Nederlandse zeitgeist. Sounds legit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja hallo, dit is niet een of andere brainfart van Rob de Nijs waar we het over hebben. Dit is de Nederlandse zeitgeist man.
waar?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Ik wil nog steeds die erik actie doen, maar ik durf niet
Binnenkomen, keihard je wetboek op tafel gooien en roepen : DE WET DAMES EN HEREN
En dit is leuk, omdat?...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Binnenkomen, keihard je wetboek op tafel gooien en roepen : DE WET DAMES EN HEREN
Hij blijft leuk. Morgen weer eens doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Dan maar hopen dat mensen gaan lachen, anders is het ook zo awkward.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Ik wil het zo graagquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Ik heb ook nog ergens een clip van Bang Her Hard.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Banger Hart ken ik dan weer wel. Lekker nummertje.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Rob de Nijs schrijft nooit zijn nummers zelf
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat mensen gaan lachen, anders is het ook zo awkward.
Je moet het denk ik ook op de juiste manier doen. Anders staat het debiel. Je moet een dergelijke actie kunnen hebben zeg maar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat mensen gaan lachen, anders is het ook zo awkward.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet het denk ik ook op de juiste manier doen. Anders staat het debiel. Je moet een dergelijke actie kunnen hebben zeg maar.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet het denk ik ook op de juiste manier doen. Anders staat het debiel. Je moet een dergelijke actie kunnen hebben zeg maar.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef Tchock het volgende:
Ik ben echt een SOG-koning. Ik lees over te kaap'ren varen.
Ga toch heen met je piratenfestijnnummertjequote:
Het is SOG'en. Dankuwel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:30 schreef De_Fietser het volgende:
de grote vraag: is SOG-gen de nieuwe Nederlandse Zeitgeist?
Kan ze koken dan?quote:
Jij wel denk ik inderdaad. Als ik het zou doen zouden mensen ongetwijfeld niet meer bijkomen van het lachen (maar niet op een positieve manier) of me destructief aankijken.quote:
Het erge is nog dat Mojo haar support, ze wordt in allemaal voorprogramma's geplaatst bij grote actsquote:
eens!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Altijd zo verrot dat het samenvalt met de tentamens
Ik vind het altijd wel leuk om om kwart voor 6 weg te gaan en dan te zeggen: ik neem een vrije middag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik roep altijd "mensen bedankt voor de inzet" op vrijdagmiddag. Ook altijd goed voor 15x
Kantoorhumorquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om om kwart voor 6 weg te gaan en dan te zeggen: ik neem een vrije middag.
BoterMartjequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kan het daar ook. ja het kan daar ook.
ze zong gewoon goed hoor ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het erge is nog dat Mojo haar support, ze wordt in allemaal voorprogramma's geplaatst bij grote acts.
quote:
pics van je vriendin?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo mooi dit. Even m'n vriendin vanuit de slaapkamer whatsappen dat ze koffie moet zetten. Krijg ik een afkeurende blik terug en alsnog gaat ze koffie zetten
vorige week een order gepakt, dus onderaan staan kerstkaarten.. loop naar boven, kerstkaartenkast. kijk of ik de goede kaarten heb;quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om om kwart voor 6 weg te gaan en dan te zeggen: ik neem een vrije middag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |