De pot denkt dat TS een meisje isquote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Hoe is dit nou weer een klacht, dwaas? Zometeen komen er nog klachten binnen van: Kut, ik heb 10.000 gewonnen, kutleven heb ik
Neuk gewoon die pot, hoe mooi is het als een meisje die eigenlijk alleen op vrouwen valt met je wil neuken? Mooier krijg je ze eigenlijk niet
Ja, misschien nog een mooie vriendin van haar erbij, kan niet beter inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Hoe is dit nou weer een klacht, dwaas? Zometeen komen er nog klachten binnen van: Kut, ik heb 10.000 gewonnen, kutleven heb ik
Neuk gewoon die pot, hoe mooi is het als een meisje die eigenlijk alleen op vrouwen valt met je wil neuken? Mooier krijg je ze eigenlijk niet
quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De pot denkt dat TS een meisje is
Ze wou me nietquote:Op zondag 28 december 2014 19:24 schreef Jay-zzz het volgende:
Doe eens even heel gauw een plasje in hun kontjes![]()
Verneder hun anaal![]()
TS![]()
Tiener struggels![]()
TS heeft iets met Mapima
Heb ik niet meer, sorry. Veel gebeurd sinds die tijd.quote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zonder foto's is dit topic knap waardeloos.
Die was aan TS gericht.quote:Op zondag 28 december 2014 19:31 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, sorry. Veel gebeurd sinds die tijd.
Looool ik heb haar meerdere keren gemeet. Was lachen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:57 schreef ntm het volgende:
Nouja als ze er allemaal zo uitzien als titta...
'gemeet' jaquote:Op zondag 28 december 2014 19:58 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Looool ik heb haar meerdere keren gemeet. Was lachen.
Hebben die 2 nog met elkaar eigenlijk?Madjack en die andere. Zo'n arrogant mollig meisje was het volgens mij.quote:Op zondag 28 december 2014 20:03 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Ja, we hebben gebarbecued met nog twee fokkers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |