Denk het ook nietquote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Qunix het volgende:
Ik voorspel:
Ondanks de enorm grote eerste tussenstand, halen ze geen record.
Nope.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Blester het volgende:
Is er weer iets met een verdubbeling van het totaalbedrag?
Ik geloof niet dat het nu zoveel meer is dan vorig jaar. Misschien meer acties nu eerder.quote:
neequote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Blester het volgende:
Nee doen ze niet dit jaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Blester het volgende:
Wel mooi nummerquote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef IPA het volgende:
En dan Crash Test Dummies.. Doe dan ff een opzwepend liedje ofzo.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Blester het volgende:
Is al een paar jaar niet het gevalquote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Blester het volgende:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef vuvuzela het volgende:
Wat is het aantal sr topics op dag 1 record?
nee is allemaal gegeven aan mevr beatrix die weigert inkomen in te leverenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Blester het volgende:
Doen ze toch al een paar jaar niet meer?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Blester het volgende:
de grote cheques kwamen traditioneel pas de laatste dagen. Maar dit jaar komt het gewoon al heel vroeg op gangquote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het nu zoveel meer is dan vorig jaar. Misschien meer acties nu eerder.
Was toen ook niet verdubbeldquote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef Blester het volgende:
Hoeveel was het afgelopen jaar zonder een verdubbeling?
Hetzelfde als de einduitslag.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef Blester het volgende:
Hoeveel was het afgelopen jaar zonder een verdubbeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |