abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120527109
Inderdaad :*
Gelukkig zit de sfeer er nog goed in :') :D
pi_120528302
Ja de tip om te blijven ademen kwam ook langs. :)

Kyara, wat fijn dat je morgen de laatste werkdag hebt. Ik had die vandaag. Vond het best nog wel vreemd toen ik de deur uitging. Het idee dat ik gewoon 16 weken weg ben.

Logi, :*
  woensdag 19 december 2012 @ 22:12:29 #103
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120528946
Ik meld me weer na een heel goede SEO in Oosterwolde!

Die dame deed het echt heel leuk. :D Screening gehad van meer dan een half uur, en veel foto's en een 3D-foto meegekregen.

Onze mini zit met 20w2d op 23cm en 350gram, mooi op schema en kerngezond!

Mini was bij tijd en wijle heerlijk aan het slapen in mijn buik met het hoofdje tegen de placenta aan.

Supermooi om te zien, met regelmaat was ik ook een traantje aan het wegpinken.
Blijkt dat mijn 2 dromen over het geslacht waarheid zijn geworden. *O* Dat was voor 100% zeker. En mijn vriend krijgt ook het geslacht waar hij stiekem op hoopte!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_120530450
Goede tip wel :D

mandy O+ wat fijn!
pi_120532808
Mandy wat leuk zo'n lange echo! En mooi dat alles in orde is. O+
  woensdag 19 december 2012 @ 23:44:53 #106
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120534818
Dank je!!!! Heb ook al de hele avond op een roze wolk gezeten!

En voor diegene die in het noorden wonen, is Oosterwolde echt een aanrader!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  woensdag 19 december 2012 @ 23:55:15 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120535264
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:15 schreef Suikertante het volgende:
Mandy wat leuk zo'n lange echo! En mooi dat alles in orde is. O+
+1! Fijn zeg!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120535356
fijn mandy!

Ik kan niet slapen :(
Mijn neus zit verstopt :(

Ik haat snot :(

/mopperpost
pi_120535558
Kyara klote zeg :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2012 00:32:51 ]
  donderdag 20 december 2012 @ 01:13:55 #110
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_120536995
Leuk mandy, een jochie O+
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_120539423
:( stomme krampen ...
pi_120539798
:*

Stom snot :(
kan er gewoon niet van slapen.

lekker begin straks van mijn laatste werkdag: maximaal 4 uur slaap :O
pi_120540301
Lekker verlof kyara! En Tico lekker blijven liggen hoor.

Ik had gisteren een collega op de koffie. Die even moest klagen over allerlei zaken. Ik kan er goed naar luisteren en tips geven en dan denken HA maar ik hoef lekker niet! Heeerlijk.

Ik heb als een blok geslapen. Nu nog heel even lui in bed voordat mijn lief gaat werken. Dagje aanmodderen met de peuter. :) Op controle bij de VK
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_120540340
:* Nog 1 dagje Kyara!!

:* lekker Es, aanmodderen klinkt stiekem best knus O+
pi_120540365
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 07:25 schreef Logician het volgende:
:* Nog 1 dagje Kyara!!

:* lekker Es, aanmodderen klinkt stiekem best knus O+
Dat komt neer op spelen met Lego en hutten bouwen met kussens van de bank O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_120540391
Ik heb echt enorm kut geslapen. Ik hoorde iets druppelen op de grond, bleek condens van het raam te zijn. Ik dacht dat het de verwarming zou zijn en dus lag ik daarover wakker. En ik was in m'n hoofd teveel bezig met de cupcakes die ik vandaag moet maken. Dus ik duik nog ff m'n mandje in. Beneden is het een rommel dus ik begin m'n verlof met opruimen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120540397
Oh en een jongen voor mandy. Leuk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 20 december 2012 @ 07:41:57 #118
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_120540418
Mornings! Ook hier een dagje modderen met peuter, maar wel na 7 (!!!) uur slaap! Wel met een onderbreking omdat Stef wakker was, maar toch :)
3!
  donderdag 20 december 2012 @ 08:09:22 #119
378192 -mandy-
I am who I am
pi_120540664
Achter mijn naam in de OP hoeft trouwens het geslacht niet te staan.

Afgelopen nacht heel de nacht van mini in mijn buik gedroomd.

Ik ga proberen om vanmiddag een paar echofoto's hier te plaatsen. We hebben er oa 1 hele mooie 3d-foto gekregen van het gezicht van mini ... <smelt smelt>
.
  donderdag 20 december 2012 @ 08:17:44 #120
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_120540744
meld

met verder niks te melden
en even een dag geen plannen, even lekker niks :D
W
Z
E
pi_120540754
Gisteren kon mijn vriend voor het eerst de kleine voelen O+
Hij vond het zelf niet zo indrukwekkend trouwens. "Een soort spiertrekking"...

En mijn vriendinnetje is bevallen, op de UD! Ze maken het goed, verder weet ik nog niks, maar eh.. Nu ben ik ineens de zwangerste!! :o
  donderdag 20 december 2012 @ 08:31:21 #122
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120540896
Logi, zit er iets in de atmosfeer? Hier was het vannacht ook raak, doet echt pijn. Heb nu ook wat last, ga straksctoch even v k bellen en plasje inleveren. Ik heb 2 pcms gepakt en een warme kruik. Baggernacht dus

Mandy klinkt leuk! Maar oosterwolde is wel echt duur.

Tico verlof *O* en omen ook

Estrys lekker cocoonen met je peuter O+ *O*

Suiker ud kindjes zijn leuk.
pi_120540933
Mandy, wat fijn dat de echo goed was. En wat leuk dat jullie een jochie krijgen O+

:* voor de rotnachten.
  donderdag 20 december 2012 @ 08:42:18 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120541038
Rotnachten zijn stom -O-. Mijne was redelijk. Alleen jammer dat ik er echt om de 3 uur uit moet om te plassen }:| .

Wel 17 weken vandaag *O*
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120541129
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 07:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb echt enorm kut geslapen. Ik hoorde iets druppelen op de grond, bleek condens van het raam te zijn. Ik dacht dat het de verwarming zou zijn en dus lag ik daarover wakker. En ik was in m'n hoofd teveel bezig met de cupcakes die ik vandaag moet maken. Dus ik duik nog ff m'n mandje in. Beneden is het een rommel dus ik begin m'n verlof met opruimen.
Enorme Puinzooi idd! 8-) zeker 10 minuten opruimwerk voor de woonkamer , het aanrecht en de vaatwasser ! :P
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_120541211
quote:
8s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:47 schreef Joene het volgende:

[..]

Enorme Puinzooi idd! 8-) zeker 10 minuten opruimwerk voor de woonkamer , het aanrecht en de vaatwasser ! :P
Ja als je niet zwanger bent en lekker geslapen hebt wel ;)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_120541218
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:54 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja als je niet zwanger bent en lekker geslapen hebt wel ;)
Zwanger is het misschien 5 min meer :P
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_120541222
Niet als je chloor gebruikt Joene!

Balen van die rotnachten. Hopelijk lukt het jullie overdag extra te ontspannen!
Ik slaap nog als een roos, maar word wakker met pijn in mijn hele lijf. Nu gaat het nog wel, maar moet toch iets gaan veranderen voor ik echt gebroken wakker wordt!
pi_120541228
mandy, een goede seo én een jongetje! *O*

Kutnachten zijn hip zeker. Hier goed geslapen, tot aan 3:30. Toen wakker gelegen, in mijn hoofd de 30 miljoen verdeeld die we gaan winnen met de oudejaarsloterij, geprobeerd contact te maken met buikbaby maar die gaf niet thuis, uiteindelijk tegen 5:30 in slaap gevallen en een uur later ging de wekker. O+

Vanmiddag naar de vk. En vanavond de geslachtsbepaling! *O*
pi_120541949
L-E wat spannend!! *O*
pi_120541972
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:54 schreef Suikertante het volgende:
Niet als je chloor gebruikt Joene!

Balen van die rotnachten. Hopelijk lukt het jullie overdag extra te ontspannen!
Ik slaap nog als een roos, maar word wakker met pijn in mijn hele lijf. Nu gaat het nog wel, maar moet toch iets gaan veranderen voor ik echt gebroken wakker wordt!
Komt die pijn van zwangerzijn, of heb je gewoon een slecht matras ofzo?
pi_120542017
Nou, ik heb het pas sinds ik een buikje krijg. En het is dezelfde pijn die ik nu krijg als ik in een slechte stoel zit. Dus ik heb ongetwijfeld een slecht matras, maar tot nu leverde het nog geen problemen op..
pi_120542242
Tico succes met de cupcakes en chloor vandaag :*

L-E spannend! Veeel plezier!!

Suiker, probeer eens een kussentje tussen je knieeen met slapen en een kussentje tegen je onderrug met zitten? :*

Pessie zou het? :') rot om te horen dat jij er ook last van hebt, het is naast pijnlijk ook (mentaal) vermoeiend he? Lig nu weer met een kruik en pcm in bed, voelt zo vervelend werd er vannacht ook echt wakker van door dat ze echt pijn doen. En nu weer die rot twijfel van wel bellen niet bellen, ik kijk het nog maar even aan straks even heel heet douchen en hopen dat het weer wegtrekt geen zin om weer voor niets heen te gaan... voelt behoorlijk machteloos en heb zin om iets kapot te maken uit machteloosheid :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2012 09:46:17 ]
pi_120542257
*O* Een goede echo en een jommetje voor mandy!

*O* Suiker, gefeliciteerd met je vriendin! En wat lief dat je vriend jullie kindje heeft gevoeld O+ De mijne ook voor het eerst gisteravond! Ik had 's ochtends gezien dat m'n buik bewoog van een beweging van de baby en 's avonds heeft hij het ook gezien. Daarna legde hij z'n oor op de buik en bewoog de baby er tegenaan O+ O+ O+

*O* L-E Alvast veel plezier!
pi_120542346
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:46 schreef bellelena het volgende:
*O* Suiker, gefeliciteerd met je vriendin! En wat lief dat je vriend jullie kindje heeft gevoeld O+ De mijne ook voor het eerst gisteravond! Ik had 's ochtends gezien dat m'n buik bewoog van een beweging van de baby en 's avonds heeft hij het ook gezien. Daarna legde hij z'n oor op de buik en bewoog de baby er tegenaan O+ O+ O+
Oooh goed idee!! O+ O+

En Logi, de kussentjestruc werkt op mijn eigen bank al goed! Maar ik had geen kussentje mee naar de bios genomen.. in bed ligt het kussen telkens heel ergens anders als ik wakker word..
pi_120542395
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:51 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Oooh goed idee!! O+ O+

En Logi, de kussentjestruc werkt op mijn eigen bank al goed! Maar ik had geen kussentje mee naar de bios genomen.. in bed ligt het kussen telkens heel ergens anders als ik wakker word..
Ik slaap echt veel beter sinds ik met een voedingskussen slaap. Die duw je ook niet zomaar even aan de kant in je slaap :)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 20 december 2012 @ 09:53:58 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120542407
Ik wil ook beweging voelen ;(. Ben echt ongeduldig :D. Vraag me nu toch dan sporadisch af van, doet 't 't nog wel enzo.
pi_120542422
Dat kan niet lang meer duren XM! En het is inderdaad continu een bevestiging O+
  donderdag 20 december 2012 @ 09:55:13 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120542433
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik slaap echt veel beter sinds ik met een voedingskussen slaap. Die duw je ook niet zomaar even aan de kant in je slaap :)
Heb het paar keer geprobeerd, maar ik krijg pijn in mn benen ervan als ik mn been er overheen sla. Als ik er al mee in slaap val (wat sporadisch is gebeurd), dan word ik later wakker en dan ligt ie naast het bed :').
  donderdag 20 december 2012 @ 09:55:54 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120542447
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:54 schreef Suikertante het volgende:
Dat kan niet lang meer duren XM! En het is inderdaad continu een bevestiging O+
Placenta voor... En las her en der dan gemiddeld ergens tussen de 20 - 26 weken -O-. Dus dat duurt nog minstens 3 weken.
pi_120542457
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil ook beweging voelen ;(. Ben echt ongeduldig :D. Vraag me nu toch dan sporadisch af van, doet 't 't nog wel enzo.
Misschien voel je het wel al, maar herken je het nog niet? Suiker had dat geloof ik ook :P Bij mij voelde het in het begin als kleine plopjes of kriebeltjes. Ik dacht eerst gas, maar later realiseerde ik me dat dat helemaal niet kan. Nu voelt het meer als een flinke spastische spier (bijvoorbeeld in je bovenbeen, dat je het voelt trekken terwijl je niks doet) en soms is het gewoon onmiskenbaar een flinke beuk O+
Sarcasme. Herken het.
pi_120542486
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Heb het paar keer geprobeerd, maar ik krijg pijn in mn benen ervan als ik mn been er overheen sla. Als ik er al mee in slaap val (wat sporadisch is gebeurd), dan word ik later wakker en dan ligt ie naast het bed :').
Ik stop mn deken in bij het voeteneinde en leg het kussen daaronder. Dan ligt ie bij mij redelijk vast. Ik draai wel hoor, wordt ook regelmatig op mn rug of andere zij wakker, maar het kussen ligt dan nog keurig naast me. Wel raar dat je er pijn van krijgt ;(
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 20 december 2012 @ 09:59:58 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120542539
Ja, wel jammer. Denk dat het kussen toch vooral als voedingskussen gebruikt gaat worden :).

En weet helaas toch vrij zeker dat ik echt nog niets voel. Herken de beschrijvingen niet. Heb wel dat de bal in m'n buik de ene keer harder en meer zichtbaar is dan de andere keer, dus ik heb voor mezelf dan maar bedacht dat meneer of mevrouw dan gedraaid is en niet met de rug/billen naar buiten ligt ofzo :+.
pi_120542651
Is misschien heel raar om te vertellen of als advies maar als je net een orgasme hebt gehad en dan stil op je rug ligt voel je in het begin het meeste is mijn ervaring :@
pi_120542672
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, wel jammer. Denk dat het kussen toch vooral als voedingskussen gebruikt gaat worden :).

En weet helaas toch vrij zeker dat ik echt nog niets voel. Herken de beschrijvingen niet. Heb wel dat de bal in m'n buik de ene keer harder en meer zichtbaar is dan de andere keer, dus ik heb voor mezelf dan maar bedacht dat meneer of mevrouw dan gedraaid is en niet met de rug/billen naar buiten ligt ofzo :+.
Wel jammer hoor... ik vind het toch best gezellig dat ik die kleine stamper zo vaak voel rondhopsen door mn buik. En als je erover nadenkt duurt dat eigenlijk maar relatief kort!
Sarcasme. Herken het.
pi_120542684
XM, jij bent 17 weken toch? Bij mijn eerste ging ik het ook pas voelen na 18 a 19 weken, maar toen was wel meteen duidelijk dat het om een baby ging. :)
pi_120542709
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:04 schreef Logician het volgende:
Is misschien heel raar om te vertellen of als advies maar als je net een orgasme hebt gehad en dan stil op je rug ligt voel je in het begin het meeste is mijn ervaring :@
Rustig op je rug liggen is sowieso een goede tip!
Sarcasme. Herken het.
pi_120542717
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:05 schreef L-E het volgende:
XM, jij bent 17 weken toch? Bij mijn eerste ging ik het ook pas voelen na 18 a 19 weken, maar toen was wel meteen duidelijk dat het om een baby ging. :)
Is het al avond?! :P
Sarcasme. Herken het.
pi_120542729
XM, ondanks dat je nog niets voelt kriebelen is die bal in je buik wel echt al een teken hoor dat er wat groeit! Dat is ook zeker een baby die zich af en toe afzet (of het nu met handen/voeten of billen is) tegen je bm.

Laat je niet te veel afschrikken of onzeker maken door de dames die (al vroeg) wel wat voelen. Als 1 ding me heel nuchter heeft gemaakt (hoezo nuchter met hormonen) is dat het ook niet allemaal een lolletje hoeft te zijn als je voorloopt op het boekje. Neem logi even als voorbeeld, ze voelde alles eerder als ik terwijl ze officieel 'n maand achterloopt. Was echt even jaloers op haar! Maar het houd bij haar wel in dat ze zelfs 'n maand voordat ik begon te waggelen al niet meer kon lopen / slapen van de pijn. Een schop bij haar is een voet naar buiten, ik boer er hoogstens 'n keer meer van.

*O* Mandy, wat fijn om te horen dat je SEO goed was en dat het een jongetje gaat worden *O*

LE alvast veel succes gewenst voor vanavond en hopelijk ook 'n stukje plezier.

Een :* voor alle slechte slapers, bha bha wat kan dat je opbreken.

*O* Vandaag 36 weken alweer *O* Begin toch echt rond/sloom/walvis te worden, gister nog even flink geklaagd bij logi. Maar vervolgens eens lekker 'n imiddag/avond niets anders meer gedaan dan lekker op bed gehangen en tv gekeken, heeft me iig goed gedaan. Die ga ik er toch wat vaker inhouden gok ik zo de komende weken.
pi_120542756
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:04 schreef Logician het volgende:
Haha, en later maar klagen dat het "pijn" doet na 'n orgasme omdat alles gespannen staat :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')