Ik kan ook wel een vriendinnetje gebruikenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
doe dat. Hoe oud? De mijne kan nog wel een vriendinnetje gebruiken!
Jij bent mijn nieuwe signaturequote:Op woensdag 19 december 2012 21:41 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind het origineel van Glee beter
Voor op de zaak.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Je gaat 'm niet voor Carnaval gebruiken dan?
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een vriendinnetje gebruiken.
quote:
Heb jij kids tegenwoordig?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
doe dat. Hoe oud? De mijne kan nog wel een vriendinnetje gebruiken!
Hoezo?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
volgens mij heb ik een foutje gemaakt wat betreft de TT
geen bakvis van 14 denk ikquote:Op woensdag 19 december 2012 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef Symphonic het volgende:
echt
Ze moet op FB uitzoeken in welk jaar ik geboren ben, gaat dan uitrekenen met google hoe oud ik ben en komt tot de conclusie dat ik 445 jaar oud ben
Eerst uit de kast komenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
coolquote:
Paard is okquote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen bakvis van 14 denk ik(met paard)
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef minthy het volgende:
D!!! Vanavond later, zit nog op m'n werk
ik voel me nu vet oudquote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo.
Dat is wel een pittige leeftijd!
Gers zit achter op de fiets.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef Rockiejj het volgende:
Waar is gers dan?
Zie m ook nergens..
910.608,-quote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef CindieY het volgende:
Is er eigenlijk nog geen tussenstand? Zie het niet in die banner in de OP.
910k oid.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef CindieY het volgende:
Negenhondertienduizendzeshonderdenachteuroquote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef CindieY het volgende:
Ach dit topic is toch zo weer volquote:Op woensdag 19 december 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik twijfelde over believing
is dat niet believin' ?
I'm confused
Jij bent ergquote:
Slechte redenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
Ach Symph is jonger dan ik, dus hij hoeft zich niet oud te voelen.
Hoe jong ben jijquote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
Ach Symph is jonger dan ik, dus hij hoeft zich niet oud te voelen.
kansspelbelastingquote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef Lamabal het volgende:
De helft gaat naar de belasting he. Crisis jongens
sigaar uit eigen doosquote:Op woensdag 19 december 2012 21:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan profiteren we er zelf ook nog van.
En daar staat 0 euroquote:Op woensdag 19 december 2012 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Er staat een banner in de OP.
Geloof ik nietquote:
Ja zoiets inderdaad!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat was de stand na 3 dagen vorig jaar
Ja dat was ik ookquote:
Goed zo hoor!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb de OP geprobeerd aan te passen maar ik vind het niet mooi
Moet het anders dan vraag je maar een modje
Ja, haal dat plaatje maar weg. Hole gooit zo het getalletje erin.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb de OP geprobeerd aan te passen maar ik vind het niet mooi
Moet het anders dan vraag je maar een modje
Heb je zuurkool op?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:51 schreef byah het volgende:
Heerlijk hè dat kerstgevoel? Ook prettig dat we met z'n allen sowieso al meebetalen aan deze onzin. En als toppunt, je kunt beter je geld naar de voedselbank brengen, dan wordt het tenminste intern besteed.. In dit geval kun je beter die 10 miljoen in de wc smijten er drie mensen overheen laten schijten, het in de fik steken en vervolgens over de restanten heen kotsen. Want wat er nu mee gebeurd komt op hetzelfde neer.
Okquote:Op woensdag 19 december 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn rijbewijs posten hoor, maar het is echt waar.
wat een luiwammes. Moet 'ie zijn ho's aansturen ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:50 schreef IPA het volgende:
[..]
Zie 3d cam. Rechterkant v.h. huis op de bank met de laptop.
Bedankt voor je bijdragequote:Op woensdag 19 december 2012 21:51 schreef byah het volgende:
Heerlijk hè dat kerstgevoel? Ook prettig dat we met z'n allen sowieso al meebetalen aan deze onzin. En als toppunt, je kunt beter je geld naar de voedselbank brengen, dan wordt het tenminste intern besteed.. In dit geval kun je beter die 10 miljoen in de wc smijten er drie mensen overheen laten schijten, het in de fik steken en vervolgens over de restanten heen kotsen. Want wat er nu mee gebeurd komt op hetzelfde neer.
Kusje op je bolletjequote:Op woensdag 19 december 2012 21:51 schreef byah het volgende:
Hoezo onzin?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:51 schreef byah het volgende:
Komt die zo?quote:
okee. Intern is inderdaad altijd beterquote:Op woensdag 19 december 2012 21:51 schreef byah het volgende:
Had je ergens in de 20 verwachtquote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]Dankje, denk ik, tenzij je dacht dat ik ouder was
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had je ergens in de 20 verwacht.
Er staat een banner in die normaliter automatisch de tussenstand updatet. Dan hoef je niet steeds een nieuw plaatje erin te zetten:quote:Op woensdag 19 december 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Niks mis met die OP hoorTussenstand staat toch goed zo?
slijmerdquote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had je ergens in de 20 verwacht.
Dacht ik echtquote:
Ja laten we inderdaad vooral meer kinderen ter wereld brengen in afrika waar nu al hongersnoden heersen. Het is gewoon een self fullfilling prophecy, nu baby's helpen, dan kunnen ze over 10 jaar diezelfde kinderen helpen, maar dan als moeder.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoezo onzin?
Een van de betere goede doelen waar ook echt wat mee gebeurd hoor.
Ik ook hoor. First world problems dit dat.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
Haha ik hoor die nummers steeds later dan jullie, stom is dat.
Oke dan kan die andere lelijke eruitquote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er staat een banner in die normaliter automatisch de tussenstand updatet. Dan hoef je niet steeds een nieuw plaatje erin te zetten:
[ afbeelding ]
Ik heb Hole al een DM gestuurd of ie hem wil updaten.
jij woont vast verder van Pluskut vandaanquote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
Haha ik hoor die nummers steeds later dan jullie, stom is dat.
Ja okquote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ook hoor. First world problems dit dat.
Nee de stream is trager dan de tv en ik heb geen zin om de radio aan te zetten.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij woont vast verder van Pluskut vandaan
omdat ze geen voorbehoedsmiddelen mogen gebruiken van die teringpaus. Ga dat eerst maar eens aanpakkenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef byah het volgende:
[..]
Ja laten we inderdaad vooral meer kinderen ter wereld brengen in afrika waar nu al hongersnoden heersen. Het is gewoon een self fullfilling prophecy, nu baby's helpen, dan kunnen ze over 10 jaar diezelfde kinderen helpen, maar dan als moeder.
Kinderen heb je nodig om voor je pensioen te zorgen...quote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef byah het volgende:
[..]
Ja laten we inderdaad vooral meer kinderen ter wereld brengen in afrika waar nu al hongersnoden heersen. Het is gewoon een self fullfilling prophecy, nu baby's helpen, dan kunnen ze over 10 jaar diezelfde kinderen helpen, maar dan als moeder.
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
Twan was boos op school vanavond. Bij de kerstviering werd collecte gehouden... en het geld ging niet naar SR maar naar bso in Afrika voor buitenspeelgoed. Dat kon volgens hem beter naar SR voor de baby's dan voor kinderen die al een leven hebben.
Vind ik ook!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
Twan was boos op school vanavond. Bij de kerstviering werd collecte gehouden... en het geld ging niet naar SR maar naar bso in Afrika voor buitenspeelgoed. Dat kon volgens hem beter naar SR voor de baby's dan voor kinderen die al een leven hebben.
Ik ben er wel weer rond 10 uur!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Morgen weer je uurtje fame op de tv?
inderdaad die baby's hebben nog geen aidsquote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke dan kan die andere lelijke eruit
NOFI
Wat een heldquote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef byah het volgende:
Naja dit topic is ook niet discussiewaardig, er is geen mens die berichten leest.
later
Vanmiddag ook al discussie gehad over dit onderwerp. Geen zin meer in.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef byah het volgende:
Naja dit topic is ook niet discussiewaardig, er is geen mens die berichten leest.
later
En tenminste lekker spontaanquote:Op woensdag 19 december 2012 21:56 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hahaha dit is écht een goeie Playbackdom!
Toch ben je 5x gequote.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef byah het volgende:
later
Open een eigen topic dan, dit is niet het discussie topic.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef byah het volgende:
later
Goed plan.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:56 schreef Lamabal het volgende:
Iedereen nu pissen. HET IS PAUZEEEEEEEEEEE
Ik had het gisteren met collega's toevallig over dit liedje... een van mijn collega's dacht dat een andere collega naar dit lied was vernoemd! Ten eerste lijkt de naam er niet eens op... en ten tweede is het niet zo'n positief liedjequote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef waxmask het volgende:
Toen die clip uitkwam wist ik niet eens waar het over ging....
Niks raars aan.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Gerard helemaal niet met Gers gepraat ookWat raar eigenlijk
Ik heb Timur vanmorgen nog op de foto gezet...O+ en van dichtbij gezien.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
WAAR IS TIMURRRRBOYCOT BOEEEE IK WIL TIMUR
niemand wil met Gers pratenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Gerard helemaal niet met Gers gepraat ookWat raar eigenlijk
Ik heb niet alles gevolgd, maar ik denk dat ik het met je eens ben. De dj's mogen ook zelf interactie tonen met een gast.quote:
Slaaplekker ouwe.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen :$ . Wekker gaat om 6 uur alweer komende 2 dagen.
Mijn doel voor morgen is om met hem op de foto te gaanquote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb Timur vanmorgen nog op de foto gezet...O+ en van dichtbij gezien.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef DaMook het volgende:
Poeh, sterkte en trustenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef DaMook het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen. Wekker gaat om 6 uur alweer komende 2 dagen
.
Het was mij bijna gelukt... maar hij hoorde me niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Mijn doel voor morgen is om met hem op de foto te gaan
Maak misbruik van je kind. Gebruik hem als lokaas.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was mij bijna gelukt... maar hij hoorde me niet.
Is het al begonnen dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef Pino112 het volgende:
Waarom weer de opening in de Updates?
Ook geprobeerd, helaas.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:00 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maak misbruik van je kind. Gebruik hem als lokaas.
lokkinderen voor Timurquote:Op woensdag 19 december 2012 22:00 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maak misbruik van je kind. Gebruik hem als lokaas.
Er zit een knop op je radioquote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben morgen vrij maar wil wel bijtijds op om nog wat dingen te kunnen doen. Kan ik daarna weer kijken en luisteren.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de mijne gaat ook om 6 uur, maar ik ga voorlopig nog niet naar bed
Ik ga wel zo.. morgen op tijd op en naar de dokterquote:Op woensdag 19 december 2012 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de mijne gaat ook om 6 uur, maar ik ga voorlopig nog niet naar bed
Oef veel sterkte daarmeequote:Op woensdag 19 december 2012 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga vrijdag naar het concert van Gers Pardoel... je moet wat over hebben voor je kind.![]()
Sureeeee, je kind.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga vrijdag naar het concert van Gers Pardoel... je moet wat over hebben voor je kind.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga wel zo.. morgen op tijd op en naar de dokter
dat is minderquote:Op woensdag 19 december 2012 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga wel zo.. morgen op tijd op en naar de dokter
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
of strenger opvoedenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
ik heb hem gezien bij Symphonica in Rosso, het was om te jankenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
nee dat dan weer niet...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef Pino112 het volgende:
Gaat iedereen hier een beetje de nacht doorhalen dan?
Tuurlijk en als je kind het leuk vindt, wie weet vind jij het ook opeens leukquote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach er zijn ergere dingen... denk ik dan maar.
Nope, morgen werken. Ik denk dat ik sowieso dit jaar maar 1 nacht kies om het eens ouderwets laat te makenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef Pino112 het volgende:
Nahhh.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef Pino112 het volgende:
Anders vergeet je dat het is begonnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef Pino112 het volgende:
Neequote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb hem daar ook gezien.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem gezien bij Symphonica in Rosso, het was om te janken
Nah, tot 1 uur weer ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slaap opdoen, die ik kan gebruiken tijdens leukere slaapgastenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef Pino112 het volgende:
auwquote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog steeds slijmbeurs.. spuitje halen
Ohja, dat is wel een goed idee ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik ga slaap opdoen, die ik kan gebruiken tijdens leukere slaapgasten
Dan maak ik het ook laat, in de ochtend.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef henkde_j het volgende:
Denk dat ik het ook maar 1 nacht laat ga maken. Denk de vrijdag
Dat vind ik nogal een drastische oplossing. Leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach ik vind Gers niet zo heel erg eigenlijk. En ik vind het wel leuk dat ze eerst een beetje zelf op ontdekking gaan... onze muziekopvoeding is er wel en wordt later wel gewaardeerd. Twan wist wel als enige in de klas de namen van de Beatles.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk en als je kind het leuk vindt, wie weet vind jij het ook opeens leuk
honderden grappen over z'n (gebrek aan) lengtequote:Op woensdag 19 december 2012 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel een goed idee ja.
Nog niet eens aan gedacht.
VanVelzen gaat episch worden hopelijk.
Verrassend vind ik die in mijn heup erger dan in mijn schouderquote:
Ow bah. Ik ga liever bevallen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond die Nollen echt vreselijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen Frank Boeijen was slechter
Tof dat laatstequote:Op woensdag 19 december 2012 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik vind Gers niet zo heel erg eigenlijk. En ik vind het wel leuk dat ze eerst een beetje zelf op ontdekking gaan... onze muziekopvoeding is er wel en wordt later wel gewaardeerd. Twan wist wel als enige in de klas de namen van de Beatles.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik vind Gers niet zo heel erg eigenlijk. En ik vind het wel leuk dat ze eerst een beetje zelf op ontdekking gaan... onze muziekopvoeding is er wel en wordt later wel gewaardeerd. Twan wist wel als enige in de klas de namen van de Beatles.
ik ookquote:Op woensdag 19 december 2012 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow bah. Ik ga liever bevallen.Ik vond dat spuitje zo erg pijnlijk.
Mogen we hem nu aanraken?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow bah. Ik ga liever bevallen.Ik vond dat spuitje zo erg pijnlijk.
hij was niet zo pijnlijk geweest als ze niet een pees/zeneuw had geraakt. De prik zelf viel mee, het poeren werd wat onaangenaam welquote:Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt?Die in mijn heup was wel echt pijnlijk.. die in mijn schouder vond ik echt zo meevallen
Dat dus.. dat poeren was echt heel pijnlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt? Die in mijn heup was wel echt pijnlijk.. die in mijn schouder vond ik echt zo meevallen
hij was niet zo pijnlijk geweest als ze niet een pees/zeneuw had geraakt. De prik zelf vi
Is precies een pakketje voor baby's.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
15 euro wordt wel vaak gegeven.
Miss Vitriool, krijg zo het zuur daarvan.quote:
Is een zwangerschapspakketje toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
15 euro wordt wel vaak gegeven.
raarr zeker als brabander..quote:Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben op zoek naar Gers in de 360 cam.
Dat is nog moeilijker als waar is Waldo!
Ja dat deed de dokter wel altijd in mijn heup.. en dat legde hij ook uit dat dat veel pijnlijker isquote:Op woensdag 19 december 2012 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij was niet zo pijnlijk geweest als ze niet een pees/zeneuw had geraakt. De prik zelf viel mee, het poeren werd wat onaangenaam wel
Zekersquote:Op woensdag 19 december 2012 22:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is een zwangerschapspakketje toch?
Moedertjequote:Op woensdag 19 december 2012 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vrees dat ik geen nachten ga doorhalen. Dat ga ik niet redden...
damn dat is niet fijnquote:Op woensdag 19 december 2012 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat deed de dokter wel altijd in mijn heup.. en dat legde hij ook uit dat dat veel pijnlijker is
PisVeequote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het echt belachelijk dat dit tegenwoordig ook goaltune bij PSV is
Apers!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het echt belachelijk dat dit tegenwoordig ook goaltune bij PSV is
Het is echt druk.... ben net nog even met Twan geweest... en ook weer te zien geweest, hoorde ik bij thuiskomst.quote:
Overijsselquote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij is de sfeer in Enschede best heel erg ok
Bagger muziek zorgt niet voor sfeer hequote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
OMG het publiek ... niet te hard hoor...straks denken we nog dat jullie gezellig zijn
Kom jij tegenwoordig ook in de VBL SC?quote:
Jullie vallen blijkbaar op.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is echt druk.... ben net nog even met Twan geweest... en ook weer te zien geweest, hoorde ik bij thuiskomst.
philips was da he.. hoor je niks meer van nee...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Is die sing-along trouwens ook afgeschaft?
Geen slechte keuze hoor als dat zo is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |