Geloof dat er 12 op het kraamzorg lijstje staan.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:03 schreef L-E het volgende:
Ik zal de vk eens vragen in hoeverre hydrofielen nodig zijn voor tijdens de bevalling, en hoeveel dan. Als vanavond blijkt dat het een meisje is moeten er toch wat nieuwe komen. Vind ik.
Wat fijn!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:23 schreef pessie het volgende:
Blaasontsteking. Fijn, een oorzaak, daar kunnen we wat mee.
Dat kan dus echt per dag veranderen. Vorige week woensdag ook niets en nu wel duidelijk. Heb ook het idee dat ochtend of avond urine groot verschil maakt.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat fijn!
Hier zondag nog laten testen maar was niets aan de hand
Ik was er alquote:Op donderdag 20 december 2012 10:09 schreef Logician het volgende:
Hihihi die boer opmerking
En 36wk alweer joh!
ps: iemand inca al gespot?
Had jij je princess peach nou al ergens gepost?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:58 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en ik heb de enveloppes geschrevenhet kaartje heeft nog wat werk nodig, maar het kaartje is wel heel mooi geworden!
Kamertjestopicquote:Op donderdag 20 december 2012 12:02 schreef pessie het volgende:
[..]
Had jij je princess peach nou al ergens gepost?
Misschien moet ik ook maar es naar kaartjes kijken
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik was er al![]()
Met goede nacht zelfs (en nu alweer moe, maargoed)!
Groeipijn? Dat was het bij mij. Leek verdomd op de pijn bij een blaasontsteking.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Gelukkig dat er een oorzaak gevonden is pessie!
Ik moest eergisteren van de VK in een potje plassen omdat ik verschrikkelijke buikpijn heb, die was schoon helaas dus daar ligt het niet aan
Om baby mee droog te wrijven en warm te houden onder andere. Er gaan er best wat doorheen, afhankelijk van hoe je werktquote:Op donderdag 20 december 2012 11:03 schreef L-E het volgende:
Ik zal de vk eens vragen in hoeverre hydrofielen nodig zijn voor tijdens de bevalling, en hoeveel dan. Als vanavond blijkt dat het een meisje is moeten er toch wat nieuwe komen. Vind ik.
Heel stom logi.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:18 schreef Logician het volgende:
Hier zijn het echt een soort weeën in de vorm van menstruatie pijn die vanuit mijn onderbuik mijn rug/kont intrekken incl. harde buiken![]()
Heb het zo om de 7 a 10min het wordt niet erger of pijnlijker, maar helaas ook niet veel minder.
Voelt echt als rug weeen pijn maar ik voel nog wel dat het niet het echte werk is.
Word er wel enorm onzeker en emotioneel labiel van
Ja dan snap ik dat dat niet heel erg lonkt. Ik vertrouw erop dat jezelf weet wanneer het moment is om aan de bel te trekken, maar stom is het wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:24 schreef Logician het volgende:
Als het erger wordt doe ik dat, maar heeft weinig zin atm ben ik bang behalve weer 30min met de bus en 15min lopen en waarschijnlijk te horen dat ze niets kunnen doen
Waarschijnlijk wel ja. Ik wist echt niet dat dat zo veel pijn kon doen! Ik kan al bijna een week niet rechtop lopen. Gelukkig is het vandaag al iets minderquote:Op donderdag 20 december 2012 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Groeipijn? Dat was het bij mij. Leek verdomd op de pijn bij een blaasontsteking.
Wat zal jij blij zijn als jullie baby gezond en wel op de wereld is of niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:28 schreef Logician het volgende:
30min klopt niettypo, maar nee idd niet aanlokkelijk en zolang het niet erger is dan wat eerder geen effect heeft gehad op mijn cervix hou ik het gewoon in de gaten. Maar baal er wel enorm van.. want mijn werk doen e.d. gaat nu even niet zo lekker..
Ik vond het ook niet grappig nee. Heeft hier echt 4-5 volle dagen geduurd. Toen werd het minder. Warmte erop hielp wel. Kruikje / warmtekussen. Misschien een tip!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:04 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Ik wist echt niet dat dat zo veel pijn kon doen! Ik kan al bijna een week niet rechtop lopen. Gelukkig is het vandaag al iets minder
Maar het is toch algemeen bekent dat djeez een jongen wilde. En nu maar hopen dat deze beter aan papa's eisen voldoet.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef RockabeIIa het volgende:
eigenlijk staat nergens dat mandy een jochie krijgt, was een aanname
![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:09 schreef Elmo76 het volgende:
Shit zeg Logi, dat je je (weer) zo voelt.![]()
Sparkling, hoe is het met de duizeligheid, al wat minder?!
Lukt het je intussen om iig een beetje te genieten of toch nog niet helemaal?
Ik heb vanmorgen 'gesport' bij de fysio, oefeningen gedaan voor m'n bekken. Het ging best goed!
Net even wat opgeruimd hier en daar en nu is het dan wel weer tijd om even rustig te zitten en niks te doen. Ik moet het niet gaan overdrijven natuurlijk, anders kan ik morgen niks meer! (En dan heb ik kerstdiner van Brabo's werk en daarna nachtje hotel in Eindhovuh!)
Ja enormquote:Op donderdag 20 december 2012 13:05 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Wat zal jij blij zijn als jullie baby gezond en wel op de wereld is of niet?ik vind het zo rot dat je zo'n zware zwangerschap hebt!
Dit ja. Mijn aanname was ook dat het een jongen is. En verder zeg ik ook maar niets.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar het is toch algemeen bekent dat djeez een jongen wilde. En nu maar hopen dat deze beter aan papa's eisen voldoet.
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar het is toch algemeen bekent dat djeez een jongen wilde. En nu maar hopen dat deze beter aan papa's eisen voldoet.
Het staat zelfs in de OP zwangere!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]is mandy de nieuwe vriendin van djeez, dit kwartje valt nu pas
Oh...quote:Op donderdag 20 december 2012 13:22 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de OP zwangere!
Goed dat ik hier nu even keek, die roddel had ik gemistquote:Op donderdag 20 december 2012 13:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]is mandy de nieuwe vriendin van djeez, dit kwartje valt nu pas
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:30 schreef Estrys het volgende:
Nu was het 109-71 ipv mijn gebruikelijke 110-70
Alsof er een mes door je buik heen snijd. In mijn geval tht isquote:Op donderdag 20 december 2012 13:59 schreef Estrys het volgende:
Ik moest het vele plassen in de gaten houden. En anders urine in leveren bij de HA. Maar volgens mij moet ik gewoon vaak omdat ik steeds maar een klein pis beetje kan plassen. Heb ook geen last verder. Hoe moet een blaasontsteking voelen tijdens zwangerschap?
Anything goes wat dat betreftquote:Op donderdag 20 december 2012 13:59 schreef Estrys het volgende:
Ik moest het vele plassen in de gaten houden. En anders urine in leveren bij de HA. Maar volgens mij moet ik gewoon vaak omdat ik steeds maar een klein pis beetje kan plassen. Heb ook geen last verder. Hoe moet een blaasontsteking voelen tijdens zwangerschap?
Kans op premature weeën en vroeggeboorte.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:35 schreef Ticootje het volgende:
Als je met een blaasontsteking blijft lopen, wat dan?
Ah. Dus al ik vroeg wil bevallen moet ik nu m'n doosch ff scheren en buiten gaan staan. Check.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kans op premature weeën en vroeggeboorte.
Als blaasontsteking komt door GBS kan het nog meer gevolgen hebben.
Gewoon ff met een breinaald je vliezen doorprikken. Kan best.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah. Dus al ik vroeg wil bevallen moet ik nu m'n doosch ff scheren en buiten gaan staan. Check.
Ik hou niet zo van breien.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
Gewoon ff met een breinaald je vliezen doorprikken. Kan best.
Weet ik, Maar ik hoef alleen maar te plassen. Verder voel ik niks. En snachts zelfs maar 1 of 2 keer. Alleen als ik loop of opsta heb ik het gevoel dat ik moet plassen. Is dat verdacht met 38 weken?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Anything goes wat dat betreft![]()
Urine wegbrengen is kleine moeite en wel belangrijk.
Ach weet je meteen weer even hoe het voelt om vrouw te zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 14:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik moest maandag voor het eerst piesen in een potje. Wat een gezeik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:41 schreef mignonne het volgende:
Jezus. Gestoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Het kan het enige symptoom zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:40 schreef Estrys het volgende:
[..]
Weet ik, Maar ik hoef alleen maar te plassen. Verder voel ik niks. En snachts zelfs maar 1 of 2 keer. Alleen als ik loop of opsta heb ik het gevoel dat ik moet plassen. Is dat verdacht met 38 weken?
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:41 schreef mignonne het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom??
Dan doe je het niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik moest maandag voor het eerst piesen in een potje. Wat een gezeik.
Volgens mij was dat sarcasme?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dan doe je het niet?
Je moet niets, informed consent, als jij niet instemt met een behandeling gebeurt het niet.
Het ging om het gezeik. In het potje.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dan doe je het niet?
Je moet niets, informed consent, als jij niet instemt met een behandeling gebeurt het niet.
VK zei dat laatste maar even nog te doen. Ik heb nog nooit in mijn leven een blaasontsteking gehad trouwens. Zit natuurlijk wel met de kerstdagen dus misschien dat ik morgen nog even in een potje pies.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Het kan het enige symptoom zijn.
Blaasontsteking tijdens de zw.schap kan heel anders verlopen dan normaal. Klinkt alsof het gewoon je baarmoeder is die de boel in elkaar drukt en op je plasbuis drukt enzo, dat je dr lekker aandrang van krijgt.
Maar er is altijd zo'n kansje dat. Checken is kleine moeite, maar even aankijken kan ook.
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:44 schreef mignonne het volgende:
[..]
ah ok. Ik raak de weg kwijt in dit topic met alle offtopic praat en flauwe grappen, sorry
Anders gewoon thuis in een schoon bakje plassen en dat door je man langs de huisarts laten brengen, kost het je helemaal geen moeitequote:Op donderdag 20 december 2012 14:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
VK zei dat laatste maar even nog te doen. Ik heb nog nooit in mijn leven een blaasontsteking gehad trouwens. Zit natuurlijk wel met de kerstdagen dus misschien dat ik morgen nog even in een potje pies.
cadeautje voor de assistente, klaar terwijl u wacht <3quote:Op donderdag 20 december 2012 14:54 schreef Estrys het volgende:
Nou ja ik moet morgen toch boodschappen doen. Rij ik meteen even langs de HA met m'n plasje. Weten we het ook zeker.
Of dat ik mijn plasje bij de Appie inlever en bij de huisarts de statiegeld flessen op de balie zet.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
cadeautje voor de assistente, klaar terwijl u wacht <3
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Of dat ik mijn plasje bij de Appie inlever en bij de huisarts de statiegeld flessen op de balie zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |