Hahaha...zo'n kneus met een idee...weken opgebouwd waarschijnlijk en dan geen zin hebben het bij te houden als het event daar is...quote:
quote:
Ze hebben wel gelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Veel plezier.
Werd voorgaande jaren goed bijgehouden hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 11:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha...zo'n kneus met een idee...weken opgebouwd waarschijnlijk en dan geen zin hebben het bij te houden als het event daar is...
Pics?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je meent hetMaar ze is wel mooi zwanger
Volgens mij is Diaan ook niet echt extrovert (sorry als ik het mis heb Diaan) dus staat net als de rest vooral te kijken... Maar ook dat is je gegund hoor!quote:
Neuj.quote:
Idd, afgelopen jaren was er altijd een site waar je tussen de stream kon kiezen, rechts twitter oid kon volgen en ook het logboek kon bekijken. Die zocht ik dus...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Werd voorgaande jaren goed bijgehouden hoor
Iedereen mag daar dingen toevoegen hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha...zo'n kneus met een idee...weken opgebouwd waarschijnlijk en dan geen zin hebben het bij te houden als het event daar is...
Doet Hole die soort pagina's niet maken?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Idd, afgelopen jaren was er altijd een site waar je tussen de stream kon kiezen, rechts twitter oid kon volgen en ook het logboek kon bekijken. Die zocht ik dus...
Ok my bad.... heb die site andere jaren ook nooit bekeken..quote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen mag daar dingen toevoegen hoor.
Maar ik zal even meer toelichting geven: Sirolf werkt nu bij 3FM, dus die heeft geen tijd meer voor 3FMFan.
Zonder hem geen 3FM.nl
Heel Bad was beter dan wat er daarna kwamquote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja snap niet dat veel mensen Earth Song beter vonden... deze was epic!
http://freaknacht.hole1988.nl ?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Idd, afgelopen jaren was er altijd een site waar je tussen de stream kon kiezen, rechts twitter oid kon volgen en ook het logboek kon bekijken. Die zocht ik dus...
True that... En Thriller was zijn beste...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heel Bad was beter dan wat er daarna kwam.
ik heb een kleine complicatie... Kind op de arm. Nu wel op hek.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgens mij is Diaan ook niet echt extrovert (sorry als ik het mis heb Diaan) dus staat net als de rest vooral te kijken... Maar ook dat is je gegund hoor!
JAAA ik zag je!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik heb een kleine complicatie... Kind op de arm. Nu wel op hek.
Misschien wel. Maar ik heb veel meer met Badquote:Op woensdag 19 december 2012 11:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
True that... En Thriller was zijn beste...
Vind Lennon het nog leuk?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik heb een kleine complicatie... Kind op de arm. Nu wel op hek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |