quote:
Dit heeft ie al 5 maanden bekokstooft.quote:
dit is idd nog een fijn plaatje van coldplayquote:Op woensdag 19 december 2012 13:43 schreef De_Nater het volgende:
Uit de tijd dat Coldplay nog goed was
Hahaquote:Op woensdag 19 december 2012 13:44 schreef Ame_thyst het volgende:
al die jaloerse 30ers hier, schattig
Ik ben nog nooit uitgescholden voor dertiger!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:44 schreef Ame_thyst het volgende:
quote:
Is dat niet gewoon positief in jouw geval?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit uitgescholden voor dertiger!
Ben blij dat ik niet al 20 jaar dezelfde vriendin heb...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:44 schreef Ame_thyst het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:45 schreef _JdM_ het volgende:
Zo. De eerste 2,5 meter van de krattenkerstboom staat. Nu de overige 10 nog:)
Niet aan kinderen beginnen in dat geval.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet al 20 jaar dezelfde vriendin heb...
Die vind ik alleen leuk als ze ook weer naar huis gaan...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:47 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Niet aan kinderen beginnen in dat geval.
Iets positiefs uit jou over Coldplayquote:Op woensdag 19 december 2012 13:43 schreef De_Nater het volgende:
Uit de tijd dat Coldplay nog goed was
Natuurlijk, Fix You, The Scientist, allemaal goede nummers. Het ging fout vanaf Viva la Vida eigenlijk en daar Viva la Vida enzo substantieel meer wordt gedraaid, zal je meer negatiefs uit mijn mond over coldplay horen.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iets positiefs uit jou over Coldplay
kom er elke dag langs 2x sochtends naar mijn werk en als ik weer naar huis ga...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:48 schreef Ronzz het volgende:
Pff, ik wil naar Enschede!
Nog tot half 5 werken en vanavond ook geen tijd :s
Oh, wie is dat dan die zo negatief is over Coldplayquote:Op woensdag 19 december 2012 13:49 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Natuurlijk, Fix You, The Scientist, allemaal goede nummers. Het ging fout vanaf Viva la Vida eigenlijk en daar Viva la Vida enzo substantieel meer wordt gedraaid, zal je meer negatiefs uit mijn mond over coldplay horen.
Roel?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, wie is dat dan die zo negatief is over Coldplay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |