Wat zegt Phone dan ?quote:Op donderdag 20 december 2012 07:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dan verkoop je hem toch door? Niemand dwingt je om een iPad te nemen.
Wat phone zegt is overigens onzin.
Ja zet je schoonmoeder aan het werk, je weet toch hoe quoten werkt ? Verder weet ik ook niet meer wat ik allemaal gezegd heb maar doorgaans heb ik gewoon gelijk, leer er maar mee leven zou ik zeggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat kun je best zelf teruglezen.
In dit topic van mij staan wat suggesties omtrent video apps. DIG / Hoe de neuk zet je speelfilms op een iPad ?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb een tijdje terug m'n iPad 1 eens helemaal opnieuw geinstalleerd (alles verwijderd en alleen wat broodnodige apps weer teruggezet), met name omdat 'ie wat traag werd. Buiten dat ik 'm niet noemenswaardig sneller vind nu, ben ik ook m'n vaste video-app kwijt omdat die niet meer in de appstore staat. Dan gaat het natuurlijk om VLC Player.
Wat is een goede vervanger die ongeveer hetzelfde kan en doet?
Ik heb zelf ooit wel wat dingen geprobeerd n.a.v. wat ik met Google vond, maar dat beviel toch niet zo goed als VLC. Dus misschien hebben jullie nog tips?
Samengevat: een prettige video-app. Wie?
Ik lig er niet wakker van. Ik wijs KNAK er alleen op dat het volstrekte onzin is wat jij zegt. Maar mensen zonder iPad doen vaker uitspraken over het ding die niet kloppen.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:51 schreef Phone het volgende:
[..]
Ja zet je schoonmoeder aan het werk, je weet toch hoe quoten werkt ? Verder weet ik ook niet meer wat ik allemaal gezegd heb maar doorgaans heb ik gewoon gelijk, leer er maar mee leven zou ik zeggen.
Gast ik ben geen mens zonder Ipad en heb de nieuwste 4/4G hier liggenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van. Ik wijs KNAK er alleen op dat het volstrekte onzin is wat jij zegt. Maar mensen zonder iPad doen vaker uitspraken over het ding die niet kloppen.
Je hebt het over verbindingsproblemen met een Bluetooth toetsenbord. Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn toetsenbord, en merk er alleen maar pluspunten aan.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:59 schreef Phone het volgende:
[..]
Gast ik ben geen mens zonder Ipad en heb de nieuwste 4/4G hier liggenBen je een professionele gebruiker ? Zo ja kun je wat ervaring delen over jouw toepassingen ? Of is het gewoon een duur speeltje zonder al te veel nut ?
Foto's en video bewerken zonder muis hoe danquote:Op donderdag 20 december 2012 13:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je hebt het over verbindingsproblemen met een Bluetooth toetsenbord. Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn toetsenbord, en merk er alleen maar pluspunten aan.
Daarnaast is het gebruik beperkt tot de applicaties die je installeert. Er zijn genoeg applicaties die voor erg veel productiviteit leiden. Denk bijvoorbeeld aan de iWork-apps van Apple, en de vele goede foto- en videobewerking apps.
Nee, het is geen vervanging voor een volwaardige laptop. Maar met de combinatie van juiste applicaties en het toetsenbord is de iPad wel goed genoeg om ervoor te zorgen dat ik mijn laptop thuis kan laten.
En heel stoer dat je de nieuwste iPad hebt liggen. Nu nog uitvogelen wat je er allemaal mee kunt
Probeer het eens met die rare distale uitsteeksels aan je arm. Vingers heten ze geloof ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:08 schreef Phone het volgende:
[..]
Foto's en video bewerken zonder muis hoe dan
had je VLC niet meer in itunes staan?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb een tijdje terug m'n iPad 1 eens helemaal opnieuw geinstalleerd (alles verwijderd en alleen wat broodnodige apps weer teruggezet), met name omdat 'ie wat traag werd. Buiten dat ik 'm niet noemenswaardig sneller vind nu, ben ik ook m'n vaste video-app kwijt omdat die niet meer in de appstore staat. Dan gaat het natuurlijk om VLC Player.
Wat is een goede vervanger die ongeveer hetzelfde kan en doet?
Ik heb zelf ooit wel wat dingen geprobeerd n.a.v. wat ik met Google vond, maar dat beviel toch niet zo goed als VLC. Dus misschien hebben jullie nog tips?
Samengevat: een prettige video-app. Wie?
Nou handig dan zonder muisquote:Op donderdag 20 december 2012 13:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Probeer het eens met die rare distale uitsteeksels aan je arm. Vingers heten ze geloof ik.
Struikelen over een enkel aspect van gebruik, en het complete punt op basis daarvan afschrijven. Nee, jij staat open voor discussiequote:
Top, ga ik even doornemen.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef Phone het volgende:
[..]
In dit topic van mij staan wat suggesties omtrent video apps. DIG / Hoe de neuk zet je speelfilms op een iPad ?
Geen idee, zal zo even kijken. Hij staat in ieder geval niet meer tussen aankopen op m'n iPad zelf.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
had je VLC niet meer in itunes staan?
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef Funkel het volgende:
Phone, je hebt gewoon gelijk.. Splack is gewoon een irritant ventje dat loopt te trollen in meer Apple-topics. Negeren dus.
maar in dit geval heeft hij wel gelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef Funkel het volgende:
Phone, je hebt gewoon gelijk.. Splack is gewoon een irritant ventje dat loopt te trollen in meer Apple-topics. Negeren dus.
Hij is niets meer dan een uitwerpsel.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef Funkel het volgende:
Das nou net de Apple policy.quote:Op vrijdag 21 december 2012 04:08 schreef crise het volgende:
Als ik nu naar dat apple logo kijk in je TS post dan lijkt het net een kont waar een keutel uit komt.
Vergeet het maar, het viel me op ze adverteren nu allemaal met 'de nieuwste Ipad' daarmee doelende op de Ipad 3 zonder dat te vermeldenquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:15 schreef Nashje het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer de iPad 3 wordt afgeprijsd bij de resellers?
Dat is een 4S, en dat is uiteraard in combinatie met een tweejarig abonnement.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:41 schreef Phone het volgende:
[..]
Bij Walmart USA kost de Iphone 4 nu 47 dollar, misschien moet je daar bestellen.
Waar staat die eerdere vraag over afgepijsde Ipad 3 ? Kan hem niet zo snel terugvinden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is een 4S, en dat is uiteraard in combinatie met een tweejarig abonnement.
Alle opties hebben de codec problemenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Awesome Reader werkt nu nog tof. Buzz player ook.
De volgende spelers vallen al wel af:
[ afbeelding ]
Die hebben allemaal gedwongen een populaire geluidscodec moeten laten vallen
Je denkt precies verkeerd om. De foto met de voorcamera zal gewoon echt zijn. Absoluut niet gespiegeld. Op die foto sta jij hoe anderen je zien. Net alsof de foto getrokken is met een normale camera die op jou is gericht. Zo'n foto zal je naderhand toch ook niet gaan spiegelen?quote:Op zondag 23 december 2012 05:44 schreef mylamboisblack het volgende:
Omdat de foto gemaakt is uit een gespiegelde zicht, waardoor lijkt de foto anders. Mijn neus zieter bijvoorveeld anders uit als ie gespiegeld is(of ik neem datzelf zo waar). Het maakt de foto iig wel landers...
Ow. Je hebt idd me gedachte veranderd, haha. Het is alleen jammer dat de live preview een ander beeld schetst (in mijn optiek dan) dan de werkelijkheid. Maar dat maakt nit uit :p .quote:Op zondag 23 december 2012 13:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je denkt precies verkeerd om. De foto met de voorcamera zal gewoon echt zijn. Absoluut niet gespiegeld. Op die foto sta jij hoe anderen je zien. Net alsof de foto getrokken is met een normale camera die op jou is gericht. Zo'n foto zal je naderhand toch ook niet gaan spiegelen?
Het beeld dat je van jezelf hebt in je eigen hoofd is juist gespiegeld, omdat je jezelf kent van voornamelijk wat je ziet in een echte spiegel. Maar dat is dan, jawel, juist een spiegelbeeld. Maar een foto laat de echte wereld zien.
Je kunt in de war raken door de live preview terwijl de camera loopt. Als jij je hand opsteekt en dan een foto trekt, zal die op de foto ineens aan de andere kant zitten tov van de preview. Maar nogmaals, de preview is expres gespiegeld om het effect van een spiegel na te bootsen.
Gewoon Wehkamp effe bellen en cancelen lijkt me slimmer eigenlijk, of heb je een katvanger ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 04:11 schreef KNAK het volgende:
4 64gb zwart is onderweg ... Kans is groot dat ik dat ding ongebruikt doorverkoop. Hoe ver moet je dan in dit geval in de regel er af halen van de winkelprijs ? 50 EUR? 100?
Heb nog 1.5 week om mijzelf enthousiast te maken , anders gaat het een laptop worden na de verkoop
Houden en ook die laptop kopenquote:Op dinsdag 25 december 2012 04:11 schreef KNAK het volgende:
4 64gb zwart is onderweg ... Kans is groot dat ik dat ding ongebruikt doorverkoop. Hoe ver moet je dan in dit geval in de regel er af halen van de winkelprijs ? 50 EUR? 100?
Heb nog 1.5 week om mijzelf enthousiast te maken , anders gaat het een laptop worden na de verkoop
ik krijg hem gratis, dat maakt het wat gemakkelijker er simpel over te denken ;-) ik ga vanavond een ipad 2 in handen krijgen om een beetje te spelen ermee... wie weet word ik op deze manier wel warm ervoor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:58 schreef Phone het volgende:
[..]
Gewoon Wehkamp effe bellen en cancelen lijkt me slimmer eigenlijk, of heb je een katvanger ?
Even inloggen op je computer Itunes, dan staat er bij settings ofzo een mogelijkheid om op een andere manier te betalen. Daar kun je dan aangeven dat het van je tegoed af moet. Ook een keer gehad en dit was de enige manier die ik kon vinden om het op te lossen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand een idee hoe ik met het volgende aan moet? Ik heb gisteren een e-book gekocht via iTunes. Nu dacht ik nog voldoende tegoed te hebben via de iTunes kaarten, maar dit bleek niet het geval. Nu staat er in de email dat ik 5,87 euro creditcardtegoed heb. Ik heb echter helemaal geen creditcard en ook geen bankgegevens doorgegeven aan iTunes!
Vandaag heb ik een nieuwe kaart gehaald omdat ik dacht dat het daar dan vanaf gehaald zou worden, maar dit is ook niet het geval. Hoe kan ik nu dit geld overmaken aan iTunes zonder extra kosten?
Wat staat er precies in de mail achter Factuur aan: ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand een idee hoe ik met het volgende aan moet? Ik heb gisteren een e-book gekocht via iTunes. Nu dacht ik nog voldoende tegoed te hebben via de iTunes kaarten, maar dit bleek niet het geval. Nu staat er in de email dat ik 5,87 euro creditcardtegoed heb. Ik heb echter helemaal geen creditcard en ook geen bankgegevens doorgegeven aan iTunes!
Vandaag heb ik een nieuwe kaart gehaald omdat ik dacht dat het daar dan vanaf gehaald zou worden, maar dit is ook niet het geval. Hoe kan ik nu dit geld overmaken aan iTunes zonder extra kosten?
Er staat Factuur aan winkelkrediet en invoice (click and buy). Ik had dus nog wel wat tegoed, maar niet voldoendequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat staat er precies in de mail achter Factuur aan: ?
Als het gewoon van je iTunes tegoed is afgeschreven, staat daar Factuur aan: Winkelkrediet
Heb je een gekoppelde CC, dan staat er bijv. Factuur aan: MasterCard .... 2553
Dat moet op de laptop, kan dus niet via de iPad?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Even inloggen op je computer Itunes, dan staat er bij settings ofzo een mogelijkheid om op een andere manier te betalen. Daar kun je dan aangeven dat het van je tegoed af moet. Ook een keer gehad en dit was de enige manier die ik kon vinden om het op te lossen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Er staat Factuur aan winkelkrediet en invoice (click and buy). Ik had dus nog wel wat tegoed, maar niet voldoende
Does not compute.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb echter helemaal geen creditcard en ook geen bankgegevens doorgegeven aan iTunes!
Ja, even via de computerversie inderdaad. Itunes wil dat je op een andere manier betaalt en ziet dan helaas niet dat je alweer tegoed hebt toegevoegd. Via de computer kan je dan op een andere manier betalen en daar kun je dus simpelweg aangeven dat het van je tegoed af moet. Beetje omslachtig, maar het werkte bij mij wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat moet op de laptop, kan dus niet via de iPad?
Dat dacht ik al. Dan toch maar naar de KPN winkel.quote:
Waarom erheen? Sim in je ipad en gaan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Dan toch maar naar de KPN winkel.
Ik moet dan toch een micro-sim halen. En misschien kunnen ze in de winkel wel spraak en sms deactiveren en slechts internet actief laten. Die dame van de helpdesk was ook de snuggerste niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom erheen? Sim in je ipad en gaan?
Nee en nee.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Phone het volgende:
a: Kun je met een Ipad 4/4g SMS verzenden/ontvangen of desnoods met een aparte app ?
b: Kun je gebeld worden op zo'n ding ?
Microsim kan je in elke telefoontoko laten knippen van je gewone sim of zelf met een nagelschaartje en een malletje. En spraak deactiveren zal je ISP echt alleen op netwerk niveau kunnen. Dus daarvoor heeft langsgaan erg weinig nut.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik moet dan toch een micro-sim halen. En misschien kunnen ze in de winkel wel spraak en sms deactiveren en slechts internet actief laten. Die dame van de helpdesk was ook de snuggerste niet.
Spraak + sms abo kost 13eu per maand, daar data op activeren kost 10eu extra. Alleen een ipad abonnement kost 10 euro per maand totaal, maar dan ben ik mijn telnr kwijt.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Microsim kan je in elke telefoontoko laten knippen van je gewone sim of zelf met een nagelschaartje en een malletje. En spraak deactiveren zal je ISP echt alleen op netwerk niveau kunnen. Dus daarvoor heeft langsgaan erg weinig nut.
Daarnaast... waarom zou je het willen? Je stuurt geen sms en je belt niet.
Nopequote:
Precies. Zo doe ik dat ook met een abo wat ik een paar jaar geleden aanschafte en nog steeds aanhoudt. 400 minuten + onbeperkt data voor 14 euro.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
je hebt nog geen databo??
-edit- ow wacht begrijp nu wat je bedoelt. Ja ik snap waarom je dit abonnement wil houden, ik snap niet waarom je spraak en sms wil 'deactiveren' Stop die sim in je ipad. Je belt en smst dan simpelweg niet, dus waarom uit laten zetten?
Nice dat is niet duur. Ik ga eens rond kijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze zijn er al vanaf een euro of 25 dus hoeft ook niet zoveel te kosten.
Veiligheidsvragen zijn vragen waarvan je het antwoord niet zou moeten kunnen vergeten, zoals de achternaam van je oma of het merk van je eerste auto of je favoriete huisdierquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:39 schreef andre347 het volgende:
Nieuwe iPad aangeschaft. Ik probeerde direct een applicatie te kopen maar ik moest 2 veiligheidsvragen beantwoorden. Alleen ik wist het antwoord niet meer. Nu heeft Apple mijn account op de iPad geblokkeerd. Hoe wijzig ik dit weer?
Om een idee te geven van de opslag:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:39 schreef tattyteddymel het volgende:
[..] En qua opslagcapaciteit, kom je er met 32 gb of toch maar beter 64 gb?
Dat klopt, maar als je op de bank zit of voor het slapen gaan even wat wil internetten is een iPad toch handiger.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:01 schreef matthijst het volgende:
Vast niet; muis en keyboard blijft sneller/handiger.
Neemt iOS ook op de 16gb zoveel ruimte in? Dan blijft er verdorie niks meer overquote:Op zondag 13 januari 2013 00:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Om een idee te geven van de opslag:
Ik heb een 64gb model. Daarvan is 58.1 vrij beschikbaar (rest neemt iOS in beslag)
Er zijn 186 liedjes aanwezig en 295 apps, welke samen 24.4GB zijn.
Dat werkt alleen automatisch als die aan de lader hangt.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:23 schreef KNAK het volgende:
Enige probleem tot nu toe is het niet automatisch syncen via wifi met iTunes. Krijg dat niet voor elkaar
iPad apps zijn een heel stuk beter dan Android Tablet-apps, wat meestal gewoon opgeblazen foon-apps zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:38 schreef tattyteddymel het volgende:
Ik denk dat ik ga wachten ... in mei moeten sowieso al een paar bons opgebruikt zijn dus als tegen dan de mini 2 er nog niet is dan moet ik de 1 wel gaan halen. Voorlopig kan ik het nog met dat goedkoop tabletje doen of m'n gsm of m'n laptop.
Zijn er veel verschillen in de apps met android?
Ja. http://www.pcmag.com/slid(...)a=295476&po=1,00.aspquote:Op zondag 13 januari 2013 11:38 schreef tattyteddymel het volgende:
Zijn er veel verschillen in de apps met android?
Eens... Toch zou ik wel een hybride OS X/iOS iPad willen met een dock. Zonder dock een iPd, met dock een MacBook Air. Zou ik zo kopen.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:24 schreef matthijst het volgende:
Oh zeker, gebruik mn ipad ook veel meer dan pc/laptop, maar als je echt ff wat wilt zoeken is een muis+toetsenbord nog steeds handiger.
Maar goed, ipad is ook niet bedacht om pcs te vervangen lijkt me.
Dat eerste is natuurlijk afhankelijk hoe leeg als je hem hebt. En het tweede het kan geen kwaad maar het kan zijn dat ie dan trager oplaadt .quote:Op zondag 13 januari 2013 17:02 schreef angell1986 het volgende:
Hallo,
Ik heb een paar vraagjes..
Hoe lang is ongeveer een normale laadtijd van de ipad 4?
En kan het kwaad om de ipad te gebruiken als hij oplaad?
Alvast bedankt.
groetjes
Bookman: om strips te lezen. Werkt verrassend lekker. Iedere week de nieuwe Donald Duck bijvoorbeeldquote:Op zondag 13 januari 2013 11:24 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Neemt iOS ook op de 16gb zoveel ruimte in? Dan blijft er verdorie niks meer over![]()
En 295 apps..welke allemaal?Welke apps gebruik je het meest?
Windows 8 RT neemt op de Surface zo'n 16 gig in beslag dus niet klagen.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:24 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Neemt iOS ook op de 16gb zoveel ruimte in? Dan blijft er verdorie niks meer over![]()
...zonder jailbreak alles?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bookman: om strips te lezen. Werkt verrassend lekker. Iedere week de nieuwe Donald Duck bijvoorbeeld
iBooks: normale boeken lezen
Flipboard, Flud News, Mashable, Pulse News, Reeder, Zite: nieuws en artikelen lezen
Google Earth, Skype, Youtube
En een enorme zooi games. Kleine greep eruit:
Alle Angry Birds varianten
Worms Armageddon
Actie: Carmageddon, Wolfenstein 3D
Adventure: Broken Sword, Final Fantasy III, Lost Winds 1 & 2, Help Volty, Machinarium, Monkey Island 1&2
Fysica: Amazing Alex, Bad Piggies, Contre Jour, Cut the Rope, Feed Me Oil, Sprinkle, The Sandbox, Where's my Water, World of Goo, iBlast Moki
Platform: Giana Sisters, League of Evil 1&2, Piggy Adventure, Prince of Persia, Spirits, Stardash, Toki Tori
En nog veel meer. Ook op de iPad zelf allemaal netjes gegroepeerd:
[ afbeelding ]
Heel veel van die games gratis verkregen dankzij Appshopper. Die waarschuwt als een app tijdelijk in prijs daalt. Gebeurt soms echt maar heel kort (een dagje ofzo), omdat de ontwikkelaar iets te vieren heeft. Dankzij die app mis je dat dus niet.
Lees het nu ook ja. Ten prooi gevallen aan App Store regels.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Appshopper is net een week of wat geleden uit de store gehaald volgens mij.
Instellingen > AppStore > automatische downloads uitschakelen.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:25 schreef KNAK het volgende:
[..]
...zonder jailbreak alles?
Appshopper staat niet in iStore. DOwnloaden via de website lukt ook niet.
Verder een vraag:
iPhone / iPad op dezelfde account. Als ik iets op iPad zet, komt dit ook op de iPhone te staan. Hoe is dit te vermijden? Wel blijft de app op de iPad staan als deze van de iPhone wordt afgehaald.
Als hetnet dat niet ondersteunt niet. Sowieso onhandig om in deze tijden van Gmail etc. nog een provider-adres te gebruiken. Lekker overstappen en je hebt wat meer mogelijkheden. Bovendien kun je mail die nog eventueel op je provider-adres binnenkomt door Gmail laten ophalen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:26 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Ik heb ons reguliere Hetnet email account toegevoegd op de ipad. Nu krijg ik mail pas binnen als ik de mail app open of van account switch. (Fetch) Kan ik dit op een of andere manier ook veranderen in Push, dus dat de mail binnenkomt ongeacht of ik de app open heb staan of niet?
Ik ben ook pas een half jaar geleden volledig overgestapt na GMail, na 12 jaar XS4ALL-mail. Werkt veul handiger.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als hetnet dat niet ondersteunt niet. Sowieso onhandig om in deze tijden van Gmail etc. nog een provider-adres te gebruiken. Lekker overstappen en je hebt wat meer mogelijkheden. Bovendien kun je mail die nog eventueel op je provider-adres binnenkomt door Gmail laten ophalen.
Als je je provider-adres zou willen aanhouden (zou ik niet doen; gewoon volledig overstappen op je Gmail-adres), kun je ook GMail gebruiken en mail die op verschillende e-mailadressen binnenkomt een eigen kleurenlabel geven. Je kunt in Gmail zelfs selecteren vanaf welk adres je wil mailen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:40 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Ik heb ook wel een gmail adres maar dat gebruik ik meer voor spam, nieuwsbrieven enz.
Toch eens onderzoeken wat de mogelijkheden zijn qua ophalen van mail.
Bedankt!
En al die XS4All mail heb je natuurlijk ook in je Gmail-box gesleept, zodat je die makkelijk kunt doorzoekenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook pas een half jaar geleden volledig overgestapt na GMail, na 12 jaar XS4ALL-mail. Werkt veul handiger.
Dat zit voornamelijk nog ergens in mn Eudora-mailbox (was destijds nog allemaal POP3), op een oude harde schijf. Ga het toch niet meer nodig hebben denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En al die XS4All mail heb je natuurlijk ook in je Gmail-box gesleept, zodat je die makkelijk kunt doorzoeken. Zo deed ik 't tenminste toen ik in 2004 op Gmail overstapte. Handig als je nog es ooit wat terug wil vinden.
Waarom zou dat ongewoon zijn? Apps die je koopt kan je op al je iOS-apparaten installeren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:41 schreef KNAK het volgende:
dank voor de uitleg. Werkt prima!!
Even een andere vraag.
Op mn gejailbreakte iPhone het e.e.a. aan applicaties staan/gehad.
De iPad is nog niet te jailbreaken, balen, maar het is niet anders. Ik zit zo net met iPad in de appstore te klooien en dan kan je dus naar een tabje genaamd "Purchased" Hier een hele lijst van apps die ik destijds gebruikt heb op mn iPhone, onder andere betaalde applicaties en het blijkt dat ik deze dus op mn iPad kan knallen.
Is dit iets ongewoons of mis ik iets?
Ik gebruik een Belkin bluetooth keyboard/standaard, was hier 99¤.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:35 schreef SunTzu het volgende:
Welke accessoires gebruiken jullie met jullie iPad? Ik heb een smartcover, achterop een transparante hardback cover en nog een Apple toetsenbord.
Ben nu in Vietnam dus dacht misschien ff wat goedkope dingetjes binnen te halen.
Thanksquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu als gratis App van de Week in de Store: Angry Birds Rio HD!
https://itunes.apple.com/(...)d420636551?l=en&mt=8
Die app van de week zijn dat alleen games ? Want ik heb een hekel aan games maar iets anders zou interessant kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu als gratis App van de Week in de Store: Angry Birds Rio HD!
https://itunes.apple.com/(...)d420636551?l=en&mt=8
Ik heb alleen zo'n sleeve.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:35 schreef SunTzu het volgende:
Welke accessoires gebruiken jullie met jullie iPad? Ik heb een smartcover, achterop een transparante hardback cover en nog een Apple toetsenbord.
Ben nu in Vietnam dus dacht misschien ff wat goedkope dingetjes binnen te halen.
Ik ook. Wel met een smartcover, is handig als je wil typen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo'n sleeve.
[ afbeelding ]
Vind het wel fijn om hem gewoon 'naakt' te gebruiken. Mooi design, vind het zonde om een hoesje te gebruiken.
Veelal games. Maar af en toe ook een normale app.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:56 schreef Phone het volgende:
[..]
Die app van de week zijn dat alleen games ? Want ik heb een hekel aan games maar iets anders zou interessant kunnen zijn.
Nee ik heb niks met games, op Wordfeud na die speul ik wel, meer uitdagends heb ik niet kunnen vinden. Maar ik sta open voor suggesties hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Veelal games. Maar af en toe ook een normale app.
Maar je hebt echt helemaal niks met games? Het aanbod spellen in de Store is werkelijk gigantisch. Eigenlijk voor iedereen wel wat wils. Van enorm actie-intensief tot enorm rustige en stijlvolle puzzelspellen.
Ja, die koop ik misschien ook nog wel eens. Lijkt me fijn voor typen tijdens college. Gebruik m'n iPad daar altijd voor, handiger dan een zware MacBook meeslepen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ook. Wel met een smartcover, is handig als je wil typen.
ja, lekker scherp. ook van dichtbij kun je de pixels niet zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:11 schreef Logician het volgende:
Ga hem kopen vanuit mijn bedrijf dus op zich let ik even niet op de prijs.
Dat retina is dat wat?srry voor de noob vragen
(Die 32gb retina)
Die dingen zijn heel stevig hoor, zolang je er niet mee gaat gooien. Een goeie case is natuurlijk nooit weg.quote:
als je pech hebt is na 1 x vallen je touch glas totaal aan gort. glas is stevig maar tevens breekbaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Die dingen zijn heel stevig hoor, zolang je er niet mee gaat gooien. Een goeie case is natuurlijk nooit weg.
pennetje erbij kopen. geen idee welke gebruik het zelf niet maar ze zijn er en voor schetsen werkt dat veel beter dan met je vingertjesquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:14 schreef Logician het volgende:
Wil hem gebruiken voor werk (teken vaak tijdens dingen uitleggen aan clienten) en notities maken. Lijkt me een hoop papierwerk schelen.
En daarnaast natuurlijk leuk ook voor thuis qua beetje op fok en mail en aantal games of een keer ziggo tv misschien.
Daarom stevige case, ik zweer bij de cases van Ozaki, iCoat serie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je pech hebt is na 1 x vallen je touch glas totaal aan gort. glas is stevig maar tevens breekbaar.
16 GB is ook wel genoeg als je je muziek vooral thuis beluistert, je kan muziek en films streamen vanaf iTunes op je PC/Mac naar de iPadquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
32 / 16 / 64 -> allemaal hetzelfde verder. ik zou iig voor de 32 gaan als je er ook wat muziek op wilt zetten.
alles kan. ik zou iig de 32gb nemen.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:45 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
16 GB is ook wel genoeg als je je muziek vooral thuis beluistert, je kan muziek en films streamen vanaf iTunes op je PC/Mac naar de iPad
editedquote:Op zondag 20 januari 2013 10:17 schreef Logician het volgende:
Lijstje so far:
Ipad 4 retina (wifi)
min. 32gb
Bijhalen:
Harde (leren) case, ozaki of icoat
Speciaal pennetje
Toetsenbord
2 flessen Fanta
Paprika chips Euroshopper
Onderin de iTunes store staat een Nederlandse vlag, als je daarop klikt kan je een land kiezen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:30 schreef Phone het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je Itunes forceert om naar een niet-Nederlandse Itunes store te gaan ?
Bijvoorbeeld om dit soort apps te kunnen downloaden.
Dan hebben we zeker verschillende versies, ik heb hier geen vlaggetjes.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Onderin de iTunes store staat een Nederlandse vlag, als je daarop klikt kan je een land kiezen.
Als ik op zo'n link klik op m'n iPad, krijg ik de melding dat de app niet beschikbaar is in de lokale store en krijg de optie om van winkel te wisselenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:30 schreef Phone het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je Itunes forceert om naar een niet-Nederlandse Itunes store te gaan ?
Bijvoorbeeld om dit soort apps te kunnen downloaden.
En wisselt die dan ook van winkel ? Bij blokkeert die daar.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ik op zo'n link klik op m'n iPad, krijg ik de melding dat de app niet beschikbaar is in de lokale store en krijg de optie om van winkel te wisselen
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:11 schreef Phone het volgende:
[..]
Dan hebben we zeker verschillende versies, ik heb hier geen vlaggetjes.
Verder heb ik het niet geprobeerd. Ik weet niet wat voor verdere gevolgen het wisselen van winkel heeft. Misschien kan dat niet te vaak achter elkaar ofzo en blokkeert de boel straks.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:47 schreef Phone het volgende:
[..]
En wisselt die dan ook van winkel ? Bij blokkeert die daar.
Je had het over apps downloaden in iTunes. En aangezien dat alleen op de desktop via iTunes gaat...quote:
En als dat nou een Windows computer is ?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je had het over apps downloaden in iTunes. En aangezien dat alleen op de desktop via iTunes gaat...
Dan ziet de iTunes store er exact hetzelfde uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:19 schreef Phone het volgende:
[..]
En als dat nou een Windows computer is ?
Maarruhh... apps voor je Ipad downloaden met je Windows pc komt op mij een klein beetje vaag over. Een heel klein beetje maarquote:Op zondag 20 januari 2013 23:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dan ziet de iTunes store er exact hetzelfde uit.
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef Phone het volgende:
[..]
Maarruhh... apps voor je Ipad downloaden met je Windows pc komt op mij een klein beetje vaag over. Een heel klein beetje maar
Das leuk voor je, maar dat is gewoon een optie. Ik zie ook niet in waarom een Windows pc daarin anders zou zijn dan een Mac. Apps op je iPad downloaden in iTunes in de iTunes Store, dat komt pas vaag op mij over.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef Phone het volgende:
[..]
Maarruhh... apps voor je Ipad downloaden met je Windows pc komt op mij een klein beetje vaag over. Een heel klein beetje maar
Omdat er nauwelijks marge op Apple-producten zit, ze verdienen er al bijna niets aan.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:26 schreef Hamster. het volgende:
Waarom doen de ipads nooit mee met de BTW actie van MM...
Duidelijke melding.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om even een serie op de iPad te zetten, ik krijg de ene wazige melding na de ander. Wat moet ik hier nou weer mee?
[ afbeelding ]
volgende keer als je wat wil plaatsen, eerst je feiten checken aub. Want hier heb je het echt compleet mis.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:23 schreef RoofingBurner het volgende:
iPads laden helemaal niet aan Pc's geen enkele.
Behalve die van mij dan zeker?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee, PC. Ik dacht dat die van m'n moeder het wel deed, vandaar dat het me opviel.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:50 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Laptop? Het zou in dat geval goed kunnen dat je usb-poort niet genoeg stroom kan leveren om je iPad op te laden. Vooral als je iPad aan staat kun je dan de situatie krijgt dat die meer stroom verbruikt dan die op kan laden, en bovendien is het laden met zo weinig stroom dusdanig inefficient dat die het gewoon niet probeert.
quote:De iPad is ontworpen om te worden opgeladen met de USB-lichtnetadapter die in de verpakking wordt meegeleverd. De iPad kan worden opgeladen met alle Apple USB-lichtnetadapters en zal ook opladen, maar dan trager, als u die aansluit op een USB-poort met hoge stroomvoorziening van een computer. Als u de iPad op de standaard USB-poort (meeste pc's of oudere Mac-computers) van een computer aansluit, laadt de iPad op maar alleen wanneer het apparaat zich in de sluimerstand bevindt. Zorg ervoor dat uw computer is ingeschakeld wanneer u de iPad oplaadt via USB. Als de iPad is aangesloten op een computer die is uitgeschakeld of in de sluimerstand of standbymodus is gezet, kan de iPad-batterij verder leeglopen.
Ook mijn excuses voor de 'onzin', dat was misschien een beetje overdreven reactiequote:Op maandag 28 januari 2013 13:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou dergelijke teksten staan ook gewoon op de support site van Apple hoor. Mijn iPad laadt trouwens ook niet via de USB poort van van mijn iMac. Maar ik ben blijkbaar geheel achterhaald, sorry daarvoor.
[..]
Jawel hoor. Mijn iPad laadt prima via de laptop.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:23 schreef RoofingBurner het volgende:
standaard USB-poort is de clue. Nieuwe PCs (sinds de intro van de iPad) en zeker Macs hebben poorten die ietsie meer juice kunnen leveren.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:29 schreef RoofingBurner het volgende:
De iPad is ontworpen om te worden opgeladen met de USB-lichtnetadapter die in de verpakking wordt meegeleverd. De iPad kan worden opgeladen met alle Apple USB-lichtnetadapters en zal ook opladen, maar dan trager, als u die aansluit op een USB-poort met hoge stroomvoorziening van een computer. Als u de iPad op de standaard USB-poort (meeste pc's of oudere Mac-computers) van een computer aansluit, laadt de iPad op maar alleen wanneer het apparaat zich in de sluimerstand bevindt. Zorg ervoor dat uw computer is ingeschakeld wanneer u de iPad oplaadt via USB. Als de iPad is aangesloten op een computer die is uitgeschakeld of in de sluimerstand of standbymodus is gezet, kan de iPad-batterij verder leeglopen.
Ben benieuwd wat dat gaat kostenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Vanaf 5 februari een nieuwe variant van de iPad 4, met 128gb opslag
http://news.cnet.com/8301(...)o-128gb-starting-at-$799/
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat dat gaat kosten in NL
Is er een kans dat hierdoor de prijzen van de 32GB versie zullen dalen? (en de 16Gb versie eventueel verdwijnt?) Of is dat zeker niet aan de orde?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu.nl heeft het over 805 voor de wifi versie en 935 voor de 4g
Pittige prijs dus. Maar ik zou het voor de volgende zesde generatie zeker overwegen. Zat er toch al aan te denken om tegen die tijd een nieuw exemplaar te kopen, nu heb ik nog een iPad 2
Dat is op dit moment niet aan de orde: er is alleen een duurdere iPad met meer opslagruimte aan de lineup toegevoegd. Je weet natuurlijk nooit wat er met de volgende generatie gebeurt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:55 schreef Operc het volgende:
[..]
Is er een kans dat hierdoor de prijzen van de 32GB versie zullen dalen? (en de 16Gb versie eventueel verdwijnt?) Of is dat zeker niet aan de orde?
Hoe snel?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Mijn iPad laadt prima via de laptop.
Ligt eraan of ik hem gebruik of niet. Als ik hem niet gebruik, laadt hij hem in iets minder dan 3 uur volledig op.quote:
Jij hebt USB-poorten van 60 W?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik hem gebruik of niet. Als ik hem niet gebruik, laadt hij hem in iets minder dan 3 uur volledig op.
De vierde generatie iPad lijkt sneller te laden dan de derde generatie.
Volledig opladen in 3 uur lukt mij geeneens met de normale lader. Ik heb moeite dit te geloven.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geen idee, geen verstand van. Ik heb een 13" MBP.
Ik zal het morgen eens testenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volledig opladen in 3 uur lukt mij geeneens met de normale lader. Ik heb moeite dit te geloven.
Zondequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is op dit moment niet aan de orde: er is alleen een duurdere iPad met meer opslagruimte aan de lineup toegevoegd. Je weet natuurlijk nooit wat er met de volgende generatie gebeurt.
Ah de ene kant vind ik het gaaf zoveel. Maar in een huis situatie gebruik ik toch niet zoveel. Maar op reis vind ik het wel lekker om zo'n 20 films mee te nemen. 1000 nummer op mijn iPad te hebben en nog enkele spellen als Most Wanted.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Vanaf 5 februari een nieuwe variant van de iPad 4, met 128gb opslag
http://news.cnet.com/8301(...)o-128gb-starting-at-$799/
Van 19% naar 85% in drie uur via USBquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zal het morgen eens testenNaar mijn weten ging hij in anderhalf uur van 54% naar vol, vandaar m'n schatting. Maar ik zal morgen eens de proef op de som nemen.
http://forums.cnet.com/77(...)-apps-store-on-ipad/quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n iPad ben ik aangemeld bij de Amerikaanse app Store en kan ik bepaalde apps dus niet downloaden. geen idee hoe hij daarop komt, maar hoe zet ik hem terug?
Ook geinstalleerd met die actie, toffe game inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:48 schreef Hamster. het volgende:
Mutant mudds is gratis vandaag. Toffe game, heb hem ook voor de Nintendo 3ds :-)
Omdat het lezen in de dropbox app niet zo lekker werkt, en sommige mensen meerdere bronnen heeft waarmee gesynched moet worden.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:55 schreef TC03 het volgende:
Syncen met filereaders, allemaal leuk en aardig, maar waarom niet gewoon Dropbox?
Er is echt niks wat beter werkt en makkelijker is dan dat. En je kan het vanaf elke computer gebruiken.
Dropbox 4-liffa.
Je kan vanuit de Dropbox-app elk bestand ook in een andere app openen.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:47 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Omdat het lezen in de dropbox app niet zo lekker werkt, en sommige mensen meerdere bronnen heeft waarmee gesynched moet worden.
En je had ook kunnen lezen dat filereaders met allerlei services kan syncen, waaronder dus dropbox.
Kan. Alleen vind ik het wel zo prettig om met 1 klik al mijn literatuur van al mijn bronnen gesorteerd binnen te krijgen en tevens ook het geleesde opgeschoond te hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan vanuit de Dropbox-app elk bestand ook in een andere app openen.
Alles van Apple verwijderen, zoals Quicktime, software update e.d. en daarna iTunes opnieuw installeren werkte bij mij prima.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:33 schreef tattyteddymel het volgende:
Ik denk dat ik erachter ben waarom het via Itunes niet lukt, mijn ipad is nog niet gesynchroniseerd met itunes. Het lukt mij ook niet om dat spel gesynchroniseerd te krijgen ...
Als ik gisteren de ipad via usb in mijn laptop stak kreeg ik een map te zien, als ik hem nu inplug komt er op dat het stuurprogramma niet geïnstalleerd kan worden ... Had alles van Itunes eraf gesmeten en terug geïnstalleerd maar dat heeft dus niet veel geholpen ...
Vreemd, want de drivers zitten niet in QuickTime, iTunes of wat dan ook, dat gaat gewoon via Windows.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:43 schreef Kwork het volgende:
[..]
Alles van Apple verwijderen, zoals Quicktime, software update e.d. en daarna iTunes opnieuw installeren werkte bij mij prima.
'Apple mobile device support' werd meegeïnstalleerd met iTunes, geen idee of het daar aan lag.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vreemd, want de drivers zitten niet in QuickTime, iTunes of wat dan ook, dat gaat gewoon via Windows.
Hmm, dat zou kunnen, maar als het stuurprogramma niet geïnstalleerd kan worden ligt het volgens mij niet daaraan.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:26 schreef Kwork het volgende:
[..]
'Apple mobile device support' werd meegeïnstalleerd met iTunes, geen idee of het daar aan lag.
Misschien was in- en uitpluggen wel genoeg.
https://itunes.apple.com/nl/app/comicflow/id409290355?mt=8 ?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:32 schreef Borizzz het volgende:
Wie van jullie weet een goede comic reader voor cbr files voor de pad?
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik gebruik Bookman, werkt erg lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik gedaan, heb alles eraf gegooid (itunes, bonjour, ...) en opnieuw geïnstalleerd en hier hielp het dus niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:43 schreef Kwork het volgende:
[..]
Alles van Apple verwijderen, zoals Quicktime, software update e.d. en daarna iTunes opnieuw installeren werkte bij mij prima.
Deze stappen al doorgelopen?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:08 schreef tattyteddymel het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, heb alles eraf gegooid (itunes, bonjour, ...) en opnieuw geïnstalleerd en hier hielp het dus niet.
Het is net als de 'gewone' iPad: de versie met wifi en 3G heeft wel gps, de versie met alleen wifi heeft geen gps.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Pfff, waarom heeft de Mini nou weer geen GPS?
Dacht een mooi ding te hebben gevonden die ik dan ook als groot-scherm-navigatie kon gebruiken, maar natuurlijk weer niet....
Dat heeft met het aanwezig zijn van een GPS-module te maken, slimmerik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Wtf, de normale iPad zonder 3G heeft dus ook geen GPS?
Ik wist dat Apple het van de perfectie en gebruikerservaring moest hebben, maar tering zeg....
die zit dus standaard in de cellular & helaas niet in het andere model.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat heeft met het aanwezig zijn van een GPS-module te maken, slimmerik.
Nee, die iPad zonder 3G is het model die in tegenstelling tot het model mét 3G is vooral bedoelt voor thuis. En navigeren naar je eettafel leek in Apple hun ogen ook wel mogelijk zonder GPS module.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Wtf, de normale iPad zonder 3G heeft dus ook geen GPS?
Ik wist dat Apple het van de perfectie en gebruikerservaring moest hebben, maar tering zeg....
Dat is het niet. Het is meer dat het zinloos is een gps-module erin te stoppen zonder 3G-functionaliteit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Dan nog vind ik het wat raar, van een 500-euro-tablet mag je wel verwachten dat er een simpele GPS-module inzit van letterlijk een paar dollar.
Zelfs goedkope Chinese tablets van $200 hebben zo'n ding erin
Maarja, er moet natuurlijk een extra verkooppunt voor de 3G-modellen zijn
Tsja, ik snap de ontwerp-keuze van Apple wel, maar om nou te zeggen dat een gps-module zinloos is zonder 3G? Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het is meer dat het zinloos is een gps-module erin te stoppen zonder 3G-functionaliteit.
Een GPS-module is hetzelfde als de 3G-module. Het is dus 1 module die extra toegevoegd wordt aan het wifi-model. Dus als je er een GPS-module in stopt, valt de hele meerwaarde van een 3G-model weg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:00 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Tsja, ik snap de ontwerp-keuze van Apple wel, maar om nou te zeggen dat een gps-module zinloos is zonder 3G? Hoe kom je daar bij?
Ik ben uiterst tevreden met de GPS in m'n iPad, gebruik 'm best veel, vooral als navigatiehulpmiddel bij zeilen, maar ik heb er geen simkaart in zitten. Heeft ook geen zin aangezien ik best vaak ergens vaar waar helemaal geen gsm dekking is.
Heb je de tijd van de NON-AGPS meegemaakt? Dus de normale GPS die niet ondersteund wordt met 3G? De tijd toen er nog PDAtjes zijn en TomTom nog met gps-muizen op de markt stonden?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:00 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Tsja, ik snap de ontwerp-keuze van Apple wel, maar om nou te zeggen dat een gps-module zinloos is zonder 3G? Hoe kom je daar bij?
Ik ben uiterst tevreden met de GPS in m'n iPad, gebruik 'm best veel, vooral als navigatiehulpmiddel bij zeilen, maar ik heb er geen simkaart in zitten. Heeft ook geen zin aangezien ik best vaak ergens vaar waar helemaal geen gsm dekking is.
Ik kwam er al achter dat het de 4de generatie moest zijn. En ik denk dat zo'n smart case/cover ook wel redelijk ideaal is om erbij te nemen toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
De iPad 3 is alweer vervangen door de 4. Apple heeft zelf ook de 3 al niet meer op de site staan.
Bij enthousiast gebruik heb je 16GB rap vol. 64 is vaak weer te veel. Daarmee blijft dus de 32 over als optimum voor de meesten. Tenzij je echt van plan bent het ding vol te knallen met films en muziek. Dan komt zelfs de 128GB wellicht om de hoek kijken.
Wiltquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:19 schreef Blik het volgende:
Vriendin wilt een iPad kopen, waar kan ik die het beste bestellen? Gewoon de Apple webshop of zijn er nog goedkopere webshops te vinden?
En is 16 GB over het algemeen voldoende voor de iPad, of is 32 GB echt een must.
Ik heb 32 gig en ben er blij mee. Die apps vreten ruimtequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:19 schreef Blik het volgende:
Vriendin wilt een iPad kopen, waar kan ik die het beste bestellen? Gewoon de Apple webshop of zijn er nog goedkopere webshops te vinden?
En is 16 GB over het algemeen voldoende voor de iPad, of is 32 GB echt een must.
Inderdaad ja. Ik heb nu een iPhone en een iPad met 16. Ga hierna sowieso 32 op allebei nemen. Zit altijd krap met ruimte. Apps worden steeds groter, video neemt veel ruimte in enz..quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb 32 gig en ben er blij mee. Die apps vreten ruimteen foto's ook trouwens.
M'n iPhone is met 16 gb ook te krap ja. Ik had eerst een aparte iPod van 16 gb maar nu moeten er ook nog apps en foto's bijquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb nu een iPhone en een iPad met 16. Ga hierna sowieso 32 op allebei nemen. Zit altijd krap met ruimte. Apps worden steeds groter, video neemt veel ruimte in enz..
Jammer genoeg vraagt Apple belachelijk veel geld voor een beetje extra opslag
De prijzen zijn wel wat krom ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:57 schreef OverRated het volgende:
Jammer genoeg vraagt Apple belachelijk veel geld voor een beetje extra opslag
Daarom twijfel ik ook over de 32 GB, mijn 16 GB iPhone zit continue vol. Maar dat komt wel overwegend door muziek. Aan de andere kant komen op de iPad weer meer films/fotos te staan die weer ruimte vreten... En dat extra prijskaartje werkt ook niet echt meequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n iPhone is met 16 gb ook te krap ja. Ik had eerst een aparte iPod van 16 gb maar nu moeten er ook nog apps en foto's bij
Ik bedoelde ook eigenlijk of ze evengoed werken als de originele.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Gewoon met het magneetje zoals in de originele.
Dixons geeft 3 jaar garantie op iPads, dat kan nog een overweging zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:19 schreef Blik het volgende:
Dat is altijd een verrassing. De iPad Mini kwam volgens plan, maar tegelijk werd als bij toverslag ineens ook de iPad 4 gepresenteerd. Dat zag eigenlijk niemand aankomen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:58 schreef Blik het volgende:
Nieuwe iPad komt toch pas weer ergens in de herfst?
Neem iTunes Matchquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik ook over de 32 GB, mijn 16 GB iPhone zit continue vol. Maar dat komt wel overwegend door muziek.
http://www.theverge.com/2012/4/10/2925937/best-stylus-ipad-reviewquote:Op maandag 11 februari 2013 15:13 schreef Klonk het volgende:
ben een creatief figuur en teken graag op mijn iPad en doe dat tot nu toe met een simpel stylusgevalletje, maar ik mis dingen als drukgevoeligheid enzo.
ben dus op zoek gegaan naar een oplossing en kom er twee tegen, de Hex JaJa en de Jot Touch, iemand ervaring met een van die twee, of zelfs nog een stylus die ik misschien over het hoofd gezien?
App werkt echt vlekkeloos inderdaad maar lees maar 15% van wat ik tegenkom. Meer koppen snellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja flipboard is gaaf, heb er mijn favoriete catagorieën in ingegooid en gebruik de app bijna elke dag wel
Leuk setje, gefeliciteerd met je aankoop.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:19 schreef Logician het volgende:
Gister eindelijk er aan toe gekomen om de iPad te halen![]()
Uiteindelijk het volgende gehaald:
iPad 4 Retina wifi 32gb
Logitech Ultrathin Keyboard Cover for iPad
Wacom Bamboo Stylus
MacBook Sleeve LArobe Allure Red Kiss
http://instagr.am/p/VwSAK5sho8/
Oh en in de applestore nog wat kunnen afdingen op de prijs, alles samen voor 750e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |