Pluim, briljante speler.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vitesse had zonder gekheid wel zo'n elftal paar jaar terug. Met Pluim, Room, Propper, Buttner etc. maar er zijn er nog maar weinig bij Vitesse over.
Al is de F1 wel een extreem voorbeeld natuurlijk, wel grappig
[..]
Stijn is toch wel onder de indruk, bang voor de quotemelder
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Achahbar: Als je jongens zoals wij loslaat, gaan we grenzen opzoeken en is er de kans dat we terechtkomen waar we niet horen.
Kortom: niet geschikt
Mooi was dat ze die banner met tan ook vet laat pas door haddenquote:
Scoren is een flink probleem jaquote:Op woensdag 19 december 2012 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede techniek, nu nog scoren. Beenhakker twijfelde niet voor niks over zijn sterke been.
Maar mij nietquote:Op woensdag 19 december 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, dan krijg ik een maandban. Yvonne heeft me daarvoor gewaarschuwd in Oktober.
Doe jij het toch, doe het wel in de avond want dan kijk ik dartsen en heb ik geen last van dat gejankquote:
Malki, Nemeth en wat 'talenten'. Ik begrijp het wel, al kan Nemeth ook niet meer scoren dit seizoenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Scoren is een flink probleem jaMaar zijn balbehandeling is echt zo goed. En dan verhuurt Roda zo'n speler
Nemeth is een kutspeler man. Zet Pluim op 10 achter Malki, is prima. Wat staat daar nu? Hupperts ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Malki, Nemeth en wat 'talenten'. Ik begrijp het wel, al kan Nemeth ook niet meer scoren dit seizoen
Roda vind ik sowieso een beetje een trieste club. Dat je het even weet.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Scoren is een flink probleem jaMaar zijn balbehandeling is echt zo goed. En dan verhuurt Roda zo'n speler
Ja en Ramzi, maar ik kijk liever geen wedstrijden van Roda.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nemeth is een kutspeler man. Zet Pluim op 10 achter Malki, is prima. Wat staat daar nu? Hupperts ofzo?
Ik ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Roda vind ik sowieso een beetje een trieste club. Dat je het even weet.
Zegt genoeg denk ikquote:Op woensdag 19 december 2012 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Ramzi, maar ik kijk liever geen wedstrijden van Roda.
DIe Hupperts is wel een geinige voetballer.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nemeth is een kutspeler man. Zet Pluim op 10 achter Malki, is prima. Wat staat daar nu? Hupperts ofzo?
Vind ik ook wel, maar daar is Caland het niet mee eens. Dus ik durf het niet meer te uitenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
DIe Hupperts is wel een geinige voetballer.
Ik heb ooit kaartjes gewonnen met de sponsor loterij of zo. Roda-Sparta. Gegeven paard dit dat. Ik ben samen met mijn pa gegaan en we hebben het niet tot aan de rust volgehouden.quote:
Nee manquote:Op woensdag 19 december 2012 15:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal met je eens. Ik vind Nemeth daarentegen wel een aardige speler.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de samenvattingen van roda joh, daar vind ik hem altijd wel okay.quote:
Vind het al knap dat je dan überhaupt iets onthoudt, ik kijk altijd wel alle samenvattingen maar kan echt geen enkele naam van roda noemenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de samenvattingen van roda joh, daar vind ik hem altijd wel okay.
hupperts en malki,, dan houdt het ook wel opquote:Op woensdag 19 december 2012 16:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het al knap dat je dan überhaupt iets onthoudt, ik kijk altijd wel alle samenvattingen maar kan echt geen enkele naam van roda noemen
Ik vrijwel het hele team helaas.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het al knap dat je dan überhaupt iets onthoudt, ik kijk altijd wel alle samenvattingen maar kan echt geen enkele naam van roda noemen
Ahja Malki lukte nog wel bij nader inzienquote:Op woensdag 19 december 2012 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hupperts en malki,, dan houdt het ook wel op.
Ik ook. Wij zijn dan ook (licht) autistisch.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vrijwel het hele team helaas.
Overloper.quote:
Multi-taskenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Overloper.
Beetje in die SER reeks liggen te posten.
Ach so. Ben ik ook aan het doen. Jaar afsluiten op het werk en internetten. Ik verdien een 14e maand.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach so. Ben ik ook aan het doen. Jaar afsluiten op het werk en internetten. Ik verdien een 14e maand.
Ik ben ook druk bezig met stage. Ik ga Stijn zijn leven een hel maken, zover is Leiden niet reizen.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach so. Ben ik ook aan het doen. Jaar afsluiten op het werk en internetten. Ik verdien een 14e maand.
Nope. Nooit gezien.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
Lange, heb jij Come and See gezien?
indrukwekkende film.quote:
Ik vind haar niet zo, het beroemde potlood blijft ook wel hangenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
indrukwekkende film.
tevens begint die kate upton een beetje te dikjes te worden.
[ afbeelding ]
zo haar wel doen hoor, daar niet van. Maar ze wordt een beetje te groot. Ze krijg zelfs boobies op der boobies. .quote:Op woensdag 19 december 2012 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo, het beroemde potlood blijft ook wel hangen
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo haar wel doen hoor, daar niet van. Maar ze wordt een beetje te groot. Ze krijg zelfs boobies op der boobies. .
quote:
Dat is wat anders, als ze bij mij aanbelt zeg ik ook niet dat ze op moet rottenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo haar wel doen hoor, daar niet van. Maar ze wordt een beetje te groot. Ze krijg zelfs boobies op der boobies. .
Zou het niet weten, jammer dat chirurg HMF er niet is. Die kan dat namelijk zo vertellen.quote:
Vet uit d'r reet in d'r tetten gespotenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zou het niet weten, jammer dat chirurg HMF er niet is. Die kan dat namelijk zo vertellen.
Zo te zien nietquote:Op woensdag 19 december 2012 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zou het niet weten, jammer dat chirurg HMF er niet is. Die kan dat namelijk zo vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |