Kom ik aan met m'n Hollandse bammetje kaasquote:
Volgens mij wel, er zijn er al meer die continu opnemen (lees: hole1988 en @TwitWouter)quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef HiDiHo het volgende:
Kan ik al stoppen met opnemen Daantje?
Weet niet of dat slecht isquote:
Echt wel. Goede stoofpeertjes zijn niet te versmaden, zo lekker.quote:
Stoofpeertjesquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb net een paar stoofpeertjes zitten snoepen
Verdomme. Die buitencam stond net gericht op die pomp maar nu niet meer.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
geen idee. Ik heb het niet gezien. Ik sta nu bij de pomp.
Kunnen we daar ook tijdslots indienen voor filmpjes?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, er zijn er al meer die continu opnemen (lees: hole1988 en @TwitWouter)
Nee...maar vroeg mij af of ze nu al in beeld is geweestquote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah ga je er nu al mee stoppen ja?
Ahh eens proberen dusquote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt wel. Goede stoofpeertjes zijn niet te versmaden, zo lekker.
Ik denk in een shot helemaal achteraan met de rug naar het huis...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee...maar vroeg mij af of ze nu al in beeld is geweest
Die van de jumbo moet je hebben voor een smaakexplosiequote:
Superzacht en lekker zijn zequote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt wel. Goede stoofpeertjes zijn niet te versmaden, zo lekker.
Geen idee, dat moet je hun eventjes vragen. Verwacht het welquote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kunnen we daar ook tijdslots indienen voor filmpjes?
Zitten ze ook in dit topic dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet je hun eventjes vragen. Verwacht het wel
Heb je een tas op je rug?quote:
Kun je even flashen. Dan ben je wat gemakkelijker te herkennenquote:
Laat je Fok! spandoek ff zien danquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kun je even flashen. Dan ben je wat gemakkelijker te herkennen
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja Hole klinkt me bekend ja...heb volgens mij ook wat streams van hem bekeken in de DGK/SS tijd...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hole1988 wel ja, moet hem even DM'en
TwitWouter zit op Twitter.
Of flashen...ook goedquote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Neem nog een slokje azijnquote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef IPA het volgende:
Wat doen al die kinderen daar? Is het al vakantietijd?
Nee vrijdag pas.. Maar ik denk dat die scholen juist in Enschede en omgeving wel eventjes niet zo streng zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef IPA het volgende:
Screenshot pls....quote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ja!! Diaan is te zien op de buitencam!!! Links in beeld!!
Is week voor kerstmis... dus dit is in het kader van opvoeding/maatschappelijk belang een lesje in de buitenlucht....quote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef IPA het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:39 schreef henkde_j het volgende:
De Piano voor Roel van Velzen staat al klaar onder de kerstboom
[ afbeelding ]
Meeste gaan klassikaal...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee vrijdag pas.. Maar ik denk dat die scholen juist in Enschede en omgeving wel eventjes niet zo streng zijn
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |