Ik heb je 1 minuut gegeven.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:24 schreef TwenteFC het volgende:
Was een titel aan het verzinnen man
4chan had met z'n allen op Kim gestemdquote:Op woensdag 19 december 2012 16:26 schreef Saind het volgende:
Ah wtf obama is persoon van het jaar
Kim jong un stond keiver voor godverdomme
Weet ik. Ik heb ook gestemdquote:Op woensdag 19 december 2012 16:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
4chan had met z'n allen op Kim gestemd
obama= hoax
Dat sowieso. Die bobbel waar twente op doelt is gewoon vet denk ik, want op dit gifje heeft ze het ook al.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:25 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Met siliconen heb je deze bewegingen niet
Trailertje gekeken. Ziet er inderdaad alleraardigst uit. Recensies zijn ook wel goed. Maar dat geldt inmiddels ook voor het Bombardement met Jan Smit.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
indrukwekkende film.
tevens begint die kate upton een beetje te dikjes te worden.
[ afbeelding ]
Woensdag fretten-dag. Ben nog aan het nadenken welke snack ik ga nemen.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:33 schreef Saind het volgende:
Kibbeling bitches
Uitgebalanceerd avondeten vandaag alles, straks op het sportcentrum tosti erin en we zijn er klaar voor
die kreeg toch alleen maar 1 sterren?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trailertje gekeken. Ziet er inderdaad alleraardigst uit. Recensies zijn ook wel goed. Maar dat geldt inmiddels ook voor het Bombardement met Jan Smit.
En dat zijn echte tieten van die chick. Ziet er niet verkeerd uit, maar mag idd een paar pondjes kwijt rond the waist.
Welk Gifje? Godverdomme wat is mijn computer traag.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die bobbel waar twente op doelt is gewoon vet denk ik, want op dit gifje heeft ze het ook al.
Misschuen eens tijd voor een nieuwe pc ?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk Gifje? Godverdomme wat is mijn computer traag.
[ afbeelding ]
Dit zijn voor mij gifjes.
Vandaag las ik een een artikel dat die film van Jan Smit allemaal slechte recenties kreeg en niet eens vanwege Jan Smit.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die kreeg toch alleen maar 1 sterren?
Come and See of het Bombardement.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die kreeg toch alleen maar 1 sterren?
bombquote:Op woensdag 19 december 2012 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Come and See of het Bombardement.
Ik heb een recentie gelezen en die gaf aan dat Jan Smit geloofwaardig speelt.quote:
Moet je nagaan hoe slecht die film dan wel niet moet zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag las ik een een artikel dat die film van Jan Smit allemaal slechte recenties kreeg en niet eens vanwege Jan Smit.
hahaquote:Op woensdag 19 december 2012 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een recentie gelezen en die gaf aan dat Jan Smit geloofwaardig speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |