Ze zitten er nog geen dag in....quote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
enschede, glazen huis.. in het huis daar. is nog zo kaal..
volgens mij zijn we te verwend..van het afgelopen jaren
De eerste dagen zijn altijd slapjes. Wacht maar.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:54 schreef IPA het volgende:
Who can't open the jar of appelmoes? Girls..
ja, nu mogen jullie eindelijkquote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
Who run the kitchens.. girls!
Who run the household.. girls!
Who makes men cum....quote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
Komt allemaal nog welquote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze zitten er nog geen dag in....
Het was even afwachten idd!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
ja, nu mogen jullie eindelijk
twitter:jobjan twitterde op woensdag 19-12-2012 om 13:42:56En er is iemand ten huwelijk gevraagd bij #SR12 Origineel.. Wanneer kondigt een paar voor het eerst live hun scheiding aan?! reageer retweet
Jij bent gewoon met te veel verwachtingen. Het is pas net begonnenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja behoorlijk.. ze moeten nog op gang komen volgens mij..quote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef De_Nater het volgende:
[..]
De eerste dagen zijn altijd slapjes. Wacht maar.
ik wacht op de eerste live bevruchtingquote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef De_Nater het volgende:
twitter:jobjan twitterde op woensdag 19-12-2012 om 13:42:56En er is iemand ten huwelijk gevraagd bij #SR12 Origineel.. Wanneer kondigt een paar voor het eerst live hun scheiding aan?! reageer retweet
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:54 schreef IPA het volgende:
Who can't open the jar of appelmoes? Girls..
Dit zeiden we vorig jaar ook alquote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja behoorlijk.. ze moeten nog op gang komen volgens mij..batterij is nog niet vol
Hun magen zijn nog niet leeg....quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja behoorlijk.. ze moeten nog op gang komen volgens mij..batterij is nog niet vol
ja denk 'tquote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon met te veel verwachtingen. Het is pas net begonnen
Als ze echt honger beginnen te krijgen dan doen ze vaak rare dingen en aan het eind zijn ze meer aan trippen dan wat anders...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
Morgen studentenavond en zo, dan zal het wel opschieten.quote:
Ik op een tegenbieding om iets niet te draaien..quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik wacht op de eerste live bevruchting
precies wat ik nu ga doenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |