Maar belt je schoonmoeder jullie dan niet op? Toen Nathan uit logeren ging hebben we gezegd dat als er iets is ze altijd moet bellen zelfs al is het midden in de nacht. Ik vind helemaal niet eten en drinken reden genoeg om te bellen eigenlijk...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef simmu het volgende:
mweach bar, tot op zekere hoogte ben ik het daar wel mee eens hoor, maar dit gaat (zoals altijd) way te ver. ik heb hier een paar regels voor goede redenen; viltstiften alleen aan tafel bv. bij oma hoefde dat niet (ook al had ik het gezegd) dus nu is er op de muur in de gang getekend. niet gooien met dingen, die kostte me de vorige keer mijn antieke glas-in-lood-raampje in mijn antieke kast![]()
en weet je; het is helemaal niet leuk. ravi heeft de hele zondag alleen maar gehuilddat is toch echt niet leuk meer, kan aan mij liggen hoor.....
Dat iddquote:Op woensdag 19 december 2012 09:22 schreef Estrys het volgende:
Lastig Simmu. Heel duidelijk de verschillen aangeven is denk ik het enige wat je kan doen. Dat is bij oma en dit is thuis.
Seb gaat een dag in de week naar oma en hij weet heel goed wat hij wel of niet mag en van wie. Nou verschilt dat niet heel veel met thuis gelukkig. Hoewel ik denk dat hij thuis zelfs meer mag dan bij oma. Mijn moeder is wat strakker in opvoeden en ritme![]()
Bij zijn opa mag eigenlijk wel alles maar kan niet zeggen dat het thuis problemen oplevert. Daar gaat hij ook niet zo vaak logeren. En als dat wel is dan is dat echt een feest natuurlijk.
been there, done that. ze neemt zelf speelgoed en eten meequote:Op woensdag 19 december 2012 09:23 schreef _Bar_ het volgende:
Sorry hoor,maar als dit julie ervaring us met oma dan haal je toch alles weg als ze komt oppassen,scheelt boel frustratie.
En het huilen,normaal ben jij er altijd en papa na het werk ook,dan ineens zijn jullie erniet.... Ik begrijp dat wel.
Of gewoon een ander oppas regelen als het te erg word.
Ik hoor je telkens maar "klagen" over de fam,vind dat jammer.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:48 schreef pessie het volgende:
Haha son, nathan heeft ook een obsessie voor treinen, vorige week heb ik thomas de trein gehaald uit de speel o theek, ze moeten echt overal mee naar toe. Hij wil nu ook heel graag samen spelen, dan moet ik met 1 treintje rondjes rijden en hij met de rest. Vind ie geweldig.
Haha, precies.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:32 schreef Troeta het volgende:
Maar het is toch ook hartstikke moeilijk om op 2 kinderen te passen in hun eigen huis. Een weekend lang en eentje nog ziek ook en dan valt ie ook nog van de trap.
Van mij zouden ze dan ook alles mogen en zou ik een hele grote zak snoep halen
weet je; die zak snoep mag van mij bestquote:Op woensdag 19 december 2012 10:32 schreef Troeta het volgende:
Maar het is toch ook hartstikke moeilijk om op 2 kinderen te passen in hun eigen huis. Een weekend lang en eentje nog ziek ook en dan valt ie ook nog van de trap.
Van mij zouden ze dan ook alles mogen en zou ik een hele grote zak snoep halen
Waarom volgende keer niet bij haar thuis dan? kom je ook weer in huis uit hoe jullie het achtergelaten te hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:29 schreef simmu het volgende:
ik heb geen idee of hij hard gevallen is of niet, enige wat ik merk is dat ravi opeens doodsbang is van de trap en zelf zegt gevallen te zijn. en waarom de pokkies niet behandeld zijn dan is me ook een raadsel, want ik had vooraf alles klaargelegd, uitgelegd en er zaterdags nog over gebeld en het was allemaal niet aangeraakt.
enneh; *ik* vraag ook niet om een weekendje oppassen he! sterker nog; ik heb al een jaar of 2 geleden geconcludeerd dat dit zo voor mij niet hoeft. en elke keer is er dan iemand in huis die zegt "ze zijn nu wat ouder en ik wil graag samen weg, je doet naar omdat je het geen kans wil geven". en dan denk ik "nja, idd; ze zijn al wat groter en robuuster, vooruit, we proberen het"
wat ik kan bedenken is dat ze het op hun manier heel gezellig gehad hebben, en dat ze misschien niet wist hoe en wat, dan was het slimmer geweest dat ze opgebeld had, ja! en jullie om raad vragen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:30 schreef simmu het volgende:
nog een kanttekening; ze was niet van vrijdag t/m maandag alleen he! dat we dat misverstand ff uit de wereld helpen: haar vriend was er zaterdag + zondag ook bij! en dat is een ervaren opa die regelmatig op zijn kleinkinderen (zelfde leeftijd, maar dan met meer kindjes) past
omdat dat 3 uur heen, 3 uur terug en geen enkele vorm van kindveiligheidsmaatregelen isquote:Op woensdag 19 december 2012 12:50 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Waarom volgende keer niet bij haar thuis dan? kom je ook weer in huis uit hoe jullie het achtergelaten te hebben.
jammer dan gaat hier niet op,roy als die om 3 uur snachts wakker word is wakker,als ik daarin niet in mee ga, staat de halve straat buiten denk ik... Hij kan zo ook niet bij ons in bed die breekt de slaapkamer af. Als wij erin mee gaan en roy zijn eten geven zie je roy echt bijkomen,en hebben we misschien geluk dat we roy een uurtje later terug op bed kunnen leggen,(wakker is wakker en dus gelijk actief)quote:Op donderdag 20 december 2012 09:10 schreef MeNicole2 het volgende:
Kan ook weer gewenning zijn. Eet zelf maar paar dagen 's nachts, word je vanzelf wel wakker van de honger de volgende nacht. Leander wilde ook tijdje voor slapen gaan. Hij zo honger. Jammer dan. Nu vraagt ie er ook niet meer om.
op op opvang houden ze hun eigen strakke planning aan. En dat is tegen 10en drinken/fruit/koek als ze roy dan zijn boterham geven wilt de rest ook,nee niet zo handigquote:Op donderdag 20 december 2012 09:09 schreef simmu het volgende:
misschien dan eerst die ene boterham en dan later op de opvang in de ochtend meer geven? klinkt misschien raar om hem 's ochtends meer te geven terwijl hij 's nachts honger heeft, maar wellicht hebben jullie er baat bij om zn 'natuurlijke energiebehoefte' te volgen (hopelijk druk ik dit goed uit) en lost het probleem zich dan vanzelf op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |