quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef loezzzje het volgende:
Ze lag in het mortuarium. Dan neem ik aan dat ze geen kleding meer verwisselen. Ja vlak voor de begrafenis
Ik merk zulke dingen echt niet opquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef loezzzje het volgende:
Het zal niet het eerste ding zijn wat ik heb opgemerkt in de serieMaar idd Ian blijft
Ik ook niet vaak maar soms ligt het er zo dik bovenopquote:Op woensdag 19 september 2012 08:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik merk zulke dingen echt niet op
Ik kijk ook!quote:
WORDquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niet zo heel gek met al die lekkere mannen in de serie
Respect voor deze manquote:
Ohja, Rebekka was ik helemaal vergeten. Die is toch wel de mooiste van het stel. Ben overigens echt fan. Ik zit erover te denken mijn kind, dat over een heleboel maanden wordt geboren, te vernoemen naar een van de personages.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Respect voor deze manElena is idd super hot, Rebekkah ook wel heur! Mattie van mij kijkt ook, haha! Helemaal verslaafd istie
0 fucks were given
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ohja, Rebekka was ik helemaal vergeten. Die is toch wel de mooiste van het stel. Ben overigens echt fan. Ik zit erover te denken mijn kind, dat over een heleboel maanden wordt geboren, te vernoemen naar een van de personages.
Zijn naam heeft hier niks mee te maken he!quote:Op zondag 30 september 2012 13:27 schreef Djeez het volgende:
Ben dan ook geen echte fan natuurlijk, maar kijk deze serie wel graag. Maar zitten wel toffe namen tussen de personages, zo heet mijn zoon ook al Tyler. Maar goed, nu weer over de serie praten want daar is dit topic voor.
Vraagt me af of zn zoon vanavond vastgeketend in een oude slavenkelder zitquote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zijn naam heeft hier niks mee te maken he!
quote:Op zondag 30 september 2012 21:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Vraagt me af of zn zoon vanavond vastgeketend in een oude slavenkelder zit
Die slaaptquote:Op zondag 30 september 2012 21:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Vraagt me af of zn zoon vanavond vastgeketend in een oude slavenkelder zit
Hell yeah! Get ready for some Damon hotness <3quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:19 schreef J-net het volgende:
Nog 5 dagen tot uitzending, nog 6 tot kijken
Is eigenlijk nog best wel snel gegaan...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:19 schreef J-net het volgende:
Nog 5 dagen tot uitzending, nog 6 tot kijken
Goed plan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:44 schreef Koningin het volgende:
Ik ga denk ik deze week ergens ook nog eens de laatste aflevering kijken, dan zit ik er weer een beetje in.
Ok want je hebt 3 nog niet gezien? Prepare....quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben afgelopen week weer begonnen met seizoen 1 terug te kijken wat ik vanavond heb afgekeken. Ook 2x01 gekeken. Komende dagen seizoen 2 verder afkijken en dan volgende week seizoen 3 in een ruk kijken zodra hij uitkomt. En dan inhaken bij seizoen 4. Benieuwd hoe het verder gaat na seizoen 2
Nog niet neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ok want je hebt 3 nog niet gezien? Prepare....
Dat is waar, maar meestal is hij vrijdag tegen de middag wel beschikbaar toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Jammer dat wij pas vrijdagochtend 'mogen' kijken, of althans. Het is hier dan midden in de nacht en ik ga er niet klaar voor zitten om te streamen dus ik slaap wel een extra nachtjeoeh oeh oeh!
Ochtend alquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar meestal is hij vrijdag tegen de middag wel beschikbaar toch?
Gewoon op de cw?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:40 schreef Pvoesss het volgende:
Hij is direct na de aflevering al online te bekijken
Oeh dat wordt dan morgenochtend lekker opstaan en ontbijten met TVDquote:
Gewoon 's avonds kijken als het buiten donker is, dat is veel spannenderquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:30 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Oeh dat wordt dan morgenochtend lekker opstaan en ontbijten met TVD![]()
Ik hoop dat onze server hem dan ook al binnen heeft gehaald
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ga NU kijken omg omg omg omg omg
En en en wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Oehhhh!!! It's good to be backwoohoooo <3
Super nice!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:51 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
En en en wat vond je ervan?
Haha ja ik heb een vermoedenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Super nice!
Een moment dacht ik NEE! Dat kan echt niet!! (ik denk dat je wel weet waar ik het over heb?)
Maar gelukkig kon ik naderhand denken 'Pfieuwww thank god'
DMquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:53 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Haha ja ik heb een vermoeden![]()
Ik baal wel van 1 ding haha
Dus moeten we maar gaan spoilen? Ik zou het ook niet leuk vinden als hier alles al staat wat ik nog moet zienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:58 schreef Pvoesss het volgende:
Gaan we nu in raadseltjes praten?? De aflevering is al geweest.
Daarom, er zijn mensen die het nog niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dus moeten we maar gaan spoilen? Ik zou het ook niet leuk vinden als hier alles al staat wat ik nog moet zien
Nou als jij wel wil spoilen be my guest.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:05 schreef Pvoesss het volgende:
Als het al uitgezonden is geweest dan is het niet spoileren meer.
Blijf dan uit het topic weg er zijn er hier heel veel die het direct kijken als ze wakker worden.
Ik wil er dan ook graag over praten.
Nou kom maar op dan, wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ja komop zeg ik weet wat spoileren is..
Maar dit is het usa topic en het gaat over een aflevering die al is geweest.
Dan is het vrij om er over te praten en ja dat doe ik dan ook in alle andere topic.
Heb ik hier ook altijd gedaan heel vroeg in de morgen. En ik was vaak niet de eerste.
Als het alleen en enkel over de transformatie had gegaan had het ook boring geweest vind ik. Klaus zou Klaus niet zijn als hij zijn gezicht niet zou laten zienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:12 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vond het eigenlijk best tegenvallen![]()
Ik had wel wat meer inleiding willen hebben, het plan van de pastoor enzo vantevoren willen weten.
Een aflevering puur over de transformatie van Elena en niet klaus die jankt en zeurt![]()
En ik vind bonnie een stom wijf dus al dat bonnie geneuzel mag van mij ook wel weg
Ik vind het jammer dat ze niet meer van het personage van Bonnie maken, ze kan echt een vette rol hebben als ze dat beter uitwerken ipv wat er nu gaande is. Ik vond het einde wel apart, ben benieuwd wat daar uit gaat komen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Als het alleen en enkel over de transformatie had gegaan had het ook boring geweest vind ik. Klaus zou Klaus niet zijn als hij zijn gezicht niet zou laten zienNeh ik vond het een super dikke aflevering waar weer heel veel in gebeurd.
Ik ben het wel met je eens over die Bonnie shizzle, ik vind haar ook niet leuk
Zoals?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:25 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze niet meer van het personage van Bonnie maken, ze kan echt een vette rol hebben als ze dat beter uitwerken ipv wat er nu gaande is. I
Nou bijv. dat ze sterker wordt, meer tegen Klaus op staat. Nu lukken veel spells niet omdat ze er nog te zwak voor is (vandaar dat ze zo vaak uit haar neus bloedt) en dat vind ik jammer.quote:
Ik weet waarom ze uit haar neus bloedtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:40 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Nou bijv. dat ze sterker wordt, meer tegen Klaus op staat. Nu lukken veel spells niet omdat ze er nog te zwak voor is (vandaar dat ze zo vaak uit haar neus bloedt) en dat vind ik jammer.
Klopt, maar ik hoop voor haar dat ze dat wel gaan doen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik weet waarom ze uit haar neus bloedt![]()
Maar goed ja, ze kunnen nu niet opeens haar veel sterker maken dan dat ze was in het vorige seizoen. Dat moet geleidelijk aan gaan.
Wilde je dat Elena mens bleef ja? Ohh ik zat echt zo: "beter lukt het niet, beter lukt het niet!!"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:26 schreef Crohnjurist het volgende:
Poeh moet het nog even laten bezinken...
Ik had ergens nog wel gehoopt dat het Bonnie zou lukken om Elena terug te halen zodat ze geen vampier zou worden. En Stefan en Elena, ik ben nog steeds geen fan. Veel te zoetsappig nu alweer! Veel te weinig Damon ook in deze aflevering!!!
Oh en het einde snap ik echt totaal niet!
Naja ik vond 'm wel super goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
zo, nu maar eens kijken![]()
maar zo te lezen was het niet echt denderend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:24 schreef loezzzje het volgende:
Vanochtend gekeken. Vond hem ook een beetje tegenvallen. Vond de transformatie ook een beetje tegenvallen, ik dacht dat Elena wel van de pastor zou voeden, niet van een paar druppels bloed op de grondEn hoe zijn ze ineens uit die kooien ontsnapt? Matt & Damon waren toch nog buiten?
Veel te veel Stefan/Elena ook in de aflevering. Getverderrie.
Die Damon & Elena scene waar ze alles weer herinnerde was wel mooiEn ik snap echt niet waarom ze boos op hem werd omdat hij haar wilde laten leven. Elena, hou toch op
Volgende week ziet er goed uit!Ik gok van de sleutels van die bewaker ofzo? I dunno. Maar goed ik ben heeeeel blij dat 't weer terug isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.promo idd gezien, die lange is ook nice
Gewoon normaal doen ja.
Vraag is eerder, waarom heeft hij iedereen + zichzelf vermoord!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:46 schreef Koningin het volgende:
Het einde was ook vreemd ja.
Waarom stak hij alles in brand?
Preciesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:48 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Vraag is eerder, waarom heeft hij iedereen + zichzelf vermoord!En had ie het over....The Beginning!
Ik vond het ook vaag. Maar zou ook Damon's revenge kunnen zijn. Dat 'ie 'm compelled heeft om de boel even op te ruimen....maar aan de andere kant neem ik aan dat ie toch wel flink vervained was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:48 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Vraag is eerder, waarom heeft hij iedereen + zichzelf vermoord!En had ie het over....The Beginning!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4x03:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4x04:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ook wel zo, alleen ik doe het liever niet zeg maar. Is denk ik een stukje beleefdheid van mijn kantquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:09 schreef Sasman het volgende:
Tevens...Je moet wel over een aflevering kunnen praten als die al online staat dan moet je hier maar niet komen kijken als je nog geen tijd hebt gehad om te kunnen kijken.Al weet ik dat het wel kán en mág.
Gewoon normaal doen ja.![]()
Beetje stom einde. Maar nu ligt het nieuwe seizoen wel helemaal open.
En ik hoopte dat we meer te zien zouden krijgen van de sex tussen Tyler/Klaus en dinges![]()
En jongens, als er een nieuwe aflevering is geweest moet dat gewoon vrij bespreekbaar zijn. Dit is het USA topic. Heb je het nog niet gezien? Dan gewoon niet meelezen.
Doe ik ook
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Trouwensvan Claus dat 'ie Caroline alleen wilde in zn eigen body. Blijft toch een klein beetje een gentleman
Tot ie de nek snapped van zn zusje
Ik moest zo hard lachen toen ie dat zei![]()
![]()
Het is geen True Bloodquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef Vlindur het volgende:
En ik hoopte dat we meer te zien zouden krijgen van de sex tussen Tyler/Klaus en dinges![]()
Shine bright like a diamond.![]()
Ik ben en blijf team Damon, maar voorlopig hebben we na de kus van vorig seizoen volgens de schrijvers wel weer even genoeg gehad.
Het is weer even vaag inderdaad wat er gaat gebeuren, maar ja geen seizoen zonder weer nog betere geweldigere vampierhunters natuurlijk, hoewel deze wel snel vertrokken waren nadat die sheriffachtige vent ze in de brand deed.
Ik dacht halverwege de aflevering echt serieus ze gaan het nu toch niet laten gebeuren dat Elena geen vampier wordt en dat Bonnie haar toch redt. Maar gelukkig is ze vampier nu.
Ben erg benieuwd naar de rest van het seizoen.
en die uitspraak van Tyler/Klaus was geniaal!!!~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |