Zelfs Spotless kent het niet, en dat zegt wat!quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef Tchock het volgende:
Dit was het dichtste dat je bij piraten en baarden kon komen?
Zouden ze denk je de 'kaapvaart' bedoelen of gewoon het varen om/naar de kapen in het liedje?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef Tchock het volgende:
Dit was het dichtste dat je bij piraten en baarden kon komen?
Niet vanwege enige verheerlijking van die kille stad.quote:
Wiki:quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zouden ze denk je de 'kaapvaart' bedoelen of gewoon het varen om/naar de kapen in het liedje?
quote:In het eerste couplet wordt gesproken over "te kaap'ren" varen, dit kan worden opgevat als piraterij of kaapvaart, maar kan ook betrekking hebben op het omzeilen van een kaap, een uitstekend kustgedeelte waaromheen doorgaans onvoorspelbare en gevaarlijke stromingen ontstaan.
Ja hallo, dit is niet een of andere brainfart van Rob de Nijs waar we het over hebben. Dit is de Nederlandse zeitgeist man.quote:
Veeg me opquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja hallo, dit is niet een of andere brainfart van Rob de Nijs waar we het over hebben. Dit is de Nederlandse zeitgeist man.
Rob de Nijs schrijft nooit zijn nummers zelfquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja hallo, dit is niet een of andere brainfart van Rob de Nijs waar we het over hebben. Dit is de Nederlandse zeitgeist man.
Banger Hart ken ik dan weer wel. Lekker nummertje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar jij kent het dus ook niet? That makes it 3quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Banger Hart ken ik dan weer wel. Lekker nummertje.
Dat laatste klopt helemaal, er is echter een prachtig lied geschreven die alles uitlegt (iemand uit Rotterdam of omstreken weet precies waar het lied over gaat):quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet vanwege enige verheerlijking van die kille stad.
Grappig. Ik heb het altijd meer opgevat als om de kapen varen en de baarden en alles omdat het een ruw bestaan was en je tegen allerlei ontberingen moest kunnen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het altijd opgevat als piraterij, kapen enzo. Omdat ze ook baarden moeten hebben.
Grappig, ik heb er helemaal niets van gevat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Grappig. Ik heb het altijd meer opgevat als om de kapen varen en de baarden en alles omdat het een ruw bestaan was en je tegen allerlei ontberingen moest kunnen.
Zolang een van ons het maar heeft gedaan zodat de novieten niet zonder dit prachtige lied door het leven hoeven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Grappig, ik heb er helemaal niets van gevat.
Ik weet nog dat wij als eerste in de straat zwart-wit YouTube kregen en dat alle kinderen kwamen kijken op woensdagmiddag. Maar dit lied ken ik voorwaar niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zelfs Spotless kent het niet, en dat zegt wat!
twitter:112Twente twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 20:17:42Oude Markt #Enschede afgegrendeld met hekken; 10.000 mensen aanwezig in centrum: http://t.co/0GduYBqj #SR12 #SR2012 #3FM reageer retweet
En terecht. Allochtoon.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mijn vriendin lacht me uit, omdat ik het nummer niet ken
Ze begon 'm gelijk mee te zingen en al. Verschrikkelijkquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze begon 'm gelijk mee te zingen en al. Verschrikkelijk
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zolang een van ons het maar heeft gedaan zodat de novieten niet zonder dit prachtige lied door het leven hoeven.
Je moet wel aardig levensmoe zijn wil je op de openingsavond naar SR gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef Ties02 het volgende:
twitter:112Twente twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 20:17:42Oude Markt #Enschede afgegrendeld met hekken; 10.000 mensen aanwezig in centrum: http://t.co/0GduYBqj #SR12 #SR2012 #3FM reageer retweet
Ik vind 'r leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze begon 'm gelijk mee te zingen en al. Verschrikkelijk
Ze deed de bewegingen er ook nog bij. Je mag 'r hebben.quote:
quote:
Probeer er toch nog maar wat van te maken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Donderdagavond tentamen contractenrecht. Vak is er de afgelopen 3 weken schandalig bij ingeschoten, eigenlijk alleen maar de hoorcolleges bezocht en de laatste 3 werkgroepen..
Nu even te twijfelen of ik straks lekker een filmpie opzet en alvast kerstvakantie neem of dat ik toch de uitdaging nog aan ga komende 2 dagen
Leuk nummer. Heart of Rock 'n Roll is wel lekkerder vind ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:24 schreef eriksd het volgende:
Heart and Soul natuurlijk. Synths, goede stem, koebel en galm. Nou, dan heb je behoorlijk wat van mijn wensen op een rij.
Nederlandse zeitgeist. Sounds legit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
waar?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Ik wil nog steeds die erik actie doen, maar ik durf niet
Binnenkomen, keihard je wetboek op tafel gooien en roepen : DE WET DAMES EN HEREN
En dit is leuk, omdat?...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Binnenkomen, keihard je wetboek op tafel gooien en roepen : DE WET DAMES EN HEREN
Hij blijft leuk. Morgen weer eens doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Dan maar hopen dat mensen gaan lachen, anders is het ook zo awkward.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Ik wil het zo graagquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Ik heb ook nog ergens een clip van Bang Her Hard.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Banger Hart ken ik dan weer wel. Lekker nummertje.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Rob de Nijs schrijft nooit zijn nummers zelf
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat mensen gaan lachen, anders is het ook zo awkward.
Je moet het denk ik ook op de juiste manier doen. Anders staat het debiel. Je moet een dergelijke actie kunnen hebben zeg maar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat mensen gaan lachen, anders is het ook zo awkward.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet het denk ik ook op de juiste manier doen. Anders staat het debiel. Je moet een dergelijke actie kunnen hebben zeg maar.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet het denk ik ook op de juiste manier doen. Anders staat het debiel. Je moet een dergelijke actie kunnen hebben zeg maar.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef Tchock het volgende:
Ik ben echt een SOG-koning. Ik lees over te kaap'ren varen.
Ga toch heen met je piratenfestijnnummertjequote:
Het is SOG'en. Dankuwel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:30 schreef De_Fietser het volgende:
de grote vraag: is SOG-gen de nieuwe Nederlandse Zeitgeist?
Kan ze koken dan?quote:
Jij wel denk ik inderdaad. Als ik het zou doen zouden mensen ongetwijfeld niet meer bijkomen van het lachen (maar niet op een positieve manier) of me destructief aankijken.quote:
Het erge is nog dat Mojo haar support, ze wordt in allemaal voorprogramma's geplaatst bij grote actsquote:
eens!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Altijd zo verrot dat het samenvalt met de tentamens
Ik vind het altijd wel leuk om om kwart voor 6 weg te gaan en dan te zeggen: ik neem een vrije middag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik roep altijd "mensen bedankt voor de inzet" op vrijdagmiddag. Ook altijd goed voor 15x
Kantoorhumorquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om om kwart voor 6 weg te gaan en dan te zeggen: ik neem een vrije middag.
BoterMartjequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kan het daar ook. ja het kan daar ook.
ze zong gewoon goed hoor ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het erge is nog dat Mojo haar support, ze wordt in allemaal voorprogramma's geplaatst bij grote acts.
quote:
pics van je vriendin?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo mooi dit. Even m'n vriendin vanuit de slaapkamer whatsappen dat ze koffie moet zetten. Krijg ik een afkeurende blik terug en alsnog gaat ze koffie zetten
vorige week een order gepakt, dus onderaan staan kerstkaarten.. loop naar boven, kerstkaartenkast. kijk of ik de goede kaarten heb;quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om om kwart voor 6 weg te gaan en dan te zeggen: ik neem een vrije middag.
Het gaat ook niet om zingen, er zijn miljoenen mensen op aarde die kunnen 'zingen' , het gaat erom dat je wat toevoegt aan wat er al beschikbaar is, dat is het probleem. Daarom falen ook al die mensen die meedoen aan talentenshows, zij kunnen alleen maar zingen en hebben (vaak) geen aanleg voor instrumenten of het schrijven van nummers.quote:
ben je er bij?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou nee, het was vast anders als je erbij was
Mark Knopflerquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om zingen, er zijn miljoenen mensen op aarde die kunnen 'zingen' , het gaat erom dat je wat toevoegt aan wat er al beschikbaar is, dat is het probleem. Daarom falen ook al die mensen die meedoen aan talentenshows, zij kunnen alleen maar zingen en hebben (vaak) geen aanleg voor instrumenten of het schrijven van nummers.
Als Mark Knopfler zou meedoen aan The Voice zou hij niet winnen, terwijl het een geweldige gitarist, songwriter en zanger is.
Nee vind je? Ik vind z'n teksten echt waardeloos.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om zingen, er zijn miljoenen mensen op aarde die kunnen 'zingen' , het gaat erom dat je wat toevoegt aan wat er al beschikbaar is, dat is het probleem. Daarom falen ook al die mensen die meedoen aan talentenshows, zij kunnen alleen maar zingen en hebben (vaak) geen aanleg voor instrumenten of het schrijven van nummers.
Als Mark Knopfler zou meedoen aan The Voice zou hij niet winnen, terwijl het een geweldige gitarist, songwriter en zanger is.
true maar ik vind dat soort muziek wel tof, dus ik vond het wel tofquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Neequote:
Het is geen Pink Floyd natuurlijk en de nadruk ligt meer op de instrumenten, maar ik vind hem niet slecht of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee vind je? Ik vind z'n teksten echt waardeloos.
donderdag of zaterdag mini meet tussen 02:00 en 6:00??quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh oke. Ik vind het erg matig altijd. Sowieso ben ik wel een beetje klaar met hem. Af en toe iets van Dire Straits kan nog wel maar de rest vind ik vrij boring.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is geen Pink Floyd natuurlijk en de nadruk ligt meer op de instrumenten, maar ik vind hem niet slecht of iets dergelijks.
Dat vind ik zeer belangrijk trouwens dat artiesten zelf hun nummers schrijven en (met band) inspelen, zo niet luister ik er gewoonweg niet naar.
We zijn vast begonnen is er ook zo eenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat doet.
Romeo and Julietquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Paxcon het volgende:
The Trawlermans song
Brothers in arms (live)
Dat zijn de Pointer Sisters.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
We zijn vast begonnen is er ook zo een
Het is ook niet dat ik gelijk ga opzoeken of een band het zelf geschreven heeft, maar in de praktijk komt het er direct op neer dat in het genre wat ik luister elke artiest zijn eigen nummers maakt en speelt. Zijn er eigenlijk grote kwalitatieve acts die niet hun eigen nummers maken (dan moet je denken aan de grote van U2, Springsteen, Pink Floyd etc) ? Ik betwijfel het eerlijk gezegd, maar kan fout zitten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh oke. Ik vind het erg matig altijd. Sowieso ben ik wel een beetje klaar met hem. Af en toe iets van Dire Straits kan nog wel maar de rest vind ik vrij boring.
En dat maakt mij echt totaal niets uit. Als ik het goed/leuk vind luister ik het. Zelf geschreven of niet. Als iemand anders goede nummers schrijft en jij zet het goed neer zie ik geen reden om er dan niet naar te luisteren omdat je het niet zelf geschreven hebt?
Kantoor humorquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat doet.
Oh het ARAR, ik kom steeds mooiere verwoordingen tegenquote:[...]Geen inhouding vindt plaats in geval van schorsing in het belang van de dienst, bedoeld in het eerste lid onder c van het vorige artikel, van plaatsing in een krankzinnigengesticht[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |