+1! Fijn zeg!!quote:Op woensdag 19 december 2012 23:15 schreef Suikertante het volgende:
Mandy wat leuk zo'n lange echo! En mooi dat alles in orde is.
Dat komt neer op spelen met Lego en hutten bouwen met kussens van de bankquote:Op donderdag 20 december 2012 07:25 schreef Logician het volgende:
Nog 1 dagje Kyara!!
lekker Es, aanmodderen klinkt stiekem best knus
Enorme Puinzooi idd!quote:Op donderdag 20 december 2012 07:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb echt enorm kut geslapen. Ik hoorde iets druppelen op de grond, bleek condens van het raam te zijn. Ik dacht dat het de verwarming zou zijn en dus lag ik daarover wakker. En ik was in m'n hoofd teveel bezig met de cupcakes die ik vandaag moet maken. Dus ik duik nog ff m'n mandje in. Beneden is het een rommel dus ik begin m'n verlof met opruimen.
Ja als je niet zwanger bent en lekker geslapen hebt welquote:Op donderdag 20 december 2012 08:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Enorme Puinzooi idd!zeker 10 minuten opruimwerk voor de woonkamer , het aanrecht en de vaatwasser !
Zwanger is het misschien 5 min meerquote:Op donderdag 20 december 2012 08:54 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja als je niet zwanger bent en lekker geslapen hebt wel
Komt die pijn van zwangerzijn, of heb je gewoon een slecht matras ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2012 08:54 schreef Suikertante het volgende:
Niet als je chloor gebruikt Joene!
Balen van die rotnachten. Hopelijk lukt het jullie overdag extra te ontspannen!
Ik slaap nog als een roos, maar word wakker met pijn in mijn hele lijf. Nu gaat het nog wel, maar moet toch iets gaan veranderen voor ik echt gebroken wakker wordt!
Oooh goed idee!!quote:Op donderdag 20 december 2012 09:46 schreef bellelena het volgende:
Suiker, gefeliciteerd met je vriendin! En wat lief dat je vriend jullie kindje heeft gevoeld
De mijne ook voor het eerst gisteravond! Ik had 's ochtends gezien dat m'n buik bewoog van een beweging van de baby en 's avonds heeft hij het ook gezien. Daarna legde hij z'n oor op de buik en bewoog de baby er tegenaan
![]()
![]()
Ik slaap echt veel beter sinds ik met een voedingskussen slaap. Die duw je ook niet zomaar even aan de kant in je slaapquote:Op donderdag 20 december 2012 09:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oooh goed idee!!![]()
En Logi, de kussentjestruc werkt op mijn eigen bank al goed! Maar ik had geen kussentje mee naar de bios genomen.. in bed ligt het kussen telkens heel ergens anders als ik wakker word..
Heb het paar keer geprobeerd, maar ik krijg pijn in mn benen ervan als ik mn been er overheen sla. Als ik er al mee in slaap val (wat sporadisch is gebeurd), dan word ik later wakker en dan ligt ie naast het bedquote:Op donderdag 20 december 2012 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik slaap echt veel beter sinds ik met een voedingskussen slaap. Die duw je ook niet zomaar even aan de kant in je slaap
Placenta voor... En las her en der dan gemiddeld ergens tussen de 20 - 26 wekenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Dat kan niet lang meer duren XM! En het is inderdaad continu een bevestiging
Misschien voel je het wel al, maar herken je het nog niet? Suiker had dat geloof ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 09:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil ook beweging voelen. Ben echt ongeduldig
. Vraag me nu toch dan sporadisch af van, doet 't 't nog wel enzo.
Ik stop mn deken in bij het voeteneinde en leg het kussen daaronder. Dan ligt ie bij mij redelijk vast. Ik draai wel hoor, wordt ook regelmatig op mn rug of andere zij wakker, maar het kussen ligt dan nog keurig naast me. Wel raar dat je er pijn van krijgtquote:Op donderdag 20 december 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb het paar keer geprobeerd, maar ik krijg pijn in mn benen ervan als ik mn been er overheen sla. Als ik er al mee in slaap val (wat sporadisch is gebeurd), dan word ik later wakker en dan ligt ie naast het bed.
Wel jammer hoor... ik vind het toch best gezellig dat ik die kleine stamper zo vaak voel rondhopsen door mn buik. En als je erover nadenkt duurt dat eigenlijk maar relatief kort!quote:Op donderdag 20 december 2012 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, wel jammer. Denk dat het kussen toch vooral als voedingskussen gebruikt gaat worden.
En weet helaas toch vrij zeker dat ik echt nog niets voel. Herken de beschrijvingen niet. Heb wel dat de bal in m'n buik de ene keer harder en meer zichtbaar is dan de andere keer, dus ik heb voor mezelf dan maar bedacht dat meneer of mevrouw dan gedraaid is en niet met de rug/billen naar buiten ligt ofzo.
Rustig op je rug liggen is sowieso een goede tip!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:04 schreef Logician het volgende:
Is misschien heel raar om te vertellen of als advies maar als je net een orgasme hebt gehad en dan stil op je rug ligt voel je in het begin het meeste is mijn ervaring
Is het al avond?!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:05 schreef L-E het volgende:
XM, jij bent 17 weken toch? Bij mijn eerste ging ik het ook pas voelen na 18 a 19 weken, maar toen was wel meteen duidelijk dat het om een baby ging.
Haha, en later maar klagen dat het "pijn" doet na 'n orgasme omdat alles gespannen staatquote:Op donderdag 20 december 2012 10:04 schreef Logician het volgende:
Is misschien heel raar om te vertellen of als advies maar als je net een orgasme hebt gehad en dan stil op je rug ligt voel je in het begin het meeste is mijn ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |