Downloaden?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef Phone het volgende:
[..]
Ik snap geen anus van die website, wat moet ik daar mee
Wilde gok hoor, maar misschien het programma downloaden? Ik roep ook maar wat.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef Phone het volgende:
[..]
Ik snap geen anus van die website, wat moet ik daar mee
Op de Ipad downloaden of op een externe device om vids te formatteren ? En als dat op de Ipad staat hoe krijg je de films er dan in ?quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef Phone het volgende:
[..]
Op de Ipad downloaden of op een externe device om vids te formatteren ? En als dat op de Ipad staat hoe krijg je de films er dan in ?
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:19 schreef Roellie80 het volgende:
eerst ff door Handbrake trekken en daarna uploaden via iTunes
Dus Itunes op mn laptop downloaden en op de Ipad en dan gaat dat synchroniseren als je online bent zeg maar ?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op je computer. Film downloaden, omzetten naar mp4 bestand <--- dit doet handbrake, mp4 bestand in iTunes en dan synchroniseren met je iPad.
Zonder iTunes op je laptop kun je je iPad überhaupt niet goed gebruiken.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef Phone het volgende:
[..]
Dus Itunes op mn laptop downloaden en op de Ipad en dan gaat dat synchroniseren als je online bent zeg maar ?
Ik ben absoluut geen Apple fan in tegendeel, maar de Galaxy Tab 2.1 die ik vorige maand had vond ik echt drie keer niks, een beeldkwaliteit van lik m'n vestje, echt goedkope shit zeg niet te geloven. Dus wist toen al dat ik uiteindelijk toch bij de Ipad uitkom.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:34 schreef spinnetje het volgende:
[sarcasme] terug naar de winkel, Ipad inleveren, android tablet kopen [/sarcasme]
Rustig opgewonden standje.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:17 schreef Phone het volgende:
Vanmiddag effe een iPadje gekocht, 550eurie niet te duur voor zo'n hippe iPad 4/4G/16GB maar hoe de neuk zet ik speelfilms van m'n xhd of usb stick op zo'n klereding ???? Kan dat alleen via Dropbox of zo ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |