om meteen te bellen.
Ik ben er ook echt helemaal klaar mee nu. Haal dat kind maar gewoon, dan heb ik m'n lijf terug en baby heeft dan geen last meer van een kapotte mama.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:07 schreef Estrys het volgende:
Ik ga dit weekend bevallen. Ik ben er klaar mee. Ik. Wil. Mijn. Baby
Don't want to burst your bubble maar ik betwijfel of dat kan. Het heeft te maken met logistiek en hele lullige dingen. De geboortekliniek wordt gezien als een verplaatste thuissituatie die losstaat van het ziekenhuis, en de kraamvrouwen en baby's worden ook zo behandelt. Dat betekent dat als er iets is met jou dat je naar beneden moet, de gyn komt niet naar boven. Idem dito voor je baby, als er iets is, moet hij/zij naar beneden of naar de couveuseafdeling verplaatst worden want de kinderarts komt niet op de kliniek. 's nachts bij spoed voor de baby moet je zelfs naar het jkz omdat daar de kinderarts in huis is en in het mch nietquote:Op donderdag 20 december 2012 18:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook een unit met couveuses enzo. Dus ergens verwacht ik dat babies die een beetje extra controle nodig hebben daar wel mogen zijn.
moet je spuiten trouwens of kun je het met een dieet reguleren?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben er ook echt helemaal klaar mee nu. Haal dat kind maar gewoon, dan heb ik m'n lijf terug en baby heeft dan geen last meer van een kapotte mama.
Ik weet nog helemaal niets verder.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
moet je spuiten trouwens of kun je het met een dieet reguleren?
succesquote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik weet nog helemaal niets verder.
Ik heb denk genoeg vragen nu voor donderdag ja.
Aan de andere kant ben ik al 2x bevallen op de 12e en dat beviel anders ook prima.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
succes![]()
alles opschrijven wat in je opkomt hoor.
Ja maar ik niet! En laat ik nou echt 0 zin hebben om m'n lijf eigenlijk in een walvissenjurk te hijsen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:27 schreef Estrys het volgende:
Niet nodig, ik ga dit weekend toch bevallen.
Veel neuken met ananassen. En pannenkoeken morgen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef Estrys het volgende:
Ik gok dat het nog zeker een week gaat duren hoor. Maar als ik het vaak genoeg zeg misschien kan ik onze dochter dan overtuigen.
Zeg nooit nooit Estrys. Wie weet is het een voorgevoel dat je echt dit weekend gaat bevallen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef Estrys het volgende:
Ik gok dat het nog zeker een week gaat duren hoor. Maar als ik het vaak genoeg zeg misschien kan ik onze dochter dan overtuigen.
Waar haal ik deze tijd van het jaar een ananaspak vandaan?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Veel neuken met ananassen. En pannenkoeken morgen.
Oh! Maar dikke dikke kans dat de kleine gewoon bijgevoed moet worden met fles. Gezondheid van de kleine gaat echt voor borstvoeding. Laag suiker voor een kleintje is gewoon gevaarlijk. Ik ga vragen ja of ik misschien meteen mag kolven en of dat voldoende is. Maar elke bevalling en kraamtijd is anders, wie zegt dat de melk meteen op gang is. Dat risico ga ik niet lopen door dan heel stellig te zijn met geen fles.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Estrys, ik duim voor je!
En Tico, wat lastig dat het voor jezelf dus niet in te schatten is of het te hoog of te laag is qua gevoel.
En wat ben ik blij, als ik jouw getut lees, dat ik dat dus nooit gehad heb. Ik heb wel moeten prikken wegens zelf te dik en kreeg van de vk ook alvast het foldertje met het dieet mee 'want dat kon sws geen kwaad', maar mijn suiker was steeds ok.
Tip vam mijn vk was destijds gewoon om een extra flesje vragen zodat zijn suiker niet de kans zou krijgen om te dippen. Mss kan je op een bv site eens vragen of dat met flink veel aanleggen ook zo werkt?
Ik heb zelf geen apparaatje. Dat had ik te leen van m'n vader. Die heeft het ook zelf nodig.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:52 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt toch heel gemakkelijk zelf prikken en controleren? Dan kun je in ieder geval eens een paar dagen bekijken wat bepaald eten met je doet, en als je daar een lijn in ziet, dingen juist wel of niet eten/drinken.
Vreemd dat je nu ook weer een week moet wachten op de volgende afspraak.
Zou het geen ontsteking zijn? Heb je koorts?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Kyara het volgende:
Tico, wat balen dat je nu eigenlijk nog steeds geen duidelijkheid hebt.
Iemand nog tips hoe oorpijn te verhelpen? Zit echt zo vast en straalt helemaal via kaak naar oren en dat is echt niet fijn. Ging net al bijna onderuit van de pijn. Stomen al geprobeerd maar het komt maar niet los.
straalt het vanuit je kaak naar je ene oor en wordt t erger als je flink bijt? Mss ff langs de tandarts, kan wortelkanaal zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Kyara het volgende:
Tico, wat balen dat je nu eigenlijk nog steeds geen duidelijkheid hebt.
Iemand nog tips hoe oorpijn te verhelpen? Zit echt zo vast en straalt helemaal via kaak naar oren en dat is echt niet fijn. Ging net al bijna onderuit van de pijn. Stomen al geprobeerd maar het komt maar niet los.
Ik had er ook geen, die kreeg ik voorgeschreven door het ziekenhuis. Tuurlijk heeft je vader hem zelf nodig, maar ik vind het wat raar dat ze je zo laten gaan voor weer een week.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen apparaatje. Dat had ik te leen van m'n vader. Die heeft het ook zelf nodig.
Ja, dat is natuurlijk ook zo, van dat op gang komen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh! Maar dikke dikke kans dat de kleine gewoon bijgevoed moet worden met fles. Gezondheid van de kleine gaat echt voor borstvoeding. Laag suiker voor een kleintje is gewoon gevaarlijk. Ik ga vragen ja of ik misschien meteen mag kolven en of dat voldoende is. Maar elke bevalling en kraamtijd is anders, wie zegt dat de melk meteen op gang is. Dat risico ga ik niet lopen door dan heel stellig te zijn met geen fles.
een dieet kan niet voor iedere zwangere, bij veel vrouwen is insuline spuiten de enige optie.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:52 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt toch heel gemakkelijk zelf prikken en controleren? Dan kun je in ieder geval eens een paar dagen bekijken wat bepaald eten met je doet, en als je daar een lijn in ziet, dingen juist wel of niet eten/drinken.
Vreemd dat je nu ook weer een week moet wachten op de volgende afspraak.
Het is enorm druk en kerst enzo. Ik snap het wel denk ik. Ik had een belafspraak voor tussen 10 en 12 en pas na 16 werd ik gebeld omdat er eerder nog geen arts de tijd had gehad om de uitslag te beoordelen. Het zal wel een hele drukke tijd zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had er ook geen, die kreeg ik voorgeschreven door het ziekenhuis. Tuurlijk heeft je vader hem zelf nodig, maar ik vind het wat raar dat ze je zo laten gaan voor weer een week.
We zien het wel. Ik schiet al behoorlijk omhoog van m'n bakje havermout.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
een dieet kan niet voor iedere zwangere, bij veel vrouwen is insuline spuiten de enige optie.
Met een dieet en als dat goed gaat mag je in principe bij je vk blijven tico
Ja, weet ik, maar als je al zo ver zwanger bent, is inregelen van de insuline erg lastig. En als de afspraak pas volgende week is, geef iemand dan vast wat handvatten om die week al zogoed mogelijk door te komen! Nu is de boodschap dat het niet goed is, maar we doen er pas over een week wat aan. Ik zou daar geen fijn gevoel bij hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
een dieet kan niet voor iedere zwangere, bij veel vrouwen is insuline spuiten de enige optie.
Met een dieet en als dat goed gaat mag je in principe bij je vk blijven tico
Klopt, maar ik loop er al weken mee. Week meer of minder, denk ik dan. Er zullen vast spoedeisendere gevallen zijn dan dit. In feite loop ik of mijn kindje nu geen direct gevaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar als je al zo ver zwanger bent, is inregelen van de insuline erg lastig. En als de afspraak pas volgende week is, geef iemand dan vast wat handvatten om die week al zogoed mogelijk door te komen! Nu is de boodschap dat het niet goed is, maar we doen er pas over een week wat aan. Ik zou daar geen fijn gevoel bij hebben.
Natuurlijk is het druk, maar als iets belangrijk is, dan moet het toch gewoon? Ze zeggen toch ook nekt als iemand gaat bevallen: kom volgende week maar terug, het is u te druk?
Ik denk het niet. Als het echt niet goed is laten ze je echt niet nog een week lopen en over een week ben je 37 weken en kunnen ze besluiten je in te leiden mocht het niet goed zijn. Mag toch aannemen dat een gyn weet wat ie doet?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Ticootje het volgende:
Denk ik echt te nu echt makkelijk over??
Dat gevoel heb ik dus ook. Ik ben 36 weken zwanger, wat willen ze nu nog doen. Ik denk baby in de gaten houden en inleiden als het niet goed gaat. Volgende week is inderdaad 37 weken, voor hetzelfde geldt is protocol gewoon 38 weken inleiden en doen ze daarom niets.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als het echt niet goed is laten ze je echt niet nog een week lopen en over een week ben je 37 weken en kunnen ze besluiten je in te leiden mocht het niet goed zijn. Mag toch aannemen dat een gyn weet wat ie doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |