heb jij schaamhaar in je hoofd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:26 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik zie haar elke keer haar schaamhaar blonderen in mijn hoofd.
Ik zou om 6:00 gaan klaar zitten met een potje vaseline en zakdoekjes.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Paul het volgende:
Ik hoop dat Giel straks snel in zijn eentje mag presenteren![]()
![]()
@:@@
quote:
Mja vage shit was datquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
De bevallingsscene van Carice uit GoT
dan ga ik slapen denk ik. dat wil ik niet meemaken!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou om 6:00 gaan klaar zitten met een potje vaseline en zakdoekjes.
6:00 was tot vorig jaar het vaste slaapmoment.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ga ik slapen denk ik. dat wil ik niet meemaken!
Uiteraardquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef D. het volgende:
De snelheid zit er hier weer goed in
Hopelijk allemaal kwaliteitsposts
Gers Pardoel kreeg de talent van het jaar award dus kun je nagaan hoe serieus je het kan nemen als iemand in Nederland over een muzikaal talent spreektquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef DeLuna het volgende:
Laura Jansen, talent? Ik ken haar alleen van naam..
Ze bevalt ook in een Nederlandse film, weet zo even niet meer hoe die heet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, Carice -> GoT -> bevallen
nee, zit een dalende lijn in sinds ik dit topic heb gevondenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef D. het volgende:
De snelheid zit er hier weer goed in
Hopelijk allemaal kwaliteitsposts
Dinandquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef Stickertje het volgende:
TT![]()
en dinand ziet er altijd ranzig uit
Wat? Dat meen je toch nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gers Pardoel kreeg de talent van het jaar award dus kun je nagaan hoe serieus je het kan nemen als iemand in Nederland over een muzikaal talent spreekt
Gers Pardoel is koelquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gers Pardoel kreeg de talent van het jaar award dus kun je nagaan hoe serieus je het kan nemen als iemand in Nederland over een muzikaal talent spreekt
nja, ik ga proberen zo lang mogelijk door te halen en ik wil ook wel een graveyardje meepikken, maar dat zal eerder donderdag, vrijdag en/of zaterdag worden...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
6:00 was tot vorig jaar het vaste slaapmoment.
Gelukkig Huisvrouw?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze bevalt ook in een Nederlandse film, weet zo even niet meer hoe die heet.
Ik ben lekker vrij deze weekquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ga proberen zo lang mogelijk door te halen en ik wil ook wel een graveyardje meepikken, maar dat zal eerder donderdag, vrijdag en/of zaterdag worden...
http://www.volkskrant.nl/(...)t-van-het-jaar.dhtmlquote:
Houdt wat nooit op?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
Elke keer als ik Carice zie denk ik: houdt het dan nooit op
Ik moet om 11 uur op school zijn morgen, daarna ben ik 5 dagen een zombie voor de TV.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ga proberen zo lang mogelijk door te halen en ik wil ook wel een graveyardje meepikken, maar dat zal eerder donderdag, vrijdag en/of zaterdag worden...
<insert dat huiselijk geweld-spotje>quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
Elke keer als ik Carice zie denk ik: houdt het dan nooit op
In Zwartboek waren ze nepquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:29 schreef tralalala het volgende:
Carice heeft wel mooie tietjesEerlijk is eerlijk
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)t-van-het-jaar.dhtml
.
[ afbeelding ]
Ik had een real life "" gezicht toen ik dat hoorde.
idem dito, al ga ik in de loop van zondag op kerstfamiliebezoek. zie ik mn ouders ook nog eensquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben lekker vrij deze weekMoet wel wat doen, maar kan overdag vrij veel kijken in ieder geval.
Jupquote:
3FM Awards serieus nemenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
mijn piemel heeft goddomme nog meer talent!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Caricequote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
<insert dat huiselijk geweld-spotje>
Dan nog, hoe slecht je award ook is.. Gers Pardoel een talent noemen is gewoon.. heb er geen woord voorquote:
Je hebt wel wat met smilies en emoticons, hè?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
Zo dus
[ afbeelding ]
Sorry voor de spam, ik vind dit wel echt heel gaaf
Het is nog erger dan ik dachtquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:30 schreef Stickertje het volgende:
![]()
het is net zo slecht als ik had verwacht
Windows 95?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
Zo dus
[ afbeelding ]
zeg dat wel. Nul volume in die stemquote:
lol emoticonsquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
Zo dus
[ afbeelding ]
Een stevige uitspraak van: Pino112quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef CindieY het volgende:
Er zit een mute-knop op jullie tv's en streams. Carice gewoon lekker mooi laten zijn.
Kunnen we daar op bieden voor SR?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wanneer laat Laura Jansen haar tieten zien?
Komt Carice dagelijks langs?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dan kan je dat zinnetje continu wel herhalen deze week.
vanavond krijg ik een privestripteasequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laura Jansenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weet ik, maar dit gaat over Carice en dat vind ik persoonlijk een verdomd mooie vrouw. Dus gewoon muten die hapquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, er wordt wel continu gezeken.
Goede laag make-up op der smoel ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit gaat over Carice en dat vind ik persoonlijk een verdomd mooie vrouw. Dus gewoon muten die hap
Idd meh.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speelman & Speelman. Met hun ongeïnspireerde bagger.
Elke vrouw in de showbizzquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede laag make-up op der smoel ja.
Erica niet!quote:
Vind der alleen zo'n lelijk gebit hebben, hele kleine tandjes gewoon raarquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit gaat over Carice en dat vind ik persoonlijk een verdomd mooie vrouw. Dus gewoon muten die hap
Een stevige uitspraak van: Roel_Jewelquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
absoluut! Erica op pad voor Omroep Max!quote:
Imperfecties maken iemand juist mooiquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind der alleen zo'n lelijk gebit hebben, hele kleine tandjes gewoon raarzonde.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Brabantquote:
bonte avondquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dit het uurtje voor ongetalanteerde?
Een stevige uitspraak van: Geo4kantquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dit het uurtje voor ongetalanteerde?
Kan, maar niet op gebied van een gebit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Imperfecties maken iemand juist mooi
is dat niet zo'n liedje van Matanja Djoy Bretley? Bjoetifoel imperfection ofzo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Imperfecties maken iemand juist mooi
Open mic avond.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is dat niet zo'n liedje van Matanja Djoy Bretley? Bjoetifoel imperfection ofzo?
HUILEND TEGEN DE VANGRAIL OP DE A58.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kippenvel, effe mn auto aan de kant zetten
wahahahahaquote:
quote:
Een stevige uitspraak van: BBQSausagequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
Die denken dat ze heel wat waard zijn
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kippenvel, effe mn auto aan de kant zetten
Nog ff een vluggertje backstage.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:38 schreef henkde_j het volgende:
Nu gaan ze hun vriendinnen doodknuffelen?
Tim van 101tv. daar doet hij dingen...ofzo...quote:
Timmetje van BNNquote:
Ik zou hem een kwartje gevenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tim van 101tv. daar doet hij dingen...ofzo...
je hoeft je alleen vies.. en dom te voelen als je geld geeftquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:38 schreef IPA het volgende:
En toch zit ik nu alweer als een slet van de commercie te kijken naar deze actie. Ik voel me vies.
Dan vond ik Manuel Broekman toch beter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ene Tim Hofman, die gaan we elke dag zien. Ik snap het ook niet.
21u gaat die toko dicht geloof ik...quote:
Die scheiding, ik word er gek vanquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ene Tim Hofman, die gaan we elke dag zien. Ik snap het ook niet.
Ja oke, zo ver ga ik niet. Als het nou iets minder ver-van-m'n-bedshow was misschien nog wel. Fuck Afrika.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je hoeft je alleen vies.. en dom te voelen als je geld geeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:40 schreef DaMook het volgende:
Wolf, kijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe fix je dat dan ??!?!
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:40 schreef DaMook het volgende:
Wolf, kijk..*splut* Tissue!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Gelukkig, kan niet wachten op TOP SRquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, zometeen wordt het bedrag bekend gemaakt!
Het is al uitgegeven zelfsquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, zometeen wordt het bedrag bekend gemaakt!
dat vroeg je vriendin vannacht ook aan je...quote:
Genoeg malloten in het land die Wouter Bos persoonlijk een bezoek willen brengen, dus neem het hem niet kwalijkquote:
das vlaams voor opblaaspoppenquote:
BNN sowieso, wat een talentloze idioten hebben ze daar in dienst zeg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
Ze nemen ook iedereen maar aan bij dat 101tv zeg
In windows zou ik niet weten of het kanquote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef tralalala het volgende:
Ramon gaat elke gemeente langs ofzo?
VEENSTRA VEENSTRA!quote:
Langs de gemeenten van de 3 DJ'squote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef tralalala het volgende:
Ramon gaat elke gemeente langs ofzo?
Mijn moeder heeft bij hem in de klas gezetenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Genoeg malloten in het land die Wouter Bos persoonlijk een bezoek willen brengen, dus neem het hem niet kwalijk
?quote:
Michiel Beelenquote:
Qunix! ouwe palenlaaier!quote:
ik kwam een beetje klaar op die schermopstellingquote:
Michelquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Straks de Camerarally die van start gaat.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kwam een beetje klaar op die schermopstelling
Volgend jaar wordt het Leeuwardenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgend jaar in Maastricht hopelijk.
Oh wat jammerquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
In windows zou ik niet weten of het kan.
hij is wel fan van en bevriend met zequote:
Leeuwarden, is al bekend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:44 schreef Asskicker14 het volgende:
handige locatiequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:44 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:44 schreef Stickertje het volgende:
carice is vast haar stem aan het opwarmen voor haar kutoptreden
ik hoop dat ik hier dan nog woonquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt het Leeuwarden
Perfect gelegenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Zal gaan regenen daar dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:44 schreef Stickertje het volgende:
dan kan ze beter die lippen beneden opwarmen, dan wordt het een kutoptreden!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:44 schreef Stickertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |