Dat eerste is natuurlijk afhankelijk hoe leeg als je hem hebt. En het tweede het kan geen kwaad maar het kan zijn dat ie dan trager oplaadt .quote:Op zondag 13 januari 2013 17:02 schreef angell1986 het volgende:
Hallo,
Ik heb een paar vraagjes..
Hoe lang is ongeveer een normale laadtijd van de ipad 4?
En kan het kwaad om de ipad te gebruiken als hij oplaad?
Alvast bedankt.
groetjes
Bookman: om strips te lezen. Werkt verrassend lekker. Iedere week de nieuwe Donald Duck bijvoorbeeldquote:Op zondag 13 januari 2013 11:24 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Neemt iOS ook op de 16gb zoveel ruimte in? Dan blijft er verdorie niks meer over![]()
En 295 apps..welke allemaal?Welke apps gebruik je het meest?
Windows 8 RT neemt op de Surface zo'n 16 gig in beslag dus niet klagen.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:24 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Neemt iOS ook op de 16gb zoveel ruimte in? Dan blijft er verdorie niks meer over![]()
...zonder jailbreak alles?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bookman: om strips te lezen. Werkt verrassend lekker. Iedere week de nieuwe Donald Duck bijvoorbeeld
iBooks: normale boeken lezen
Flipboard, Flud News, Mashable, Pulse News, Reeder, Zite: nieuws en artikelen lezen
Google Earth, Skype, Youtube
En een enorme zooi games. Kleine greep eruit:
Alle Angry Birds varianten
Worms Armageddon
Actie: Carmageddon, Wolfenstein 3D
Adventure: Broken Sword, Final Fantasy III, Lost Winds 1 & 2, Help Volty, Machinarium, Monkey Island 1&2
Fysica: Amazing Alex, Bad Piggies, Contre Jour, Cut the Rope, Feed Me Oil, Sprinkle, The Sandbox, Where's my Water, World of Goo, iBlast Moki
Platform: Giana Sisters, League of Evil 1&2, Piggy Adventure, Prince of Persia, Spirits, Stardash, Toki Tori
En nog veel meer. Ook op de iPad zelf allemaal netjes gegroepeerd:
[ afbeelding ]
Heel veel van die games gratis verkregen dankzij Appshopper. Die waarschuwt als een app tijdelijk in prijs daalt. Gebeurt soms echt maar heel kort (een dagje ofzo), omdat de ontwikkelaar iets te vieren heeft. Dankzij die app mis je dat dus niet.
Lees het nu ook ja. Ten prooi gevallen aan App Store regels.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Appshopper is net een week of wat geleden uit de store gehaald volgens mij.
Instellingen > AppStore > automatische downloads uitschakelen.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:25 schreef KNAK het volgende:
[..]
...zonder jailbreak alles?
Appshopper staat niet in iStore. DOwnloaden via de website lukt ook niet.
Verder een vraag:
iPhone / iPad op dezelfde account. Als ik iets op iPad zet, komt dit ook op de iPhone te staan. Hoe is dit te vermijden? Wel blijft de app op de iPad staan als deze van de iPhone wordt afgehaald.
Als hetnet dat niet ondersteunt niet. Sowieso onhandig om in deze tijden van Gmail etc. nog een provider-adres te gebruiken. Lekker overstappen en je hebt wat meer mogelijkheden. Bovendien kun je mail die nog eventueel op je provider-adres binnenkomt door Gmail laten ophalen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:26 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Ik heb ons reguliere Hetnet email account toegevoegd op de ipad. Nu krijg ik mail pas binnen als ik de mail app open of van account switch. (Fetch) Kan ik dit op een of andere manier ook veranderen in Push, dus dat de mail binnenkomt ongeacht of ik de app open heb staan of niet?
Ik ben ook pas een half jaar geleden volledig overgestapt na GMail, na 12 jaar XS4ALL-mail. Werkt veul handiger.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als hetnet dat niet ondersteunt niet. Sowieso onhandig om in deze tijden van Gmail etc. nog een provider-adres te gebruiken. Lekker overstappen en je hebt wat meer mogelijkheden. Bovendien kun je mail die nog eventueel op je provider-adres binnenkomt door Gmail laten ophalen.
Als je je provider-adres zou willen aanhouden (zou ik niet doen; gewoon volledig overstappen op je Gmail-adres), kun je ook GMail gebruiken en mail die op verschillende e-mailadressen binnenkomt een eigen kleurenlabel geven. Je kunt in Gmail zelfs selecteren vanaf welk adres je wil mailen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:40 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Ik heb ook wel een gmail adres maar dat gebruik ik meer voor spam, nieuwsbrieven enz.
Toch eens onderzoeken wat de mogelijkheden zijn qua ophalen van mail.
Bedankt!
En al die XS4All mail heb je natuurlijk ook in je Gmail-box gesleept, zodat je die makkelijk kunt doorzoekenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook pas een half jaar geleden volledig overgestapt na GMail, na 12 jaar XS4ALL-mail. Werkt veul handiger.
Dat zit voornamelijk nog ergens in mn Eudora-mailbox (was destijds nog allemaal POP3), op een oude harde schijf. Ga het toch niet meer nodig hebben denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En al die XS4All mail heb je natuurlijk ook in je Gmail-box gesleept, zodat je die makkelijk kunt doorzoeken. Zo deed ik 't tenminste toen ik in 2004 op Gmail overstapte. Handig als je nog es ooit wat terug wil vinden.
Waarom zou dat ongewoon zijn? Apps die je koopt kan je op al je iOS-apparaten installeren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:41 schreef KNAK het volgende:
dank voor de uitleg. Werkt prima!!
Even een andere vraag.
Op mn gejailbreakte iPhone het e.e.a. aan applicaties staan/gehad.
De iPad is nog niet te jailbreaken, balen, maar het is niet anders. Ik zit zo net met iPad in de appstore te klooien en dan kan je dus naar een tabje genaamd "Purchased" Hier een hele lijst van apps die ik destijds gebruikt heb op mn iPhone, onder andere betaalde applicaties en het blijkt dat ik deze dus op mn iPad kan knallen.
Is dit iets ongewoons of mis ik iets?
Ik gebruik een Belkin bluetooth keyboard/standaard, was hier 99¤.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:35 schreef SunTzu het volgende:
Welke accessoires gebruiken jullie met jullie iPad? Ik heb een smartcover, achterop een transparante hardback cover en nog een Apple toetsenbord.
Ben nu in Vietnam dus dacht misschien ff wat goedkope dingetjes binnen te halen.
Thanksquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu als gratis App van de Week in de Store: Angry Birds Rio HD!
https://itunes.apple.com/(...)d420636551?l=en&mt=8
Die app van de week zijn dat alleen games ? Want ik heb een hekel aan games maar iets anders zou interessant kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Nu als gratis App van de Week in de Store: Angry Birds Rio HD!
https://itunes.apple.com/(...)d420636551?l=en&mt=8
Ik heb alleen zo'n sleeve.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:35 schreef SunTzu het volgende:
Welke accessoires gebruiken jullie met jullie iPad? Ik heb een smartcover, achterop een transparante hardback cover en nog een Apple toetsenbord.
Ben nu in Vietnam dus dacht misschien ff wat goedkope dingetjes binnen te halen.
Ik ook. Wel met een smartcover, is handig als je wil typen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo'n sleeve.
[ afbeelding ]
Vind het wel fijn om hem gewoon 'naakt' te gebruiken. Mooi design, vind het zonde om een hoesje te gebruiken.
Veelal games. Maar af en toe ook een normale app.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:56 schreef Phone het volgende:
[..]
Die app van de week zijn dat alleen games ? Want ik heb een hekel aan games maar iets anders zou interessant kunnen zijn.
Nee ik heb niks met games, op Wordfeud na die speul ik wel, meer uitdagends heb ik niet kunnen vinden. Maar ik sta open voor suggesties hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Veelal games. Maar af en toe ook een normale app.
Maar je hebt echt helemaal niks met games? Het aanbod spellen in de Store is werkelijk gigantisch. Eigenlijk voor iedereen wel wat wils. Van enorm actie-intensief tot enorm rustige en stijlvolle puzzelspellen.
Ja, die koop ik misschien ook nog wel eens. Lijkt me fijn voor typen tijdens college. Gebruik m'n iPad daar altijd voor, handiger dan een zware MacBook meeslepen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ook. Wel met een smartcover, is handig als je wil typen.
ja, lekker scherp. ook van dichtbij kun je de pixels niet zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:11 schreef Logician het volgende:
Ga hem kopen vanuit mijn bedrijf dus op zich let ik even niet op de prijs.
Dat retina is dat wat?srry voor de noob vragen
(Die 32gb retina)
Die dingen zijn heel stevig hoor, zolang je er niet mee gaat gooien. Een goeie case is natuurlijk nooit weg.quote:
als je pech hebt is na 1 x vallen je touch glas totaal aan gort. glas is stevig maar tevens breekbaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Die dingen zijn heel stevig hoor, zolang je er niet mee gaat gooien. Een goeie case is natuurlijk nooit weg.
pennetje erbij kopen. geen idee welke gebruik het zelf niet maar ze zijn er en voor schetsen werkt dat veel beter dan met je vingertjesquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:14 schreef Logician het volgende:
Wil hem gebruiken voor werk (teken vaak tijdens dingen uitleggen aan clienten) en notities maken. Lijkt me een hoop papierwerk schelen.
En daarnaast natuurlijk leuk ook voor thuis qua beetje op fok en mail en aantal games of een keer ziggo tv misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |