neehoor, vlakbij volgend jaarquote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef rubbereend het volgende:
toch jammer dat SR dit en volgend jaar zo ver weg zit
voor jou misschien jaquote:
Daar waren ze gisteren nog niet mee bezig. Morgen maar even een kijkje nemen.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Haha op NED3 net een huis van bierkratten
doe dat, want je STINKT!quote:
er is ook een stream van toch? Kwam hier ergens eerder vandaag voorbijquote:Op woensdag 19 december 2012 19:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Daar waren ze gisteren nog niet mee bezig. Morgen maar even een kijkje nemen.
Echt jammer.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef Piles het volgende:
Het geluid zal buiten wel weer enorm zacht staan
Al die steden willen het Glazen Huis, maar een beetje volume toestaan/regelen ho maar
ik ruik je zweetnaad hier!quote:
in Eindhoven was het prima te verstaan, later op de avond werd het geluid wel wat zachter gezetquote:Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef Piles het volgende:
Het geluid zal buiten wel weer enorm zacht staan
Al die steden willen het Glazen Huis, maar een beetje volume toestaan/regelen ho maar
En het gaat zo slecht in Nederland met die crisis.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Lekkere bedragen komen er toch weer binnen... ik voel weer een record aankomen
JE VERNAGGELT HET TOPIEQ VDORDSKSDHJFEA87w345634784quote:
Eindhoven was topquote:Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in Eindhoven was het prima te verstaan, later op de avond werd het geluid wel wat zachter gezet
ik vind het nog steeds grappigquote:Op woensdag 19 december 2012 19:54 schreef alors het volgende:
als ie maar niet wéér zo ontiegelijk vaak dat Bedankt en we zullen het nooit nooit vergeten doet dit jaar...
Doneerde ze maar aan mijquote:Op woensdag 19 december 2012 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En het gaat zo slecht in Nederland met die crisis.
En ikquote:Op woensdag 19 december 2012 19:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eindhoven was top. Maar toen was ik er ook bij
.
sorry ome rolfquote:Op woensdag 19 december 2012 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JE VERNAGGELT HET TOPIEQ VDORDSKSDHJFEA87w345634784![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
::(:(:((99
Maar ik niet met jouquote:
Lijkt me ook niet heel raar. Je zal er maar wonen en het volume blijft zes/zeven dagen op hetzelfde niveauquote:Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in Eindhoven was het prima te verstaan, later op de avond werd het geluid wel wat zachter gezet
nEEquote:Op woensdag 19 december 2012 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Hoiiiiiiiii
Heb ik nog wat gemist?
Dakarzooi doneerde ins gesammt 65kquote:Op woensdag 19 december 2012 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Hoiiiiiiiii
Heb ik nog wat gemist?
Ik zou daar echt niets op tegen hebben, maar ik slaap toch welquote:Op woensdag 19 december 2012 19:56 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet heel raar. Je zal er maar wonen en het volume blijft zes/zeven dagen op hetzelfde niveau
een hoop geschooiquote:Op woensdag 19 december 2012 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Hoiiiiiiiii
Heb ik nog wat gemist?
ja je woont in de stad, niet klagen. Moet je maar in een dorp gaan wonenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:56 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet heel raar. Je zal er maar wonen en het volume blijft zes/zeven dagen op hetzelfde niveau
Stenders die pannekoeken bakt met kinderenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Hoiiiiiiiii
Heb ik nog wat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |