Alsof er een mes door je buik heen snijd. In mijn geval tht isquote:Op donderdag 20 december 2012 13:59 schreef Estrys het volgende:
Ik moest het vele plassen in de gaten houden. En anders urine in leveren bij de HA. Maar volgens mij moet ik gewoon vaak omdat ik steeds maar een klein pis beetje kan plassen. Heb ook geen last verder. Hoe moet een blaasontsteking voelen tijdens zwangerschap?
Anything goes wat dat betreftquote:Op donderdag 20 december 2012 13:59 schreef Estrys het volgende:
Ik moest het vele plassen in de gaten houden. En anders urine in leveren bij de HA. Maar volgens mij moet ik gewoon vaak omdat ik steeds maar een klein pis beetje kan plassen. Heb ook geen last verder. Hoe moet een blaasontsteking voelen tijdens zwangerschap?
Kans op premature weeën en vroeggeboorte.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:35 schreef Ticootje het volgende:
Als je met een blaasontsteking blijft lopen, wat dan?
Ah. Dus al ik vroeg wil bevallen moet ik nu m'n doosch ff scheren en buiten gaan staan. Check.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kans op premature weeën en vroeggeboorte.
Als blaasontsteking komt door GBS kan het nog meer gevolgen hebben.
Gewoon ff met een breinaald je vliezen doorprikken. Kan best.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah. Dus al ik vroeg wil bevallen moet ik nu m'n doosch ff scheren en buiten gaan staan. Check.
Ik hou niet zo van breien.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
Gewoon ff met een breinaald je vliezen doorprikken. Kan best.
Weet ik, Maar ik hoef alleen maar te plassen. Verder voel ik niks. En snachts zelfs maar 1 of 2 keer. Alleen als ik loop of opsta heb ik het gevoel dat ik moet plassen. Is dat verdacht met 38 weken?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Anything goes wat dat betreft![]()
Urine wegbrengen is kleine moeite en wel belangrijk.
Ach weet je meteen weer even hoe het voelt om vrouw te zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 14:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik moest maandag voor het eerst piesen in een potje. Wat een gezeik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:41 schreef mignonne het volgende:
Jezus. Gestoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |