quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet het denk ik ook op de juiste manier doen. Anders staat het debiel. Je moet een dergelijke actie kunnen hebben zeg maar.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet het denk ik ook op de juiste manier doen. Anders staat het debiel. Je moet een dergelijke actie kunnen hebben zeg maar.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef Tchock het volgende:
Ik ben echt een SOG-koning. Ik lees over te kaap'ren varen.
Ga toch heen met je piratenfestijnnummertjequote:
Het is SOG'en. Dankuwel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:30 schreef De_Fietser het volgende:
de grote vraag: is SOG-gen de nieuwe Nederlandse Zeitgeist?
Kan ze koken dan?quote:
Jij wel denk ik inderdaad. Als ik het zou doen zouden mensen ongetwijfeld niet meer bijkomen van het lachen (maar niet op een positieve manier) of me destructief aankijken.quote:
Het erge is nog dat Mojo haar support, ze wordt in allemaal voorprogramma's geplaatst bij grote actsquote:
eens!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Altijd zo verrot dat het samenvalt met de tentamens
Ik vind het altijd wel leuk om om kwart voor 6 weg te gaan en dan te zeggen: ik neem een vrije middag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik roep altijd "mensen bedankt voor de inzet" op vrijdagmiddag. Ook altijd goed voor 15x
Kantoorhumorquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om om kwart voor 6 weg te gaan en dan te zeggen: ik neem een vrije middag.
BoterMartjequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kan het daar ook. ja het kan daar ook.
ze zong gewoon goed hoor ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het erge is nog dat Mojo haar support, ze wordt in allemaal voorprogramma's geplaatst bij grote acts.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |