Zelfs Spotless kent het niet, en dat zegt wat!quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef Tchock het volgende:
Dit was het dichtste dat je bij piraten en baarden kon komen?
Zouden ze denk je de 'kaapvaart' bedoelen of gewoon het varen om/naar de kapen in het liedje?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef Tchock het volgende:
Dit was het dichtste dat je bij piraten en baarden kon komen?
Niet vanwege enige verheerlijking van die kille stad.quote:
Wiki:quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zouden ze denk je de 'kaapvaart' bedoelen of gewoon het varen om/naar de kapen in het liedje?
quote:In het eerste couplet wordt gesproken over "te kaap'ren" varen, dit kan worden opgevat als piraterij of kaapvaart, maar kan ook betrekking hebben op het omzeilen van een kaap, een uitstekend kustgedeelte waaromheen doorgaans onvoorspelbare en gevaarlijke stromingen ontstaan.
Ja hallo, dit is niet een of andere brainfart van Rob de Nijs waar we het over hebben. Dit is de Nederlandse zeitgeist man.quote:
Veeg me opquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja hallo, dit is niet een of andere brainfart van Rob de Nijs waar we het over hebben. Dit is de Nederlandse zeitgeist man.
Rob de Nijs schrijft nooit zijn nummers zelfquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja hallo, dit is niet een of andere brainfart van Rob de Nijs waar we het over hebben. Dit is de Nederlandse zeitgeist man.
Banger Hart ken ik dan weer wel. Lekker nummertje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar jij kent het dus ook niet? That makes it 3quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Banger Hart ken ik dan weer wel. Lekker nummertje.
Dat laatste klopt helemaal, er is echter een prachtig lied geschreven die alles uitlegt (iemand uit Rotterdam of omstreken weet precies waar het lied over gaat):quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet vanwege enige verheerlijking van die kille stad.
Grappig. Ik heb het altijd meer opgevat als om de kapen varen en de baarden en alles omdat het een ruw bestaan was en je tegen allerlei ontberingen moest kunnen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het altijd opgevat als piraterij, kapen enzo. Omdat ze ook baarden moeten hebben.
Grappig, ik heb er helemaal niets van gevat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Grappig. Ik heb het altijd meer opgevat als om de kapen varen en de baarden en alles omdat het een ruw bestaan was en je tegen allerlei ontberingen moest kunnen.
Zolang een van ons het maar heeft gedaan zodat de novieten niet zonder dit prachtige lied door het leven hoeven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Grappig, ik heb er helemaal niets van gevat.
Ik weet nog dat wij als eerste in de straat zwart-wit YouTube kregen en dat alle kinderen kwamen kijken op woensdagmiddag. Maar dit lied ken ik voorwaar niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zelfs Spotless kent het niet, en dat zegt wat!
twitter:112Twente twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 20:17:42Oude Markt #Enschede afgegrendeld met hekken; 10.000 mensen aanwezig in centrum: http://t.co/0GduYBqj #SR12 #SR2012 #3FM reageer retweet
En terecht. Allochtoon.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mijn vriendin lacht me uit, omdat ik het nummer niet ken
Ze begon 'm gelijk mee te zingen en al. Verschrikkelijkquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze begon 'm gelijk mee te zingen en al. Verschrikkelijk
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zolang een van ons het maar heeft gedaan zodat de novieten niet zonder dit prachtige lied door het leven hoeven.
Je moet wel aardig levensmoe zijn wil je op de openingsavond naar SR gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef Ties02 het volgende:
twitter:112Twente twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 20:17:42Oude Markt #Enschede afgegrendeld met hekken; 10.000 mensen aanwezig in centrum: http://t.co/0GduYBqj #SR12 #SR2012 #3FM reageer retweet
Ik vind 'r leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze begon 'm gelijk mee te zingen en al. Verschrikkelijk
Ze deed de bewegingen er ook nog bij. Je mag 'r hebben.quote:
quote:
Probeer er toch nog maar wat van te maken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Donderdagavond tentamen contractenrecht. Vak is er de afgelopen 3 weken schandalig bij ingeschoten, eigenlijk alleen maar de hoorcolleges bezocht en de laatste 3 werkgroepen..
Nu even te twijfelen of ik straks lekker een filmpie opzet en alvast kerstvakantie neem of dat ik toch de uitdaging nog aan ga komende 2 dagen
Leuk nummer. Heart of Rock 'n Roll is wel lekkerder vind ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:24 schreef eriksd het volgende:
Heart and Soul natuurlijk. Synths, goede stem, koebel en galm. Nou, dan heb je behoorlijk wat van mijn wensen op een rij.
Nederlandse zeitgeist. Sounds legit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
waar?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Ik wil nog steeds die erik actie doen, maar ik durf niet
Binnenkomen, keihard je wetboek op tafel gooien en roepen : DE WET DAMES EN HEREN
En dit is leuk, omdat?...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Binnenkomen, keihard je wetboek op tafel gooien en roepen : DE WET DAMES EN HEREN
Hij blijft leuk. Morgen weer eens doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Dan maar hopen dat mensen gaan lachen, anders is het ook zo awkward.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Ik wil het zo graagquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Yreal het volgende:
Ik heb ook nog ergens een clip van Bang Her Hard.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Banger Hart ken ik dan weer wel. Lekker nummertje.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Rob de Nijs schrijft nooit zijn nummers zelf
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat mensen gaan lachen, anders is het ook zo awkward.
Je moet het denk ik ook op de juiste manier doen. Anders staat het debiel. Je moet een dergelijke actie kunnen hebben zeg maar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat mensen gaan lachen, anders is het ook zo awkward.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |