Wat zegt Phone dan ?quote:Op donderdag 20 december 2012 07:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dan verkoop je hem toch door? Niemand dwingt je om een iPad te nemen.
Wat phone zegt is overigens onzin.
Ja zet je schoonmoeder aan het werk, je weet toch hoe quoten werkt ? Verder weet ik ook niet meer wat ik allemaal gezegd heb maar doorgaans heb ik gewoon gelijk, leer er maar mee leven zou ik zeggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat kun je best zelf teruglezen.
In dit topic van mij staan wat suggesties omtrent video apps. DIG / Hoe de neuk zet je speelfilms op een iPad ?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb een tijdje terug m'n iPad 1 eens helemaal opnieuw geinstalleerd (alles verwijderd en alleen wat broodnodige apps weer teruggezet), met name omdat 'ie wat traag werd. Buiten dat ik 'm niet noemenswaardig sneller vind nu, ben ik ook m'n vaste video-app kwijt omdat die niet meer in de appstore staat. Dan gaat het natuurlijk om VLC Player.
Wat is een goede vervanger die ongeveer hetzelfde kan en doet?
Ik heb zelf ooit wel wat dingen geprobeerd n.a.v. wat ik met Google vond, maar dat beviel toch niet zo goed als VLC. Dus misschien hebben jullie nog tips?
Samengevat: een prettige video-app. Wie?
Ik lig er niet wakker van. Ik wijs KNAK er alleen op dat het volstrekte onzin is wat jij zegt. Maar mensen zonder iPad doen vaker uitspraken over het ding die niet kloppen.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:51 schreef Phone het volgende:
[..]
Ja zet je schoonmoeder aan het werk, je weet toch hoe quoten werkt ? Verder weet ik ook niet meer wat ik allemaal gezegd heb maar doorgaans heb ik gewoon gelijk, leer er maar mee leven zou ik zeggen.
Gast ik ben geen mens zonder Ipad en heb de nieuwste 4/4G hier liggenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van. Ik wijs KNAK er alleen op dat het volstrekte onzin is wat jij zegt. Maar mensen zonder iPad doen vaker uitspraken over het ding die niet kloppen.
Je hebt het over verbindingsproblemen met een Bluetooth toetsenbord. Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn toetsenbord, en merk er alleen maar pluspunten aan.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:59 schreef Phone het volgende:
[..]
Gast ik ben geen mens zonder Ipad en heb de nieuwste 4/4G hier liggenBen je een professionele gebruiker ? Zo ja kun je wat ervaring delen over jouw toepassingen ? Of is het gewoon een duur speeltje zonder al te veel nut ?
Foto's en video bewerken zonder muis hoe danquote:Op donderdag 20 december 2012 13:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je hebt het over verbindingsproblemen met een Bluetooth toetsenbord. Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn toetsenbord, en merk er alleen maar pluspunten aan.
Daarnaast is het gebruik beperkt tot de applicaties die je installeert. Er zijn genoeg applicaties die voor erg veel productiviteit leiden. Denk bijvoorbeeld aan de iWork-apps van Apple, en de vele goede foto- en videobewerking apps.
Nee, het is geen vervanging voor een volwaardige laptop. Maar met de combinatie van juiste applicaties en het toetsenbord is de iPad wel goed genoeg om ervoor te zorgen dat ik mijn laptop thuis kan laten.
En heel stoer dat je de nieuwste iPad hebt liggen. Nu nog uitvogelen wat je er allemaal mee kunt
Probeer het eens met die rare distale uitsteeksels aan je arm. Vingers heten ze geloof ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:08 schreef Phone het volgende:
[..]
Foto's en video bewerken zonder muis hoe dan
had je VLC niet meer in itunes staan?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb een tijdje terug m'n iPad 1 eens helemaal opnieuw geinstalleerd (alles verwijderd en alleen wat broodnodige apps weer teruggezet), met name omdat 'ie wat traag werd. Buiten dat ik 'm niet noemenswaardig sneller vind nu, ben ik ook m'n vaste video-app kwijt omdat die niet meer in de appstore staat. Dan gaat het natuurlijk om VLC Player.
Wat is een goede vervanger die ongeveer hetzelfde kan en doet?
Ik heb zelf ooit wel wat dingen geprobeerd n.a.v. wat ik met Google vond, maar dat beviel toch niet zo goed als VLC. Dus misschien hebben jullie nog tips?
Samengevat: een prettige video-app. Wie?
Nou handig dan zonder muisquote:Op donderdag 20 december 2012 13:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Probeer het eens met die rare distale uitsteeksels aan je arm. Vingers heten ze geloof ik.
Struikelen over een enkel aspect van gebruik, en het complete punt op basis daarvan afschrijven. Nee, jij staat open voor discussiequote:
Top, ga ik even doornemen.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef Phone het volgende:
[..]
In dit topic van mij staan wat suggesties omtrent video apps. DIG / Hoe de neuk zet je speelfilms op een iPad ?
Geen idee, zal zo even kijken. Hij staat in ieder geval niet meer tussen aankopen op m'n iPad zelf.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
had je VLC niet meer in itunes staan?
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef Funkel het volgende:
Phone, je hebt gewoon gelijk.. Splack is gewoon een irritant ventje dat loopt te trollen in meer Apple-topics. Negeren dus.
maar in dit geval heeft hij wel gelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef Funkel het volgende:
Phone, je hebt gewoon gelijk.. Splack is gewoon een irritant ventje dat loopt te trollen in meer Apple-topics. Negeren dus.
Hij is niets meer dan een uitwerpsel.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef Funkel het volgende:
Das nou net de Apple policy.quote:Op vrijdag 21 december 2012 04:08 schreef crise het volgende:
Als ik nu naar dat apple logo kijk in je TS post dan lijkt het net een kont waar een keutel uit komt.
Vergeet het maar, het viel me op ze adverteren nu allemaal met 'de nieuwste Ipad' daarmee doelende op de Ipad 3 zonder dat te vermeldenquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:15 schreef Nashje het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer de iPad 3 wordt afgeprijsd bij de resellers?
Dat is een 4S, en dat is uiteraard in combinatie met een tweejarig abonnement.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:41 schreef Phone het volgende:
[..]
Bij Walmart USA kost de Iphone 4 nu 47 dollar, misschien moet je daar bestellen.
Waar staat die eerdere vraag over afgepijsde Ipad 3 ? Kan hem niet zo snel terugvinden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is een 4S, en dat is uiteraard in combinatie met een tweejarig abonnement.
Alle opties hebben de codec problemenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Awesome Reader werkt nu nog tof. Buzz player ook.
De volgende spelers vallen al wel af:
[ afbeelding ]
Die hebben allemaal gedwongen een populaire geluidscodec moeten laten vallen
Je denkt precies verkeerd om. De foto met de voorcamera zal gewoon echt zijn. Absoluut niet gespiegeld. Op die foto sta jij hoe anderen je zien. Net alsof de foto getrokken is met een normale camera die op jou is gericht. Zo'n foto zal je naderhand toch ook niet gaan spiegelen?quote:Op zondag 23 december 2012 05:44 schreef mylamboisblack het volgende:
Omdat de foto gemaakt is uit een gespiegelde zicht, waardoor lijkt de foto anders. Mijn neus zieter bijvoorveeld anders uit als ie gespiegeld is(of ik neem datzelf zo waar). Het maakt de foto iig wel landers...
Ow. Je hebt idd me gedachte veranderd, haha. Het is alleen jammer dat de live preview een ander beeld schetst (in mijn optiek dan) dan de werkelijkheid. Maar dat maakt nit uit :p .quote:Op zondag 23 december 2012 13:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je denkt precies verkeerd om. De foto met de voorcamera zal gewoon echt zijn. Absoluut niet gespiegeld. Op die foto sta jij hoe anderen je zien. Net alsof de foto getrokken is met een normale camera die op jou is gericht. Zo'n foto zal je naderhand toch ook niet gaan spiegelen?
Het beeld dat je van jezelf hebt in je eigen hoofd is juist gespiegeld, omdat je jezelf kent van voornamelijk wat je ziet in een echte spiegel. Maar dat is dan, jawel, juist een spiegelbeeld. Maar een foto laat de echte wereld zien.
Je kunt in de war raken door de live preview terwijl de camera loopt. Als jij je hand opsteekt en dan een foto trekt, zal die op de foto ineens aan de andere kant zitten tov van de preview. Maar nogmaals, de preview is expres gespiegeld om het effect van een spiegel na te bootsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |