Ja. Dat klopt ook wel, maar als DJ is ze bagger.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:36 schreef IPA het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat d'r? Ziet er leuk uit hoor
Het draait niet om neukbaarheid bij DJs, normaliter zie je ze niet nl op de radio... (ik denk aan het marijke roskam-effect...)quote:Op woensdag 19 december 2012 13:36 schreef IPA het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat d'r? Ziet er leuk uit hoor
Ik vind d'r stem ook wel prettig. Verder ken ik d'r niet, dus als ze saai is ofzo dan zal dat vast wel kloppenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:37 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Het draait niet om neukbaarheid bij DJs, normaliter zie je ze niet nl op de radio... (ik denk aan het marijke roskam-effect...)
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:37 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Het draait niet om neukbaarheid bij DJs, normaliter zie je ze niet nl op de radio... (ik denk aan het marijke roskam-effect...)
Waar wou je ze hebben..?quote:
Al een paar maanden hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Art, gestopt met Redactie Sport?
Wat een teleurstelling was dat godverdomme.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:37 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 19 december 2012 13:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]Marijke is
maar inderdaad, lekker op de radio houden.
Zij heeft echt zo'n mooie fijne stem jaquote:Op woensdag 19 december 2012 13:37 schreef De_Nater het volgende:
[..]
fokken en fiets tegelijk..quote:Op woensdag 19 december 2012 13:39 schreef Momo... het volgende:
Kut man net even boodschappen doen , andere fietser rijdt net tegen me op, mijn band is lek nu. Pipo rijdt gewoon door
Sofie en Ingrid ken ik niet eensquote:Op woensdag 19 december 2012 13:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling was dat godverdomme.
Maar even jongens, tijd voor een lijstje lekkertste 3FM jocks.
Ik begin wel.
1. Sofie van den Enk
2. Ingrid Perez
3. Lieke Veld
4 Annemieke Schollaardt
5
6
7
8 Miranda van Holland
9
10
11
12
13
14 Roosmarijn Reijmer
roosmarijn staat in de lijst!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling was dat godverdomme.
Maar even jongens, tijd voor een lijstje lekkertste 3FM jocks.
Ik begin wel.
1. Sofie van den Enk
2. Ingrid Perez
3. Lieke Veld
4 Annemieke Schollaardt
5
6
7
8 Miranda van Holland
9
10
11
12
13
14 Roosmarijn Reijmer
Me first and the gimme gimmiesquote:Op woensdag 19 december 2012 13:36 schreef Qunix het volgende:
Ik had de ska versie wel willen horen.
Google is je vriend.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sofie en Ingrid ken ik niet eens.
Vanuit het oogpunt van een radiofiel zou dit heel romantisch zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een pauper ben je danook totaal niet romantisch.
quote:
Dit heeft ie al 5 maanden bekokstooft.quote:
dit is idd nog een fijn plaatje van coldplayquote:Op woensdag 19 december 2012 13:43 schreef De_Nater het volgende:
Uit de tijd dat Coldplay nog goed was
Hahaquote:Op woensdag 19 december 2012 13:44 schreef Ame_thyst het volgende:
al die jaloerse 30ers hier, schattig
Ik ben nog nooit uitgescholden voor dertiger!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:44 schreef Ame_thyst het volgende:
quote:
Is dat niet gewoon positief in jouw geval?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit uitgescholden voor dertiger!
Ben blij dat ik niet al 20 jaar dezelfde vriendin heb...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:44 schreef Ame_thyst het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:45 schreef _JdM_ het volgende:
Zo. De eerste 2,5 meter van de krattenkerstboom staat. Nu de overige 10 nog:)
Niet aan kinderen beginnen in dat geval.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet al 20 jaar dezelfde vriendin heb...
Die vind ik alleen leuk als ze ook weer naar huis gaan...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:47 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Niet aan kinderen beginnen in dat geval.
Iets positiefs uit jou over Coldplayquote:Op woensdag 19 december 2012 13:43 schreef De_Nater het volgende:
Uit de tijd dat Coldplay nog goed was
Natuurlijk, Fix You, The Scientist, allemaal goede nummers. Het ging fout vanaf Viva la Vida eigenlijk en daar Viva la Vida enzo substantieel meer wordt gedraaid, zal je meer negatiefs uit mijn mond over coldplay horen.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iets positiefs uit jou over Coldplay
kom er elke dag langs 2x sochtends naar mijn werk en als ik weer naar huis ga...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:48 schreef Ronzz het volgende:
Pff, ik wil naar Enschede!
Nog tot half 5 werken en vanavond ook geen tijd :s
Oh, wie is dat dan die zo negatief is over Coldplayquote:Op woensdag 19 december 2012 13:49 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Natuurlijk, Fix You, The Scientist, allemaal goede nummers. Het ging fout vanaf Viva la Vida eigenlijk en daar Viva la Vida enzo substantieel meer wordt gedraaid, zal je meer negatiefs uit mijn mond over coldplay horen.
Roel?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, wie is dat dan die zo negatief is over Coldplay
Ik ga vanavond kijken!!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:45 schreef _JdM_ het volgende:
Zo. De eerste 2,5 meter van de krattenkerstboom staat. Nu de overige 10 nog:)
quote:
waar?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:53 schreef miieejj het volgende:
vaagheid. dr mag welleens wat gebeuren daar.. iets leuks.. ofzo.. ja
Tram 7 ook wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hit van Ik zou zo graag'' is wel een prettig nummertje.
enschede, glazen huis.. in het huis daar. is nog zo kaal..quote:
Ze zitten er nog geen dag in....quote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
enschede, glazen huis.. in het huis daar. is nog zo kaal..
volgens mij zijn we te verwend..van het afgelopen jaren
De eerste dagen zijn altijd slapjes. Wacht maar.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:54 schreef IPA het volgende:
Who can't open the jar of appelmoes? Girls..
ja, nu mogen jullie eindelijkquote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
Who run the kitchens.. girls!
Who run the household.. girls!
Who makes men cum....quote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
Komt allemaal nog welquote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze zitten er nog geen dag in....
Het was even afwachten idd!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
ja, nu mogen jullie eindelijk
twitter:jobjan twitterde op woensdag 19-12-2012 om 13:42:56En er is iemand ten huwelijk gevraagd bij #SR12 Origineel.. Wanneer kondigt een paar voor het eerst live hun scheiding aan?! reageer retweet
Jij bent gewoon met te veel verwachtingen. Het is pas net begonnenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja behoorlijk.. ze moeten nog op gang komen volgens mij..quote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef De_Nater het volgende:
[..]
De eerste dagen zijn altijd slapjes. Wacht maar.
ik wacht op de eerste live bevruchtingquote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef De_Nater het volgende:
twitter:jobjan twitterde op woensdag 19-12-2012 om 13:42:56En er is iemand ten huwelijk gevraagd bij #SR12 Origineel.. Wanneer kondigt een paar voor het eerst live hun scheiding aan?! reageer retweet
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:54 schreef IPA het volgende:
Who can't open the jar of appelmoes? Girls..
Dit zeiden we vorig jaar ook alquote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja behoorlijk.. ze moeten nog op gang komen volgens mij..batterij is nog niet vol
Hun magen zijn nog niet leeg....quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja behoorlijk.. ze moeten nog op gang komen volgens mij..batterij is nog niet vol
ja denk 'tquote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon met te veel verwachtingen. Het is pas net begonnen
Als ze echt honger beginnen te krijgen dan doen ze vaak rare dingen en aan het eind zijn ze meer aan trippen dan wat anders...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
Morgen studentenavond en zo, dan zal het wel opschieten.quote:
Ik op een tegenbieding om iets niet te draaien..quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik wacht op de eerste live bevruchting
precies wat ik nu ga doenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
ik wacht rustig af..quote:Op woensdag 19 december 2012 13:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als ze echt honger beginnen te krijgen dan doen ze vaak rare dingen en aan het eind zijn ze meer aan trippen dan wat anders...
Babyboom heh, ook niet echt origineel meer.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik wacht op de eerste live bevruchting
Ja goed plan.. doe je die van mij ook..?quote:
Staan betere nummers op dat album, maar die halen het in Nederland blijkbaar niet. Partyquote:Op woensdag 19 december 2012 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een vreselijk lied is dit ook.
quote:
Ik heb geen mobiel. Ik voel me blij.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdomme die kinderen hebben al een smartphone en whatsapp
Welkom in de 21e eeuw. Kinderen leren tegenwoordig eerder swipen dan het schoonschrift.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
Gisteren stond er een kluitje te filmen.....quote:Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
De rest zal ons wel verafschuwenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Fijne plaat blijft dat toch, van Beyonce.
Die van mij niet hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
beetje jammer, maar de waarheid helaasquote:Op woensdag 19 december 2012 14:00 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Welkom in de 21e eeuw. Kinderen leren tegenwoordig eerder swipen dan het schoonschrift.
Vreselijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:02 schreef Momo... het volgende:
Ik ken iemand en dat kind van 6 jaar heeft een iPhone
Haha precies ja, dat optreden is geniaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De rest zal ons wel verafschuwen, maar eens.
Vooral dit optreden:
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 19-12-2012 om 14:05:01Daar gaan we weer! #sr12 #3fm http://t.co/oohysbVK reageer retweet
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De rest zal ons wel verafschuwen, maar eens.
Vooral dit optreden:
aan de bultrug?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:04 schreef De_Nater het volgende:
Brandweermannen in chemiepacken gaan naar binnen...
Doet me toevallig ergens anders aan denken...
Kutmuziek wel, da's dan toch jammerquote:Op woensdag 19 december 2012 14:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag deze nog, wat een godin is zij toch![]()
Aan de brank bij moerdijk natuurlijkquote:
Dat breakdancen in de sneeuwquote:Op woensdag 19 december 2012 14:06 schreef Pino112 het volgende:
Haha dat Zweedse Huis. Sfeertje hoor.
Wel een baasje inderdaadquote:
die had een leuke foto getwitterd van 'm net wakker.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:05 schreef De_Nater het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 19-12-2012 om 14:05:01Daar gaan we weer! #sr12 #3fm http://t.co/oohysbVK reageer retweet
En, hoe vielen ze?quote:
Ik bedoel bij de jocksquote:
Gersje Pardoelquote:Op woensdag 19 december 2012 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer komt de slaapgast, zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Hard, en konden daardoor niet opgedronken worden.quote:
die was ook niet zo heel fijn nee...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:06 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Aan de brank bij moerdijk natuurlijk
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:11 schreef DaMook het volgende:
Doe maar stoer met je apple.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
En stoer hp schermquote:
En dan de kaarsjes uitsproeien met het bloedquote:Op woensdag 19 december 2012 14:12 schreef henkde_j het volgende:
Bevallen bij kaarslicht.
De romantiek
Goeie vraagquote:Op woensdag 19 december 2012 14:13 schreef De_Nater het volgende:
Oh, en nog een huishoudelijke vraag: wat is de verwachtte tijdstip van de volgende Veiling TV?
Wat ziet dat er netjes uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, HP-pc met win7quote:
Windows7quote:
In vergelijking met win8 zeker.quote:
sirieus!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
Heerlijke OS gewoon.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:15 schreef De_Nater het volgende:
[..]
In vergelijking met win8 zeker.
Nee, serieus.quote:
Kan er nog een scherm bijzettenquote:
Waarom?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:15 schreef De_Nater het volgende:
[..]
In vergelijking met win8 zeker.
Niet echt compatible met de weg die de computerwereld in gaat slaan met touchscreens enzo.quote:
Nee, de metro-interface staat me gewoon niet aan met al die felle kleuren. Heb het idee dat je snel overzicht verliest, ook al kan je ze lekker bij elkaar zetten. Bovendien de benodigde switch tussen metro-interface en oorspronkelijke windowsinterface is ook idioot. Doe óf metro- óf windowsinterface..quote:Op woensdag 19 december 2012 14:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom?
Laat me raden, je mist de startknop?
Lightning Crashesquote:Op woensdag 19 december 2012 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit nu Lightning Crashes of The Dolphins Cry? Haal ze altijd door elkaar
Whut?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Dolphins Cry zingt hij nóg meer alsof hij moet poepen.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zou op zichzelf ook een mooie titel zijn voor een nummer.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
zooooo jammer iddquote:Op woensdag 19 december 2012 14:20 schreef Marcoss het volgende:
Dolphins Cry was in de periode dat ze de weg al een beetje kwijt waren
Epic idd, ik kon niet meer op de titel komenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ha Epic. Eerste keer dat ik deze hoorde was ik echt.
Ja, hierdoor dus.quote:
Ja dat wel, maar die touchscreens op PC's daar zie ik totaal de waarde niet van in.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Niet echt compatible met de weg die de computerwereld in gaat slaan met touchscreens enzo.
Nee idd, telefoon en tablet wel, maar pc hoeft niet. Heb sinds vandaag ook geen muis meer trouwens, trackpad is baas.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar die touchscreens op PC's daar zie ik totaal de waarde niet van in.
Nouja, de surface is natuurlijk wel de toekomst wat dat betreft... Tablet met de mogelijkheid een toetsenbord eraan te koppelen. Enkel touchscreen op PC zonder dat je scherm kan loshalen is niet logisch. Voor de lange zit denk ik dat de gewone logge PCs nog beschikbaar zijn, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar die touchscreens op PC's daar zie ik totaal de waarde niet van in.
Het lijkt mij zo ontzettend onhandig, moet je continu tikken op je monitor.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee idd, telefoon en tablet wel, maar pc hoeft niet. Heb sinds vandaag ook geen muis meer trouwens, trackpad is baas.
Southern Sun, daar moet je dit toch niet doorheen mixenquote:
trackpad =/= touchscreenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo ontzettend onhandig, moet je continu tikken op je monitor.
neequote:
Mag van mij. Hoe meer Southern Sun, hoe beter.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef alors het volgende:
[..]
Southern Sun, daar moet je dit toch niet doorheen mixen
Trackpad is geen touchscreenquote:
Ja dat zie ik wel gebeuren dat lijkt me ook ontzettend handig.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nouja, de surface is natuurlijk wel de toekomst wat dat betreft... Tablet met de mogelijkheid een toetsenbord eraan te koppelen. Enkel touchscreen op PC zonder dat je scherm kan loshalen is niet logisch. Voor de lange zit denk ik dat de gewone logge PCs nog beschikbaar zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Maar dan heb ik liever dat je zelf kan kiezen om windows 7 met Android te combineren oid. Sowieso vind ik het jammer dat de mogelijkheid van het zelf kiezen van een besturingssysteem voor je apparaat steeds minder wordt...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat zie ik wel gebeuren dat lijkt me ook ontzettend handig.
Eens.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:30 schreef Marcoss het volgende:
Snow Patrol, ook al zo'n band die de beste muziek in het begin maakten..
Ja.quote:
Deze post kun je op allerlei verschillende manieren opvatten.quote:
Maak je toetsenbord eens schoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Ja dat wordt wel weer eens tijd hequote:Op woensdag 19 december 2012 14:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maak je toetsenbord eens schoon
Hoe snel ze vol rakenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Deze post kun je op allerlei verschillende manieren opvatten.
Het is maar wat je hard noemt...quote:
Maar wel aids en hongersnoodquote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
and there won't be snow in africa
Nou tgaat lekker door!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Het is maar wat je hard noemt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |