Nouja, de surface is natuurlijk wel de toekomst wat dat betreft... Tablet met de mogelijkheid een toetsenbord eraan te koppelen. Enkel touchscreen op PC zonder dat je scherm kan loshalen is niet logisch. Voor de lange zit denk ik dat de gewone logge PCs nog beschikbaar zijn, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar die touchscreens op PC's daar zie ik totaal de waarde niet van in.
Het lijkt mij zo ontzettend onhandig, moet je continu tikken op je monitor.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee idd, telefoon en tablet wel, maar pc hoeft niet. Heb sinds vandaag ook geen muis meer trouwens, trackpad is baas.
Southern Sun, daar moet je dit toch niet doorheen mixenquote:
trackpad =/= touchscreenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo ontzettend onhandig, moet je continu tikken op je monitor.
neequote:
Mag van mij. Hoe meer Southern Sun, hoe beter.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef alors het volgende:
[..]
Southern Sun, daar moet je dit toch niet doorheen mixen
Trackpad is geen touchscreenquote:
Ja dat zie ik wel gebeuren dat lijkt me ook ontzettend handig.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nouja, de surface is natuurlijk wel de toekomst wat dat betreft... Tablet met de mogelijkheid een toetsenbord eraan te koppelen. Enkel touchscreen op PC zonder dat je scherm kan loshalen is niet logisch. Voor de lange zit denk ik dat de gewone logge PCs nog beschikbaar zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Maar dan heb ik liever dat je zelf kan kiezen om windows 7 met Android te combineren oid. Sowieso vind ik het jammer dat de mogelijkheid van het zelf kiezen van een besturingssysteem voor je apparaat steeds minder wordt...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat zie ik wel gebeuren dat lijkt me ook ontzettend handig.
Eens.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:30 schreef Marcoss het volgende:
Snow Patrol, ook al zo'n band die de beste muziek in het begin maakten..
Ja.quote:
Deze post kun je op allerlei verschillende manieren opvatten.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:11 schreef DaMook het volgende:
Maak je toetsenbord eens schoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Ja dat wordt wel weer eens tijd hequote:Op woensdag 19 december 2012 14:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maak je toetsenbord eens schoon
Hoe snel ze vol rakenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Deze post kun je op allerlei verschillende manieren opvatten.
Het is maar wat je hard noemt...quote:
Maar wel aids en hongersnoodquote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
and there won't be snow in africa
Nou tgaat lekker door!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Het is maar wat je hard noemt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |