So what. Je kan moeilijk alles 100% weten. Rust is ook veel waard. Als jij jezelf helemaal kapot leert ben je morgen zo moe dat je in alle valkuilen trapt.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef N0rah het volgende:
Wanneer merk je dat het tijd is om te stoppen met leren? Ik heb het gevoel dat m'n hoofd op exploderen staat, maar ben vooralsnog bang dat ik dingen mis/niet weet.
Heb hetzelfde gevoel, maar hecht ook waarde aan rust net als Yreal, denk dat ik gewoon doorga tot het eten magisch op tafel verschijnt en er dan mee kapquote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef N0rah het volgende:
Wanneer merk je dat het tijd is om te stoppen met leren? Ik heb het gevoel dat m'n hoofd op exploderen staat, maar ben vooralsnog bang dat ik dingen mis/niet weet.
Ik zei het nog (een paar keer). Bij BR2 aan de RuG: arresten stampen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:44 schreef Ties02 het volgende:
Potverdorie had wel hoog willen scoren hierop maar als ik het zo na ga in m'n hoofd heb ik zonder bonus een 6'je ofzo max.
Verdomde arresten ook
Ik had ook een 7 ipv 8 omdat ik een van de arresten niet goed genoeg kende. Dat lijkt vervelend, maar voor de toekomst weet ik wel dat ik prima basis heb, want dan zoek je die arresten namelijk opquote:Op donderdag 20 december 2012 17:44 schreef Ties02 het volgende:
Potverdorie had wel hoog willen scoren hierop maar als ik het zo na ga in m'n hoofd heb ik zonder bonus een 6'je ofzo max.
Verdomde arresten ook
Elk vak van die vakgroepquote:Op donderdag 20 december 2012 17:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zei het nog (een paar keer). Bij BR2 aan de RuG: arresten stampen.
Heb er wel een goed gevoel over.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:44 schreef Ties02 het volgende:
Verdomde arresten ook
Interessant.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Keyos het volgende:
Wat een geweldige actie dit, een gigantische groep mensen (including Bikers) in de stad om die Westboro Church gekken weg te houden :
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kingen-Newtown.dhtml.
Was die allerlaatste vraag nou 3:111 eens houder altijd houder? Ik kwam er met die levering niet helemaal uit, of het nou een 3:115c wasquote:
Wel gehaald denk je?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef Tchock het volgende:
Bah. Mc prima, casus 1 mwah, casus 2 kut.
Goedzo!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Potverdorie, het tentamen ging zowaar lekker
Mwoa het waren vooral de arresten die ik niet kon toepassen of er niet op kon komen..quote:Op donderdag 20 december 2012 18:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het tentamen ging niet zo goed?
Dus wel net binnen getikt?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mwoa het waren vooral de arresten die ik niet kon toepassen of er niet op kon komen..Kon verder wel overal iets opschrijven wat redelijk kan kloppen
Artikel 3:111 BW was (naar mijn mening) inderdaad van toepassing op de casus. Derhalve werd die broer 'gewoon' eigenaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was die allerlaatste vraag nou 3:111 eens houder altijd houder?
Je hebt verder niks met schenking gedaan?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:06 schreef TvhN het volgende:
[..]
Artikel 3:111 BW was (naar mijn mening) inderdaad van toepassing op de casus. Derhalve werd die broer 'gewoon' eigenaar.
Ik ga er wel vanuit, maar ik hoopte eigenlijk op hoger dan een 6'je maar weet dus niet of dat erin gaat zittenquote:
Ik zal in het vervolg je op je blauwe? ogen gelovenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zei het nog (een paar keer). Bij BR2 aan de RuG: arresten stampen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |