abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:29:17 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120459564
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sulejmani werd nog gehaald onder Geel geloof ik. Maar dan nog:

Geel sloot met winst af
Jol wilde allemaal debielen en Geel moest het maar allemaal toelaten.

Kan je niet op de TD afschuiven zoiets.
Natuurlijk wel, daar is de TD voor
pi_120459571
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nog even :'). Je weet niet wat Geel heeft gedaan met de meest beperkte voetballers. Dalijk gaat die man pas écht cashen.
Jip Singh, Mathijssen, el Haboui, Vormer, Goossens stuk voor stuk bazen. Pelle kwam op voorhand van clubhopper Koeman.

De rest, die nog geen enkel Europees topduel hebben gespeeld komen van Varkenoord. Factor geluk voor Geel.
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:31:18 #53
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_120459619
Sowieso, zeggen dat van Geel zo'n meester is in scouten:

quote:
Op 17 februari 2008 werd het rapport openbaar gemaakt. De meeste kritiek werd gericht op Van Geel: spelers waren aangekocht zonder scoutingrapport of na negatief advies van de scouts.
Ajax rapport van enkele jaren geleden. Toppertje die man, zoals tammepiet goed aangeeft heeft die man gewoon geluk gehad met enkele spelers. Enige wat hij voortreffelijk kan is onderhandelen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_120459646
quote:
8s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:29 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Jip Singh, Mathijssen, el Haboui, Vormer, Goossens stuk voor stuk bazen. Pelle kwam op voorhand van clubhopper Koeman.

De rest, die nog geen enkel Europees topduel hebben gespeeld komen van Varkenoord. Factor geluk voor Geel.
Mathijsen, uitstekende aankoop.
Guidetti, Bakkal. Pellé.
Janmaat.

Maargoed, ik snap dat je wil kankeren op Van Geel. Jullie weten wel beter diep in je hart. :).
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:32:48 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120459669
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jullie weten wel beter diep in je hart. :).
Dat zou juist voor jou moeten gelden
pi_120459672
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sulejmani werd nog gehaald onder Geel geloof ik. Maar dan nog:

Geel sloot met winst af
Jol wilde allemaal debielen en Geel moest het maar allemaal toelaten.

Kan je niet op de TD afschuiven zoiets.
Jol kwam na van Basten dus dit klopt ook al niet, maar goed dit is het PSV topic. :)
pi_120459677
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Sowieso, zeggen dat van Geel zo'n meester is in scouten:

[..]

Ajax rapport van enkele jaren geleden. Toppertje die man, zoals tammepiet goed aangeeft heeft die man gewoon geluk gehad met enkele spelers. Enige wat hij voortreffelijk kan is onderhandelen.
Dat rapport is ook zeer representatief ja. In die tijd kocht Ajax alles wat los en vast zat, omdat die vetklep riep "MEEEERRRRRRRRR SPELERS IK MOET ER MEER IK WIL ER MEER". Zijn eetpatroon zat ook vast in de verbreding van zijn selectie zegmaar.
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:33:43 #58
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_120459704
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat rapport is ook zeer representatief ja. In die tijd kocht Ajax alles wat los en vast zat, omdat die vetklep riep "MEEEERRRRRRRRR SPELERS IK MOET ER MEER IK WIL ER MEER". Zijn eetpatroon zat ook vast in de verbreding van zijn selectie zegmaar.
Ga nou eerst eens kijken wie er trainer was voor dat je wat roept. Er klopt helemaal niets van.

Edit: O, het is ineens Ten Cate. Okay.
pi_120459741
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

Toen van Basten kwam ging hij weg dus dat klopt niet
Ik heb het over Ten Cate hoor vriend. Jol :') is niet eens serieus te nemen.
pi_120459758
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:33 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ga nou eerst eens kijken wie er trainer was voor dat je wat roept. Er klopt helemaal niets van.
Ik heb het over Ten Cate hoor vriend. Jol :') is niet eens serieus te nemen.
pi_120459783
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:32 schreef j0rdiiii het volgende:

maar goed dit is het PSV topic. :)
pi_120459788
O, ik zie zelf dat ik Jol typte :').

ik bedoelde vanzelfsprekend Ten Cate.
pi_120459799
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:35 schreef StijnDa het volgende:

[..]

True that, so off we go.
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:37:56 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120459868
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

True that, so off we go.
Blijft wel staan dat Brands het gewoon niet zo goed heeft gedaan als TD
pi_120459894
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

Blijft wel staan dat Brands het gewoon niet zo goed heeft gedaan als TD
laten we op dat argument even doorgaan, dat blijft altijd een erg lekkere discussie :9.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2012 14:39:04 ]
pi_120459936
Ah, de mongoloide Feyenoorder is terug. Dolle pret :')

Ik heb van afgelopen zaterdag slechts de samenvatting gezien, maar zo onterecht vond ik het gelijkspel niet? PSV heeft wat meer kwaliteit en had het daarom eerder op slot moeten gooien, maar ik heb NEC ook een paar levensgrote kansen zien proberen te maken.
Dit, dus.
pi_120460037
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:39 schreef Buitendam het volgende:
Ah, de mongoloide Feyenoorder is terug. Dolle pret :')

Ik heb van afgelopen zaterdag slechts de samenvatting gezien, maar zo onterecht vond ik het gelijkspel niet? PSV heeft wat meer kwaliteit en had het daarom eerder op slot moeten gooien, maar ik heb NEC ook een paar levensgrote kansen zien proberen te maken.
Grote delen van de wedstrijd lieten ze PSV gewoon komen en PSV kon zoals al vaker het spel niet maken. 2e helft meer ruimte en meer kansen voor PSV maar die gingen er niet in.
pi_120460310
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:43 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Grote delen van de wedstrijd lieten ze PSV gewoon komen en PSV kon zoals al vaker het spel niet maken. 2e helft meer ruimte en meer kansen voor PSV maar die gingen er niet in.
Ja, daar moet na de kerst toch maar eens scherp naar gekeken worden. Zaterdag NAC pakken en als wintermeister aan de tweede competitiehelft beginnen. De enige die me tot nu toe echt kan bekoren is Matavz, daar mag het zaakje omheen worden gebouwd wat mij betreft.
Dit, dus.
pi_120460646
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, daar moet na de kerst toch maar eens scherp naar gekeken worden. Zaterdag NAC pakken en als wintermeister aan de tweede competitiehelft beginnen. De enige die me tot nu toe echt kan bekoren is Matavz, daar mag het zaakje omheen worden gebouwd wat mij betreft.
Gewaagd, een team om iemand heen bouwen die nog niet structureel heeft aangetoond het niveau aan te kunnen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120460759
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:00 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Gewaagd, een team om iemand heen bouwen die nog niet structureel heeft aangetoond het niveau aan te kunnen.
En toch is hij de enige die het op zijn positie het beste doet, in mijn ogen.
Dit, dus.
pi_120460846
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En toch is hij de enige die het op zijn positie het beste doet, in mijn ogen.
Maar als je het team om Matavz gaat bouwen dan heb je een groot probleem als Matavz uit de wedstrijd gespeeld wordt. De kracht van PSV was juist (ondanks het missen van vele kansen) dat ze niet afhankelijk zijn van 1 speler voor de doelpunten.
Ik zou zelf nooit in ieder geval willen zien dat mijn team om een beperkte voetballer wordt gebouwd. Dat vond ik bij Ajax en Huntelaar ook al geen groot succes.
pi_120460961
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:53 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat vind ik vrij risicovol aangezien de kans groot is dat Dickie na dit seizoen weer weg is.
Betekent niet dat hij niet wat kennis in de scouting kan stoppen.. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het is zo pijnlijk: wat doet die Brands nog bij jullie. Nagel aan jullie doodskist, net als Bosz / Beenhakker bij Feyenoord.

Bewijs: je moet geen Technisch Directeur nemen met als beginletter van zijn achternaam een "B". Overduidelijk. Die leveren je alleen extra Belasting op de loonlijsten op.

Neem er liever een met een "G", die leveren Geld op. ;).
Ik zou je nog bijna geloven ook :{ Maar de 'G' heeft mij ook nog niet echt kunnen overtuigen in zijn carriere iniedergeval.

Alhoewel, 'G' ligt weer in de buurt van de 'H', en die zie graag terugkomen in een functie als TD.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120461053
RikElfrink twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 14:26:51 De #PSV jeugd van Phillip Cocu al 0-2 voor tegen de profs van FC Eindhoven. Weer Muzaqi. reageer retweet
A1 staat met 0-2 voor tegen FCE :{ . Misschien dan maar spelers die wat ervaring op moeten doen naar de A1 sturen? ;)

Muzaqi, het broertje van een oude maat. Nog zo'n coolboy die toevallig kan scoren ^O^
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120461838
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Maar als je het team om Matavz gaat bouwen dan heb je een groot probleem als Matavz uit de wedstrijd gespeeld wordt. De kracht van PSV was juist (ondanks het missen van vele kansen) dat ze niet afhankelijk zijn van 1 speler voor de doelpunten.
Ik zou zelf nooit in ieder geval willen zien dat mijn team om een beperkte voetballer wordt gebouwd. Dat vond ik bij Ajax en Huntelaar ook al geen groot succes.
Ik bedoelde eigenlijk niet dat het team in dienst moet treden van Matavz, ik bedoel dat ik 1 speler echt heel goed vind spelen en dat is Matavz. Hij moet samen met bijvoorbeeld Strootman als fundament worden gezien en dan moet er eens kritisch worden gekeken naar de rest van het team. Wie voldoet, wie niet?

Ik ben het met je eens dat de kracht van PSV is dat Mertens, Lens, Narsingh, Toivonen etc. kunnen scoren. Geen topscorer leveren maar wel heel veel scoren, dat is wel een krachtig uitgangspunt.
Dit, dus.
pi_120465482
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:01:32 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120465635
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Betekent niet dat hij niet wat kennis in de scouting kan stoppen.. :)

[..]

Ik zou je nog bijna geloven ook :{ Maar de 'G' heeft mij ook nog niet echt kunnen overtuigen in zijn carriere iniedergeval.

Alhoewel, 'G' ligt weer in de buurt van de 'H', en die zie graag terugkomen in een functie als TD.
H heeft PSV zowat failliet gemaakt, met zijn vriendje L
pi_120465816
quote:
Ach Dickie wil kampioen worden, net als bij Glasgow Rangers.
Veel succes straks.
pi_120467274
quote:
quote:
Advocaat geeft min of meer toe dat hij dit euvel ook niet kan verhelpen. 'Deze groep is tweeënhalf tot drie jaar bij elkaar, het is tijd voor verfrissing. Ook om deze problemen te tackelen.'

[..]

Van het basisteam dat zaterdag gelijkspeelde bij NEC, zitten alleen Atiba Hutchinson, Wilfred Bouma en Jeremain Lens langer dan anderhalf jaar bij de club.
Dick durft de woorden niet in de mond te nemen dat Brands allerlei miskopen heeft gedaan. Hoe kun je serieus beweren dat er doorgeselecteerd moet worden en deze groep al drie jaar bij elkaar is :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_120471615
RikElfrink twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 16:10:07 Als de A1 van #PSV al van FC #Eindhoven wint, heeft het weinig zin om daar spelers te stallen. reageer retweet
M'n punt van gisteren wordt dus direct bevestigd, jeugd verhuren aan FC Eindhoven heeft bar weinig nut op het moment
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_120472027
Bijna weer kerst.

pi_120472461
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:43 schreef Scarface88 het volgende:
Dick durft de woorden niet in de mond te nemen dat Brands allerlei miskopen heeft gedaan.
BRands == grootste faalTD ooit. Maar al die PSV'ertjes hier maar op HMF kankeren hoor, toen hij al waarschuwde voor het naderende gevaar.

Als je gasten als Wijnaldem koopt voor 6 miljoen :') Ben je dan goed in je kokosnoot of wat?

Jullie mogen Leerdam trouwens wel hebben als RB, jullie hele verdediging lag eruit toch? 3 miljoen is wel een goede prijs.
pi_120473251
Tyton mag zelfs tegen Rijnsburgse Boys niet keepen :')
U MAD?
pi_120473489
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef de_boswachter het volgende:
Tyton mag zelfs tegen Rijnsburgse Boys niet keepen :')
Kapitaalsvernietiging.
pi_120473645
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kapitaalsvernietiging.
Daar heeft Dick schijt aan. Korte termijn is voor hem belangrijker.
pi_120473654
quote:

[..]

Kapitaalsvernietiging.
Die 2mio is dan nog te overzien. Vooral in vergelijking met andere spelers die nog op de Herdgang ergens rondhangen natuurlijk.
pi_120473736
quote:

[..]

Kapitaalsvernietiging.
Jup. Net als Matavz. Volgens mij hoopt Brands met Strootman het kapitaal wat er vernietigd wordt met deze twee spelers terug te verdienen met een transfer. M.a.w. we schieten niks ermee op.

Beter laat hij Tyton keepen dit seizoen en verpatsen ze hem deze zomer. Zoet gaat toch 1e keeper worden volgend jaar.
U MAD?
pi_120473824
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Die 2mio is dan nog te overzien. Vooral in vergelijking met andere spelers die nog op de Herdgang ergens rondhangen natuurlijk.
Hij zal ook een behoorlijk salaris verdienen lijkt mij.
pi_120474273
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Hij zal ook een behoorlijk salaris verdienen lijkt mij.
Ik weet niet hoeveel hij verdient. Niet meer dan 1mio iig.

Maar moet je m blijven opstellen, omdat hij een behoorlijk salaris verdient? We hebben spelers gehad die vele malen meer verdien(d)en. In dit soort wedstrijden kan je hem inderdaad nog opstellen misschien, maar zo veel zal dat niet schelen in VP. Engelaar, dat is kapitaalsvernietiging. En als toppunt was er Kromkamp nog.. ;)
pi_120474462
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel hij verdient. Niet meer dan 1mio iig.

Maar moet je m blijven opstellen, omdat hij een behoorlijk salaris verdient? We hebben spelers gehad die vele malen meer verdien(d)en. In dit soort wedstrijden kan je hem inderdaad nog opstellen misschien, maar zo veel zal dat niet schelen in VP. Engelaar, dat is kapitaalsvernietiging. En als toppunt was er Kromkamp nog.. ;)
Je zou hem kunnen opstellen omdat het gewoon een veel betere doelman is dan Waterman. Maar goed, als zowel Rutten als Advocaat twijfels in je hebben dan zal je toch iets niet goed doen.
pi_120474554
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Je zou hem kunnen opstellen omdat het gewoon een veel betere doelman is dan Waterman. Maar goed, als zowel Rutten als Advocaat twijfels in je hebben dan zal je toch iets niet goed doen.
Klopt. Ik zie wel waarom Waterman erin staat ipv Tyton. Maar dat hij zo weinig vertrouwen krijgt verbaast me dan wel weer enigszins.
pi_120474650
Verder moet je als PSV slim is niet ingaan op de eisen van Advocaat in de roep om versterking. Tenzij je al je ballast (Manolev, Vukovic, Nijland, Engelaar). Want het is echt gevaarlijk spel om nu weer voor de hoofdprijs versterking te halen terwijl je salarishuis nog steeds te groot is.
pi_120475020
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Verder moet je als PSV slim is niet ingaan op de eisen van Advocaat in de roep om versterking. Tenzij je al je ballast (Manolev, Vukovic, Nijland, Engelaar).
Sowieso :Y
Al vind ik wel dat er minstens een versterking moet komen. Het liefste in de verdediging uiteraard.

quote:
Want het is echt gevaarlijk spel om nu weer voor de hoofdprijs versterking te halen terwijl je salarishuis nog steeds te groot is.
Het salarishuis is volgens mij helemaal niet te groot. Op een aantal spelers na ( uit het 'Reker-tijdperk' ) verdient niemand meer boven de 1mio, tenzij ze zichzelf al bewezen hebben. Zelfs vBommel verdient onder de 1mio.

Maar er moeten geen hoofdprijzen betaald worden nee. Dat lijkt me duidelijk ;)
pi_120475029
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Volgens mij hoopt Brands met Strootman het kapitaal wat er vernietigd wordt met deze twee spelers terug te verdienen met een transfer. M.a.w. we schieten niks ermee op.
Alle redenen voor Sanders om Brands te bedanken voor zijn diensten en op zoek te gaan naar een nieuwe technisch directeur.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:25:00 #94
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_120475127
quote:
Het salarishuis is volgens mij helemaal niet te groot. Op een aantal spelers na ( uit het 'Reker-tijdperk' ) verdient niemand meer boven de 1mio, tenzij ze zichzelf al bewezen hebben. Zelfs vBommel verdient onder de 1mio.

Lens verdient 1,1 miljoen toch?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_120475129
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

[..]

Thijs Slegers meldde laatst dat het salarishuis nog steeds te groot is (Komt ook door de NIjlandjes en Engelaars)
Ik geloof trouwens niet dat Van Bommel onder de 1 miljoen zit.
pi_120475500
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Lens verdient 1,1 miljoen toch?
Volgens mij inderdaad zoiets. Maar ook Lens komt nog uit het 'Reker-Tijderperk'. En die heeft de 1e 2jaar nog nauwelijks gespeeld. Iniedergeval niet goed ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Thijs Slegers meldde laatst dat het salarishuis nog steeds te groot is (Komt ook door de NIjlandjes en Engelaars)*
Ik geloof trouwens niet dat Van Bommel onder de 1 miljoen zit.
*'Reker-Tijdperk' dus ;)

En wat vBommel betreft, het is echt zo. Afgelopen zomer heeft Sleegers dit ook nog eens vermeld. Correct me if i'm wrong.
pi_120475576
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

*'Reker-Tijdperk' dus ;)

Dan nog steeds is het salarishuis te groot, dat is wat ik zei en wat jij tegensprak.
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:32:34 #98
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_120475685
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bijna weer kerst.

Blijft een mooi filmpje _O_
pi_120475827
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:31 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dan nog steeds is het salarishuis te groot, dat is wat ik zei en wat jij tegensprak.
Ik spreek dat helemaal niet tegen. Het is alleen dat ik ex die spelers rekende. Want PSV doet er toch alles aan om hen kwijt te raken. Zelfs ingenieuze ideeën worden uit de kast gehaald, zie Manolev.
Buiten hen (laten we zeggen 4/5 spelers die echt te veel verdienen, conform hun prestaties) vallen de salarissen wel mee.
En Manolev verdient ook onder de mio btw.
pi_120476014
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik spreek dat helemaal niet tegen. Het is alleen dat ik ex die spelers rekende. Want PSV doet er toch alles aan om hen kwijt te raken. Zelfs ingenieuze ideeën worden uit de kast gehaald, zie Manolev.
Buiten hen (laten we zeggen 4/5 spelers die echt te veel verdienen, conform hun prestaties) vallen de salarissen wel mee.
En Manolev verdient ook onder de mio btw.
Waarom zou je exclusief die spelers rekenen? Die maken toch ook gewoon deel uit van het salarishuis? Tikkeltje creatief boekhouden van jouw zijde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')