Wajo jij bent echt op de hoogte van alles wat gaande iz hequote:Op zondag 28 december 2014 20:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Hebben die 2 nog met elkaar eigenlijk?Madjack en die andere. Zo'n arrogant mollig meisje was het volgens mij.
Hoe weet je dit allemaal? Laatste keer dat ik ze opzocht op facebook waren ze nog samen. Met die lelijke selfies. Zij maakt altijd foto's uit een hoek waardoor ze niet dik lijkt. Ik stond met titta op het station toen C. eraan kwam. Ik zei zo "lol, zij is het vast niet want zij is fucking dik". Toen stelde ze zich voorquote:Op zondag 28 december 2014 20:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Hebben die 2 nog met elkaar eigenlijk?Madjack en die andere. Zo'n arrogant mollig meisje was het volgens mij.
Ik ken alle FOK! roddels jwzquote:Op zondag 28 december 2014 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wajo jij bent echt op de hoogte van alles wat gaande iz he
Omdat op FOK! het gewoon bekend was dat ze relatie hadden hoorquote:Op zondag 28 december 2014 20:08 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal? Laatste keer dat ik ze opzocht op facebook waren ze nog samen. Met die lelijke selfies. Zij maakt altijd foto's uit een hoek waardoor ze niet dik lijkt. Ik stond met titta op het station toen C. eraan kwam. Ik zei zo "lol, zij is het vast niet want zij is fucking dik". Toen stelde ze zich voor.
xthewayyouare en haar kloontje significantie. Ik was erbij toen we die foto maakten.quote:Op zondag 28 december 2014 20:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat op FOK! het gewoon bekend was dat ze relatie hadden hoorKan me zelfs nog herinneren dat ze een foto van hun samen tijdens die bbq hadden geplaatst. Haha
Damn, hij houdt het nog lang vol met haar dan. Maar titta was nog aardig kan ik me herinneren. Die vriendin van madjack is arrogant (ben haar username kwijt).
Oja dat was het.quote:Op zondag 28 december 2014 20:17 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
xthewayyouare en haar kloontje significantie. Ik was erbij toen we die foto maakten.
Oja jullie zaten altijd te bitchen tegen elkaarquote:Op zondag 28 december 2014 20:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die is handarbeid aan het verrichten zodat wij kleding en schoenen kunnen dragen,
Misschien is het weleens tijd om mijn fok carrière op te doeken. Ik ken intussen veel te veel mensen hier.quote:Op zondag 28 december 2014 20:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die is handarbeid aan het verrichten zodat wij kleding en schoenen kunnen dragen,
Het wil niet zo vlotten met de vrouwelijke FOK! users zekerquote:Op zondag 28 december 2014 20:37 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Misschien is het weleens tijd om mijn fok carrière op te doeken. Ik ken intussen veel te veel mensen hier.
Ik ben homo.quote:Op zondag 28 december 2014 20:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Het wil niet zo vlotten met de vrouwelijke FOK! users zeker
Maar toen was je niet zo stoerquote:Op zondag 28 december 2014 20:08 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal? Laatste keer dat ik ze opzocht op facebook waren ze nog samen. Met die lelijke selfies. Zij maakt altijd foto's uit een hoek waardoor ze niet dik lijkt. Ik stond met titta op het station toen C. eraan kwam. Ik zei zo "lol, zij is het vast niet want zij is fucking dik". Toen stelde ze zich voor.
Ik hou er niet van om mensen af te kraken in het openbaar. Maar ik blijf erbij, zij hebben zich in de keuken samen volgevreten tijdens het voorbereiden van die bbq.quote:Op zondag 28 december 2014 20:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar toen was je niet zo stoer [ afbeelding ]
Wie weetquote:Op zondag 28 december 2014 20:44 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om mensen af te kraken in het openbaar. Maar ik blijf erbij, zij hebben zich in de keuken samen volgevreten tijdens het voorbereiden van die bbq.
FOK!ers met een uitkering hebben tijd genoeg om dingen uit te zoekenquote:Op zondag 28 december 2014 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wajo jij bent echt op de hoogte van alles wat gaande iz he
Verstandig geantwoord knul, goed bezig.quote:
Ja goede diss man, ik studeer net als jij aan de universiteitquote:Op zondag 28 december 2014 20:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
FOK!ers met een uitkering hebben tijd genoeg om dingen uit te zoeken
Ik praat nergens tegen of over je, ik zeg alleen dat FOK!ers die zoveel dingen willen uitzoeken meestal teveel tijd over hebben. Dat jij je nou aangevallen voelt als ik begin over mensen met een uitkeringquote:Op zondag 28 december 2014 20:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja goede diss man, ik studeer net als jij aan de universiteit. Was je even vergeten dat je vriendinnetje all over FOK! moest laten weten dat jullie verkering hadden.
Sure, je reageerde op een quote die gewoon naar mij gericht was hoorquote:Op zondag 28 december 2014 20:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik praat nergens tegen of over je, ik zeg alleen dat FOK!ers die zoveel dingen willen uitzoeken meestal teveel tijd over hebben. Dat jij je nou aangevallen voelt als ik begin over mensen met een uitkering
quote:Op zondag 28 december 2014 20:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Sure, je reageerde op een quote die gewoon naar mij gericht was hoor. 'Zoveel dingen willen uitzoeken' is ook weer zo overdreven
. Het kost 10 seconden tijd om aan iemand te vragen hoe met anderen gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |