abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 december 2012 @ 19:55:56 #76
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_120564582
He gets Tico, da's mooi balen nog ff snel. En hou rekening met vaak prikken van bloedsuikers bij je kleintje. Dat vond ik na het gefladder echt het allerrotst ;(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_120564711
Tico, wat balen dat je nu eigenlijk nog steeds geen duidelijkheid hebt. :*

Iemand nog tips hoe oorpijn te verhelpen? Zit echt zo vast en straalt helemaal via kaak naar oren en dat is echt niet fijn. Ging net al bijna onderuit van de pijn. Stomen al geprobeerd maar het komt maar niet los. :'(
pi_120564922
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:52 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt toch heel gemakkelijk zelf prikken en controleren? Dan kun je in ieder geval eens een paar dagen bekijken wat bepaald eten met je doet, en als je daar een lijn in ziet, dingen juist wel of niet eten/drinken.
Vreemd dat je nu ook weer een week moet wachten op de volgende afspraak.
Ik heb zelf geen apparaatje. Dat had ik te leen van m'n vader. Die heeft het ook zelf nodig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120564963
quote:
17s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Kyara het volgende:

Iemand nog tips hoe oorpijn te verhelpen? Zit echt zo vast en straalt helemaal via kaak naar oren en dat is echt niet fijn. Ging net al bijna onderuit van de pijn. Stomen al geprobeerd maar het komt maar niet los. :'(
Zou het geen ontsteking zijn? Heb je koorts?
pi_120564999
nee, geen koorts. Volgens mij komt het echt vanuit een verkoudheid.
pi_120565034
Dan zou ik paracetamol nemen en proberen te slapen ofzo.
pi_120565148
quote:
17s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Kyara het volgende:

straalt het vanuit je kaak naar je ene oor en wordt t erger als je flink bijt? Mss ff langs de tandarts, kan wortelkanaal zijn.

Anders, stomen, neusspray en pcm.
:)
pi_120565316
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen apparaatje. Dat had ik te leen van m'n vader. Die heeft het ook zelf nodig.
Ik had er ook geen, die kreeg ik voorgeschreven door het ziekenhuis. Tuurlijk heeft je vader hem zelf nodig, maar ik vind het wat raar dat ze je zo laten gaan voor weer een week.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 20 december 2012 @ 20:11:21 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120565391
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh! Maar dikke dikke kans dat de kleine gewoon bijgevoed moet worden met fles. Gezondheid van de kleine gaat echt voor borstvoeding. Laag suiker voor een kleintje is gewoon gevaarlijk. Ik ga vragen ja of ik misschien meteen mag kolven en of dat voldoende is. Maar elke bevalling en kraamtijd is anders, wie zegt dat de melk meteen op gang is. Dat risico ga ik niet lopen door dan heel stellig te zijn met geen fles.
Ja, dat is natuurlijk ook zo, van dat op gang komen.
Nou ja goed, zolang er idd maar goed voor je kindje gezorgd wordt, dat is het allerbeste.

En dat prikken is idd zo sneu Buuf, och dat brak mijn hart ook wel hoor. :Y
pi_120565417
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:52 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt toch heel gemakkelijk zelf prikken en controleren? Dan kun je in ieder geval eens een paar dagen bekijken wat bepaald eten met je doet, en als je daar een lijn in ziet, dingen juist wel of niet eten/drinken.
Vreemd dat je nu ook weer een week moet wachten op de volgende afspraak.
een dieet kan niet voor iedere zwangere, bij veel vrouwen is insuline spuiten de enige optie.

Met een dieet en als dat goed gaat mag je in principe bij je vk blijven tico :)
pi_120565418
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik had er ook geen, die kreeg ik voorgeschreven door het ziekenhuis. Tuurlijk heeft je vader hem zelf nodig, maar ik vind het wat raar dat ze je zo laten gaan voor weer een week.
Het is enorm druk en kerst enzo. Ik snap het wel denk ik. Ik had een belafspraak voor tussen 10 en 12 en pas na 16 werd ik gebeld omdat er eerder nog geen arts de tijd had gehad om de uitslag te beoordelen. Het zal wel een hele drukke tijd zijn.
pi_120565455
KtDank jullie wel voor jullie opbeurende berichtjes!
Ik werk geen hele dagen in zorg maar gemiddeld 9 uur in de week en de rest van de 36 uur op kantoor. Daarom baal ik zo dat nu al die paar uurtjes zorg per week niet meer gaan!!! Vandaag gaat een collega met 33 weken met verlof die 28 uur per week werkte dus dan voel snap je wel dat ik me echt een zeur vind dat het nu al niet meer gaat...r
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_120565539
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:11 schreef mignonne het volgende:

[..]

een dieet kan niet voor iedere zwangere, bij veel vrouwen is insuline spuiten de enige optie.

We zien het wel. Ik schiet al behoorlijk omhoog van m'n bakje havermout.
pi_120565636
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:11 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja, weet ik, maar als je al zo ver zwanger bent, is inregelen van de insuline erg lastig. En als de afspraak pas volgende week is, geef iemand dan vast wat handvatten om die week al zogoed mogelijk door te komen! Nu is de boodschap dat het niet goed is, maar we doen er pas over een week wat aan. Ik zou daar geen fijn gevoel bij hebben.

Natuurlijk is het druk, maar als iets belangrijk is, dan moet het toch gewoon? Ze zeggen toch ook nekt als iemand gaat bevallen: kom volgende week maar terug, het is u te druk?
pi_120565674
Tico, ik weet niet of je dol bent op shoppen, maar anders gewoon bergen bestellen bij de Wehkamp in meerdere maten, daarna retourafspraak maken, komen ze het gewoon weer ophalen! O+
pi_120565870
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, weet ik, maar als je al zo ver zwanger bent, is inregelen van de insuline erg lastig. En als de afspraak pas volgende week is, geef iemand dan vast wat handvatten om die week al zogoed mogelijk door te komen! Nu is de boodschap dat het niet goed is, maar we doen er pas over een week wat aan. Ik zou daar geen fijn gevoel bij hebben.

Natuurlijk is het druk, maar als iets belangrijk is, dan moet het toch gewoon? Ze zeggen toch ook nekt als iemand gaat bevallen: kom volgende week maar terug, het is u te druk?
Klopt, maar ik loop er al weken mee. Week meer of minder, denk ik dan. Er zullen vast spoedeisendere gevallen zijn dan dit. In feite loop ik of mijn kindje nu geen direct gevaar.
pi_120565917
Denk ik er nu echt te makkelijk over??
pi_120566181
Als jij je gyn vertrouwt zou ik dat gewoon blijven doen. Als je je zorgen gaat maken kun je altijd bellen.
  donderdag 20 december 2012 @ 20:28:48 #94
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_120566417
Is zo een meet apparaatje niet te huren? Ik heb er een maar ja ander land he.. Had je zo mogen lenen..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 20 december 2012 @ 20:33:40 #95
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120566730
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Ticootje het volgende:
Denk ik echt te nu echt makkelijk over??
Ik denk het niet. Als het echt niet goed is laten ze je echt niet nog een week lopen en over een week ben je 37 weken en kunnen ze besluiten je in te leiden mocht het niet goed zijn. Mag toch aannemen dat een gyn weet wat ie doet?
pi_120566896
dus dikke buik is best normaal. Thanks, ben weet een beetje gerustgesteld :-D
pi_120567131
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Als het echt niet goed is laten ze je echt niet nog een week lopen en over een week ben je 37 weken en kunnen ze besluiten je in te leiden mocht het niet goed zijn. Mag toch aannemen dat een gyn weet wat ie doet?
Dat gevoel heb ik dus ook. Ik ben 36 weken zwanger, wat willen ze nu nog doen. Ik denk baby in de gaten houden en inleiden als het niet goed gaat. Volgende week is inderdaad 37 weken, voor hetzelfde geldt is protocol gewoon 38 weken inleiden en doen ze daarom niets.
pi_120567387

:+
pi_120567493
:D
pi_120567844
Mij werd destijds gezegd dat ik er te gemakkelijk over dacht, maar misschien was dat dan wel niet zo. Geen idee, ik ben er juist toen heel voorzichtig door geworden. Maar als jij het prima vindt zo, is het toch goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')