Ik zou wel schrikken.quote:Op zondag 16 december 2012 20:51 schreef TheKC het volgende:
Kortom als je een huis binnenvalt en "POLITIE, POLITIE" schreeuwt dan zijn ze bang voor je?
you.... joined the dark side...quote:Op zondag 16 december 2012 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat programma op RTL is best kut, volgende week wweer gewoon overtreders
Joh, beetje huilen met John om ontvoerde kinderenquote:Op zondag 16 december 2012 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk nog even omdat er misschien een confro komtquote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
you.... joined the dark side...
Wat voor een programma was dat dan? Ik doe namelijk net m'n tv aan.quote:Op zondag 16 december 2012 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ook, adhv. die post doe ik hem nu op 6 ipv. 4quote:Op zondag 16 december 2012 21:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat voor een programma was dat dan? Ik doe namelijk net m'n tv aan.
jij hebt geen 2 uzi's laat staan andere blasters.quote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
met 2 uzi's tegelijk lukt het mij nog
Ja dat was die natte vlonder waarvoor werd gewaarschuwdquote:Op zondag 16 december 2012 21:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Ging hij nou bijna op zijn bek bij die deur? :")
Was laatst nog iemand door zijn hoofd geschoten bij een gijzelingssituatie.quote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef Eenskijken het volgende:
ben benieuwd hoe goed die gasten zijn als ze 'echt' tegenstand krijgen.
bijv. de mansion van Tony Montanaquote:Op zondag 16 december 2012 21:09 schreef Eenskijken het volgende:
ben benieuwd hoe goed die gasten zijn als ze 'echt' tegenstand krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |