Nee, serieus.quote:
Kan er nog een scherm bijzettenquote:
Waarom?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:15 schreef De_Nater het volgende:
[..]
In vergelijking met win8 zeker.
Niet echt compatible met de weg die de computerwereld in gaat slaan met touchscreens enzo.quote:
Nee, de metro-interface staat me gewoon niet aan met al die felle kleuren. Heb het idee dat je snel overzicht verliest, ook al kan je ze lekker bij elkaar zetten. Bovendien de benodigde switch tussen metro-interface en oorspronkelijke windowsinterface is ook idioot. Doe óf metro- óf windowsinterface..quote:Op woensdag 19 december 2012 14:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom?
Laat me raden, je mist de startknop?
Lightning Crashesquote:Op woensdag 19 december 2012 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit nu Lightning Crashes of The Dolphins Cry? Haal ze altijd door elkaar
Whut?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Dolphins Cry zingt hij nóg meer alsof hij moet poepen.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zou op zichzelf ook een mooie titel zijn voor een nummer.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
zooooo jammer iddquote:Op woensdag 19 december 2012 14:20 schreef Marcoss het volgende:
Dolphins Cry was in de periode dat ze de weg al een beetje kwijt waren
Epic idd, ik kon niet meer op de titel komenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ha Epic. Eerste keer dat ik deze hoorde was ik echt.
Ja, hierdoor dus.quote:
Ja dat wel, maar die touchscreens op PC's daar zie ik totaal de waarde niet van in.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Niet echt compatible met de weg die de computerwereld in gaat slaan met touchscreens enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |