Dat is een 4S, en dat is uiteraard in combinatie met een tweejarig abonnement.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:41 schreef Phone het volgende:
[..]
Bij Walmart USA kost de Iphone 4 nu 47 dollar, misschien moet je daar bestellen.
Waar staat die eerdere vraag over afgepijsde Ipad 3 ? Kan hem niet zo snel terugvinden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is een 4S, en dat is uiteraard in combinatie met een tweejarig abonnement.
Alle opties hebben de codec problemenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Awesome Reader werkt nu nog tof. Buzz player ook.
De volgende spelers vallen al wel af:
[ afbeelding ]
Die hebben allemaal gedwongen een populaire geluidscodec moeten laten vallen
Je denkt precies verkeerd om. De foto met de voorcamera zal gewoon echt zijn. Absoluut niet gespiegeld. Op die foto sta jij hoe anderen je zien. Net alsof de foto getrokken is met een normale camera die op jou is gericht. Zo'n foto zal je naderhand toch ook niet gaan spiegelen?quote:Op zondag 23 december 2012 05:44 schreef mylamboisblack het volgende:
Omdat de foto gemaakt is uit een gespiegelde zicht, waardoor lijkt de foto anders. Mijn neus zieter bijvoorveeld anders uit als ie gespiegeld is(of ik neem datzelf zo waar). Het maakt de foto iig wel landers...
Ow. Je hebt idd me gedachte veranderd, haha. Het is alleen jammer dat de live preview een ander beeld schetst (in mijn optiek dan) dan de werkelijkheid. Maar dat maakt nit uit :p .quote:Op zondag 23 december 2012 13:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je denkt precies verkeerd om. De foto met de voorcamera zal gewoon echt zijn. Absoluut niet gespiegeld. Op die foto sta jij hoe anderen je zien. Net alsof de foto getrokken is met een normale camera die op jou is gericht. Zo'n foto zal je naderhand toch ook niet gaan spiegelen?
Het beeld dat je van jezelf hebt in je eigen hoofd is juist gespiegeld, omdat je jezelf kent van voornamelijk wat je ziet in een echte spiegel. Maar dat is dan, jawel, juist een spiegelbeeld. Maar een foto laat de echte wereld zien.
Je kunt in de war raken door de live preview terwijl de camera loopt. Als jij je hand opsteekt en dan een foto trekt, zal die op de foto ineens aan de andere kant zitten tov van de preview. Maar nogmaals, de preview is expres gespiegeld om het effect van een spiegel na te bootsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |