Kwam net op het goede moment aanzetten, eerlijk gezegdquote:
Oh okequote:Op donderdag 20 december 2012 12:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kwam net op het goede moment aanzetten, eerlijk gezegd
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:09 schreef Boterbartje het volgende:
Wie hebben er deze week allemaal nog tentamens eigenlijk?
Ik ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:10 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik ook. Burgerlijk 2 om 14.00 uur.
Eindelijk weer eens een uitverkochte Euroborgquote:Op donderdag 20 december 2012 12:10 schreef TvhN het volgende:
[..]
Heb er ook enorm veel zin in. Vanmiddag echter nog een tentamen maken.
Heb er vertrouwen in; de oefententamens vond ik in ieder geval goed te doen.quote:
ielquote:Op donderdag 20 december 2012 12:13 schreef Boterbartje het volgende:
MENSEN SUCCES ZOMETEEN!!
er heeft hier iemand lopen schijten in de trein; DIE LUCHT, echt zuuuuur gewoon
De oude tentamens zijn inderdaad niet bijster ingewikkeld. Ik weet niet in welke zaal ik zit. M'n nummer is ergens tussen de 200-250 geloof ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:13 schreef TvhN het volgende:
[..]
Heb er vertrouwen in; de oefententamens vond ik in ieder geval goed te doen.
Zitten jullie in zaal 1 of 3?
ja man, net op station dieren.. zijn allemaal dieren hierquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja man, net op station dieren.. zijn allemaal dieren hier
Geniet ervan, vanavond maak je meer kans dan zondag xDquote:Op donderdag 20 december 2012 12:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een uitverkochte EuroborgGelukkig op m'n vertrouwde seizoenskaartplek.
Is dit een mopje?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja man, net op station dieren.. zijn allemaal dieren hier
He doe dat lekker in KLB ofzoquote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef Boterbartje het volgende:
wat is Hitler een sukkel. Als hij nou die atlantikwall eerder klaar had en rusland niet had aangevallen hadden we hier ook fijn Deutsche Bahn gehad ipv die kut NS.
Van buiten vind ik ze wel mooi hoor; dat geel blauwe en die dubbeldekkers. Die koploper, wat een plaatje. Maar van binnen zijn ze gewoon krap en vies
hoewel de db toffer is dan de ns, doe jij wel je best om elke dag iets te roepen he?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef Boterbartje het volgende:
wat is Hitler een sukkel. Als hij nou die atlantikwall eerder klaar had en rusland niet had aangevallen hadden we hier ook fijn Deutsche Bahn gehad ipv die kut NS.
Van buiten vind ik ze wel mooi hoor; dat geel blauwe en die dubbeldekkers. Die koploper, wat een plaatje. Maar van binnen zijn ze gewoon krap en vies
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
hoewel de db toffer is dan de ns, doe jij wel je best om elke dag iets te roepen he?
Oh, iets te laat, maar succes!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik om twee uurBijna weg dus. Zo eng
Inleiding staats- en bestuursrecht.quote:
ohquote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Speedy_T het volgende:
Fiscaal bestuursrecht was echt best makkelijk. Dit had jij ook nog wel kunnen maken Yreal
Het waren vragen over navordering, gelijkheidsbeginsel en vaststellingsovereenkomsten. Met minimale kennis kon je dit maken.quote:
in januari dan maar even kijkenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het waren vragen over navordering, gelijkheidsbeginsel en vaststellingsovereenkomsten. Met minimale kennis kon je dit maken.
Nee. Even kijken hoe dat wordt opgelostquote:Op donderdag 20 december 2012 16:32 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Heb jij nog wel meegedaan aan die hoorzitting dan?
So what. Je kan moeilijk alles 100% weten. Rust is ook veel waard. Als jij jezelf helemaal kapot leert ben je morgen zo moe dat je in alle valkuilen trapt.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef N0rah het volgende:
Wanneer merk je dat het tijd is om te stoppen met leren? Ik heb het gevoel dat m'n hoofd op exploderen staat, maar ben vooralsnog bang dat ik dingen mis/niet weet.
Heb hetzelfde gevoel, maar hecht ook waarde aan rust net als Yreal, denk dat ik gewoon doorga tot het eten magisch op tafel verschijnt en er dan mee kapquote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef N0rah het volgende:
Wanneer merk je dat het tijd is om te stoppen met leren? Ik heb het gevoel dat m'n hoofd op exploderen staat, maar ben vooralsnog bang dat ik dingen mis/niet weet.
Ik zei het nog (een paar keer). Bij BR2 aan de RuG: arresten stampen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:44 schreef Ties02 het volgende:
Potverdorie had wel hoog willen scoren hierop maar als ik het zo na ga in m'n hoofd heb ik zonder bonus een 6'je ofzo max.
Verdomde arresten ook
Ik had ook een 7 ipv 8 omdat ik een van de arresten niet goed genoeg kende. Dat lijkt vervelend, maar voor de toekomst weet ik wel dat ik prima basis heb, want dan zoek je die arresten namelijk opquote:Op donderdag 20 december 2012 17:44 schreef Ties02 het volgende:
Potverdorie had wel hoog willen scoren hierop maar als ik het zo na ga in m'n hoofd heb ik zonder bonus een 6'je ofzo max.
Verdomde arresten ook
Elk vak van die vakgroepquote:Op donderdag 20 december 2012 17:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zei het nog (een paar keer). Bij BR2 aan de RuG: arresten stampen.
Heb er wel een goed gevoel over.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:44 schreef Ties02 het volgende:
Verdomde arresten ook
Interessant.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Keyos het volgende:
Wat een geweldige actie dit, een gigantische groep mensen (including Bikers) in de stad om die Westboro Church gekken weg te houden :
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kingen-Newtown.dhtml.
Was die allerlaatste vraag nou 3:111 eens houder altijd houder? Ik kwam er met die levering niet helemaal uit, of het nou een 3:115c wasquote:
Wel gehaald denk je?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef Tchock het volgende:
Bah. Mc prima, casus 1 mwah, casus 2 kut.
Goedzo!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Potverdorie, het tentamen ging zowaar lekker
Mwoa het waren vooral de arresten die ik niet kon toepassen of er niet op kon komen..quote:Op donderdag 20 december 2012 18:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het tentamen ging niet zo goed?
Dus wel net binnen getikt?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mwoa het waren vooral de arresten die ik niet kon toepassen of er niet op kon komen..Kon verder wel overal iets opschrijven wat redelijk kan kloppen
Artikel 3:111 BW was (naar mijn mening) inderdaad van toepassing op de casus. Derhalve werd die broer 'gewoon' eigenaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was die allerlaatste vraag nou 3:111 eens houder altijd houder?
Je hebt verder niks met schenking gedaan?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:06 schreef TvhN het volgende:
[..]
Artikel 3:111 BW was (naar mijn mening) inderdaad van toepassing op de casus. Derhalve werd die broer 'gewoon' eigenaar.
Ik ga er wel vanuit, maar ik hoopte eigenlijk op hoger dan een 6'je maar weet dus niet of dat erin gaat zittenquote:
Ik zal in het vervolg je op je blauwe? ogen gelovenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zei het nog (een paar keer). Bij BR2 aan de RuG: arresten stampen.
Voor zover ik mij nog kan herinneren: ik begon met de vereisten van een overdracht (beschikkingsbevoegdheid, geldige titel en levering, 3:83 BW). Vervolgens artikel 3:97 BW -> artikel 3:115 sub a -> artikel 3:110 juncto artikel 3:111 BW. Uiteraard met een (uitgebreide) toelichting.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je hebt verder niks met schenking gedaan?
[..]
Ik ga er wel vanuit, maar ik hoopte eigenlijk op hoger dan een 6'je maar weet dus niet of dat erin gaat zitten
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:28 schreef Ties02 het volgende:
Ik lees je naam steeds als Van Balzak
Ik lees je naam steeds als Von Ballsack
Ik lees je naam steeds als Von Ballsack
Hij ging bij mij wel goed gelukkig.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:11 schreef Ties02 het volgende:
Ook echt alle arresten blackout, enige wat ik nog kon toepassen was Oerlemans/Driessen en Portacabin, fiducia verbod totaal vergeten wat het inhield en tevens het Sogelease arrest dus, teringzooi
En interpretatie uiteraard.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:33 schreef VonBallusseck het volgende:
En dat voor mensen die rechten studeren.. teleurstellend jongens, teleurstellend.
Taal is recht? Recht is taal?
Je mag twee voldoendes per jaar herkansen (zie OER). Je cijfer wordt dan gewoon weggestreept waardoor je cijfer in de herkansing telt. Je moet dit wel even aanvragen. Voor cum laude kom je dan niet meer in aanmerking, maar dat lijkt me niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:49 schreef Ties02 het volgende:
Voor bedrijfseconomie een mager 6'je
toch niet geheel ontevreden maar had graag herkanst..
Weekend? VAKANTIEEEEEEE bedoel je.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:28 schreef VonBallusseck het volgende:
I can't wait for the weekend to begin..
Voor alle mensen die nog tentamen hebben morgen (en natuurlijk speciaal voor de EUR-eerstejaars) : wederom veel succes gewenst.
Wat ik er van heb gemaakt: geainticipeerde CP levering (bij voorbaat dus), waardoor op het moment van de levering aan die vrouw zij gelijk ging houden voor haar broer die daarmee dus eigenaar werd. Dat ze ruzie hadden gehad en ze dat ding niet wilde afgeven aan haar broer maakt niet uit, zie 3:110/111.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was die allerlaatste vraag nou 3:111 eens houder altijd houder? Ik kwam er met die levering niet helemaal uit, of het nou een 3:115c was
Ik had als 2e mogelijkheid gewoon nakoming vorderen van de schenkingsovereenkomst
EIN DE LIJK. VAKANTIEquote:Op donderdag 20 december 2012 18:40 schreef N0rah het volgende:
[..]
Weekend? VAKANTIEEEEEEE bedoel je.
Ga je weer voor de 9 morgen?
Pffft, ik ga maar weer verder leren.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
EIN DE LIJK. VAKANTIE
Zo aan toe he
Zit nu nog thuis (op de wc met laptop) maar zometeen maar eens treintje richting Enske pakken en biertjes drinken bij het glazen huis in kerst trui + kerstmanmuts
Oei vanaf morgen pas ferkansie?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:44 schreef N0rah het volgende:
[..]
Pffft, ik ga maar weer verder leren.
Succes.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:44 schreef N0rah het volgende:
[..]
Pffft, ik ga maar weer verder leren.
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oei vanaf morgen pas ferkansie?
Nou succes dan!! Wat heb je morgen?
Ja. Bedankt! Inleiding staats- en bestuursrecht.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:46 schreef Valid het volgende:
[..]
Succes.Welk tentamen heb je nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |