Ehm nee het is toch echt andersom.quote:Op maandag 17 december 2012 02:55 schreef Enchanter het volgende:
Jij vindt meerdere meiden leuk denk ik.
Geeft niet joh , is de pubertijd
Mams maakte 'm wakker voor zijn Sinasprilletje.quote:Op maandag 17 december 2012 07:04 schreef DroogDok het volgende:
TS werd om 2:53 wakker uit zijn natte droom en opende dit topic?
quote:Op maandag 17 december 2012 02:55 schreef Enchanter het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2012 03:01 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon een trio met het sletje en de pot tot de eerste niet meer bezet is.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 03:25 schreef RickoKun het volgende:
Gewoon allemaal neuken. Zo rolt het leven
quote:Op maandag 17 december 2012 03:26 schreef Nikmans het volgende:
Beter open je een KLB-topic en huil je als je kans dalijk verkeken is, goed bezig
quote:Op maandag 17 december 2012 03:36 schreef Cole_World het volgende:
Meerdere willen je penis, maar toch is je leven kut? Gayboy
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 07:04 schreef DroogDok het volgende:
TS werd om 2:53 wakker uit zijn natte droom en opende dit topic?
Beter had ik het niet kunnen verwoorden.quote:
Meer voor zijn nachtelijke zetpil, maar dat is normaal want ze doet het al sinds zijn baby tijd. En ze vinden het allebei lekker dus is het cultuur geworden.quote:Op maandag 17 december 2012 07:10 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Mams maakte 'm wakker voor zijn Sinasprilletje.
quote:Op maandag 17 december 2012 08:17 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Meer voor zijn nachtelijke zetpil, maar dat is normaal want ze doet het al sinds zijn baby tijd. En ze vinden het allebei lekker dus is het cultuur geworden.
tja rot voor je als je op zoek bent naar een relatie.quote:Op maandag 17 december 2012 02:53 schreef maxburger het volgende:
Eentje is bezet, de ander is pot maar wil me toch wel ff testen en de ander is knap maar sletje. Kut leven.
Je moeder vroeg thuis van werk?quote:Op maandag 17 december 2012 09:46 schreef maxburger het volgende:
Zometeen die knappe even uitnodigen.
Nee toch dit:quote:Op maandag 17 december 2012 02:59 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ehm nee het is toch echt andersom.
quote:Op maandag 17 december 2012 02:55 schreef Enchanter het volgende:
Zijn wij jaloers of ben jij gewoon in de waan?quote:
Ik, als echte man zijnde, was niet bezig geweest om een topic te openen wat te doen maar allang bezig met hoe ik in godsnaam weer van ze afkom.quote:
Waarom? Ik vind het wel leuk.quote:Op maandag 17 december 2012 10:05 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik, als echte man zijnde, was niet bezig geweest om een topic te openen wat te doen maar allang bezig met hoe ik in godsnaam weer van ze afkom.
Puberteit domme hond.quote:Op maandag 17 december 2012 02:55 schreef Enchanter het volgende:
De puberteit is toch je pubertijd?quote:Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Puberteit domme hond.
Da's.. wel.. waar.quote:Op maandag 17 december 2012 13:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De puberteit is toch je pubertijd?
Eensquote:Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's.. wel.. waar.
Maar daar gaat het even niet om. Hij is dom.
quote:Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Puberteit domme hond.
Dit dusquote:Op maandag 17 december 2012 13:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
De puberteit is toch je pubertijd?
quote:Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's.. wel.. waar.
Maar daar gaat het even niet om. Hij is dom.
quote:
En toen werd TS weer wakker op zijn verder verlaten zolderkamer .....quote:Op maandag 17 december 2012 02:53 schreef maxburger het volgende:
Eentje is bezet, de ander is pot maar wil me toch wel ff testen en de ander is knap maar sletje. Kut leven.
De pot denkt dat TS een meisje isquote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Hoe is dit nou weer een klacht, dwaas? Zometeen komen er nog klachten binnen van: Kut, ik heb 10.000 gewonnen, kutleven heb ik
Neuk gewoon die pot, hoe mooi is het als een meisje die eigenlijk alleen op vrouwen valt met je wil neuken? Mooier krijg je ze eigenlijk niet
Ja, misschien nog een mooie vriendin van haar erbij, kan niet beter inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Hoe is dit nou weer een klacht, dwaas? Zometeen komen er nog klachten binnen van: Kut, ik heb 10.000 gewonnen, kutleven heb ik
Neuk gewoon die pot, hoe mooi is het als een meisje die eigenlijk alleen op vrouwen valt met je wil neuken? Mooier krijg je ze eigenlijk niet
quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De pot denkt dat TS een meisje is
Ze wou me nietquote:Op zondag 28 december 2014 19:24 schreef Jay-zzz het volgende:
Doe eens even heel gauw een plasje in hun kontjes![]()
Verneder hun anaal![]()
TS![]()
Tiener struggels![]()
TS heeft iets met Mapima
Heb ik niet meer, sorry. Veel gebeurd sinds die tijd.quote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zonder foto's is dit topic knap waardeloos.
Die was aan TS gericht.quote:Op zondag 28 december 2014 19:31 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, sorry. Veel gebeurd sinds die tijd.
Looool ik heb haar meerdere keren gemeet. Was lachen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:57 schreef ntm het volgende:
Nouja als ze er allemaal zo uitzien als titta...
'gemeet' jaquote:Op zondag 28 december 2014 19:58 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Looool ik heb haar meerdere keren gemeet. Was lachen.
Hebben die 2 nog met elkaar eigenlijk?Madjack en die andere. Zo'n arrogant mollig meisje was het volgens mij.quote:Op zondag 28 december 2014 20:03 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Ja, we hebben gebarbecued met nog twee fokkers.
Wajo jij bent echt op de hoogte van alles wat gaande iz hequote:Op zondag 28 december 2014 20:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Hebben die 2 nog met elkaar eigenlijk?Madjack en die andere. Zo'n arrogant mollig meisje was het volgens mij.
Hoe weet je dit allemaal? Laatste keer dat ik ze opzocht op facebook waren ze nog samen. Met die lelijke selfies. Zij maakt altijd foto's uit een hoek waardoor ze niet dik lijkt. Ik stond met titta op het station toen C. eraan kwam. Ik zei zo "lol, zij is het vast niet want zij is fucking dik". Toen stelde ze zich voorquote:Op zondag 28 december 2014 20:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Hebben die 2 nog met elkaar eigenlijk?Madjack en die andere. Zo'n arrogant mollig meisje was het volgens mij.
Ik ken alle FOK! roddels jwzquote:Op zondag 28 december 2014 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wajo jij bent echt op de hoogte van alles wat gaande iz he
Omdat op FOK! het gewoon bekend was dat ze relatie hadden hoorquote:Op zondag 28 december 2014 20:08 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal? Laatste keer dat ik ze opzocht op facebook waren ze nog samen. Met die lelijke selfies. Zij maakt altijd foto's uit een hoek waardoor ze niet dik lijkt. Ik stond met titta op het station toen C. eraan kwam. Ik zei zo "lol, zij is het vast niet want zij is fucking dik". Toen stelde ze zich voor.
xthewayyouare en haar kloontje significantie. Ik was erbij toen we die foto maakten.quote:Op zondag 28 december 2014 20:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat op FOK! het gewoon bekend was dat ze relatie hadden hoorKan me zelfs nog herinneren dat ze een foto van hun samen tijdens die bbq hadden geplaatst. Haha
Damn, hij houdt het nog lang vol met haar dan. Maar titta was nog aardig kan ik me herinneren. Die vriendin van madjack is arrogant (ben haar username kwijt).
Oja dat was het.quote:Op zondag 28 december 2014 20:17 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
xthewayyouare en haar kloontje significantie. Ik was erbij toen we die foto maakten.
Oja jullie zaten altijd te bitchen tegen elkaarquote:Op zondag 28 december 2014 20:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die is handarbeid aan het verrichten zodat wij kleding en schoenen kunnen dragen,
Misschien is het weleens tijd om mijn fok carričre op te doeken. Ik ken intussen veel te veel mensen hier.quote:Op zondag 28 december 2014 20:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die is handarbeid aan het verrichten zodat wij kleding en schoenen kunnen dragen,
Het wil niet zo vlotten met de vrouwelijke FOK! users zekerquote:Op zondag 28 december 2014 20:37 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Misschien is het weleens tijd om mijn fok carričre op te doeken. Ik ken intussen veel te veel mensen hier.
Ik ben homo.quote:Op zondag 28 december 2014 20:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Het wil niet zo vlotten met de vrouwelijke FOK! users zeker
Maar toen was je niet zo stoerquote:Op zondag 28 december 2014 20:08 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal? Laatste keer dat ik ze opzocht op facebook waren ze nog samen. Met die lelijke selfies. Zij maakt altijd foto's uit een hoek waardoor ze niet dik lijkt. Ik stond met titta op het station toen C. eraan kwam. Ik zei zo "lol, zij is het vast niet want zij is fucking dik". Toen stelde ze zich voor.
Ik hou er niet van om mensen af te kraken in het openbaar. Maar ik blijf erbij, zij hebben zich in de keuken samen volgevreten tijdens het voorbereiden van die bbq.quote:Op zondag 28 december 2014 20:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar toen was je niet zo stoer [ afbeelding ]
Wie weetquote:Op zondag 28 december 2014 20:44 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om mensen af te kraken in het openbaar. Maar ik blijf erbij, zij hebben zich in de keuken samen volgevreten tijdens het voorbereiden van die bbq.
FOK!ers met een uitkering hebben tijd genoeg om dingen uit te zoekenquote:Op zondag 28 december 2014 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wajo jij bent echt op de hoogte van alles wat gaande iz he
Verstandig geantwoord knul, goed bezig.quote:
Ja goede diss man, ik studeer net als jij aan de universiteitquote:Op zondag 28 december 2014 20:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
FOK!ers met een uitkering hebben tijd genoeg om dingen uit te zoeken
Ik praat nergens tegen of over je, ik zeg alleen dat FOK!ers die zoveel dingen willen uitzoeken meestal teveel tijd over hebben. Dat jij je nou aangevallen voelt als ik begin over mensen met een uitkeringquote:Op zondag 28 december 2014 20:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja goede diss man, ik studeer net als jij aan de universiteit. Was je even vergeten dat je vriendinnetje all over FOK! moest laten weten dat jullie verkering hadden.
Sure, je reageerde op een quote die gewoon naar mij gericht was hoorquote:Op zondag 28 december 2014 20:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik praat nergens tegen of over je, ik zeg alleen dat FOK!ers die zoveel dingen willen uitzoeken meestal teveel tijd over hebben. Dat jij je nou aangevallen voelt als ik begin over mensen met een uitkering
quote:Op zondag 28 december 2014 20:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Sure, je reageerde op een quote die gewoon naar mij gericht was hoor. 'Zoveel dingen willen uitzoeken' is ook weer zo overdreven
. Het kost 10 seconden tijd om aan iemand te vragen hoe met anderen gaat.
Uhhuquote:Op zondag 28 december 2014 20:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Sure, je reageerde op een quote die gewoon naar mij gericht was hoor. 'Zoveel dingen willen uitzoeken' is ook weer zo overdreven
. Het kost 10 seconden tijd om aan iemand te vragen hoe met anderen gaat.
Die is gebannedquote:
Ja.quote:
Vast wel ja.quote:Op zondag 28 december 2014 21:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die zit hier wel ondr een kloon
Ik heb hem nog niet zien posten.quote:Op zondag 28 december 2014 21:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die zit hier wel ondr een kloon
Het komt er op neer dat je chick arrogant overkwam op FOK!, ben overigens zeer zeker niet de enige die dit vindt. Waren er veel meer die dit vonden. Maargoed zolang jij er happy mee bent zijn wij dat ook hoorquote:
Ook in het echt is ze arrogant. En ze heeft smetvrees. Srsquote:Op zondag 28 december 2014 21:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat je chick arrogant overkwam op FOK!, ben overigens zeer zeker niet de enige die dit vindt. Waren er veel meer die dit vonden. Maargoed zolang jij er happy mee bent zijn wij dat ook hoor
Gelukkig straalt dit ook echt van je bericht afquote:Op zondag 28 december 2014 21:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat je chick arrogant overkwam op FOK!, ben overigens zeer zeker niet de enige die dit vindt. Waren er veel meer die dit vonden. Maargoed zolang jij er happy mee bent zijn wij dat ook hoor
Hoe ze in het echt is weet ik zelf niet. Beetje smetvrees is oke tochquote:Op zondag 28 december 2014 21:10 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Ook in het echt is ze arrogant. En ze heeft smetvrees. Srs
Beetje wel jaquote:Op zondag 28 december 2014 21:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe ze in het echt is weet ik zelf niet. Beetje smetvrees is oke toch
Beetje racisme is tegenwoordig normaalquote:Op zondag 28 december 2014 21:13 schreef AadBilnaat het volgende:
[..]
Ook dit ruikt naar racisme en discriminatie. Pas een beetje op.
Nja goed om eerlijk te zijn vonden wel meer mensen jullie best een aparte combi. Jij staat bekend als best wel een chille user en zij dan...nouja niet echt. Maar goed ik zal verder ook niet in details treden, is privé en niet leuk om hier in openbaar te gooien. Maar het boeit ook niet wat wij ervan vinden. Zolang jij gelukkig bent toch.quote:Op zondag 28 december 2014 21:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gelukkig straalt dit ook echt van je bericht af
Klopt, daarom vraag ik me af waarom het elke keer naar boven komtquote:Op zondag 28 december 2014 21:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Nja goed om eerlijk te zijn vonden wel meer mensen jullie best een aparte combi. Jij staat bekend als best wel een chille user en zij dan...nouja niet echt. Maar goed ik zal verder ook niet in details treden, is privé en niet leuk om hier in openbaar te gooien. Maar het boeit ook niet wat wij ervan vinden. Zolang jij gelukkig bent toch.
Er is al een hele tijd niet over gepraat hoor (niet dat ik weet). Ik was het allang vergeten, pas toen dit 2 jaar oude topic ineens werd gekickt door maxburger.quote:Op zondag 28 december 2014 21:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Klopt, daarom vraag ik me af waarom het elke keer naar boven komtMaar goed genoeg woorden aan vuil gemaakt lijkt me idd
Wat lul je? Maxburger is geband en ik heb hem ook niet gekickt.quote:Op zondag 28 december 2014 21:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Er is al een hele tijd niet over gepraat hoor (niet dat ik weet). Ik was het allang vergeten, pas toen dit 2 jaar oude topic ineens werd gekickt door maxburger.
Ok okquote:Op zondag 28 december 2014 21:22 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Wat lul je? Maxburger is geband en ik heb hem ook niet gekickt.
Het gaat om haar persoonlijkheid.quote:Op zondag 28 december 2014 21:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Meer om van te houden.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het gaat om haar persoonlijkheid.
Dikke mensen staan bekend als gezellig
Jouw persoonlijkheid is ook niet geweldig.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gelukkig ken je me ook zo goedquote:Op maandag 29 december 2014 10:53 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Jouw persoonlijkheid is ook niet geweldig.
Oja, dat is waar natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
TS is gay geworden zei die net.quote:Op maandag 29 december 2014 12:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Ben wel benieuwd of TS twee jaar na dato nog een of meerdere van deze vrouwen heeft gepaald. Hoop het wel, gun het hem van harte, en hij is het ook wel aan zijn mannenstand verplicht natuurlijk
Uh niet iedereen vindt de FOK!persoonlijkheid van zijn/haar partner heel belangrijk hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 21:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Nja goed om eerlijk te zijn vonden wel meer mensen jullie best een aparte combi. Jij staat bekend als best wel een chille user en zij dan...nouja niet echt. Maar goed ik zal verder ook niet in details treden, is privé en niet leuk om hier in openbaar te gooien. Maar het boeit ook niet wat wij ervan vinden. Zolang jij gelukkig bent toch.
Gelukkig houden wij alles privé he liefje.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef SonicVolcano het volgende:
FOK!-relatie struggles. Altijd mooi om te lezen. Eerst kusjekroel en vervolgens komt de ware persoonlijkheid naar boven.
Heerlijk.
Maar hij leest wel mee hequote:Op maandag 29 december 2014 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Uh niet iedereen vindt de FOK!persoonlijkheid van zijn/haar partner heel belangrijk hoor.
Als user vind ik die van mij ook niet de tofste of zo.Beetje inactief zijn.
No offense schatje :$
Nee ik heb ze niet gebatst.quote:Op maandag 29 december 2014 12:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Ben wel benieuwd of TS twee jaar na dato nog een of meerdere van deze vrouwen heeft gepaald. Hoop het wel, gun het hem van harte, en hij is het ook wel aan zijn mannenstand verplicht natuurlijk
Zou ik niet doen, incest is niet cool.quote:Op maandag 17 december 2012 03:01 schreef maxburger het volgende:
Ik zit trouwens net even te denken zo met mijn hoofd. Misschien kan ik er nog een geyle trio uit slepen met die lesbo.
quote:Op maandag 29 december 2014 15:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gelukkig houden wij alles privé he liefje.
Sletje. Ik weet er nicks van.quote:Op maandag 29 december 2014 15:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gelukkig houden wij alles privé he liefje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |