H heeft PSV zowat failliet gemaakt, met zijn vriendje Lquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Betekent niet dat hij niet wat kennis in de scouting kan stoppen..
[..]
Ik zou je nog bijna geloven ookMaar de 'G' heeft mij ook nog niet echt kunnen overtuigen in zijn carriere iniedergeval.
Alhoewel, 'G' ligt weer in de buurt van de 'H', en die zie graag terugkomen in een functie als TD.
Ach Dickie wil kampioen worden, net als bij Glasgow Rangers.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:58 schreef Chase_Utley het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)issing-bij-PSV.dhtml
Dit kan toch niet jongens...
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:58 schreef Chase_Utley het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)issing-bij-PSV.dhtml
Dit kan toch niet jongens...
Dick durft de woorden niet in de mond te nemen dat Brands allerlei miskopen heeft gedaan. Hoe kun je serieus beweren dat er doorgeselecteerd moet worden en deze groep al drie jaar bij elkaar isquote:Advocaat geeft min of meer toe dat hij dit euvel ook niet kan verhelpen. 'Deze groep is tweeënhalf tot drie jaar bij elkaar, het is tijd voor verfrissing. Ook om deze problemen te tackelen.'
[..]
Van het basisteam dat zaterdag gelijkspeelde bij NEC, zitten alleen Atiba Hutchinson, Wilfred Bouma en Jeremain Lens langer dan anderhalf jaar bij de club.
M'n punt van gisteren wordt dus direct bevestigd, jeugd verhuren aan FC Eindhoven heeft bar weinig nut op het momenttwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 16:10:07Als de A1 van #PSV al van FC #Eindhoven wint, heeft het weinig zin om daar spelers te stallen. reageer retweet
BRands == grootste faalTD ooit. Maar al die PSV'ertjes hier maar op HMF kankeren hoor, toen hij al waarschuwde voor het naderende gevaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:43 schreef Scarface88 het volgende:
Dick durft de woorden niet in de mond te nemen dat Brands allerlei miskopen heeft gedaan.
Kapitaalsvernietiging.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef de_boswachter het volgende:
Tyton mag zelfs tegen Rijnsburgse Boys niet keepen
Daar heeft Dick schijt aan. Korte termijn is voor hem belangrijker.quote:
Die 2mio is dan nog te overzien. Vooral in vergelijking met andere spelers die nog op de Herdgang ergens rondhangen natuurlijk.quote:
Jup. Net als Matavz. Volgens mij hoopt Brands met Strootman het kapitaal wat er vernietigd wordt met deze twee spelers terug te verdienen met een transfer. M.a.w. we schieten niks ermee op.quote:
Hij zal ook een behoorlijk salaris verdienen lijkt mij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die 2mio is dan nog te overzien. Vooral in vergelijking met andere spelers die nog op de Herdgang ergens rondhangen natuurlijk.
Ik weet niet hoeveel hij verdient. Niet meer dan 1mio iig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij zal ook een behoorlijk salaris verdienen lijkt mij.
Je zou hem kunnen opstellen omdat het gewoon een veel betere doelman is dan Waterman. Maar goed, als zowel Rutten als Advocaat twijfels in je hebben dan zal je toch iets niet goed doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel hij verdient. Niet meer dan 1mio iig.
Maar moet je m blijven opstellen, omdat hij een behoorlijk salaris verdient? We hebben spelers gehad die vele malen meer verdien(d)en. In dit soort wedstrijden kan je hem inderdaad nog opstellen misschien, maar zo veel zal dat niet schelen in VP. Engelaar, dat is kapitaalsvernietiging. En als toppunt was er Kromkamp nog..
Klopt. Ik zie wel waarom Waterman erin staat ipv Tyton. Maar dat hij zo weinig vertrouwen krijgt verbaast me dan wel weer enigszins.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je zou hem kunnen opstellen omdat het gewoon een veel betere doelman is dan Waterman. Maar goed, als zowel Rutten als Advocaat twijfels in je hebben dan zal je toch iets niet goed doen.
Sowiesoquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Verder moet je als PSV slim is niet ingaan op de eisen van Advocaat in de roep om versterking. Tenzij je al je ballast (Manolev, Vukovic, Nijland, Engelaar).
Het salarishuis is volgens mij helemaal niet te groot. Op een aantal spelers na ( uit het 'Reker-tijdperk' ) verdient niemand meer boven de 1mio, tenzij ze zichzelf al bewezen hebben. Zelfs vBommel verdient onder de 1mio.quote:Want het is echt gevaarlijk spel om nu weer voor de hoofdprijs versterking te halen terwijl je salarishuis nog steeds te groot is.
Alle redenen voor Sanders om Brands te bedanken voor zijn diensten en op zoek te gaan naar een nieuwe technisch directeur.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt Brands met Strootman het kapitaal wat er vernietigd wordt met deze twee spelers terug te verdienen met een transfer. M.a.w. we schieten niks ermee op.
Lens verdient 1,1 miljoen toch?quote:Het salarishuis is volgens mij helemaal niet te groot. Op een aantal spelers na ( uit het 'Reker-tijdperk' ) verdient niemand meer boven de 1mio, tenzij ze zichzelf al bewezen hebben. Zelfs vBommel verdient onder de 1mio.
Maar er moeten geen hoofdprijzen betaald worden nee. Dat lijkt me duidelijk
Thijs Slegers meldde laatst dat het salarishuis nog steeds te groot is (Komt ook door de NIjlandjes en Engelaars)quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Het salarishuis is volgens mij helemaal niet te groot. Op een aantal spelers na ( uit het 'Reker-tijdperk' ) verdient niemand meer boven de 1mio, tenzij ze zichzelf al bewezen hebben. Zelfs vBommel verdient onder de 1mio.
Maar er moeten geen hoofdprijzen betaald worden nee. Dat lijkt me duidelijk
Volgens mij inderdaad zoiets. Maar ook Lens komt nog uit het 'Reker-Tijderperk'. En die heeft de 1e 2jaar nog nauwelijks gespeeld. Iniedergeval niet goedquote:
*'Reker-Tijdperk' dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Thijs Slegers meldde laatst dat het salarishuis nog steeds te groot is (Komt ook door de NIjlandjes en Engelaars)*
Ik geloof trouwens niet dat Van Bommel onder de 1 miljoen zit.
Dan nog steeds is het salarishuis te groot, dat is wat ik zei en wat jij tegensprak.quote:
Blijft een mooi filmpjequote:
Ik spreek dat helemaal niet tegen. Het is alleen dat ik ex die spelers rekende. Want PSV doet er toch alles aan om hen kwijt te raken. Zelfs ingenieuze ideeën worden uit de kast gehaald, zie Manolev.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan nog steeds is het salarishuis te groot, dat is wat ik zei en wat jij tegensprak.
Waarom zou je exclusief die spelers rekenen? Die maken toch ook gewoon deel uit van het salarishuis? Tikkeltje creatief boekhouden van jouw zijde.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik spreek dat helemaal niet tegen. Het is alleen dat ik ex die spelers rekende. Want PSV doet er toch alles aan om hen kwijt te raken. Zelfs ingenieuze ideeën worden uit de kast gehaald, zie Manolev.
Buiten hen (laten we zeggen 4/5 spelers die echt te veel verdienen, conform hun prestaties) vallen de salarissen wel mee.
En Manolev verdient ook onder de mio btw.
Omdat de ergste spelers al weg zijn. Engelaar is nog de enige echte grootverdiener. De andere spelers (uit het R-T)verdienen conform hun prestaties erg veel ja, maar niet buitengewoon in vergelijking met andere clubs/andere salarissen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom zou je exclusief die spelers rekenen? Die maken toch ook gewoon deel uit van het salarishuis?
quote:Tikkeltje creatief boekhouden van jouw zijde.
Maar de contracten van Manolev en Marcelo worden wel gewoon zonder moeite verlengd. Met opwaarderingen. Terwijl die niet echt van het niveau zijn dat PSV wil nastreven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat de ergste spelers al weg zijn. Engelaar is nog de enige echte grootverdiener. De andere spelers verdienen conform hun prestaties erg veel ja, maar niet buitengewoon in vergelijking met andere clubs/andere salarissen.
Klopt. Kan ik moeilijk ontkennen. Maar achter het verlengen van Manolev zat, zoals ik al zei, een (achterlijk) idee. Ik snap ook niet waarom Brands dit doet nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar de contracten van Manolev en Marcelo worden wel gewoon zonder moeite verlengd. Met opwaarderingen. Terwijl die niet echt van het niveau zijn dat PSV wil nastreven.
Tuurlijk worden de contracten van Manolev en Marcelo verlengt. Een Marcelo laat je toch niet transfervrij vertrekken om dan een vervanger á 5 miljoen aan te moeten trekken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar de contracten van Manolev en Marcelo worden wel gewoon zonder moeite verlengd. Met opwaarderingen. Terwijl die niet echt van het niveau zijn dat PSV wil nastreven.
Er zit overal totaal geen idee achter. Er was ook interesse voor Engelaar maar omdat Brands nog een transfersom wilde zien ging de deal niet door. Nu schrijf je salaris af en heb je niks. Had je 'm transfervrij laten gaan had je dat in ieder geval bespaart.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Kan ik moeilijk ontkennen. Maar achter het verlengen van Manolev zat, zoals ik al zei, een (achterlijk) idee. Ik snap ook niet waarom Brands dit doet nee.
Maar deze spelers moeten gewoon verkocht worden ja. Mn Engelaar + hele verdediging (ex. Willems/Pieters). Dan moeten er gewoon verantwoorde vervangers gehaald worden die wel een bal kunnen wegtrappen.
Maar zijn dan weer mn spelers die niveau tekort komen. Niet daadwerkelijk het salarishuis te buiten gaan.
Beetje dan.![]()
Nee man. Puur skill.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk als dieptepass op Matavz bedoeld ofzo
...quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk als dieptepass op Matavz bedoeld ofzo
Nu snap ik deze tweet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gisteren....![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 17-12-2012 om 20:20:36Volgers in verwarring over Jong #PSV. Een zweepslag is een plotse spierblessure, er is niemand die de scheids met een zweep heeft geslagen. reageer retweet
En Narsingh die zelfs hier zijn man niet voorbij komtquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon tegen de amateurs weer een kans of 3-4 weg geven in één helft.
En Wijnaldum die zelfs tegen amateurs kans op kans mist.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En Narsingh die zelfs hier zijn man niet voorbij komt
Enige speler die domineert zoals je mag verwachten van PSV-spelers tegen amateurs.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef tompsv18 het volgende:
Strootbaas lekker bezig met zijn passes
Matavz is ook goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Enige speler die domineert zoals je mag verwachten van PSV-spelers tegen amateurs.
Maakt 2 goals maar verder onzichtbaar. Buiten zijn doelpunten heb je meestal weinig aan hem.quote:
Matavz is een afmaker en dat doet hij goed.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maakt 2 goals maar verder onzichtbaar. Buiten zijn doelpunten heb je meestal weinig aan hem.
Alleen is zo'n 1 dimensionale spits bijna niet meer van deze tijd. Helemaal als een tegenstander gaat inzakken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Matavz is een afmaker en dat doet hij goed.
Ik heb het dan ook over vandaag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen is zo'n 1 dimensionale spits bijna niet meer van deze tijd. Helemaal als een tegenstander gaat inzakken.
tis net Romarioquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maakt 2 goals maar verder onzichtbaar. Buiten zijn doelpunten heb je meestal weinig aan hem.
Maar ben je het buiten vandaag om dan wel met mij eens?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over vandaag.
Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar ben je het buiten vandaag om dan wel met mij eens?
Hopelijk niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef Chase_Utley het volgende:
Napoli wordt trouwens misschien uit de EL gezet, mogen jullie dan alsnog komen opdraven?
Dit moet een grap zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gisteren....![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is toen met Feyenoord ook niet gebeurd, toen kreeg Tottenham gewoon een byequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef Chase_Utley het volgende:
Napoli wordt trouwens misschien uit de EL gezet, mogen jullie dan alsnog komen opdraven?
Als het voor de loting is, dan krijgt beste nummer 3.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef Chase_Utley het volgende:
Dit soort wedstrijden kijk ik niet eens meer. Maar goed, die beker is ook pas interessant vanaf de finale.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef Equites het volgende:
Deze mannen verdienen per persoon meer dan de minister president en spelen als een stel halve zolen.
Nostradamus weer hè. Ik heb hem eerlijk gezegd niet of nauwelijks een wedstrijd goed zien voorspellen.twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 22:32:48Ja. Zo doe je dat. Voorspellen is een vak
#rijpsv is 0-4 geworden, zoals #nostradamus eerder vanavond vertelde reageer retweet
Hoeft ook niet, is nog jong daarnaast is er een betere op zijn positiequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef mrstylo het volgende:
Depay was tot minuut 60/70 echt goed. Daarna was hij te vermoeiend en kon hij zijn kansen niet afmaken. Moet dus nog fitter worden, maar dat krijg je door veel wedstrijden te spelen. Dus onder Advocaat wordt hij nooit een volwaardige A speler.
Valt me tegen Dickie. Internationals mogen blijven falen totdat ze er bij neervallen en Depay krijgt geen eerlijke kans. Jammer dit.twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 23:10:20#Advocaat over #Depay: "Hij moet meer aan spelen toekomen. Bij #PSV is dat moeilijk, met drie internationals voor zich." reageer retweet
Ja?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:16 schreef tompsv18 het volgende:
Sommige spelers kun je niet beter maken, die komen simpelweg tekort voor dit niveau.
Erg vreemde reactie. Dit heeft niet veel met spelers beter te maken. Maar toch even reageren op je punten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja?
Ritzmaier verkrachten op LB en dat is beter proberen te maken?
Wanneer je B team inzet Engelaar boven eigen jeugd kiezen?
Mertens is geblesseerd en normaal moet nummer 2 spelen, maar toch kiest hij voor iemand anders.
Hij haat jeugd en hij moet dat gewoon toegeven.
Misschien was het toen uit nood, maar wanneer er kans was dat hij op midden veld kon spelen kreeg Engelaar zijn eigenlijke kans.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Erg vreemde reactie. Dit heeft niet veel met spelers beter te maken. Maar toch even reageren op je punten.
- Ritzmaier speelde er uit nood, de andere linksbacks waren allemaal geblesseerd. En het is tenminste een jongen uit de jeugd. Weer niet goed?
Eerste 60 minuten goed. En ja is normaal dat hij zich zelf wilt bewijzen. Advocaat geeft hem zo weinig kans, dat hij maar 2 á 3 wedstrijden per half jaar krijgt om zichzelf te bewijzen. Tegen Twente had hij bijvoorbeeld niet eens hem ingezet.quote:- Depay heeft vandaag laten zien nog geen basisspeler voor PSV te zijn. Ging veel te geforceerd op zoek naar een doelpunt en deed daardoor soms de gekste dingen. Dacht ook alleen nog maar aan zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |