Gewoon Wehkamp effe bellen en cancelen lijkt me slimmer eigenlijk, of heb je een katvanger ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 04:11 schreef KNAK het volgende:
4 64gb zwart is onderweg ... Kans is groot dat ik dat ding ongebruikt doorverkoop. Hoe ver moet je dan in dit geval in de regel er af halen van de winkelprijs ? 50 EUR? 100?
Heb nog 1.5 week om mijzelf enthousiast te maken , anders gaat het een laptop worden na de verkoop
Houden en ook die laptop kopenquote:Op dinsdag 25 december 2012 04:11 schreef KNAK het volgende:
4 64gb zwart is onderweg ... Kans is groot dat ik dat ding ongebruikt doorverkoop. Hoe ver moet je dan in dit geval in de regel er af halen van de winkelprijs ? 50 EUR? 100?
Heb nog 1.5 week om mijzelf enthousiast te maken , anders gaat het een laptop worden na de verkoop
ik krijg hem gratis, dat maakt het wat gemakkelijker er simpel over te denken ;-) ik ga vanavond een ipad 2 in handen krijgen om een beetje te spelen ermee... wie weet word ik op deze manier wel warm ervoor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:58 schreef Phone het volgende:
[..]
Gewoon Wehkamp effe bellen en cancelen lijkt me slimmer eigenlijk, of heb je een katvanger ?
Even inloggen op je computer Itunes, dan staat er bij settings ofzo een mogelijkheid om op een andere manier te betalen. Daar kun je dan aangeven dat het van je tegoed af moet. Ook een keer gehad en dit was de enige manier die ik kon vinden om het op te lossen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand een idee hoe ik met het volgende aan moet? Ik heb gisteren een e-book gekocht via iTunes. Nu dacht ik nog voldoende tegoed te hebben via de iTunes kaarten, maar dit bleek niet het geval. Nu staat er in de email dat ik 5,87 euro creditcardtegoed heb. Ik heb echter helemaal geen creditcard en ook geen bankgegevens doorgegeven aan iTunes!
Vandaag heb ik een nieuwe kaart gehaald omdat ik dacht dat het daar dan vanaf gehaald zou worden, maar dit is ook niet het geval. Hoe kan ik nu dit geld overmaken aan iTunes zonder extra kosten?
Wat staat er precies in de mail achter Factuur aan: ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand een idee hoe ik met het volgende aan moet? Ik heb gisteren een e-book gekocht via iTunes. Nu dacht ik nog voldoende tegoed te hebben via de iTunes kaarten, maar dit bleek niet het geval. Nu staat er in de email dat ik 5,87 euro creditcardtegoed heb. Ik heb echter helemaal geen creditcard en ook geen bankgegevens doorgegeven aan iTunes!
Vandaag heb ik een nieuwe kaart gehaald omdat ik dacht dat het daar dan vanaf gehaald zou worden, maar dit is ook niet het geval. Hoe kan ik nu dit geld overmaken aan iTunes zonder extra kosten?
Er staat Factuur aan winkelkrediet en invoice (click and buy). Ik had dus nog wel wat tegoed, maar niet voldoendequote:Op zaterdag 29 december 2012 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat staat er precies in de mail achter Factuur aan: ?
Als het gewoon van je iTunes tegoed is afgeschreven, staat daar Factuur aan: Winkelkrediet
Heb je een gekoppelde CC, dan staat er bijv. Factuur aan: MasterCard .... 2553
Dat moet op de laptop, kan dus niet via de iPad?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Even inloggen op je computer Itunes, dan staat er bij settings ofzo een mogelijkheid om op een andere manier te betalen. Daar kun je dan aangeven dat het van je tegoed af moet. Ook een keer gehad en dit was de enige manier die ik kon vinden om het op te lossen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Er staat Factuur aan winkelkrediet en invoice (click and buy). Ik had dus nog wel wat tegoed, maar niet voldoende
Does not compute.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb echter helemaal geen creditcard en ook geen bankgegevens doorgegeven aan iTunes!
Ja, even via de computerversie inderdaad. Itunes wil dat je op een andere manier betaalt en ziet dan helaas niet dat je alweer tegoed hebt toegevoegd. Via de computer kan je dan op een andere manier betalen en daar kun je dus simpelweg aangeven dat het van je tegoed af moet. Beetje omslachtig, maar het werkte bij mij wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat moet op de laptop, kan dus niet via de iPad?
Dat dacht ik al. Dan toch maar naar de KPN winkel.quote:
Waarom erheen? Sim in je ipad en gaan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Dan toch maar naar de KPN winkel.
Ik moet dan toch een micro-sim halen. En misschien kunnen ze in de winkel wel spraak en sms deactiveren en slechts internet actief laten. Die dame van de helpdesk was ook de snuggerste niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom erheen? Sim in je ipad en gaan?
Nee en nee.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Phone het volgende:
a: Kun je met een Ipad 4/4g SMS verzenden/ontvangen of desnoods met een aparte app ?
b: Kun je gebeld worden op zo'n ding ?
Microsim kan je in elke telefoontoko laten knippen van je gewone sim of zelf met een nagelschaartje en een malletje. En spraak deactiveren zal je ISP echt alleen op netwerk niveau kunnen. Dus daarvoor heeft langsgaan erg weinig nut.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik moet dan toch een micro-sim halen. En misschien kunnen ze in de winkel wel spraak en sms deactiveren en slechts internet actief laten. Die dame van de helpdesk was ook de snuggerste niet.
Spraak + sms abo kost 13eu per maand, daar data op activeren kost 10eu extra. Alleen een ipad abonnement kost 10 euro per maand totaal, maar dan ben ik mijn telnr kwijt.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Microsim kan je in elke telefoontoko laten knippen van je gewone sim of zelf met een nagelschaartje en een malletje. En spraak deactiveren zal je ISP echt alleen op netwerk niveau kunnen. Dus daarvoor heeft langsgaan erg weinig nut.
Daarnaast... waarom zou je het willen? Je stuurt geen sms en je belt niet.
Nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |