Ik heb je 1 minuut gegeven.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:24 schreef TwenteFC het volgende:
Was een titel aan het verzinnen man
4chan had met z'n allen op Kim gestemdquote:Op woensdag 19 december 2012 16:26 schreef Saind het volgende:
Ah wtf obama is persoon van het jaar
Kim jong un stond keiver voor godverdomme
Weet ik. Ik heb ook gestemdquote:Op woensdag 19 december 2012 16:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
4chan had met z'n allen op Kim gestemd
obama= hoax
Dat sowieso. Die bobbel waar twente op doelt is gewoon vet denk ik, want op dit gifje heeft ze het ook al.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:25 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Met siliconen heb je deze bewegingen niet
Trailertje gekeken. Ziet er inderdaad alleraardigst uit. Recensies zijn ook wel goed. Maar dat geldt inmiddels ook voor het Bombardement met Jan Smit.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
indrukwekkende film.
tevens begint die kate upton een beetje te dikjes te worden.
[ afbeelding ]
Woensdag fretten-dag. Ben nog aan het nadenken welke snack ik ga nemen.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:33 schreef Saind het volgende:
Kibbeling bitches
Uitgebalanceerd avondeten vandaag alles, straks op het sportcentrum tosti erin en we zijn er klaar voor
die kreeg toch alleen maar 1 sterren?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trailertje gekeken. Ziet er inderdaad alleraardigst uit. Recensies zijn ook wel goed. Maar dat geldt inmiddels ook voor het Bombardement met Jan Smit.
En dat zijn echte tieten van die chick. Ziet er niet verkeerd uit, maar mag idd een paar pondjes kwijt rond the waist.
Welk Gifje? Godverdomme wat is mijn computer traag.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die bobbel waar twente op doelt is gewoon vet denk ik, want op dit gifje heeft ze het ook al.
Misschuen eens tijd voor een nieuwe pc ?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk Gifje? Godverdomme wat is mijn computer traag.
[ afbeelding ]
Dit zijn voor mij gifjes.
Vandaag las ik een een artikel dat die film van Jan Smit allemaal slechte recenties kreeg en niet eens vanwege Jan Smit.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die kreeg toch alleen maar 1 sterren?
Come and See of het Bombardement.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die kreeg toch alleen maar 1 sterren?
bombquote:Op woensdag 19 december 2012 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Come and See of het Bombardement.
Ik heb een recentie gelezen en die gaf aan dat Jan Smit geloofwaardig speelt.quote:
Moet je nagaan hoe slecht die film dan wel niet moet zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag las ik een een artikel dat die film van Jan Smit allemaal slechte recenties kreeg en niet eens vanwege Jan Smit.
hahaquote:Op woensdag 19 december 2012 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een recentie gelezen en die gaf aan dat Jan Smit geloofwaardig speelt.
Meeste kritiek was dat het verhaal erg ongeloofwaardig was en personages uit de muppetshow afkomstig leken te zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe slecht die film dan wel niet moet zijn.
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:43 schreef TwenteFC het volgende:
https://www.marktplaatsve(...)k-van-ahmed-marcouchWie gaat hier nu geld voor betalen?
is toch vrij logisch, het bombardement zelf komt er 1 minuut in voorquote:Op woensdag 19 december 2012 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Meeste kritiek was dat het verhaal erg ongeloofwaardig was en personages uit de muppetshow afkomstig leken te zijn.
Meisje doet in het midden gelukkig wel haar jurk uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:44 schreef Tarado het volgende:
Dit somt het wel op denk ik
Recensie Het Bombardement: 'De Titanic minus het budget, de verbeelding en het talent'
http://www.parool.nl/paro(...)-en-het-talent.dhtml
Pics?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meisje doet in het midden gelukkig wel haar jurk uit.
Die meisje je weet is zowaar een slechtere acteur dan Jan Smit kwam ik achter toen hij de film bij DWDD mocht verkopen.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meisje doet in het midden gelukkig wel haar jurk uit.
Dan is de laatste reden om de film te zien ook weggevallen.quote:
Ik wil die reden niet hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan is de laatste reden om de film te zien ook weggevallen.
Meer van die vriendin van je danquote:Op woensdag 19 december 2012 16:55 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Zie fobo.meer krijg je niet
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook niet geven hoor Twentefc is een eng ventje.
Dan kan ze ze ook niet per ongeluk tegenkomenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:56 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ook niet, die zit niet op FOK!.
Staat in dat artikel wat Tarado door stuurde.quote:
Die heeft naar alle waarschijnlijkheid andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die meisje je weet is zowaar een slechtere acteur dan Jan Smit kwam ik achter toen hij de film bij DWDD mocht verkopen.
Klopt.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan kan ze ze ook niet per ongeluk tegenkomen
Geen tiet gezien manquote:Op woensdag 19 december 2012 16:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Staat in dat artikel wat Tarado door stuurde.
[..]
Die heeft naar alle waarschijnlijkheid andere kwaliteiten.
How you doin'?quote:
u serious?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan gerust het over dingen hebben. HMF is gebanned
quote:
Kakkie erbij is niks mis meequote:Op woensdag 19 december 2012 16:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen pics en kakkerlak, dit begint al niet helemaal lekker.
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan gerust het over dingen hebben. HMF is gebanned
Yvonne had de verkeerde unbanned. Nu weer recht getrokken.quote:
6 man gebanned zelfs geloof ik, iig kapi en jordii ookquote:Op woensdag 19 december 2012 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Nu alweer.
![]()
Wat heeft hij gedaan?
Hebben ze hem weer genaaid ?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij dat SR topic heeft iedereen wat zand in het poentje
Allemaal uit dit topic?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
6 man gebanned zelfs geloof ik, iig kapi en jordii ook
En Humberto Tan tegevoegd aan die onderste.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:59 schreef Saind het volgende:
Ze hebben de header veranderd in dat serieus request topic
En die ArneyAlbertis deed schijnheilig.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:59 schreef Saind het volgende:
Ze hebben de header veranderd in dat serieus request topic
48 uur stijn,quote:Op woensdag 19 december 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
J0rdiiii zegt niet hoelang ze een ban hebben.,
Wat hebben ze dan gedaan?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
6 man gebanned zelfs geloof ik, iig kapi en jordii ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |