Meeste kritiek was dat het verhaal erg ongeloofwaardig was en personages uit de muppetshow afkomstig leken te zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe slecht die film dan wel niet moet zijn.
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:43 schreef TwenteFC het volgende:
https://www.marktplaatsve(...)k-van-ahmed-marcouchWie gaat hier nu geld voor betalen?
is toch vrij logisch, het bombardement zelf komt er 1 minuut in voorquote:Op woensdag 19 december 2012 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Meeste kritiek was dat het verhaal erg ongeloofwaardig was en personages uit de muppetshow afkomstig leken te zijn.
Meisje doet in het midden gelukkig wel haar jurk uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:44 schreef Tarado het volgende:
Dit somt het wel op denk ik
Recensie Het Bombardement: 'De Titanic minus het budget, de verbeelding en het talent'
http://www.parool.nl/paro(...)-en-het-talent.dhtml
Pics?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meisje doet in het midden gelukkig wel haar jurk uit.
Die meisje je weet is zowaar een slechtere acteur dan Jan Smit kwam ik achter toen hij de film bij DWDD mocht verkopen.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meisje doet in het midden gelukkig wel haar jurk uit.
Dan is de laatste reden om de film te zien ook weggevallen.quote:
Ik wil die reden niet hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan is de laatste reden om de film te zien ook weggevallen.
Meer van die vriendin van je danquote:Op woensdag 19 december 2012 16:55 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Zie fobo.meer krijg je niet
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook niet geven hoor Twentefc is een eng ventje.
Dan kan ze ze ook niet per ongeluk tegenkomenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:56 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ook niet, die zit niet op FOK!.
Staat in dat artikel wat Tarado door stuurde.quote:
Die heeft naar alle waarschijnlijkheid andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die meisje je weet is zowaar een slechtere acteur dan Jan Smit kwam ik achter toen hij de film bij DWDD mocht verkopen.
Klopt.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan kan ze ze ook niet per ongeluk tegenkomen
Geen tiet gezien manquote:Op woensdag 19 december 2012 16:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Staat in dat artikel wat Tarado door stuurde.
[..]
Die heeft naar alle waarschijnlijkheid andere kwaliteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |