Precies, dus wat dat betreft mooi dat het om 8 uur begint.quote:Op zondag 16 december 2012 14:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als het echt niks is weten we dat na een half uur al en gaan we door naar overtreders
John is beter in confronteren dan Alberto. Maar minder spectaculaire persoonlijkheidquote:Op zondag 16 december 2012 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, dus wat dat betreft mooi dat het om 8 uur begint.
Volgens mij loste hij meer op dan Alberto en renden de boefjes niet weg van hem, hij gaat gewoon zo voor ze staan dat ze niet weg kunnen komen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
John is beter in confronteren dan Alberto. Maar minder spectaculaire persoonlijkheid
Hij was volgens mij ook agent of zoiets. Alberto heeft het hele seizoen telkens mensen laten wegrennen. Dat is gewoon heel erg slecht. Als ik nu alberto zou zien zou ik hem ook smeren. Zo is er helemaal geen confrontatie mogelijk.quote:Op zondag 16 december 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij loste hij meer op dan Alberto en renden de boefjes niet weg van hem, hij gaat gewoon zo voor ze staan dat ze niet weg kunnen komen.
Was toch die faalpedoquote:Op zondag 16 december 2012 15:45 schreef Doler12 het volgende:
Hehe ouwe Alberto toen die gast keihard op zijn plaat ging en toen als een makke schaap naar het bureau ging
Doe maar dat topic, is ook toegankelijker voor normaal publiekquote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef MissJ het volgende:
waar gaan we posten vanavond tijdens John?
Hier in deze SC of hier:
TV / [RTL4] Ontvoerd #1 vanavond de 1e aflevering
Lijkt me namelijk niet gezellig als de er in beide topics gepost gaat worden
quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef Maraca het volgende:
Allemachtig, ik besef me net dat ik net die gebruiker ben die altijd "SBS6" postte
Het gaat prima, nog steeds 40 uur aan werken en druk druk druk met allerlei dingen. Ik heb wel mijn active topics wel als favorieten staan op mijn tablet. En hoe is het hier?quote:
En waarom nietquote:Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef Maraca het volgende:
Super!Mooi dat je nog steeds werk hebt, zeker in deze tijd. Moet zeggen dat ik hier zelden tot niet meer meepost, dus hoe het gaat weet ik niet
Heb precies hetzelfde, savonds 3 uurtjes vrij van 19:00 t/m 22:00 , dat is het enige vrij wat ik heb doordeweeks.quote:
Jaja, welkom in de grote mensen wereldquote:Op zondag 16 december 2012 18:28 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde, savonds 3 uurtjes vrij van 19:00 t/m 22:00 , dat is het enige vrij wat ik heb doordeweeks.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe maar dat topic, is ook toegankelijker voor normaal publiek
Ja wij zijn niet zo normaalquote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe maar dat topic, is ook toegankelijker voor normaal publiek
Maar wel hier posten of ook daar ?quote:Op zondag 16 december 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
Nog even voor de laatkomers, hier gaan we kijken tot half 10:
TV / [RTL4] Ontvoerd #1 vanavond de 1e aflevering
Als je werkt in de horeca/kroeg is dat niet heel vreemd hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 20:34 schreef TigerXtrm het volgende:
8 bier op terwijl je aan het werk bent? Wut?
Sinds de stagiaire die het geluid bij Rob doet ook de tekst hier mocht gaan doen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:43 schreef TheKC het volgende:
Sinds wanneer bestaat "arrestatieteam" uit twee woorden?
Hangt er vanaf hoeveel gevaar er isquote:Op zondag 16 december 2012 20:46 schreef darkshadow16 het volgende:
Hmm dat gaat in Amerika nog wel wat heftiger.
Tis nep.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Eenskijken het volgende:
beetje overdreven, hij wordt keihard naar de grond getrapt terwijl ie 0,0 gevaar vormt.
Jaquote:Op zondag 16 december 2012 20:51 schreef TheKC het volgende:
Kortom als je een huis binnenvalt en "POLITIE, POLITIE" schreeuwt dan zijn ze bang voor je?
Ik zou wel schrikken.quote:Op zondag 16 december 2012 20:51 schreef TheKC het volgende:
Kortom als je een huis binnenvalt en "POLITIE, POLITIE" schreeuwt dan zijn ze bang voor je?
you.... joined the dark side...quote:Op zondag 16 december 2012 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat programma op RTL is best kut, volgende week wweer gewoon overtreders
Joh, beetje huilen met John om ontvoerde kinderenquote:Op zondag 16 december 2012 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk nog even omdat er misschien een confro komtquote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
you.... joined the dark side...
Wat voor een programma was dat dan? Ik doe namelijk net m'n tv aan.quote:Op zondag 16 december 2012 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ook, adhv. die post doe ik hem nu op 6 ipv. 4quote:Op zondag 16 december 2012 21:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat voor een programma was dat dan? Ik doe namelijk net m'n tv aan.
jij hebt geen 2 uzi's laat staan andere blasters.quote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
met 2 uzi's tegelijk lukt het mij nog
Ja dat was die natte vlonder waarvoor werd gewaarschuwdquote:Op zondag 16 december 2012 21:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Ging hij nou bijna op zijn bek bij die deur? :")
Was laatst nog iemand door zijn hoofd geschoten bij een gijzelingssituatie.quote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef Eenskijken het volgende:
ben benieuwd hoe goed die gasten zijn als ze 'echt' tegenstand krijgen.
bijv. de mansion van Tony Montanaquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef Eenskijken het volgende:
ben benieuwd hoe goed die gasten zijn als ze 'echt' tegenstand krijgen.
Zo'n lul zonder verzekering zal maar tegen jouw auto aanrijden.quote:
POLICE!quote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Eenskijken het volgende:
of bv tegen die mexicaanse drugshandelaren. die zijn niet voor de poes. die schrik je echt niet af met een 'powlitie!!11'
Daar komt het leger dan ook in actie als ze echt iets serieus gaan doen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Eenskijken het volgende:
of bv tegen die mexicaanse drugshandelaren. die zijn niet voor de poes. die schrik je echt niet af met een 'powlitie!!11'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |