Wat naarquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie geen moer ik ben stekeblind lololrofl
Oh nee hij was vorige jaren ook al zo..quote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga er vanuit dat Ramon weer het keiluke plakpak doet.
Beter leze jonguhhhhhquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:58 schreef franklop het volgende:
Ik mis Coen's cafe nog in de OP trouwens
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, doet opdrachten en ook de liveuitzending.
Nope.quote:
nopequote:
Ja kunnen we meteen horen wat ze op het bandje hebben gezet dit jaar. Diamonds vind ik wel prima iigquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
En ze draaien braaf de reclame weg.
21u.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ook enig idee hoe laat, lieve Joris?
Ja je moet je ID meenemen dat wordt gecontroleerd en verder gewoon door de bodyscan, dan kun je zo doorlopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:15 schreef jorisoosterveld het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je geld in de brieven bus wilt gooien? Word je eerst gescreend of iets??
Nadat je door de metaaldetector heen ben wordt je gefouilleerd en moet je je bewijs van goed gedrag tonen, dan mag je doorlopen naar de brievenbus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:15 schreef jorisoosterveld het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je geld in de brieven bus wilt gooien? Word je eerst gescreend of iets??
nee, achter aan de rij ansluitenquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:15 schreef jorisoosterveld het volgende:
en een irisscanquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ja je moet je ID meenemen dat wordt gecontroleerd en verder gewoon door de bodyscan, dan kun je zo doorlopen.
GMTAquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nadat je door de metaaldetector heen ben wordt je gefouilleerd en moet je je bewijs van goed gedrag tonen, dan mag je doorlopen naar de brievenbus.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:16 schreef alors het volgende:
[..]
GMTA
ik kon niet op het woord fouilleren komen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
En dat dronken mens met d'r tietenlied.
Dronken gasten bij de microfoon, de Tiny Little Bigband die midden in de nacht weer eens komt spelen, leuke gesprekken via de telefoon.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat ik de graveyards moet missen. Altijd lachen.
quote:
Waarschijnlijk vanaf een uur of 19 met Domien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:23 schreef Dos37 het volgende:
Hoe laat ze het huis IN? Dat de deur om 21:00 op slot gaat snap ik maar komen ze om 20:59 een keer aanlopen of al iets eerder?
om 20.34.56.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:23 schreef Dos37 het volgende:
Hoe laat ze het huis IN? Dat de deur om 21:00 op slot gaat snap ik maar komen ze om 20:59 een keer aanlopen of al iets eerder?
Let's hope soquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk is Giel dit jaar wat vrolijker en vriendelijker en gezellig ..
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is twee jaar geleden wel gelukt ja.
<-- UI.
Ah daar gaan we weer met verschillen tussen de stream en radi/tvquote:
Ik kijk via de TV (satelliet), die is dus al later dan normaal FMquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah daar gaan we weer met verschillen tussen de stream en radi/tv.
En mijn stream is nog een seconde of 10 tragerquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kijk via de TV (satelliet), die is dus al later dan normaal FM
en "OMG CHECK DIE MEID! DAT ZO'N STOFZUIGER DAAR IN ZIJN GEHEEL INPAST?!!!!1eins"-posts.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kijk via de TV (satelliet), die is dus al later dan normaal FM
Wel waar, het is gewoon prutswerk, er zijn heel veel mensen die hulp hebben aangeboden gewoon geweigerd daar. Kinderachtig. En nu krijgt Naturalis het skelet, goh dat is toevallig!quote:
Het bleef nog lang onrustig in Den Haag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso die fucking pleurisbultrug![]()
Daarom komt er nu een vaste procedure om dit gezeur in de toekomst te voorkomen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:36 schreef alors het volgende:
[..]
Wel waar, het is gewoon prutswerk, er zijn heel veel mensen die hulp hebben aangeboden gewoon geweigerd daar. Kinderachtig. En nu krijgt Naturalis het skelet, goh dat is toevallig!
quote:
iedereen kan wel vanalles aanbieden maar lat de experts het ajb beoordelen. En niet die heks van de zeehondenquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:36 schreef alors het volgende:
[..]
Wel waar, het is gewoon prutswerk, er zijn heel veel mensen die hulp hebben aangeboden gewoon geweigerd daar. Kinderachtig. En nu krijgt Naturalis het skelet, goh dat is toevallig!
'Experts' van organisaties die er geen belang bij hebben dat zo'n dier gered wordt? Lijkt me op zijn minst nogal twijfelachtig. Als er mensen zijn die in soortgelijke situaties dieren hebben geholpen waarom die dan nu weigeren?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen kan wel vanalles aanbieden maar lat de experts het ajb beoordelen. En niet die heks van de zeehonden
True ja, ik ben ook geen hardcore activist, maar ik geloof er geen zak van dat alles correct is gedaan. En aangezien dit niet de laatste zal zijn die aanspoelt is een protocol wel aan te raden.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Was dat nou een sneer naar Eindhoven?
Ik kan het me voorstellen. Wat een accent..quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik versta die mensen niet zo goed
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon een grote barbeque organiseren voor mensen die in de buurt wonenquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
True ja, ik ben ook geen hardcore activist, maar ik geloof er geen zak van dat alles correct is gedaan. En aangezien dit niet de laatste zal zijn die aanspoelt is een protocol wel aan te raden.
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij heeft Enschede ook het grootst aaneengesloten terras...quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze noemde (alle?) steden op 'met een plein met gezellige cafeetjes er om heen'
Ja want ik ken mensen uit Enschede die wel normaal pratenquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen. Wat een accent..
quote:
Ik praat ook normaal!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja want ik ken mensen uit Enschede die wel normaal praten
Hier werkt ie op beide, pc en laptop. Heb nu de normale stream op pc en buitenstream op laptopquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
Die stream ligt wel best wat achter inderdaad.. op mijn laptop werkt hij wel, op de PC nietop de PC maar die 360 view opgezet maar die ligt 10 seconde voor (stream achter)
Wat doen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
Ik mag zondag backstage, ik ben nu een hele blije stuiterbal.
Haha dat is wel coolquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
Tof! Hoezo dat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
Pizza bezorgen toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
Ik vind de tijd maar traag gaan eigenlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd? Dat je denkt... ff half uurtje kijken.. en dat je dan opeens een paar uur verder bent?
Nee want ik weet en ga gewoon uren lang kijken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd? Dat je denkt... ff half uurtje kijken.. en dat je dan opeens een paar uur verder bent?
Geen idee ik heb een collega die zit in de DJ opleiding die vroeg of ik meeging. Ik dacht: HELL MOTHERFUCKIN YEAHquote:
Tofquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
Tof zeg!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
Wejoo wat tofquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:56 schreef Pino112 het volgende:
Ik mag zondag niet backstage, tof he?
Project X Enschedequote:
Tof.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:56 schreef Pino112 het volgende:
Ik mag zondag niet backstage, tof he?
Lezen vriend, lezen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
Maar Heloef hoe zit dat nou, heeft jouw sociale werkplaats een speciale actie die zo leuk is dat jullie daar mogen komen?
Niet nodig hier idd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, in Friesland hebben ze geen politie dus dit is inderdaad vreemd voor jou.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen idee ik heb een collega die zit in de DJ opleiding die vroeg of ik meeging. Ik dacht: HELL MOTHERFUCKIN YEAH
quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga er vandoor... ik zal kijken of ik vanavond wat foto's kan maken en later posten hier.
Geen kaartjes kunnen krijgen. En ook gemist op Lowlands... Bij er daarna pas achtergekomen hoe vet Alt-J is. Maar toen stond ik bij Freskuquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, nog een Alt-J-fan. Ga je ook naar het concert?
Mwah het valt nog mee, je kunt nog wel vooraan komenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
Is het eigenlijk al druk op het plein?? Ik kan nu alleen luisteren en niet kijken.
Moet eerst naar huis... eten maken, kinderen naar bed en dan pas richting oude markt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah het valt nog mee, je kunt nog wel vooraan komen.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:03 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Geen kaartjes kunnen krijgen. En ook gemist op Lowlands... Bij er daarna pas achtergekomen hoe vet Alt-J is. Maar toen stond ik bij Freskuvanwege vrienden die daar heen wilden.
Owww, tegen die tijd zal het wel wat drukker zijn hoop ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet eerst naar huis... eten maken, kinderen naar bed en dan pas richting oude markt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:10 schreef Ame_thyst het volgende:
wat ben ik blij dat we van bouncer af zijn, afschuwelijk nummer is dat toch
dat denk en verwacht ik wel. Ga er zo ook even langsfietsen op weg naar huis! Ben toch nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owww, tegen die tijd zal het wel wat drukker zijn hoop ik.
Ik betrapte me er laatst op dat ik bij het begin van het nummer begon te zingen: Paarden, ik hou zoveel van paardenquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik betrapte me er laatst op dat ik bij het begin van het nummer begon te zingen: Paarden, ik hou zoveel van paarden
Ruined, for ever.
Ik deed dat in Eindhoven ook, maar dat was om te Fok!ken dat ik er stondquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:21 schreef CindieY het volgende:
Ik heb net even een uurtje alleen maar zitten kijken, maar ik blijf me verbazen over mensen die bij elkaar staan maar dan ieder op hun eigen smartphone zitten te kijken. Lekker Twitteren/Facebooken hoe gezellig het wel niet is, terwijl je geen woord tegen elkaar zegt
ik ga hem speciaal voor jou aanvragenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:10 schreef Ame_thyst het volgende:
wat ben ik blij dat we van bouncer af zijn, afschuwelijk nummer is dat toch
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:22 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
ik ga hem speciaal voor jou aanvragen
Kan ik me nog herinneren van vorig jaar. Stelletje bontkraagjes, die er al langer dan twee uur stonden, vooraan bij het raam, maar gewoon weigerden om even opzij te gaan voor een paar kindjes. Ze wilden gewoon even kijken. Echt zielig. Ze begonnen ook meteen te schelden!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:21 schreef CindieY het volgende:
Ik heb net even een uurtje alleen maar zitten kijken, maar ik blijf me verbazen over mensen die bij elkaar staan maar dan ieder op hun eigen smartphone zitten te kijken. Lekker Twitteren/Facebooken hoe gezellig het wel niet is, terwijl je geen woord tegen elkaar zegt
Ik betrap mezelf er ook wel eens opquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:21 schreef CindieY het volgende:
wow die 3D cam is nicequote:Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef hole1988 het volgende:
linkjes
uitzending: http://www.3fm.nl/api/webcam
3D Cam: http://serious-request.yb.nl/release/index.html
DJ: http://livestreams.omroep.nl/3fm/seriousrequest_cam3
Brievenbus: http://livestreams.omroep.nl/3fm/seriousrequest_brievenbus
Buiten: http://livestreams.omroep.nl/3fm/seriousrequest_buiten
zie ik in de Arena altijd bij het voetballen. Je merkt het als er niet gespeeld wordt als het netwerk eruit knalt: iedereen gaat dan pas praten met elkaar, tot die tijd twitter, fb etcquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:21 schreef CindieY het volgende:
Heb rolfjen al een DM gestuurd om ze aan te passenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef hole1988 het volgende:
linkjes
uitzending: http://www.3fm.nl/api/webcam
3D Cam: http://serious-request.yb.nl/release/index.html
DJ: http://livestreams.omroep.nl/3fm/seriousrequest_cam3
Brievenbus: http://livestreams.omroep.nl/3fm/seriousrequest_brievenbus
Buiten: http://livestreams.omroep.nl/3fm/seriousrequest_buiten
Paul Stoel. Producer van de C&S-show.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Markeerstift het volgende:
Wie is die gast in dat hipstershirt?
Paul Stoel, de producertquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:30 schreef Markeerstift het volgende:
Wie is die gast in dat hipstershirt?
Oh, is dat nou Paul Stoel. Wat een verschrikkelijk shirt, veel erger kan bijna nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Paul Stoel. Producer van de C&S-show.
Ben je een keer op TV, trek je dat aan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, is dat nou Paul Stoel. Wat een verschrikkelijk shirt, veel erger kan bijna niet
Die trui van Sander dan gisterenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, is dat nou Paul Stoel. Wat een verschrikkelijk shirt, veel erger kan bijna niet
Tof juistquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alleen Uit de Hoogte vond ik leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga wel heen, kaartjes gewonnen bij 3FM.
Ik moet zo ook nog even naar het zwembad jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Straks nog even trainen en dan ben ik present.
Serieus? Mijn hemel, maar nee dat ga ik niet doen. Ik noem haar wel Roosmazwijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze doet met Timur de Updates. Ga je nu elke keer zeiken als ze in beeld is?
Gedraag je eens volwassen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Serieus? Mijn hemel, maar nee dat ga ik niet doen. Ik noem haar wel Roosmazwijn.
Nee gek. Ik moet om 05.30 zelf trainen. Maar ik blijf tot 0.00u denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet zo ook nog even naar het zwembad ja. Hele nacht ben je erbij?
Oh zij was Johannes.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
![]()
hebben ze haar wel gered toen ze aangespoeld was?
Dat is dus hetzelfde. Hoef je niet te doen hoor, we weten het nu welquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Serieus? Mijn hemel, maar nee dat ga ik niet doen. Ik noem haar wel Roosmazwijn.
Gewoon doorhalen tot 5.30!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee gek. Ik moet om 05.30 zelf trainen. Maar ik blijf tot 0.00u denk ik
Mwah, nee.quote:
oh leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze doet met Timur de Updates. Ga je nu elke keer zeiken als ze in beeld is?
Ik ga niet elke update roepen "DAAR IS ZE WEER JOHANNES DE BULTRUG" maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is dus hetzelfde. Hoef je niet te doen hoor, we weten het nu wel
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet elke update roepen "DAAR IS ZE WEER JOHANNES DE BULTRUG" maak je geen zorgen.
loefquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet elke update roepen "DAAR IS ZE WEER JOHANNES DE BULTRUG" maak je geen zorgen.
Stoer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat? Ik maak me nu al onmogelijk maar he.quote:
whut?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat? Ik maak me nu al onmogelijk maar he.
Nee? echt ja !?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat? Ik maak me nu al onmogelijk maar he.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:42 schreef CindieY het volgende:
Ik zat me al een tijdje af te vragen waarom Paul Rabbering ook een linkje op z'n naam heeft, tot ik klikte. Briljant
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:41 schreef Guanabana het volgende:
Hee oude vrienden!
Omg, een eigen subforum, toe maar! Toch denk ik dat ik dit jaar niet zo heel veel te vinden ben hier. Wel allemaal veel plezier gewenst met Serious Request 2012
Ik moest zo hard lachen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:42 schreef CindieY het volgende:
Ik zat me al een tijdje af te vragen waarom Paul Rabbering ook een linkje op z'n naam heeft, tot ik klikte. Briljant
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:42 schreef CindieY het volgende:
Danke schon.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:41 schreef Guanabana het volgende:
Hee oude vrienden!
Omg, een eigen subforum, toe maar! Toch denk ik dat ik dit jaar niet zo heel veel te vinden ben hier. Wel allemaal veel plezier gewenst met Serious Request 2012
Bam!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]Held.
Alleen nog even › toevoegen voor elk link-streampje en je bent geweldig.
Nee joh meid ja echt joh niet te geleuven meid.quote:
Al jaren niet meer, alleen met dat waterdoel toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:44 schreef tralalala het volgende:
Geen fietshok dit keer? Of was dit vorig jaar ook al niet meer?
Echt geweldig inderdaad!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:48 schreef wolfrolf het volgende:
Die "3D" camera is gaaf zeg!!!
Heb ik ook ff in de OP gezet trouwens.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er zo'n zin in hé jongens![]()
Op mijn 64bit windows7 PC als een tierelierquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij loopt hier nog wel wat stroef.
Ik zie nu pas dat 'fluitje in mond, niet gagball'quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op mijn 64bit windows7 PC als een tierelier
Ik zat al te scrollenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaaf inderdaad!
Mis alleen nog de zoom optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |