Woopsquote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef RockabeIIa het volgende:
eigenlijk staat nergens dat mandy een jochie krijgt, was een aanname
![]()
Klopt! Ik wacht gewoon (on)geduldigquote:Op donderdag 20 december 2012 10:05 schreef L-E het volgende:
XM, jij bent 17 weken toch? Bij mijn eerste ging ik het ook pas voelen na 18 a 19 weken, maar toen was wel meteen duidelijk dat het om een baby ging.
Hahah, vind je het gek, je kleine probeert je duidelijk te maken dat je weer moet omdraaienquote:Op donderdag 20 december 2012 10:09 schreef Suikertante het volgende:
Hij gaat bij mij ook tekeer als ik op mijn buik lig en mijn vriend gaat op mijn heupen zitten (alsof hij me gaat masseren). Lijkt me ook niet zo heel leuk voor de mini, maar dan voel ik het wel het heftigst.
Ik word bij vlagen ook wat angstig hoor. Vanmorgen dacht ik: het lijkt wel of mijn buik totaal níet gegroeid is afgelopen weekquote:Op donderdag 20 december 2012 10:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt! Ik wacht gewoon (on)geduldig. Het is gewoon die bevestiging die je dan krijgt, zonder dat je naar het zkh hoeft voor een echo of iets om te zien dat het nog allemaal in leven is enzo
.
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef papillion het volgende:
[..]
Haha, en later maar klagen dat het "pijn" doet na 'n orgasme omdat alles gespannen staat
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:13 schreef Logician het volgende:
[..]de tijd van heftige orgasmen is helaas al een poosje ver te zoeken ....
Dat doe ik dan ook braaf hoor, maar toch stiekem leuk dat ie even spartelt. Hij doet het dus nog!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:10 schreef papillion het volgende:
[..]
Hahah, vind je het gek, je kleine probeert je duidelijk te maken dat je weer moet omdraaien
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef RockabeIIa het volgende:
eigenlijk staat nergens dat mandy een jochie krijgt, was een aanname
![]()
Hehequote:Op donderdag 20 december 2012 10:16 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook braaf hoor, maar toch stiekem leuk dat ie even spartelt. Hij doet het dus nog!
Dat is ook de reden dat we het hier over sex hebben, om maar niet te moeten toegeven dat het al weer weken op een heeeeel laag pitje staatquote:Op donderdag 20 december 2012 10:19 schreef Estrys het volgende:
Wat gaat het hier vaak over seks of lijkt dat maar? Mensen zodra ik mijn kussen zie slaap ik al de laatste weken en dat is meestal zeker 1,5 uur eerder dan mijn echtgenoot. De laatste dagen zit er zelfs niet veel tijd tussen bedtijd van onze peuter en de mijne
Compensatie drang en sick mindsquote:Op donderdag 20 december 2012 10:19 schreef Estrys het volgende:
Wat gaat het hier vaak over seks of lijkt dat maar? Mensen zodra ik mijn kussen zie slaap ik al de laatste weken en dat is meestal zeker 1,5 uur eerder dan mijn echtgenoot. De laatste dagen zit er zelfs niet veel tijd tussen bedtijd van onze peuter en de mijne
Is dat het? Willen jullie dan ophouden met mij een schuldgevoel aanpratenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:20 schreef papillion het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat we het hier over sex hebben, om maar niet te moeten toegeven dat het al weer weken op een heeeeel laag pitje staat.
Stiekem blij te lezen dat het jullie ook niet meer zo goed luktquote:Op donderdag 20 december 2012 10:21 schreef Estrys het volgende:
[..]
Is dat het? Willen jullie dan ophouden met mij een schuldgevoel aanpraten
Ja, ik heb met van die bolletjes! Maar het is in bed nog een gevecht om hem op de goede plek dun te krijgenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:18 schreef Logician het volgende:
Belle als je die met bolletjes hebt kan je hem zo dik en dun schudden/duwen als je wilt?
Carpaccio!!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:28 schreef Estrys het volgende:
Ik ben een kraamvisite wishlist aan het maken op pinterest. Wat vinden jullie nou dat ik echt op mijn lijstje moet zetten? Tipssss graag
Ik heb 45 hydrofielluiers. En dat overdrijf ik niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:31 schreef Logician het volgende:
Voor baby:
Zwitselpakket, luierpakket, hydrofielluiers met leuke motiefjes
Voor mama:
Badschuim, gezichtsmaskertjes, lavendelkussentje, sauna bon
Ik heb er aan 8 ook genoeg.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:41 schreef L-E het volgende:
Ben ik de enige die weinig hydrofielen gebruikt? Bij de eerste had ik er 10, was echt genoeg. Daar heb ik er nog 8 van over trouwens.
Ik zit te wachten op mijn Noppies-bestelling. Mijn eerste zwangerschapsjurkje.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik krijg helemaal zin om te shoppen van jullie![]()
Dus dat ga ik nu dan ook maar doen
Ohh, wat een goede tip! Dat ga ik zeker uittesten!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:26 schreef Logician het volgende:
Belle je kan er ook wat bolletjes uithalen als je het kussen te dik vind he?
10? Wat doen ze dan met die dingen?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Met thuis bevallen gebruiken ze er al stuk of 10. Ik heb er na 3 kinderen nu genoeg. Vanavond nog wel een paar.roze erbij halen.
Geen idee. Sowieso je kindje inwikkelen en afdrogen.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
10? Wat doen ze dan met die dingen?
Dat zijn er dan toch geen 10? Of je moet een heel groot kind baren.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:52 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Geen idee. Sowieso je kindje inwikkelen en afdrogen.
Ze zullen er vast wel meer mee doen maar dat krijg je zelf niet mee.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zijn er dan toch geen 10? Of je moet een heel groot kind baren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |