abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 december 2012 @ 05:48:51 #1
24329 KNAK
ff w88,......
pi_120540061
Mai pben rai~!
pi_120540374
Dan verkoop je hem toch door? Niemand dwingt je om een iPad te nemen.

Wat phone zegt is overigens onzin.
pi_120546516
Ik heb een tijdje terug m'n iPad 1 eens helemaal opnieuw geinstalleerd (alles verwijderd en alleen wat broodnodige apps weer teruggezet), met name omdat 'ie wat traag werd. Buiten dat ik 'm niet noemenswaardig sneller vind nu, ben ik ook m'n vaste video-app kwijt omdat die niet meer in de appstore staat. Dan gaat het natuurlijk om VLC Player.

Wat is een goede vervanger die ongeveer hetzelfde kan en doet?

Ik heb zelf ooit wel wat dingen geprobeerd n.a.v. wat ik met Google vond, maar dat beviel toch niet zo goed als VLC. Dus misschien hebben jullie nog tips?

Samengevat: een prettige video-app. Wie?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_120547681
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 07:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dan verkoop je hem toch door? Niemand dwingt je om een iPad te nemen.

Wat phone zegt is overigens onzin.
Wat zegt Phone dan ?
pi_120547914
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:41 schreef Phone het volgende:

[..]

Wat zegt Phone dan ?
Dat kun je best zelf teruglezen.
pi_120547957
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:49 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat kun je best zelf teruglezen.
Ja zet je schoonmoeder aan het werk, je weet toch hoe quoten werkt ? Verder weet ik ook niet meer wat ik allemaal gezegd heb maar doorgaans heb ik gewoon gelijk, leer er maar mee leven zou ik zeggen.
pi_120548081
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb een tijdje terug m'n iPad 1 eens helemaal opnieuw geinstalleerd (alles verwijderd en alleen wat broodnodige apps weer teruggezet), met name omdat 'ie wat traag werd. Buiten dat ik 'm niet noemenswaardig sneller vind nu, ben ik ook m'n vaste video-app kwijt omdat die niet meer in de appstore staat. Dan gaat het natuurlijk om VLC Player.

Ik heb zelf ooit wel wat dingen geprobeerd n.a.v. wat ik met Google vond, maar dat beviel toch niet zo goed als VLC. Dus misschien hebben jullie nog tips?

In dit topic van mij staan wat suggesties omtrent video apps. DIG / Hoe de neuk zet je speelfilms op een iPad ?
pi_120548095
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:51 schreef Phone het volgende:

[..]

Ja zet je schoonmoeder aan het werk, je weet toch hoe quoten werkt ? Verder weet ik ook niet meer wat ik allemaal gezegd heb maar doorgaans heb ik gewoon gelijk, leer er maar mee leven zou ik zeggen.
Ik lig er niet wakker van. Ik wijs KNAK er alleen op dat het volstrekte onzin is wat jij zegt. Maar mensen zonder iPad doen vaker uitspraken over het ding die niet kloppen.
pi_120548194
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik lig er niet wakker van. Ik wijs KNAK er alleen op dat het volstrekte onzin is wat jij zegt. Maar mensen zonder iPad doen vaker uitspraken over het ding die niet kloppen.
Gast ik ben geen mens zonder Ipad en heb de nieuwste 4/4G hier liggen :7 Ben je een professionele gebruiker ? Zo ja kun je wat ervaring delen over jouw toepassingen ? Of is het gewoon een duur speeltje zonder al te veel nut ?
pi_120548338
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:59 schreef Phone het volgende:

[..]

Gast ik ben geen mens zonder Ipad en heb de nieuwste 4/4G hier liggen :7 Ben je een professionele gebruiker ? Zo ja kun je wat ervaring delen over jouw toepassingen ? Of is het gewoon een duur speeltje zonder al te veel nut ?
Je hebt het over verbindingsproblemen met een Bluetooth toetsenbord. Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn toetsenbord, en merk er alleen maar pluspunten aan.

Daarnaast is het gebruik beperkt tot de applicaties die je installeert. Er zijn genoeg applicaties die voor erg veel productiviteit leiden. Denk bijvoorbeeld aan de iWork-apps van Apple, en de vele goede foto- en videobewerking apps.

Nee, het is geen vervanging voor een volwaardige laptop. Maar met de combinatie van juiste applicaties en het toetsenbord is de iPad wel goed genoeg om ervoor te zorgen dat ik mijn laptop thuis kan laten.

En heel stoer dat je de nieuwste iPad hebt liggen. Nu nog uitvogelen wat je er allemaal mee kunt ;)
pi_120548424
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je hebt het over verbindingsproblemen met een Bluetooth toetsenbord. Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn toetsenbord, en merk er alleen maar pluspunten aan.

Daarnaast is het gebruik beperkt tot de applicaties die je installeert. Er zijn genoeg applicaties die voor erg veel productiviteit leiden. Denk bijvoorbeeld aan de iWork-apps van Apple, en de vele goede foto- en videobewerking apps.

Nee, het is geen vervanging voor een volwaardige laptop. Maar met de combinatie van juiste applicaties en het toetsenbord is de iPad wel goed genoeg om ervoor te zorgen dat ik mijn laptop thuis kan laten.

En heel stoer dat je de nieuwste iPad hebt liggen. Nu nog uitvogelen wat je er allemaal mee kunt ;)
Foto's en video bewerken zonder muis hoe dan :?
pi_120548505
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:08 schreef Phone het volgende:

[..]

Foto's en video bewerken zonder muis hoe dan :?
Probeer het eens met die rare distale uitsteeksels aan je arm. Vingers heten ze geloof ik.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 december 2012 @ 13:16:36 #13
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_120548686
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:

had je VLC niet meer in itunes staan?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_120548755
Als je VLC legaal hebt aangeschaft, kun je hem alsnog downloaden. Gewoon in iTunes of de AppStore kijken bij aangeschafte applicaties. Ook applicaties die verwijderd zijn staan daartussen.
pi_120549077
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Probeer het eens met die rare distale uitsteeksels aan je arm. Vingers heten ze geloof ik.
Nou handig dan zonder muis :Y
pi_120550090
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:27 schreef Phone het volgende:

[..]

Nou handig dan zonder muis :Y
Struikelen over een enkel aspect van gebruik, en het complete punt op basis daarvan afschrijven. Nee, jij staat open voor discussie :')
pi_120555342
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef Phone het volgende:

[..]

In dit topic van mij staan wat suggesties omtrent video apps. DIG / Hoe de neuk zet je speelfilms op een iPad ?
Top, ga ik even doornemen.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:16 schreef Tokus het volgende:

[..]

had je VLC niet meer in itunes staan?
Geen idee, zal zo even kijken. Hij staat in ieder geval niet meer tussen aankopen op m'n iPad zelf.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_120555812
Phone, je hebt gewoon gelijk.. Splack is gewoon een irritant ventje dat loopt te trollen in meer Apple-topics. Negeren dus.
pi_120560758
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef Funkel het volgende:
Phone, je hebt gewoon gelijk.. Splack is gewoon een irritant ventje dat loopt te trollen in meer Apple-topics. Negeren dus.
:')
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 december 2012 @ 19:42:06 #20
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_120563795
quote:
maar in dit geval heeft hij wel gelijk.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_120585867
quote:
Hij is niets meer dan een uitwerpsel.
pi_120585932
Als ik nu naar dat apple logo kijk in je TS post dan lijkt het net een kont waar een keutel uit komt.
pi_120586163
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 04:08 schreef crise het volgende:
Als ik nu naar dat apple logo kijk in je TS post dan lijkt het net een kont waar een keutel uit komt.
Das nou net de Apple policy.
pi_120586395
En toch stoer verkondigen dat je de 4G-versie van de nieuwste iPad hebt :')
pi_120589645
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:15 schreef Nashje het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer de iPad 3 wordt afgeprijsd bij de resellers?
Vergeet het maar, het viel me op ze adverteren nu allemaal met 'de nieuwste Ipad' daarmee doelende op de Ipad 3 zonder dat te vermelden :')

Slimme en misleidende marketing ingezet omdat het nieuwere model gewoon te koop is maar ze nog teveel voorraad van de oude hebben.

Bij Walmart USA kost de Iphone 4 nu 47 dollar, misschien moet je daar bestellen.
pi_120594829
Goh, echt joh? Allemaal zeg je?
Laat eens wat zien dan.
pi_120595442
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:41 schreef Phone het volgende:

[..]

Bij Walmart USA kost de Iphone 4 nu 47 dollar, misschien moet je daar bestellen.
Dat is een 4S, en dat is uiteraard in combinatie met een tweejarig abonnement.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_120626684
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Dat is een 4S, en dat is uiteraard in combinatie met een tweejarig abonnement.
Waar staat die eerdere vraag over afgepijsde Ipad 3 ? Kan hem niet zo snel terugvinden.

Kennis van me werkt bij Apple store Amsterdam en heeft regelmatig interessante aanbiedingen in het magazijn liggen, zoals gemodificeerde niet opgehaalde bestellingen, dozen die open zijn geweest, retouren, oude modellen die vet geupgrade zijn etc. Kan hem wel eens vragen wat hij op Ipad gebied kan regelen..
pi_120643738
Wat is de beste app om films van mijn qnap via streaming te kijken op de ipad? ik heb gelezen dat een aantal codec problemen hebben.
Don't trust anyone else!
Trust me!
  zaterdag 22 december 2012 @ 20:31:03 #30
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120644719
Ik gebruik oplayer, werkt prima. Nog niet echt problemen ondervonden.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  Donald Duck held zaterdag 22 december 2012 @ 20:39:29 #31
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_120645035
Awesome Reader werkt nu nog tof. Buzz player ook.
De volgende spelers vallen al wel af:

Die hebben allemaal gedwongen een populaire geluidscodec moeten laten vallen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_120653662
Weet iemand hoeik dit probleem kan oplossen?:

Ik heb een ipad 4, als ik foto's wil maken, en dus een programma als photo booth open en een foto maak, spiegelt hij de foto automatisch. Dus de camera wordt wel goed vertoond, maar zodra ik een foto maak wordt de foto gespiegeld. Dit is bij elk programma waarmee ik fotos maak zo.

Iemand een oplossing?
  Donald Duck held zondag 23 december 2012 @ 01:03:58 #33
46149 __Saviour__
pi_120657484
Dat komt doordat de iPad in zowel portet- als landschapsmodus op 2 manieren vast te houden is. De natuurlijke oriëntatie is om de camera altijd aan de bovenkant te hebben. Als je dit omgedraaid doet, zal de foto toch worden opgeslagen in de natuurlijke oriëntatie, maar wordt in de Exif-data een oriëntatie-tag opgeslagen, zodat de foto toch goed weergegeven kan worden. Tenminste, in software die het ondersteunt. Daarom zal de foto op de iPad er gewoon goed uitzien, omdat de software de oriëntatie leest en dus de foto (die op z'n kop opgeslagen is) voor je draait. Software die het niet ondersteunt, zal de foto weergeven zoals ie echt is opgeslagen: op z'n kop.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_120657717
Ikheb het even uitgeprobeerd, en hij maakt echt op alle kanten een spiegeling. Ik heb hem 4x gedraaid, en bij alle kanten doet ie steeds hetzelfde....dus ik denk niet dat het dat is wat jij zegt...want anders zu hij wel 1x gewoon moeten doen zoals hij is gemaakt, toch?
pi_120657934
Het betreft trouwens de camera aan de voorkant(dus de wat slechtere camera)
  Donald Duck held zondag 23 december 2012 @ 01:31:24 #36
46149 __Saviour__
pi_120658582
Ah ik snap hem.
Er wordt helemaal niks gespiegeld op de foto zelf. Die camera neemt gewoon echt op wat ie ziet. Trek maar eens een foto van een tekst met de voorcamera. De tekst zal gewoon leesbaar zijn en niet in spiegelbeeld.
De preview op het scherm terwijl de camera nog loopt wordt juist in spiegelbeeld getoond, om het effect van een spiegel na te bootsen, anders zou het erg onnatuurlijk overkomen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_120658697
Ow, dus dat is standaard zo. Is er een manier om dit te veranderen? Of is dit niet in te stellen?
  Donald Duck held zondag 23 december 2012 @ 01:41:06 #38
46149 __Saviour__
pi_120658858
Dat valt niet te veranderen, omdat het 100% natuurlijk is. De camera neemt de echte wereld op.
Stel jij mist je rechteroor en maakt een foto van jezelf met de voorcamera, dan zal op de foto ook gewoon je rechteroor missen. Dat ga je toch niet spiegelen zodat je linkeroor mist, want dat is de echte wereld niet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_120658894
Oke. Dan maar via een andere programma spiegelen :p .
  Donald Duck held zondag 23 december 2012 @ 01:46:05 #40
46149 __Saviour__
pi_120658980
Maar dan ben ik benieuwd, waarom? Je spiegelt dan de wereld.
Stel jij laat iemand met een normale camera een foto van je maken.
En dan maak jij een zelfportret met de ipad met de voorcamera.
Dat zal dezelfde foto opleveren. Tekst op je shirt zal bijvoorbeeld op beide foto's leesbaar zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_120661899
Omdat de foto gemaakt is uit een gespiegelde zicht, waardoor lijkt de foto anders. Mijn neus zieter bijvoorveeld anders uit als ie gespiegeld is(of ik neem datzelf zo waar). Het maakt de foto iig wel landers...
pi_120661921
Ik heb nog steeds die AVPlayerHD die niet meer te downloaden is.
pi_120666559
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Awesome Reader werkt nu nog tof. Buzz player ook.
De volgende spelers vallen al wel af:

[ afbeelding ]

Die hebben allemaal gedwongen een populaire geluidscodec moeten laten vallen
Alle opties hebben de codec problemen
Don't trust anyone else!
Trust me!
  Donald Duck held zondag 23 december 2012 @ 13:32:55 #44
46149 __Saviour__
pi_120667541
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 05:44 schreef mylamboisblack het volgende:
Omdat de foto gemaakt is uit een gespiegelde zicht, waardoor lijkt de foto anders. Mijn neus zieter bijvoorveeld anders uit als ie gespiegeld is(of ik neem datzelf zo waar). Het maakt de foto iig wel landers...
Je denkt precies verkeerd om. De foto met de voorcamera zal gewoon echt zijn. Absoluut niet gespiegeld. Op die foto sta jij hoe anderen je zien. Net alsof de foto getrokken is met een normale camera die op jou is gericht. Zo'n foto zal je naderhand toch ook niet gaan spiegelen?
Het beeld dat je van jezelf hebt in je eigen hoofd is juist gespiegeld, omdat je jezelf kent van voornamelijk wat je ziet in een echte spiegel. Maar dat is dan, jawel, juist een spiegelbeeld. Maar een foto laat de echte wereld zien.
Je kunt in de war raken door de live preview terwijl de camera loopt. Als jij je hand opsteekt en dan een foto trekt, zal die op de foto ineens aan de andere kant zitten tov van de preview. Maar nogmaals, de preview is expres gespiegeld om het effect van een spiegel na te bootsen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_120676651
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 13:32 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je denkt precies verkeerd om. De foto met de voorcamera zal gewoon echt zijn. Absoluut niet gespiegeld. Op die foto sta jij hoe anderen je zien. Net alsof de foto getrokken is met een normale camera die op jou is gericht. Zo'n foto zal je naderhand toch ook niet gaan spiegelen?
Het beeld dat je van jezelf hebt in je eigen hoofd is juist gespiegeld, omdat je jezelf kent van voornamelijk wat je ziet in een echte spiegel. Maar dat is dan, jawel, juist een spiegelbeeld. Maar een foto laat de echte wereld zien.
Je kunt in de war raken door de live preview terwijl de camera loopt. Als jij je hand opsteekt en dan een foto trekt, zal die op de foto ineens aan de andere kant zitten tov van de preview. Maar nogmaals, de preview is expres gespiegeld om het effect van een spiegel na te bootsen.
Ow. Je hebt idd me gedachte veranderd, haha. Het is alleen jammer dat de live preview een ander beeld schetst (in mijn optiek dan) dan de werkelijkheid. Maar dat maakt nit uit :p .
pi_120678484
Ik ben opzoek naar dat hippe chinese ipads topic, kan het neit vinden? iemand een idee?>
Is back
pi_120722753
Mooi ding, die mini. :7
For great justice!
  maandag 24 december 2012 @ 18:11:35 #48
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120727242
iPad 5 schijnbaar in maart. 4mm lager, 17mm smaller.
Zoiets dus, 4 en 5:
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 25 december 2012 @ 04:11:16 #49
24329 KNAK
ff w88,......
pi_120750127
4 64gb zwart is onderweg ... Kans is groot dat ik dat ding ongebruikt doorverkoop. Hoe ver moet je dan in dit geval in de regel er af halen van de winkelprijs ? 50 EUR? 100?

Heb nog 1.5 week om mijzelf enthousiast te maken , anders gaat het een laptop worden na de verkoop
Mai pben rai~!
pi_120750236
1,5 week is te kort. geef het een maand ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')