Ik heb het dan ook over vandaag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen is zo'n 1 dimensionale spits bijna niet meer van deze tijd. Helemaal als een tegenstander gaat inzakken.
tis net Romarioquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maakt 2 goals maar verder onzichtbaar. Buiten zijn doelpunten heb je meestal weinig aan hem.
Maar ben je het buiten vandaag om dan wel met mij eens?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over vandaag.
Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar ben je het buiten vandaag om dan wel met mij eens?
Hopelijk niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef Chase_Utley het volgende:
Napoli wordt trouwens misschien uit de EL gezet, mogen jullie dan alsnog komen opdraven?
Dit moet een grap zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gisteren....![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is toen met Feyenoord ook niet gebeurd, toen kreeg Tottenham gewoon een byequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef Chase_Utley het volgende:
Napoli wordt trouwens misschien uit de EL gezet, mogen jullie dan alsnog komen opdraven?
Als het voor de loting is, dan krijgt beste nummer 3.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef Chase_Utley het volgende:
Dit soort wedstrijden kijk ik niet eens meer. Maar goed, die beker is ook pas interessant vanaf de finale.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef Equites het volgende:
Deze mannen verdienen per persoon meer dan de minister president en spelen als een stel halve zolen.
Nostradamus weer hè. Ik heb hem eerlijk gezegd niet of nauwelijks een wedstrijd goed zien voorspellen.twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 22:32:48Ja. Zo doe je dat. Voorspellen is een vak
#rijpsv is 0-4 geworden, zoals #nostradamus eerder vanavond vertelde reageer retweet
Hoeft ook niet, is nog jong daarnaast is er een betere op zijn positiequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef mrstylo het volgende:
Depay was tot minuut 60/70 echt goed. Daarna was hij te vermoeiend en kon hij zijn kansen niet afmaken. Moet dus nog fitter worden, maar dat krijg je door veel wedstrijden te spelen. Dus onder Advocaat wordt hij nooit een volwaardige A speler.
Valt me tegen Dickie. Internationals mogen blijven falen totdat ze er bij neervallen en Depay krijgt geen eerlijke kans. Jammer dit.twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 23:10:20#Advocaat over #Depay: "Hij moet meer aan spelen toekomen. Bij #PSV is dat moeilijk, met drie internationals voor zich." reageer retweet
Ja?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:16 schreef tompsv18 het volgende:
Sommige spelers kun je niet beter maken, die komen simpelweg tekort voor dit niveau.
Erg vreemde reactie. Dit heeft niet veel met spelers beter te maken. Maar toch even reageren op je punten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja?
Ritzmaier verkrachten op LB en dat is beter proberen te maken?
Wanneer je B team inzet Engelaar boven eigen jeugd kiezen?
Mertens is geblesseerd en normaal moet nummer 2 spelen, maar toch kiest hij voor iemand anders.
Hij haat jeugd en hij moet dat gewoon toegeven.
Misschien was het toen uit nood, maar wanneer er kans was dat hij op midden veld kon spelen kreeg Engelaar zijn eigenlijke kans.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Erg vreemde reactie. Dit heeft niet veel met spelers beter te maken. Maar toch even reageren op je punten.
- Ritzmaier speelde er uit nood, de andere linksbacks waren allemaal geblesseerd. En het is tenminste een jongen uit de jeugd. Weer niet goed?
Eerste 60 minuten goed. En ja is normaal dat hij zich zelf wilt bewijzen. Advocaat geeft hem zo weinig kans, dat hij maar 2 á 3 wedstrijden per half jaar krijgt om zichzelf te bewijzen. Tegen Twente had hij bijvoorbeeld niet eens hem ingezet.quote:- Depay heeft vandaag laten zien nog geen basisspeler voor PSV te zijn. Ging veel te geforceerd op zoek naar een doelpunt en deed daardoor soms de gekste dingen. Dacht ook alleen nog maar aan zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |