Kwam net op het goede moment aanzetten, eerlijk gezegdquote:
Oh okequote:Op donderdag 20 december 2012 12:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kwam net op het goede moment aanzetten, eerlijk gezegd
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:09 schreef Boterbartje het volgende:
Wie hebben er deze week allemaal nog tentamens eigenlijk?
Ik ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:10 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik ook. Burgerlijk 2 om 14.00 uur.
Eindelijk weer eens een uitverkochte Euroborgquote:Op donderdag 20 december 2012 12:10 schreef TvhN het volgende:
[..]
Heb er ook enorm veel zin in. Vanmiddag echter nog een tentamen maken.
Heb er vertrouwen in; de oefententamens vond ik in ieder geval goed te doen.quote:
ielquote:Op donderdag 20 december 2012 12:13 schreef Boterbartje het volgende:
MENSEN SUCCES ZOMETEEN!!
er heeft hier iemand lopen schijten in de trein; DIE LUCHT, echt zuuuuur gewoon
De oude tentamens zijn inderdaad niet bijster ingewikkeld. Ik weet niet in welke zaal ik zit. M'n nummer is ergens tussen de 200-250 geloof ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:13 schreef TvhN het volgende:
[..]
Heb er vertrouwen in; de oefententamens vond ik in ieder geval goed te doen.
Zitten jullie in zaal 1 of 3?
ja man, net op station dieren.. zijn allemaal dieren hierquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja man, net op station dieren.. zijn allemaal dieren hier
Geniet ervan, vanavond maak je meer kans dan zondag xDquote:Op donderdag 20 december 2012 12:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een uitverkochte EuroborgGelukkig op m'n vertrouwde seizoenskaartplek.
Is dit een mopje?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja man, net op station dieren.. zijn allemaal dieren hier
He doe dat lekker in KLB ofzoquote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef Boterbartje het volgende:
wat is Hitler een sukkel. Als hij nou die atlantikwall eerder klaar had en rusland niet had aangevallen hadden we hier ook fijn Deutsche Bahn gehad ipv die kut NS.
Van buiten vind ik ze wel mooi hoor; dat geel blauwe en die dubbeldekkers. Die koploper, wat een plaatje. Maar van binnen zijn ze gewoon krap en vies
hoewel de db toffer is dan de ns, doe jij wel je best om elke dag iets te roepen he?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef Boterbartje het volgende:
wat is Hitler een sukkel. Als hij nou die atlantikwall eerder klaar had en rusland niet had aangevallen hadden we hier ook fijn Deutsche Bahn gehad ipv die kut NS.
Van buiten vind ik ze wel mooi hoor; dat geel blauwe en die dubbeldekkers. Die koploper, wat een plaatje. Maar van binnen zijn ze gewoon krap en vies
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
hoewel de db toffer is dan de ns, doe jij wel je best om elke dag iets te roepen he?
Oh, iets te laat, maar succes!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik om twee uurBijna weg dus. Zo eng
Inleiding staats- en bestuursrecht.quote:
ohquote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Speedy_T het volgende:
Fiscaal bestuursrecht was echt best makkelijk. Dit had jij ook nog wel kunnen maken Yreal
Het waren vragen over navordering, gelijkheidsbeginsel en vaststellingsovereenkomsten. Met minimale kennis kon je dit maken.quote:
in januari dan maar even kijkenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het waren vragen over navordering, gelijkheidsbeginsel en vaststellingsovereenkomsten. Met minimale kennis kon je dit maken.
Nee. Even kijken hoe dat wordt opgelostquote:Op donderdag 20 december 2012 16:32 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Heb jij nog wel meegedaan aan die hoorzitting dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |