Sorry ... ik ben thuisquote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef waxmask het volgende:
Kinderen met moeders...helaas weinig Milfs...
Ja, kutkind.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:50 schreef miieejj het volgende:
o ja, hebben jullie dat mannetje ook gezien die het woord pannenkoek als favoriete woord had ?!..
Okequote:Op woensdag 19 december 2012 10:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja jou kom ik straks wel ophalen/of van de week.... Even zorgen dat het vrouwtje is werken...
Hij werktquote:Op woensdag 19 december 2012 10:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jouw vent al de deur uitgetrapt? Of mag je van hem?
Handig he die uitloop riemen... Doet onze Jack het ook goed mee...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij werktEn mijn ketting is niet zo kort hoor
Is hij update aan het opnemen dan? Spring als ene gek voor de cam...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
Hey ik ben er toch!!
Ik kijk nu naar Timur
Doe hem de groeten van z'n officiële fanboyquote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
Hey ik ben er toch!!
Ik kijk nu naar Timur
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Handig he die uitloop riemen... Doet onze Jack het ook goed mee...
slaap lekkerquote:
Nouquote:
Ja dat ben jij. Ik ben lid van "Ruk je suf op Roosquote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Doe hem de groeten van z'n officiële fanboy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." club.
ze zijn aan het wachten.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is hij update aan het opnemen dan? Spring als ene gek voor de cam...
ja die staat bijna voor mij. Ik ga naar voren lopen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Timur nu in beeld bij die kartonnen auto...
Opgenomen item nu...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja die staat bijna voor mij. Ik ga naar voren lopen.
Als een gedeelte van de avatar ook daadwerkelijk bij haar hoort, ik ook!quote:
Nopequote:Op woensdag 19 december 2012 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als een gedeelte van de avatar ook daadwerkelijk bij haar hoort, ik ook!
Jammer.quote:
Zeg dat wel ja.quote:
Ik doe gewoon net alsof die zwaai gif in haar fotoboek haar filmpje is... En dan is lekah een understatement...Zeker als je nagaat dat het ook taarten bakt en stoofpeertjes maakt...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als een gedeelte van de avatar ook daadwerkelijk bij haar hoort, ik ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |