Ja idd, soms zit er gember, munt of andere ranzigheden inquote:Op woensdag 19 december 2012 10:13 schreef waxmask het volgende:
Klinkt wel als een lekker sapje... sowieso een sapje met alleen fruit is altijd goed....
kunnen ze vannacht Gers helemaal uitwonen!quote:
Dat is best lekker hoor..quote:Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, soms zit er gember, munt of andere ranzigheden in
Gers vanavond?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kunnen ze vannacht Gers helemaal uitwonen!
gember is nog wel te doen, maar munt iddquote:Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, soms zit er gember, munt of andere ranzigheden in
Bij een Mojito onmisbaar...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is best lekker hoor..
Verse munt
quote:
Oranje spanddoek want die is nu in beeld achter Eknek...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
we staan bij en spandoek. Met ren koe erop.
Even kieken!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
we staan bij en spandoek. Met ren koe erop.
jaja, dus spring maar op; zijn bagagedrager!quote:
Hij neemt gewoon alles mee.....quote:Op woensdag 19 december 2012 10:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, dus spring maar op; zijn bagagedrager!
Oh goede planning dan, vanavond ben ik er toch niet, en dan kan ik daarna mooi vroeg naar bed.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, dus spring maar op; zijn bagagedrager!
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:17 schreef waxmask het volgende:
Och daar zit Diaan.... wel oud geworden in 6 jaar ....
mazzelaarquote:Op woensdag 19 december 2012 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Yeah, morgen en vrijdag niet naar school.
SR-Time
Ik ga niet naar Enschedequote:Op woensdag 19 december 2012 10:19 schreef PeterPastoor het volgende:
woensdag 19 december 2012 @ 09:50 • 224
charmed_angel
Op woensdag 19 december 2012 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
Nou daar heb je je flashmob
Ik weet nog wel een leuk dansje op Call Me Maybe
Maar in 3 dagen veel mensen bij elkaar krijgen is best moeilijk
--------------
Nou ik ben van vrijdagavond tot en met maandag in Enschede dus ik wil best meedoen
Jij die niets te zeiken hebtquote:Op woensdag 19 december 2012 10:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja ze is lief ik geef toe...er valt hier niks op af te zeiken...
Was andersomquote:Op woensdag 19 december 2012 10:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
-Ja en de broer was nog ven de verkeerde kent....
-Wat NSBERS?
-Nee homo!
Is het met happy ending vraag ik me al heel de avond af...vraag eens aub, want dan ga ik ook 2 uur i de auto zitten voor het goede doel....quote:
Mag ik meerijdenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is het met happy ending vraag ik me al heel de avond af...vraag eens aub, want dan ga ik ook 2 uur i de auto zitten voor het goede doel....
Ben rond 3u gaan slapen, was niet veel wat.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:21 schreef Maver24 het volgende:
toch maar goed dat ik frans bauer heb opgenomen van de afgelopen nacht, waren die mopjes nog enigsinds te pruimen ?
Het wat!?quote:
Hahaha rete slecht... Alleen een Belgisch puntzakje staat me nog bij en die kwam van het publiek en niet Frans...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:21 schreef Maver24 het volgende:
toch maar goed dat ik frans bauer heb opgenomen van de afgelopen nacht, waren die mopjes nog enigsinds te pruimen ?
voornamelijk poep pies en snot humorquote:Op woensdag 19 december 2012 10:21 schreef Maver24 het volgende:
Diaan laat die happy ending maar... deze zal heus wel inzien dat diesel niet gratis en daar iets tegenover mag staan... Tot zo Lady...quote:
Dan nog is het weinig tijdquote:Op woensdag 19 december 2012 10:19 schreef PeterPastoor het volgende:
woensdag 19 december 2012 @ 09:50 • 224
charmed_angel
Op woensdag 19 december 2012 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
Nou daar heb je je flashmob
Ik weet nog wel een leuk dansje op Call Me Maybe
Maar in 3 dagen veel mensen bij elkaar krijgen is best moeilijk
--------------
Nou ik ben van vrijdagavond tot en met maandag in Enschede dus ik wil best meedoen
Denk juist van wel. Volgens mij is het een hele relaxte en vrolijke dude.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:24 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavond Gers. Dat lijkt me ook niet echt een leuke slaapgast, maar we zullen zien.
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Diaan laat die happy ending maar... deze zal heus wel inzien dat diesel niet gratis en daar iets tegenover mag staan... Tot zo Lady...
one hindred and eightyquote:Op woensdag 19 december 2012 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Gers pardoelik weet waar ik tot middernacht sowieso naar kijk.
Leer snel. Zit op salsa en heb iets ervaring dus haha :pquote:Op woensdag 19 december 2012 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan nog is het weinig tijd
Dansje moet je nog leren enzoEn een grote groep is leuker dan een klein groepje
Ik moet op de weg letten...sorry...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]what about my happy ending dan
Honderd miljoen miljard.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:27 schreef waxmask het volgende:
Wat zal de tussenstad brengen denken jullie? Ik schat 600k....
Ja logisch, je kan zo'n lekker mannetje beter bij je thuis uitnodigen voor een massage...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ze zijn net weggelopen. Ik heb wel folder.
Ik kan ook rijdenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik moet op de weg letten...sorry...
Buiksprekerquote:Op woensdag 19 december 2012 10:27 schreef JaneDoe het volgende:
herman praat zonder zn mond te bewegen
Neequote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
is er in de voorgaande 2uur nog wat gebeurd?
Frans die een deur sloopt...that's it... Nu doen we zoek raadsel...zoek FOK! user Diaan....hint: Gele Broek!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen een best lekker sapje.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
En gele sjaal maar ik zag al 2 mensen met een gele sjaal maar Diaan was het nietquote:Op woensdag 19 december 2012 10:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Frans die een deur sloopt...that's it... Nu doen we zoek raadsel...zoek FOK! user Diaan....hint: Gele Broek!
Ja ouwe kop voor een 30er....quote:Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef HiDiHo het volgende:
Gerard op de air-keyboard...
[ afbeelding ]
Vind ik ookquote:Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja ouwe kop voor een 30er....
(flauw, je hebt em net geedit..)
Half negen volgens mij....quote:Op woensdag 19 december 2012 10:36 schreef Maver24 het volgende:
Hoelaat is fransie het huis uitgegaan?, ik heb het wel opgenomen dus even terugkijken
Ook van Bax?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef HiDiHo het volgende:
Gerard op de air-keyboard...
[ afbeelding ]
He?!quote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 19 december 2012 10:37 schreef borisz het volgende:
Dat is vast een Roemeen die vast zit met zijn vrachtwagen.
Zeker. Hadden er nog eentje liggen.quote:
Let op de deur.....quote:Op woensdag 19 december 2012 10:36 schreef Maver24 het volgende:
Hoelaat is fransie het huis uitgegaan?, ik heb het wel opgenomen dus even terugkijken
Karst II?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:39 schreef henkde_j het volgende:
De Piano voor Roel van Velzen staat al klaar onder de kerstboom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 19 december 2012 10:39 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boh, stoofpeertjesquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb net een paar stoofpeertjes zitten snoepen
Het zijn altijd Roemenen. Voor de afwisseling af en toe een Bulgaar. De Polen weten inmiddels wel hoe hoog een vrachtwagen mag zijn.quote:
geen idee. Ik heb het niet gezien. Ik sta nu bij de pomp.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:36 schreef waxmask het volgende:
Ik zag een gele broek met zwarte jas...was jij dat Diaan?
Nog nooit gehadquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Stoofpeertjes, koffie...vers appelgebak...wat voor top wijf ben jij?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Kom ik aan met m'n Hollandse bammetje kaasquote:
Volgens mij wel, er zijn er al meer die continu opnemen (lees: hole1988 en @TwitWouter)quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef HiDiHo het volgende:
Kan ik al stoppen met opnemen Daantje?
Weet niet of dat slecht isquote:
Echt wel. Goede stoofpeertjes zijn niet te versmaden, zo lekker.quote:
Stoofpeertjesquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Verdomme. Die buitencam stond net gericht op die pomp maar nu niet meer.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
geen idee. Ik heb het niet gezien. Ik sta nu bij de pomp.
Kunnen we daar ook tijdslots indienen voor filmpjes?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, er zijn er al meer die continu opnemen (lees: hole1988 en @TwitWouter)
Nee...maar vroeg mij af of ze nu al in beeld is geweestquote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah ga je er nu al mee stoppen ja?
Ahh eens proberen dusquote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt wel. Goede stoofpeertjes zijn niet te versmaden, zo lekker.
Ik denk in een shot helemaal achteraan met de rug naar het huis...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee...maar vroeg mij af of ze nu al in beeld is geweest
Die van de jumbo moet je hebben voor een smaakexplosiequote:
Superzacht en lekker zijn zequote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt wel. Goede stoofpeertjes zijn niet te versmaden, zo lekker.
Geen idee, dat moet je hun eventjes vragen. Verwacht het welquote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kunnen we daar ook tijdslots indienen voor filmpjes?
Zitten ze ook in dit topic dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet je hun eventjes vragen. Verwacht het wel
Heb je een tas op je rug?quote:
Kun je even flashen. Dan ben je wat gemakkelijker te herkennenquote:
Laat je Fok! spandoek ff zien danquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kun je even flashen. Dan ben je wat gemakkelijker te herkennen
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja Hole klinkt me bekend ja...heb volgens mij ook wat streams van hem bekeken in de DGK/SS tijd...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hole1988 wel ja, moet hem even DM'en
TwitWouter zit op Twitter.
Of flashen...ook goedquote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Neem nog een slokje azijnquote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef IPA het volgende:
Wat doen al die kinderen daar? Is het al vakantietijd?
Nee vrijdag pas.. Maar ik denk dat die scholen juist in Enschede en omgeving wel eventjes niet zo streng zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef IPA het volgende:
Screenshot pls....quote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ja!! Diaan is te zien op de buitencam!!! Links in beeld!!
Is week voor kerstmis... dus dit is in het kader van opvoeding/maatschappelijk belang een lesje in de buitenlucht....quote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef IPA het volgende:
[ afbeelding ]
Meeste gaan klassikaal...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee vrijdag pas.. Maar ik denk dat die scholen juist in Enschede en omgeving wel eventjes niet zo streng zijn
quote:
quote:
Sorry ... ik ben thuisquote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef waxmask het volgende:
Kinderen met moeders...helaas weinig Milfs...
Ja, kutkind.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef miieejj het volgende:
o ja, hebben jullie dat mannetje ook gezien die het woord pannenkoek als favoriete woord had ?!..
Okequote:Op woensdag 19 december 2012 10:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja jou kom ik straks wel ophalen/of van de week.... Even zorgen dat het vrouwtje is werken...
Hij werktquote:Op woensdag 19 december 2012 10:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jouw vent al de deur uitgetrapt? Of mag je van hem?
Handig he die uitloop riemen... Doet onze Jack het ook goed mee...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij werktEn mijn ketting is niet zo kort hoor
Is hij update aan het opnemen dan? Spring als ene gek voor de cam...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
Hey ik ben er toch!!
Ik kijk nu naar Timur
Doe hem de groeten van z'n officiële fanboyquote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
Hey ik ben er toch!!
Ik kijk nu naar Timur
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Handig he die uitloop riemen... Doet onze Jack het ook goed mee...
slaap lekkerquote:
Nouquote:
Ja dat ben jij. Ik ben lid van "Ruk je suf op Roosquote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Doe hem de groeten van z'n officiële fanboy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." club.
ze zijn aan het wachten.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is hij update aan het opnemen dan? Spring als ene gek voor de cam...
ja die staat bijna voor mij. Ik ga naar voren lopen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Timur nu in beeld bij die kartonnen auto...
Opgenomen item nu...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja die staat bijna voor mij. Ik ga naar voren lopen.
Als een gedeelte van de avatar ook daadwerkelijk bij haar hoort, ik ook!quote:
Nopequote:Op woensdag 19 december 2012 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als een gedeelte van de avatar ook daadwerkelijk bij haar hoort, ik ook!
Jammer.quote:
Zeg dat wel ja.quote:
Ik doe gewoon net alsof die zwaai gif in haar fotoboek haar filmpje is... En dan is lekah een understatement...Zeker als je nagaat dat het ook taarten bakt en stoofpeertjes maakt...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als een gedeelte van de avatar ook daadwerkelijk bij haar hoort, ik ook!
Het kan altijd mooier. Dat is waarquote:
Ik in Breda toen. Viel inderdaad best tegen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:04 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb Annemiek in Eindhoven vanaf een halve meter gezien. Ik zie der liever vanaf 10 meter afstand oid.
Wel flauw, je had toch best een headset tegen je borsten houden en die cappen? Earplugs zou nog beter zijn....quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:04 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb Annemiek in Eindhoven vanaf een halve meter gezien. Ik zie der liever vanaf 10 meter afstand oid.
Je meent hetquote:Op woensdag 19 december 2012 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Annemiek heeft ook een zwangerschap kilootje erbij gekregen trouwens..
goh raarquote:Op woensdag 19 december 2012 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Annemiek heeft ook een zwangerschap kilootje erbij gekregen trouwens..
Hahah daar moet je ook niet op geilen...da's een chick om lekker mee te blowen een avondje...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:04 schreef Pino112 het volgende:
Mijn headset kan dat nietquote:Op woensdag 19 december 2012 11:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wel flauw, je had toch best een headset tegen je borsten houden en die cappen? Earplugs zou nog beter zijn....
Tja er is niet heel veel keus binnen 3fm natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 11:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik in Breda toen. Viel inderdaad best tegen.
ik sta nu bijna bij Timur.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Timur nu in beeld bij die kartonnen auto...
Ja, dat is niet per se altijd het geval hoorquote:
Lieke Veld?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:06 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Tja er is niet heel veel keus binnen 3fm natuurlijk
Dat is wel waar. Mooie buik.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je meent hetMaar ze is wel mooi zwanger
http://www.3fmfan.nl/page/eventlogquote:Op woensdag 19 december 2012 11:07 schreef Bbs29 het volgende:
Waar is de site met stream en gebeurtenissenlogboek gebleven?
Zo, staat veel in zegquote:Op woensdag 19 december 2012 11:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Veel plezier.
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Veel plezier.
Hahaha...zo'n kneus met een idee...weken opgebouwd waarschijnlijk en dan geen zin hebben het bij te houden als het event daar is...quote:
quote:
Ze hebben wel gelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Veel plezier.
Werd voorgaande jaren goed bijgehouden hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 11:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha...zo'n kneus met een idee...weken opgebouwd waarschijnlijk en dan geen zin hebben het bij te houden als het event daar is...
Pics?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je meent hetMaar ze is wel mooi zwanger
Volgens mij is Diaan ook niet echt extrovert (sorry als ik het mis heb Diaan) dus staat net als de rest vooral te kijken... Maar ook dat is je gegund hoor!quote:
Neuj.quote:
Idd, afgelopen jaren was er altijd een site waar je tussen de stream kon kiezen, rechts twitter oid kon volgen en ook het logboek kon bekijken. Die zocht ik dus...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Werd voorgaande jaren goed bijgehouden hoor
Iedereen mag daar dingen toevoegen hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha...zo'n kneus met een idee...weken opgebouwd waarschijnlijk en dan geen zin hebben het bij te houden als het event daar is...
Doet Hole die soort pagina's niet maken?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Idd, afgelopen jaren was er altijd een site waar je tussen de stream kon kiezen, rechts twitter oid kon volgen en ook het logboek kon bekijken. Die zocht ik dus...
Ok my bad.... heb die site andere jaren ook nooit bekeken..quote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen mag daar dingen toevoegen hoor.
Maar ik zal even meer toelichting geven: Sirolf werkt nu bij 3FM, dus die heeft geen tijd meer voor 3FMFan.
Zonder hem geen 3FM.nl
Heel Bad was beter dan wat er daarna kwamquote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja snap niet dat veel mensen Earth Song beter vonden... deze was epic!
http://freaknacht.hole1988.nl ?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Idd, afgelopen jaren was er altijd een site waar je tussen de stream kon kiezen, rechts twitter oid kon volgen en ook het logboek kon bekijken. Die zocht ik dus...
True that... En Thriller was zijn beste...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heel Bad was beter dan wat er daarna kwam.
ik heb een kleine complicatie... Kind op de arm. Nu wel op hek.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgens mij is Diaan ook niet echt extrovert (sorry als ik het mis heb Diaan) dus staat net als de rest vooral te kijken... Maar ook dat is je gegund hoor!
JAAA ik zag je!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik heb een kleine complicatie... Kind op de arm. Nu wel op hek.
Misschien wel. Maar ik heb veel meer met Badquote:Op woensdag 19 december 2012 11:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
True that... En Thriller was zijn beste...
Vind Lennon het nog leuk?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik heb een kleine complicatie... Kind op de arm. Nu wel op hek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |