Meer om van te houden.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het gaat om haar persoonlijkheid.
Dikke mensen staan bekend als gezellig
Jouw persoonlijkheid is ook niet geweldig.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gelukkig ken je me ook zo goedquote:Op maandag 29 december 2014 10:53 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Jouw persoonlijkheid is ook niet geweldig.
Oja, dat is waar natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
TS is gay geworden zei die net.quote:Op maandag 29 december 2014 12:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Ben wel benieuwd of TS twee jaar na dato nog een of meerdere van deze vrouwen heeft gepaald. Hoop het wel, gun het hem van harte, en hij is het ook wel aan zijn mannenstand verplicht natuurlijk
Uh niet iedereen vindt de FOK!persoonlijkheid van zijn/haar partner heel belangrijk hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 21:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Nja goed om eerlijk te zijn vonden wel meer mensen jullie best een aparte combi. Jij staat bekend als best wel een chille user en zij dan...nouja niet echt. Maar goed ik zal verder ook niet in details treden, is privé en niet leuk om hier in openbaar te gooien. Maar het boeit ook niet wat wij ervan vinden. Zolang jij gelukkig bent toch.
Gelukkig houden wij alles privé he liefje.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef SonicVolcano het volgende:
FOK!-relatie struggles. Altijd mooi om te lezen. Eerst kusjekroel en vervolgens komt de ware persoonlijkheid naar boven.
Heerlijk.
Maar hij leest wel mee hequote:Op maandag 29 december 2014 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Uh niet iedereen vindt de FOK!persoonlijkheid van zijn/haar partner heel belangrijk hoor.
Als user vind ik die van mij ook niet de tofste of zo.Beetje inactief zijn.
No offense schatje :$
Nee ik heb ze niet gebatst.quote:Op maandag 29 december 2014 12:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Ben wel benieuwd of TS twee jaar na dato nog een of meerdere van deze vrouwen heeft gepaald. Hoop het wel, gun het hem van harte, en hij is het ook wel aan zijn mannenstand verplicht natuurlijk
Zou ik niet doen, incest is niet cool.quote:Op maandag 17 december 2012 03:01 schreef maxburger het volgende:
Ik zit trouwens net even te denken zo met mijn hoofd. Misschien kan ik er nog een geyle trio uit slepen met die lesbo.
quote:Op maandag 29 december 2014 15:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gelukkig houden wij alles privé he liefje.
Sletje. Ik weet er nicks van.quote:Op maandag 29 december 2014 15:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gelukkig houden wij alles privé he liefje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |