Moet ik 'm scannen?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hoorde dat er een mooi stuk over toentertijd de Feyenoord F1 in stond. Ik wacht wel op de scan.
Kijk, aan jou heb je nog eens wat.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnen 5 á 10 minuutjes klaar. Zal even scannertje aanzetten en gaan.
wat gaat er mis?quote:
terwijl ik de bladzijde juist op de scanner leg gaat hij opeens rare dingen doen en 10 pagina's scannen terwijl er 1 isquote:
Leuk voor die jongens maar toch iets te snel die publiciteit maar dat schijnt normaal te zijn tegenwoordigquote:Op woensdag 19 december 2012 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorpagina is er al van het stukje.
[ afbeelding ]
De afgelopen jaren is het stokpaardje van Feyenoord de jeugdopleiding ook wel geweest. Dus ik denk dat zij dit soort interviews ook wel aanmoedigen.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk voor die jongens maar toch iets te snel die publiciteit maar dat schijnt normaal te zijn tegenwoordig
Vitesse 22 1.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:41 schreef Caland het volgende:
Verder ook mooi dat die lichting al vanaf de F1 bij elkaar speelde natuurlijk. Zijn eigenlijk geen clubs in Nederland die dat kunnen zeg.
quote:4. Je moet opsodemieteren, graftak. Ga ergens anders de sfeer verpesten met je brutale lapohunt, bergmongool.
Vitesse had zonder gekheid wel zo'n elftal paar jaar terug. Met Pluim, Room, Propper, Buttner etc. maar er zijn er nog maar weinig bij Vitesse over.quote:
Stijn is toch wel onder de indruk, bang voor de quotemelderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |