Maar belt je schoonmoeder jullie dan niet op? Toen Nathan uit logeren ging hebben we gezegd dat als er iets is ze altijd moet bellen zelfs al is het midden in de nacht. Ik vind helemaal niet eten en drinken reden genoeg om te bellen eigenlijk...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef simmu het volgende:
mweach bar, tot op zekere hoogte ben ik het daar wel mee eens hoor, maar dit gaat (zoals altijd) way te ver. ik heb hier een paar regels voor goede redenen; viltstiften alleen aan tafel bv. bij oma hoefde dat niet (ook al had ik het gezegd) dus nu is er op de muur in de gang getekend. niet gooien met dingen, die kostte me de vorige keer mijn antieke glas-in-lood-raampje in mijn antieke kast![]()
en weet je; het is helemaal niet leuk. ravi heeft de hele zondag alleen maar gehuilddat is toch echt niet leuk meer, kan aan mij liggen hoor.....
Dat iddquote:Op woensdag 19 december 2012 09:22 schreef Estrys het volgende:
Lastig Simmu. Heel duidelijk de verschillen aangeven is denk ik het enige wat je kan doen. Dat is bij oma en dit is thuis.
Seb gaat een dag in de week naar oma en hij weet heel goed wat hij wel of niet mag en van wie. Nou verschilt dat niet heel veel met thuis gelukkig. Hoewel ik denk dat hij thuis zelfs meer mag dan bij oma. Mijn moeder is wat strakker in opvoeden en ritme![]()
Bij zijn opa mag eigenlijk wel alles maar kan niet zeggen dat het thuis problemen oplevert. Daar gaat hij ook niet zo vaak logeren. En als dat wel is dan is dat echt een feest natuurlijk.
been there, done that. ze neemt zelf speelgoed en eten meequote:Op woensdag 19 december 2012 09:23 schreef _Bar_ het volgende:
Sorry hoor,maar als dit julie ervaring us met oma dan haal je toch alles weg als ze komt oppassen,scheelt boel frustratie.
En het huilen,normaal ben jij er altijd en papa na het werk ook,dan ineens zijn jullie erniet.... Ik begrijp dat wel.
Of gewoon een ander oppas regelen als het te erg word.
Ik hoor je telkens maar "klagen" over de fam,vind dat jammer.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:48 schreef pessie het volgende:
Haha son, nathan heeft ook een obsessie voor treinen, vorige week heb ik thomas de trein gehaald uit de speel o theek, ze moeten echt overal mee naar toe. Hij wil nu ook heel graag samen spelen, dan moet ik met 1 treintje rondjes rijden en hij met de rest. Vind ie geweldig.
Haha, precies.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:32 schreef Troeta het volgende:
Maar het is toch ook hartstikke moeilijk om op 2 kinderen te passen in hun eigen huis. Een weekend lang en eentje nog ziek ook en dan valt ie ook nog van de trap.
Van mij zouden ze dan ook alles mogen en zou ik een hele grote zak snoep halen
weet je; die zak snoep mag van mij bestquote:Op woensdag 19 december 2012 10:32 schreef Troeta het volgende:
Maar het is toch ook hartstikke moeilijk om op 2 kinderen te passen in hun eigen huis. Een weekend lang en eentje nog ziek ook en dan valt ie ook nog van de trap.
Van mij zouden ze dan ook alles mogen en zou ik een hele grote zak snoep halen
Waarom volgende keer niet bij haar thuis dan? kom je ook weer in huis uit hoe jullie het achtergelaten te hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:29 schreef simmu het volgende:
ik heb geen idee of hij hard gevallen is of niet, enige wat ik merk is dat ravi opeens doodsbang is van de trap en zelf zegt gevallen te zijn. en waarom de pokkies niet behandeld zijn dan is me ook een raadsel, want ik had vooraf alles klaargelegd, uitgelegd en er zaterdags nog over gebeld en het was allemaal niet aangeraakt.
enneh; *ik* vraag ook niet om een weekendje oppassen he! sterker nog; ik heb al een jaar of 2 geleden geconcludeerd dat dit zo voor mij niet hoeft. en elke keer is er dan iemand in huis die zegt "ze zijn nu wat ouder en ik wil graag samen weg, je doet naar omdat je het geen kans wil geven". en dan denk ik "nja, idd; ze zijn al wat groter en robuuster, vooruit, we proberen het"
wat ik kan bedenken is dat ze het op hun manier heel gezellig gehad hebben, en dat ze misschien niet wist hoe en wat, dan was het slimmer geweest dat ze opgebeld had, ja! en jullie om raad vragen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:30 schreef simmu het volgende:
nog een kanttekening; ze was niet van vrijdag t/m maandag alleen he! dat we dat misverstand ff uit de wereld helpen: haar vriend was er zaterdag + zondag ook bij! en dat is een ervaren opa die regelmatig op zijn kleinkinderen (zelfde leeftijd, maar dan met meer kindjes) past
omdat dat 3 uur heen, 3 uur terug en geen enkele vorm van kindveiligheidsmaatregelen isquote:Op woensdag 19 december 2012 12:50 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Waarom volgende keer niet bij haar thuis dan? kom je ook weer in huis uit hoe jullie het achtergelaten te hebben.
jammer dan gaat hier niet op,roy als die om 3 uur snachts wakker word is wakker,als ik daarin niet in mee ga, staat de halve straat buiten denk ik... Hij kan zo ook niet bij ons in bed die breekt de slaapkamer af. Als wij erin mee gaan en roy zijn eten geven zie je roy echt bijkomen,en hebben we misschien geluk dat we roy een uurtje later terug op bed kunnen leggen,(wakker is wakker en dus gelijk actief)quote:Op donderdag 20 december 2012 09:10 schreef MeNicole2 het volgende:
Kan ook weer gewenning zijn. Eet zelf maar paar dagen 's nachts, word je vanzelf wel wakker van de honger de volgende nacht. Leander wilde ook tijdje voor slapen gaan. Hij zo honger. Jammer dan. Nu vraagt ie er ook niet meer om.
op op opvang houden ze hun eigen strakke planning aan. En dat is tegen 10en drinken/fruit/koek als ze roy dan zijn boterham geven wilt de rest ook,nee niet zo handigquote:Op donderdag 20 december 2012 09:09 schreef simmu het volgende:
misschien dan eerst die ene boterham en dan later op de opvang in de ochtend meer geven? klinkt misschien raar om hem 's ochtends meer te geven terwijl hij 's nachts honger heeft, maar wellicht hebben jullie er baat bij om zn 'natuurlijke energiebehoefte' te volgen (hopelijk druk ik dit goed uit) en lost het probleem zich dan vanzelf op
eensch..quote:Op donderdag 20 december 2012 09:28 schreef Stiemie het volgende:
Hier eten we gewoon niet 's nachts.Nadat er een tijdje de gewenning was om rond 4 uur 's nachts () een banaan te eten, hebben we dat gewoon als regel. Eet je te weinig, dan heb je pech. Overdag krijgen ze meer dan genoeg kansen en na het eten is er altijd nog fruit oid. Natuurlijk is het anders als ze ziek zijn.
Bar hier werkt het nog wel eens om bij weinig eten bijvoorbeeld cornflakes of zoiets in het toetje te geven voor het slapen gaan. Dat vult goed
bar, is dat niet een mondtrauma? dat kokken? hoe eet hij zn avondmaaltijd, is dat geprakt of gewoon stukken zoals jullie zelf?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:33 schreef _Bar_ het volgende:
Stieme het is niet dat roy weinig eet,dat maakt het zo lastig.
Cornflakes enzo dat is standaard kokhalzen bij Roy. Zelfde als rijstwafels ook kokhalzen.
Waar ik nu naartoe neig is eigenlijk proberen de avondmaaltijd op te schuiven qua tijd (nu eten we om half 6) of toch proberen nog wat melk voor het slapen gaan.
gewoon stukken.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:36 schreef simmu het volgende:
[..]
bar, is dat niet een mondtrauma? dat kokken? hoe eet hij zn avondmaaltijd, is dat geprakt of gewoon stukken zoals jullie zelf?
vannacht is voor het eerst dat we eraan toe gaven om boterham te smerenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:40 schreef Troeta het volgende:
Maar als hij snachts eet, dan is het niet gek dat ie in de ochtend niet zoveel meer wil eten..lastig probleem
Dat gillen doen ze helaas ook als ze het wel snappen hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 09:38 schreef _Bar_ het volgende:
Uhmmm ja okay dat is onze regel normaal ook. Maar jullie kunnen het jullie meiden uitleggen het waarom.
Als ik dat zo aan roy breng snapt die dat niet.
En eerlijk is eerlijk snachts hoeft roy voor mij niet zo nodig de buurt wakker te gillen,en als hij dan om eten vraagt prima.want dan stop het gillen.
En het feit dat ik roy daarna zonder problemen terug leggen en zodat we allemaal nog even kunnen slapen is mij ook veel waard. Want om nou telkens vanaf 3 uur beneden te zitten houd geen mens vol.
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:49 schreef _Bar_ het volgende:
Hier was de buurjongen vanmorgen blij... Zijn wekker vergeten te zetten en een vroege dienst moeten werken. Dankzij roy was hij netjes optijd wakker...
Ja dat. Ik ben heel veel afhankelijk van extra oppas hier en daar. En dan voel je je vreselijk bezwaard. Mijn schoonouders komen morgen bijvoorbeeld, maar hadden wel gezegd "ja, als het sneeuwt komen we niet hoor." Dat begrijp ik echt, heel goed. Maar ik heb er geen klap aan want dan kan ik dus last minute alsnog niet weg en ook niets anders meer regelenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, absoluut, Spring. Dat was vooral om twee redenen. Aan de ene kant vond ik het lastig dat zij de opvoedrol met ons begonnen te delen. Als wij daar bijvoorbeeld met de kindjes waren en Ivan viel, dan wilden zij hem troosten. Ik vond dat moeilijk, want hey, mijn kindje mijn zorgen. Wat ik ook lastig vond is dat we het heel sterk als een enorme gunst voelden, het oppassen, en niet te veel eisen durfden te stellen. We konden er bijvoorbeeld pas vanaf 9 uur terecht met de kindjes. Heel begrijpelijk en dat wilden we ook respecteren, maar in verband met ons werk werd dat steeds lastiger (vooral toen mijn lief stopte met freelancen). Ik vind het fijn dat we met de opvang een professionele relatie hebben.
De laatste tijd hebben mijn schoonouders vaker opgepast en dat ging enorm goed. Dat overprikkeld thuiskomen herken ik wel, maar dat gebeurt ook wel op opvangdagen. Op het moment dat Lena of Ivan mij zien dan beginnen ze al in te storten, zeg maar.
Wat leuk!! die ga ik onthouden <3quote:Op woensdag 19 december 2012 17:59 schreef Pvoesss het volgende:
Er komt een nieuwe bioscoopfilm aan van nijntje!
Wij gaan er iig heen met V.http://www.nijntjedefilm.nl/
Ze zien ze alleen als ze slapen?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:37 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn ouders passen 1 keer in de 3 a 4 weken een nachtje op.
Meer zien ze de kinderen ook niet echt, Ik vind het prima zo. Ik moet er niet aan denken dat ze op zouden passen doordeweeks ofzo.
Zo zat ik van de week dus. Echt al weken geleden geregeld, kreeg ook te horen dat ze met sneeuw e.d. niet zouden komen. Van het weekend belden ze dat ze niet zouden komen, want... (iets met t oor ofzo, weet ik veel). Gelukkig kon mn man wat regelen, maar dat je er niet van op aan kan... Ik ga ze ook niet meer vragen, want dan ga ik me druk lopen maken over of ze wel zullen komen...quote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat. Ik ben heel veel afhankelijk van extra oppas hier en daar. En dan voel je je vreselijk bezwaard. Mijn schoonouders komen morgen bijvoorbeeld, maar hadden wel gezegd "ja, als het sneeuwt komen we niet hoor." Dat begrijp ik echt, heel goed. Maar ik heb er geen klap aan want dan kan ik dus last minute alsnog niet weg en ook niets anders meer regelengelukkig sneeuwt het morgen niet, maar zo gebeuren er dus vaker dingen.
in geval van niet uit kunnen leggen is het wat anders natuurlijk. Maar hier is dat dus wel eens voorgekomen omdat ze het wel snappen. Tsja 's avonds niets eten omdat je liever wat anders eet, zorgt voor nachtelijke trek...quote:Op donderdag 20 december 2012 10:14 schreef Estrys het volgende:
Je laat je kind ook niet 's nachts gillen omdat hij honger heeft lijkt mij. Zeker niet als je de 'wij eten niet 's nachts regel' niet uit kan leggen aan hem. En je kan hem slecht 's avonds helemaal vol proppen. Dus ik zou het ook geven hoor. Probeer zelf eens te slapen met honger. Misschien zit hij gewoon in een groeispurt inderdaad.
Maar dat was in dit geval niet aan de ordequote:Op donderdag 20 december 2012 15:29 schreef Stiemie het volgende:
[..]
in geval van niet uit kunnen leggen is het wat anders natuurlijk. Maar hier is dat dus wel eens voorgekomen omdat ze het wel snappen. Tsja 's avonds niets eten omdat je liever wat anders eet, zorgt voor nachtelijke trek...
Een uurquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:04 schreef Tinuviel het volgende:
Dat nijntje filmpje ziet er leuk uit. Iemand enig idee hoe lang de film is? Onze peuter heeft geen zitvlees.
nee dat maakt niks uit, helaasquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:31 schreef Tinuviel het volgende:
En avondeten wel altijd op hetzelfde tijdstip? Werd hij dan met name op opvangdagen s'nachts wakker?
Ik zou denken dat de afstand naar de laatste maaltijd het uitslaggevende is, maar misschien is dat niet de hele waarheid.
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:31 schreef Stiemie het volgende:
Oh en slapen is hier de laatste tijd weer dramaHet schijnt dat koekiemonster en spongebob 's nachts ons huis binnendringen om in de kamer van mijn peuter rond te hollen. Die wordt dan luid schreeuwend wakker en durft niet meer te gaan slapen.
![]()
Ik had al voorgesteld om een briefje op de deur te doen met "verboden voor koekiemonster en spongebob", maar toen keek ze me aan, zuchtte eens diep en zei "Koekiemonster kan niet lezen mama"
Met? Water? Melk? Limonade?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:37 schreef Pvoesss het volgende:
Ik geef snachts als hij er om vraagt een fles.
dat...quote:Op zondag 23 december 2012 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met? Water? Melk? Limonade?
Hier kan de dame wat water krijgen, al het andere is dikke pech. Niet eten is prima, volgende ochtend is de volgende kans.
Je weet dat je z'n gebit verpest daarmee?quote:Op zondag 23 december 2012 20:52 schreef Pvoesss het volgende:
Met melk.. Maar hij eet sowieso vrijwel niets.
Zelf weten, het zijn toch jouw tanden niet?quote:Op zondag 23 december 2012 21:08 schreef Pvoesss het volgende:
Dat kan wel zo zijn, maar hij eet dus niets op een dag.
En dus is er met arts in overleg besloten om dan iig een fles te doen.
Hij is heel klein en heel licht.. Ik heb liever dat hij eet dan dat hij kapot gaat van de honger.
Je leert hem dus dat s nachts eten prima is. Pure honger, dat hebben ze in Afrika. Jij biedt overdag waarschijnlijk voldoende aan. Het is jouw keuze dat je het ok vind dat hij in de nacht dus z'n honger kan stillen, zodat hij de volgende dag gewoon weer nee kan zeggen tegen de normale maaltijden.quote:Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef Pvoesss het volgende:
Als hij iets eet of drinkt is het soms wel genoeg en soms niet.
Maar de nachten dat hij wel honger heeft geef ik hem iets.
Het is geen gewenning maar pure honger.
En als borstvoeding een optie was geweest had ik dat graag gedaan.
Je onderhoudt wel zijn mogelijkheid om overdag te weigeren. Hier altijd alleen een fles als er overdag goed gegeten was, mijn middelste had ( en heeft) soms echt hongerklop eet ie om 7 uur zo 6 boterhammen. (Kreeg tot 1,5 jaar een nachtvoeding) Als hij overdag weigerde kreeg hj 's nachts iig niks. Ging eerst ook het koekjestussendoortje er af. Tussendoortjes zijn er alleen als het 'normale' goed gaat.quote:Op zondag 23 december 2012 21:21 schreef Pvoesss het volgende:
Hij heeft vandaag 1 bakje yoghurt op. Dus ja ik vind dat pure honger.
Dus ja ik vind dat prima inderdaad dat hij op die dagen een fles extra neemt.
Er zijn dagen en periodes dat hij snachts helemaal niets wil hebben.
Mijn mening is gewoon dat als hij honger heeft hij wat krijgt.
Hij eet banaan heel soms ook appel, brood, eierkoeken, kaas, yoghurt en vla.quote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef Vicky het volgende:
Maar hoe.kan.het dan dat hij maar 1 bakje yoghurt op heeft?
Eet hij geen komkommeer.f tomaat of fruit of pasta?
Ik maakte voor de oudste vroeger "spokenspray" door in een plantenspuit een druppeltje van mijn parfum te doen en verder te vullen met water.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:31 schreef Stiemie het volgende:
Oh en slapen is hier de laatste tijd weer dramaHet schijnt dat koekiemonster en spongebob 's nachts ons huis binnendringen om in de kamer van mijn peuter rond te hollen. Die wordt dan luid schreeuwend wakker en durft niet meer te gaan slapen.
![]()
Ik had al voorgesteld om een briefje op de deur te doen met "verboden voor koekiemonster en spongebob", maar toen keek ze me aan, zuchtte eens diep en zei "Koekiemonster kan niet lezen mama"
Bij de oudste hadden we ook een plantenspuit met monsterspray. Maar ja spongebob houdt van water dus die laat zich niet zo makkelijk afschrikken volgens peuterquote:Op zondag 23 december 2012 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maakte voor de oudste vroeger "spokenspray" door in een plantenspuit een druppeltje van mijn parfum te doen en verder te vullen met water.
Rook vertrouwd (want het geurtje van mama) en was dus veilig, en hij kon het zelf gebruiken.
Desnoods plaatjes van koekiemonster en spongebob erop.
als dit mondtrauma is, moet je daar iets mee doen! bij ravi zijn we er in de dagelijkse gang van zaken vanaf gekomen door juist heel streng vaste eettijden, geen dwang, maar ook nooit iets anders aan te bieden. en helemaal weg gaat het niet. zijn jullie al eens bij een prelogopedie-persoon geweest?quote:Op zondag 23 december 2012 21:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hij eet banaan heel soms ook appel, brood, eierkoeken, kaas, yoghurt en vla.
En soms dus geen van alle. En hij krijgt ook de fles voor tandenpoetsen etc.
En liever heb ik ook dat hij wel eet. Maar hij is een echte weigeraar.
Dit is wat er in overleg besproken is met de arts en als hij niet betert voor hij 2,5 is dan gaan we andere stappen ondernemen. Het hangt ook gewoon heel erg samen met negatieve gevoelens bij eten icm de hersenvliesontsteking.
Hoe bedoel je dat laatste? Hoe heeft de hersenvliesontsteking bijgedragen aan een negatieve associatie met eten?quote:Op zondag 23 december 2012 21:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hij eet banaan heel soms ook appel, brood, eierkoeken, kaas, yoghurt en vla.
En soms dus geen van alle. En hij krijgt ook de fles voor tandenpoetsen etc.
En liever heb ik ook dat hij wel eet. Maar hij is een echte weigeraar.
Dit is wat er in overleg besproken is met de arts en als hij niet betert voor hij 2,5 is dan gaan we andere stappen ondernemen. Het hangt ook gewoon heel erg samen met negatieve gevoelens bij eten icm de hersenvliesontsteking.
heeft ws sondevoeding gehad en dat is idd een megatrigger voor een mondtraumaquote:Op maandag 24 december 2012 09:18 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste? Hoe heeft de hersenvliesontsteking bijgedragen aan een negatieve associatie met eten?
Ja, dat is toch het hoofddoel, voor elk kind. Dat overdag niet eten en 's nachts een fles drinken is ook geen situatie die je tot in de studententijd in stand wilt houden.quote:Op maandag 24 december 2012 09:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Idd die fles is op dit moment het minste van belang , belang nu is dat hij een normale verhouding met eten gaat krijgen!
geen idee, het aloude "ieder kind is anders" hequote:Op maandag 24 december 2012 09:32 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat iets wat over kan gaan of kan het levenslang een rol spelen, simmu?
Wat dat betreft staart elke hulpverlener zich ook blind op z'n eigen gebied. De tandarts wil bijvoorbeeld dat een kind vanaf 9 maanden uitsluitend uit bekers drinkt (niet te vaak) en geen speen heeft en de kinderarts wil dat er genoeg voeding ingaat. Ik denk dat iedereen behoefte heeft aan een hulpverlener die naar een mens, in dit geval een kind, kijkt in zijn totaliteit. Het consultatiebureau zou zo'n soort functie kunnen vervullen, maarja.quote:Op maandag 24 december 2012 09:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Idealiter gaat die nachtvoeding weg met fles. Maar ivm groei heeft een arts ook eisen .. Minimaal zoveel voeding en maakt niet uit hoe maar dat moet er in.. Dat er daardoor juist weer versterking of veroorzaking van problemen komen denken artsen vaak niet bij na.. Etc en dus doe je maar iets
idem hier, in leeftijdsvolgordequote:Op maandag 24 december 2012 20:22 schreef Ticootje het volgende:
Leyla zit net in 92. Jen gaat nu wel heel hard vind ik die gaat richting 122.
We slim fit!quote:Op maandag 24 december 2012 20:29 schreef Ticootje het volgende:
Broeken is een crime. Goed op de heup dan zijn ze aan de korte kant, prima lengte dan zakt de broek meteen af.
en dit. ik heb een miniatuur bouwvakkerdamequote:Op maandag 24 december 2012 20:29 schreef Ticootje het volgende:
Broeken is een crime. Goed op de heup dan zijn ze aan de korte kant, prima lengte dan zakt de broek meteen af.
Bij de we? Hebben ze daar kinderkleding? Maat 92?quote:
Heel herkenbaar. Ik was net alleen met Sofie en Luuk thuis (mijn man had vandaag zijn eerste werkdag weer) En Sofie moest echt weer even omschakelen. Vooral aan het rebellen toen Luuk aan het drinken was. Hij heeft nu een kras...quote:Op maandag 24 december 2012 20:51 schreef Solagratia het volgende:
Sinds Viktor Luuk geboren is, heb ik het gevoel dat Amy Sofie een halve meter langer is
Zo groot en wijs gewordenZe begint langzaamaan te wennen aan de concurrentie. Ze is heel lief voor hem, maar je merkt dat ze het wel moeilijk had er mee.
Jup. Ik heb voor L alleen nog maar broeken van de We. Die Slim Fits zitten supermooi.quote:Op maandag 24 december 2012 20:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de we? Hebben ze daar kinderkleding? Maat 92?
we hebben alleen een kat waar ze allebei (terecht) bang voor zijn. Die is niet e ht sociaal en die ontwijken ze liever :-Dquote:Op maandag 24 december 2012 08:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heb je huisdieren stiemie? De truc werkte bij meike al, en bii lars nu ook..... Ik stop de kinderen in bed, vertel dat onze kat baloe voor de deur zit en alles wegjaagt wat de kamer in wil. Als ik de deur dichtdoe roep ik baloe, en vertel dat die goed bij de deur moet blijven zitten (en vaak is de kat niet eens in de buurt maar goed)
quote:Op maandag 24 december 2012 21:47 schreef Lamb29 het volgende:
Hier een paar billen waar bijna een glas op gezet kan wordenmaar toch zakken de broeken af
Waarom denk je dat het WE heetquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:41 schreef Nijna het volgende:
Maar WE, heeft die ook meidenkleding?
We hebben hier alleen een heren WE...
Kun je niet makkelijker gewoon een timer/schakelklok tussen het stopcontact en de stekker van de lamp doen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:39 schreef mikoxx het volgende:
Iemand een idee waar je een lampje kunt kopen dat je in kunt stellen op de tijd dat kids uit bed mogen 's morgens?
Timer ertussen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:39 schreef mikoxx het volgende:
Iemand een idee waar je een lampje kunt kopen dat je in kunt stellen op de tijd dat kids uit bed mogen 's morgens?
Oh die dingen zijn zo fijn. Ik mis de mijne.quote:
Kloptklopt!quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Als ie vroeg wakker is hoeft ie geen wake-up light lijkt me?ze bedoelen vast zo'n beertje of popje dat als de oogjes open zijn je uit bed mag?
Lijkt me dat ze dat ook bij media markt of v en d verkopen eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Als ie vroeg wakker is hoeft ie geen wake-up light lijkt me?ze bedoelen vast zo'n beertje of popje dat als de oogjes open zijn je uit bed mag?
Hoe is het nu met O, Lamb? Weer een beetje zichzelf?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:25 schreef Lamb29 het volgende:
Zo.. Kerstmis weer bijna afgelopen?
Pfoei net een zielig overprikkeld peutertje in bed gemikt.. Helemaal einde latijntje
En morgen mogen we weer
Dat dus!quote:Op woensdag 26 december 2012 10:55 schreef -Spring het volgende:
Jaaa, dat uitsloven! Op het gênante af soms. Rennen, zogenaamd heel hard vallen, kijken of iedereen het wel gezien heeft, neplachen. Men.
Oh ik mag haar dus terugsturen voor reparatie?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:19 schreef pessie het volgende:
Lamb, volgende keer pannenkoeken bakken in het gourmet stel, succes gegarandeerd.
gefeliciteerd julliequote:
Normaal eet ze de oren van ons hoofdquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:06 schreef Tinuviel het volgende:
Lamb, lastig he als kinderen niet zo goed eten. Wij hadden gisteren ook pannenkoeken. Waar meneer normaal minimaal 2 kan eten was het gisteren na een halfje genoeg vond hij. Toen heeft hij toch die ene op zijn bord opgegeten.
Slimme oplossing met die rauwkost, dat doen wij ook weleens als warme groentevervanger.
Klotequote:Op vrijdag 28 december 2012 10:00 schreef mefke79 het volgende:
Mrien welkom met je peuter! Hoe is de nacht gegaan met de benauwdheid?
hoef je je niet aan bezoektijden te houden of is zo een afdeling open met oud en nieuw ?quote:Op zondag 30 december 2012 18:27 schreef mrien het volgende:
Sinds gisteren toch opgenomen, in eerste instantie voor 1 nachtje, nu nog 1 erbij sowieso. Denk niet dat we oud en nieuw thuis vieren
Geen idee!quote:Op zondag 30 december 2012 18:32 schreef Joene het volgende:
[..]
hoef je je niet aan bezoektijden te houden of is zo een afdeling open met oud en nieuw ?
Ja werd weer ergerquote:Op zondag 30 december 2012 18:30 schreef Tinuviel het volgende:
Oh Mrien nee toch. Wat een vervelend einde van het jaar. Werd het weer erger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Nee dat doen ze hier helaas niet (:quote:Op maandag 31 december 2012 09:17 schreef mefke79 het volgende:
Mrien, bestaat de optie om thuis te gaan vernevelen? Dat zou je een heleboel bezoekjes aan het ziekenhuis besparen. Balen joh.
Yes!!! Welkom thuis!quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:17 schreef -Spring het volgende:
Ze is al zeker een half jaar 'zindelijk', Tinu. Ook 's nachts. Alleen voor poepen op de wc was ze panisch. Dan móest er een luier om.
Haha, dat paste niet binnen het stramien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:35 schreef Lamb29 het volgende:
O. schrikt totaaaaaaaal niet van de oorlogsknallen die hier voorbij komen.. Roept een keer: Hé vuurwerk! en speelt weer verder...
Maar naar buiten gaan na het eten? en dan al dat gekke gedoe?Denk dat dat het euvel was..
Ik heb laatst nieuwe boekjes gekocht bij de v&d daar hadden ze veel keus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:54 schreef miss_sly het volgende:
Nikki, waar heb je nieuwe boekjes besteld?
Ook 50% korting op het startsetje dan? Zo ja stuur ik manlief even langs de v&d.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:46 schreef Troeta het volgende:
Kan loco al joh?? Ik heb mijn oude nog waar ik vroeger zelf mee gespeeld heb, zo maar eens tevoorschijn halen nog. Zag het ook bij V&D liggen idd en daar is nu 50 % korting op al het speelgoed, dus voor wie wil inslaan!
Best rot zo'n schoolvakantie zeg, ik merk dat Mex het best wel mist. Met kerst en oud en nieuw heeft ie lekker gespeeld met zijn tante van 5 en die mist ie nu ook heel erg. Hij zegt steeds haar naam, zwaait en gaat dan heel sip kijken.
Applaus voor de zindelijke kindjes!
Ik ga vanavond zelf nogcwel even kijken, moet toch naar de stad voor verf.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:04 schreef Troeta het volgende:
Ja op alles pessie!! Ik kocht een kadootje van 35 euro en bij de kassa was ie ineens de helft goedkoper, leuke verrassing. Meteen een puzzel en een auto van Cars gekocht. Zo zijn het een beetje normale prijzen.
Geloof dat ik die van 12 stukken heb, maar we gaan het gewoon proberen.
Het is natuurlijk wel echt een goede deal, die duren helaad maar kort. Als het lukt ga ik vanavond nog even kijken. Binnen v&a heb ik nog geen reacties gehad.quote:Op [url=http://forum.fok.nstuk bhl/topic/1908335/12/25#121101766]donderdag 3 januari 2013 09:27[/url] schreef Troeta het volgende:
Ik was er afgelopen zondag, nog wel in december, maar zou het zo snel afgelopen zijn die korting?
Klinkt als Floris. Dan probeerje uit te leggen dat ie op kleurtjes moet letten. Legt ie een stukje goed, haalt ie t weer uit elkaar voor een ander stukjequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:10 schreef Solagratia het volgende:
Haha, Son, hier ook geen puzzelaar. Ze oefent nu met 6 stukjes maar ze kijkt niet eens naar het plaatje. Ze propt gewoon die stukjes in elkaar en zegt dan 'deze hier he'.
Ik vind de verschillen tussen kindjes zo grappig. Nathan draait en past en als het niet past zegt ie "passe miet" , past niet, en zoekt ie een volgend stukje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:10 schreef Solagratia het volgende:
Haha, Son, hier ook geen puzzelaar. Ze oefent nu met 6 stukjes maar ze kijkt niet eens naar het plaatje. Ze propt gewoon die stukjes in elkaar en zegt dan 'deze hier he'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |